/spanien/barcelona/forum/23426.aspx/spanien/barcelona/forum/23426.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Myrran
2007-02-25 14:20
Barcelona Myrran
2007-02-25 14:20
tarrak
"Det finns två alternativ angående detta rykte, antigen är det bara rent nonsens eller så ligger det substans i det hela" - Christopher Kviborg om Capello, avd Mycket troligt.
Barcelona Evička
2007-02-25 14:18
Nu har jag försökt hålla mig utanför den här debatten, men nu måste jag. Jag fattar inte vad vi skulle ha Dida till. Som jag ser det är han ett skadebenäget nervknippe. Han gör bra matcher periodvis, visst, men det är ingen jag tycker vi ska ha.
Barcelona tarrak
2007-02-25 14:17
Myrran/Inte ens där kan marängerna vinna. Vad hade han sagt för att hamna där?
Barcelona Myrran
2007-02-25 14:13
Gratis till Kviborg som hamnar på en tredjeplats på Anrells floskeltopp...
Barcelona tarrak
2007-02-25 14:05
Johe/Ja det borde jag. Förstår inte hur jag kunde vara så dum att skriva så bara några dagar innan en CL-match. Det är ju självklart att han ska klanta till det då!
Barcelona Myrran
2007-02-25 14:05
El argentinto!
Oj, kom du på det själv?
Barcelona Lejonet
2007-02-25 14:01
Trots upprepade uppmaningar fortsätter du med ditt poänglösa spammande. 1 dygn i karantän. /Red

Real Madrid El argentinito!
2007-02-25 13:58
Ustari är en mycket bättre värvning än Dida...
Real Madrid Johe
2007-02-25 13:55
tarrak//

Borde inte du ändra i din profil där det står om Valdés fläckfria spel ;).
Barcelona tarrak
2007-02-25 13:49
Om Dida går med på att vara reserv och att han får lön efter det, så säger jag inte nej till en värvning. Annars känns inte målvaktsfrågan som något som bör prioriteras.
2007-02-25 13:43
Vad skulle Dida hjälpa er? Valdés är ju en hundra gånger bättre måvakt och dessutom åtta år yngre...
Barcelona #17
2007-02-25 13:43
Egentligen skulle vi behöva en ny målvakt, så jag skulle inte säga nej till Dida direkt. Men Valdez är fostrad i klubben så det är nog därför rijkaard väljer att satsa på honom.
Barcelona Lejonet
2007-02-25 13:22
Sluta spamma! /Red

Barcelona Myrran
2007-02-25 13:14
Att Ronaldinho förstör fotbollen var fan det bästa jag har hört idag. Och Capello är en bra tränare men han ska inte ha hand om ett lag i spanska ligan. Det kanske går att spela lika mot toplagen och vinna mot botten lagen om man ska vinna ligan. Då funkar det med ett defensivt spel då bottenlagen inte är så bra som i Serie A. Men när du spelar i La Liga så är inte bottenlagen några blåbärsgäng, det är riktigt bra lag som kan lira fotboll och bjuder upp till dans mot toplagen och då går det inte bara ligga och trycka på defensiven så nej till Capello i La Liga men en bra tränare...
Barcelona el Flaco
2007-02-25 12:58
Här är länken till reportaget Rolling Stones gjorde med Samuel Eto'o, där han bl.a. säger att "Beckham må vara snyggare, men jag är bättre som spelare."
Barcelona Lejonet
2007-02-25 12:00
Så dida kommer inte komma då? Man ska aldrig säga att det är bara rykten
Barcelona Rambla
2007-02-25 11:15
Som väntat när det gäller Dida, det är bara rykten som florerar i italiensk media.

Både Rijkaard och Txiki förnekar att det finns några förhandlingar varken med Dida eller Milan. Det verkar som om Dida har svårt att komma överens med Galliani om ett nytt kontrakt, det går ju ut nu i juni i år. Han vill ha mer betalt, klubbens bud matchar inte hans önskan. Självklart dyker det då upp rykten om att andra klubbar tar honom på fri transfer.

Å andra sidan, om det nu fanns någon sanning i ryktena, hade då Txiki och Rijkaard erkännt det nu? Knappast. :D
Barcelona Holländaren
2007-02-25 11:09
Miftari: Aldrig någonsin, troligtvis. Men han duger bra ändå. En topp 20-målvakt i min mening.

Barcelona Rambla
2007-02-25 11:06
BARÇAAA:

Buenos dias. Tja, vi borde ju det men allt möjligt tycks ju hända den här säsongen så jag vågar då inte ta ut något i förskott. Blir nervöst som vanligt. :)

Et0:

Det där står även i spanska tidningar.
"Beckham es más guapo pero yo soy mejor"

Tribalfootball.com kollar in olika tidningars rubriker och skriver helt enkelt av dem. Ibland blir det rätt och bland blir det uppåt väggarna. Precis som med en viss svensk tidning, Aftonbladet.
Barcelona Miftari
2007-02-25 10:57
när ska vår kära valdes bli som real´s Casillas viken målvakt dom har omg
Barcelona Et0
2007-02-25 10:51
"He is more handsome, but I am the better player."
säger Eto'o om Beckham enligt tribalfootball.com. jag vet att det är en dålig källa men ändå kul.
Barcelona BARÇAAA
2007-02-25 10:43
Buenos dias Rambla!Kommer vi vinnna idag?FORÇA BARÇA!
Barcelona Rambla
2007-02-25 10:31
Ämne: Lion0

Snarare så ....
Eh..skulle vi inte hoppas för mycket?

Tror du att någon här hinne vill byta bort Eto'o mot Xabi Alonso överhuvudtaget? Sluta upp med att sniffa lim.

Sen är det ju direkt pinsamt om du tror att det skulle handla om ett byte rakt över. Eto'o lär generea nära på dubbla pengar än Xabi Alonso på transfermarknaden. :D
Barcelona Saviola/Dinho
2007-02-25 03:36
Zergio Ramoz

Ronaldinho förstör fotbollen?
då du är blind eller så säger du det bara för du hatar honom

vad gjorde han mot er i ert hemmplan?
joo han sprang nästan från plan halvan åkte slalom mellan era backar o rullade i den bakom casillas och real madrid fansen STOG och applåderade åt honom. var det tur? ska vi snacka om tur så var det tur att ni fick en poäng mot At.Madrid, (med lite hjälp av domaren)

men där emot så har en som verkligen förstör fotbollen spelat hos er han heter tomas gravesen va gör han på plan egentligen? bara kapar o skadar folk där har vi en riktig fotbolls dödare
CJ
2007-02-25 03:32
Lion0

Snarare så att antingen får vi 350 miljoner för Alonso eller såf år vi Eto'o i utbyte, men hoppas inte för mycket ;)
Barcelona Lion0
2007-02-25 03:09
Köpa X. Alonso för 350 miljoner + så får Liverpool Eto'o :S. DET ÄR SJUKT. Men kan man lita på Sportal ?
Real Madrid Ravveee
2007-02-25 02:27
Skummade av första sidan på forumet och noterade att många barca fans skrev att Casillas räddade oss återigen, vilket jag håller med om. Men ni skriver på ett sätt så att man får för sig att ni INTE blivit räddade utav Ronaldinhos Straff-, inkl Frisparkar hela tiden :). Att sedan påpeka att Dinho är en bättre frisparksskytt än Beckham är bara patetiskt. Visst Dinho må vara bra men i ärlighetens namn så är han riktigt ojämn, även om han suttit dit ett bar baljor denna säsong.

Lycka till mot Bilbao!
2007-02-25 02:17
Nej..på Independientes hemsida står Oscar kvar som deras spelare. Fast dem kan väll vara sena på att uppdatera men särsklit troligt är det ju inte.
2007-02-25 02:17
Nej..på Independientes hemsida står Oscar kvar som deras spelare. Fast dem kan väll vara sena på att uppdater men särsklit troligt är det ju inte.
Annons: