/spanien/barcelona/forum/23422.aspx/spanien/barcelona/forum/23422.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Saviola/Dinho
2007-02-25 22:09
och tänka sig att Deco e borta :S
hans frånvaro märks inte ens
tänk er nör han och zambrotta e tillbaka
(inget emot Gio)

och en sak till hasse backe e grovaste hataran han hatar alla lag som det inte finns svenska spelare i.
han fick sparken av pannathinaikos o sen dess hatar han hela världen
Barcelona Myrran
2007-02-25 22:07
Dragan Okuka
Självfallet...
Barcelona Dragan Okuka
2007-02-25 22:06
Ämne: Dragan Okuka
Här l....
Ja. Jag kände euforisk glädje tills jag såg människan. Bättre att klaga i medgång än i motgång.
Barcelona BARÇAAA
2007-02-25 22:05
Mina damer och herrar FC BARCELONA är tillbaka.FORÇA BARÇA!
Barcelona Ride_The_big_one
2007-02-25 22:05
Myrran
Hahahah forsätt med det :D

Barcelona Mot Nya Tider
2007-02-25 22:04
Beslutsamhet, kyla och effektivitet saknade vi mot Liverpool, det gör vi inte i denna match:)
Spelarna verkar har lärt sig från sina misstag från förra matchen, visst äre Bilbao vi möter, men ändå:p Kul o se!

Ska bli kul att äntligen få se R E M tebax tsm!
Visca Barca..
Barcelona Messidinho 10
2007-02-25 22:03
Ja, vad kan man säga efter en så överlägsen halvelk från Barca. Vi spelar med glädje och visar vf vi e bäst i världen. Vi har fått tillbaka vårt "Lejon" som krigar för att vinna. Asså FC Barcelona är fotbollen. Njut av andra halvlek, för då kommer ni förhoppningsvis få se Leo Messi fullborda REM!!
Barcelona Meley
Självklart så kan vi inte spela så här mot storlag, vi måste höja oss men det kommer :)
Är bara så glad att Eto'o är tillbaka och mycket bättre än vad man trodde faktiskt. Assist och mål.
Barcelona Dani
Ride_The_Big_one,

Som jag skrev nedan - Eto'o har stor del i att Giuly lyckats bra, då han tar de löpningar som behövs. Gudjohnsen och Saviola underlättar inte direkt för vår kantlöpande fransos...

Få se hur länge Eto'o orkar.

Edit: Har tippat rätt resultat i halvtid åtminstone - Barça har gjort två och Athletic ett :P
Barcelona Ghazza
Ja, ni har självklart rätt. Det är bara så lätt att flyga iväg så när vi spelar så bra. ;)

Ett byte i andra halvlek, Messi mot Giuly vill jag se. Inte alls för att fransmannen har vart dålig, absolut inte. Men en försoning av REM skulle sitta perfekt i en match som denna.
Barcelona Myrran
Rambla, Ride the big one
Det tar jag imorgon nu vill jag bara vara glad och kasta glädjeord åt alla Barca spelare som leker fotboll även om det är mot Atlehtic...
Barcelona tarrak
2007-02-25 22:01
Rambla/Egentligen vet jag att du har rätt, men jag har suttit en halv säsong och tänkt: "Om det inte varit för Samus skada". Ikväll tänker jag spendera min tid med att låtsas som att alla problem är lösta och fantisera om nya CL-segrar;)
Barcelona Smogen
Jag tänkte att Rijkaard hade fel som startade med Eto'o. tänkte man borde låta honom hoppa in 30 minuter eller nåt, med tanke på hans långa frånvaro. OJ, vad FEL jag hade! nu vill jag bara se REM ett tag också!
Barcelona Myrran
Dragan Okuka
Här leder Barca med 3-0 och presterar det bästa spelet på länge och Eto'o gör en riktig comeback och du klagar på Olof Lundh?
Barcelona Ride_The_big_one
Instämmer med Rambla. Det är bara att komma ner till jorden bröder och systrar när vi spelar på detta vis mot ett storlag då kan ni göra era röster hörda dag och natt.

Men visserligen ser det bra ut och samspelet mellan Dinho och Eto och överraskande Giuly har sett muy muy positivt.

Barcelona Warlei
2007-02-25 21:59
iniesta är ju lätt bland europas bästa spealre nu tycker jag han är fan nere och tar bollen sen är han em i varenda anfall
Barcelona Dragan Okuka
2007-02-25 21:59
Bort med Olof Lundh. Överväger att sluta titta på söndagssändningarna för att slippa mannen som åtta dagar i veckan ser ut som en sexualförbrytare.
Barcelona Ghazza
2007-02-25 21:58
Jag kan inte fatta det... Eto'o är borta i över fyra månader och spelar såhär. Man borde tycka att snabbheten, tekniken osv inte skulle stämma men Lejonet är verkligen het.
Barcelona Saviola/Dinho
och en sak till Giuly är mycket bra Ständig rolig :D
Barcelona Dani
Vilken skillnad mot hur det sett ut senaste månaderna!

Eto'o! Vilken spelare - har varit borta fem månader, det syns verkligen inte. Sen, vilken kontrast i rörelsemönster gentemot Gudjohnsen och Saviola. Man kan, något överdrivet, säga att Gudjohnsen inte löper alls, Saviola löper mycket - men fel. Eto'o däremot löper mycket och rätt! Undrar bara hur länge han orkar spela, det är en ren njutning sålänge han är kvar på plan.

Första målet är en riktigt bra prestation av Giuly, som gör helt rätt och siktar mot första stolpen. Liknande löpningar/inlägg har han gjort rätt ofta på senare tid, men en skillnad - då har det inte funnits någon (läs argentinare eller islänning) som stört förvararen. Jag vågar påstå att Amorebieta haft all tid i världen att rensa bort bollen om någon av våra övriga forwards spelat.

Andra målet, vilket spel! Ren njutning - Barça spelar som bara Barça kan! Tredje målet återigen kanonlöpning från Eto'o!

Nu vågar till och med jag bli en aning hoppfull inför returen i CL, (även om Athletic är klasser sämre än Liverpool)!
Barcelona Meley
2007-02-25 21:57
"Den som inte gillar Barcelona gillar inte fotboll"

Klockrent, det jag har försökt säga till alla mina vänner :)
Barcelona H.C Xavier
2007-02-25 21:56
Tycker att det flyter på mycket bättre på mittfältet med Xavi och Andrés. Ni får mer än gärna kalla mig dumhuvud och fotbolls-analfabet, det är min bestämda åsikt.

Eto'o, vilken lirare!
Barcelona Saviola/Dinho
2007-02-25 21:55
Vår Kamerunanske Lejon är tillbaka!!!!!
nu så har vi större chans mot liverpool :D
och en till sak Rijkaard borde sätta Marquez o spela Thuram
hahaha så skön komentatoren va Dåliga nyheter för liverpool,sevilla,real madrid o valencia
Barcelona Rambla
Såja, det ser bra ut men sväva inte iväg. Det är Athletic vi möter, och all respekt för dem men de har inte varit så bra som de kan vara.
Barcelona Karlssoooon
Fotbollspropaganda nu ser man vad Etoó betyder för laget.
Barcelona Q
Kungen är tillbaks!!han är delaktig i första målet då han stör backen till att göra själv mål, andra målet spelar den "själviska lejonet" till Xavi som dundra in den på stutsande boll. tredje målet gör han de hela till lekt fullt enkelt! Som om de inte våre nog så är han med och jobbar gem deffensivt och tar tillbaks bollen! Vad kan man säga om denna underbara killen, finns inga ord för lejonet!!

hade det varit guddy eller saviola kan ja lova er att de hade blivit offside! Det här vara bara smakprov av de Lejonet kan!
Barcelona Meley
2007-02-25 21:54
Oj oj oj, vad glad man blir. Eto'o har redan gjort mål och assist, och var även där vid självmålet. Titta hur han är nu, tänk när han hittar formen helt. Och in med Messi. Det kan väl inte bli bättre? :)
Barcelona tarrak
Jag tycker även att det roligt att se Thuram och Puyol tillsammans. Verkar vara någon sorts inbördes tävling om vem som verkligen lyckas mörda bollen.
Barcelona Cule-10
vi är tillbaka!!!!!11
Barcelona Smogen
helt otroligt! Har han varit borta i 5 månader? Eto'o är ju bättre än man t.o.m. vågat drömma om. assist och mål i debuten. Jösses, inget ont om Saviola och Guddy, men Eto'o har gjort mer på en halvlek än vad dom gör på en hel match, och då har han spelat 5 minuter på 5 månader.

Sen har han ju fått dom andra att resa sig också, länge sedan jag såg Ronaldinho och Iniesta så här bra! Underbart! Det här ger än hopp. Hoppas bara det inte är Bilbao som är usla, hehe....

förövrigt anser jag att Thuram borde vara ordinarie mittlås med Puyol!
Annons: