/spanien/barcelona/forum/23424.aspx/spanien/barcelona/forum/23424.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid Gonzalo Higuaín
2007-02-26 17:43
Även om jag är ett stort Real Madrid fan så tyckte jag ni spelade underbar fotboll igår, blev imponerad av Ronaldinho efter dom svaga matcherna han spelat. Eto´o ska ni vara nöjda med att ha, vilken kille. Jag trodde han skulle bli sur när han blev utbytt men det såg ut som att han iallafall var glad.
Låter Riijkard låta honom starta mot Liverpool så är det kört för dom.

Ps. Fan va skön Ronaldinho är och tar av sig tröjan och visar magen för journalisterna.
Eusebio
2007-02-26 17:37
Alla som använder vårt annars obefläckade forum till att tjafsa, lägg ner!

Vi som Barça-supportrar måste kunna uppträdda mognare om det letar sig in en fjortonårig madrid-anhängare. Istället för att hacka på stavning och liknande kan vi väl bara släppa det. Jag håller med er om att han är patetisk, men det tror jag att han har förstått att vi anser nu..

Så snälla, lägg ner!
Redaktionen
2007-02-26 17:36
Nog nu. Lägg ner tjafset eller ta konsekvenserna.

Sürer, [RealMadrid- R9 Ronaldo] och Barca#1! drar alla på sig en 24h-spärr. Skärper ni er inte efter det kan ni räkna med en permanent avstängning på Les Rambles.
Barcelona Meley
2007-02-26 17:00
Jag har tänkt på en sak. Eftersom att Ronaldinho gick ner 7 kg och fick 6 pack på 5 dagar, så kan väl Deco få en skäggväxt på några timmar? Eller har jag fel? ;)
Real Madrid chrisespaña
2007-02-26 16:48
Ställer mig extremt tveksam till att det är Deco på News of the Worlds bilder. Troligen ljuger dom, inte första gånger direkt.
Barcelona Juaníto
2007-02-26 16:47

Real Madrid fansens visdom är som synes obegränsad.

Real Madrid [RealMadrid- R9 Ronaldo]
2007-02-26 16:44
Ämne: [RealMadrid- R9 Rona....
Det är klart att de gör annars hade inte folk läste den. Visst vissa av era artiklar är roliga att läsa men inte roligaren madrids red. Men de är ju en självklarhet eftersom dem skriver om Madrid och då är jag intresserad. (L) PuZz hA* DeT BrAaa " KjAmIz "
Barcelona Sürer
2007-02-26 16:43
det spelar ingen roll vad deco gör han är ändå en av världens bästa fotbollsspelare ... cristiano ronaldo hade ju också gruppsex med prostituérade .. inte för att jag tror att nyheten med deco är sann men iallafall. Jag fattar inte varför alla real madrid fans ska skriva ngt negativt hela tiden om barca så fort det dyker upp en liten nyhet... los galacticos är ett april skämt... fan ni vet ju inte hur det känns att vinna
Barcelona Juaníto
2007-02-26 16:30
[RealMadrid- R9 Ronaldo]//

Populism innebär inte kvalitet. Men aja de va gulligt endååån. Puss

Barcelona Juaníto
2007-02-26 16:29
El Guiri//

Ska jag vara helt ärlig så tror jag det var du som tog ut din frustration.. ;) Viva Ruuuuubeeeeen Castro Craaack!!! =D
2007-02-26 16:27
Naaw , vad gulligt att ni säger att Madrid Redaktionen suger .. De är därför vi alltid har dem mest lästa artiklarna/krönikarna. Men aja ha det bra.
Barcelona Cheno
2007-02-26 16:25
Rambla har rätt, det är bara att kolla in skillnaderna på pollisarna...
Aja, vilken underbar fotboll som spelades igår, Etóo sprang fullständigt sönder moståndarförsvaret likt ingen annan ersättare kan göra.
Valencia El Guiri
2007-02-26 16:22
Ämne: Förresten El Guiri, ....
Juanito: Ta ut dina frustrationer på andra sätt och andra ställen.

Rambla: AS.COm? RM-redaktionen på SF? Det är väl samma sak fast på svenska? :D
Barcelona Juaníto
2007-02-26 16:17
Förresten El Guiri, inte snällt av dig att ta bort mitt inlägg som var riktat till marängsnorungen inne på Valencias forum.

Valencia El Guiri
2007-02-26 16:17
Ämne: El Guiri

Det kan ....
Och det ser inte ut som den blonda tjejen har killens t-shirt och mössa... :)
2007-02-26 16:16
Grabbar är de inte ett brott att köpa horor ?
Barcelona Rambla
2007-02-26 16:16
Ämne: Ämne: El Guir....
Hehe, då återstår frågan. Vilken källa jämställer du med NOTW? AS eller Real Madrids-redaktion? :D
Barcelona Meley
2007-02-26 16:15
El Guiri

Det kan ju faktiskt tolkas på två sätt. Fast jag kan hålla med om att det verkar som att han hade på sig sin t-shit och mössa.
Barcelona Evička
2007-02-26 16:15
Ämne: Ämne: El Guir....You're right. My bad.
Jag betonade fel i brådskan. Då kan det bli hon som bär hans t-shirt. DEt är mer logiskt att han hade på sig sin t-shirt, vad nu det hela egentligen spelar för roll =)

Barcelona Juaníto
2007-02-26 16:14
El Guiri//

Tack för den, jag har letat länge efter den filmen. Den går rakt in i mina kollektion. Den har nu en plats reserverad bredvid Almejas y Mejillones.

Valencia El Guiri
2007-02-26 16:13
Ämne: El Guiri:

Tänka s....Källan om att Villa skulle gå till Real, Chelsea, Liverpool osv. är lika trovärdig som NOTW ;)

(edit: stafvel)
Barcelona Rambla
2007-02-26 16:12
El Guiri:

Tänka sig att du gjorde dig besväret att söka upp den på IMDB. Beundransvärt. :D

Så, går Villa till Real Mandril till sommaren? Vad säger din övertygelse?
Valencia El Guiri
2007-02-26 16:11
Ämne: El Guiri
Det st....
Du läste fel: " Deco took off his trousers and went into a room with her still wearing his hat and T-shirt. "
Barcelona Meley
2007-02-26 16:10
Väldigt långt hår har han på bilden också. Var utanför hotellet när Portugal åkte till Emirates och som Rambla säger så var han rakad. :)
Barcelona Fc Barcelona / Cristiano Ronaldo
2007-02-26 16:07
Rambla.
Haha, du har rätt han var rakad.
Där gjorde de allt bort sig, de får titta hur han såg ut då, inte nu.
Visca el barca.
Valencia El Guiri
2007-02-26 16:07
Här är videon!

:D
Barcelona Juaníto
2007-02-26 16:03
Sürer//

Jag skickade den igår, den står nog utanför din dörr.

Barcelona Rambla
2007-02-26 16:02
Ämne: Är det någon som kan....
För det första så finns det ingen video, åtminstone inte vad jag känner till. För det andra så är det nog inte ens Deco på bilden. Titta noga, killen har skäggväxt. Titta sen på bilden från matchen mellan Portugal - Brasilien samma kväll som detta antas ha hänt. En babyface-rakad Deco. Skit ner er j-a patetiska brittiska tabloider. :D
Barcelona Sürer
2007-02-26 15:58
Är det någon som kan skicka videon på deco när han sägs ha sex med en prostituerad
AIK Plexiglas
2007-02-26 15:55
Förstår inte varför det inte är en Barcatröja på mina inlägg, någon som annan som gör det?
Annons: