/spanien/barcelona/forum/23417.aspx/spanien/barcelona/forum/23417.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Criff
2007-05-05 15:29
Myrran, Han Falque som dominerar lite i spanska landslaget kommer nog också stå ut lite mer nu efter U-17 :) Framtiden ser ljus ut :D
Barcelona Criff
2007-05-05 15:27
[RealMadrid- R9 Ronaldo]
"Snälla du säger sånna nollor.. Jag kan då säga Mata , De La red mfl som har fått spela cl ..."

Nollor? Du behöver nog titta lite mer på fotboll. De spelarna som kommer ur Barcas led är mer värda än de flesta spelare i eran trupp.

Säg någon annan bra ur era led förutom Mata & De La Red? Och en spelare är inte bättre för att dem har spelat CL, utan vad dem presterar.

Väldigt konstigt att han inte nämner Miguel Torres som trots allt är från dem egna leden. Men i mina ögon är han ingen supertalang. Han har redan visat att han inte räcker till mot de större lagen.
Barcelona Myrran
2007-05-05 15:19
Musten
Sant att det finns en kille vid namn Toni Calvo som är talangfull. Barca har flera talanger (länktips) i ungdomslagen. Men av de är det just G. dos Santos, Bojan, Messi och Gai Asulin som står ut mest.
Barcelona Musten
2007-05-05 15:03
Det snackas hela tiden om Bojan å Dos Santos men jag såg ett klipp på någon sida om en kille som hette Toni Calvo, liknade C.Ronaldo väldigt mycket i spelstilen. Han kanske kan vara något för framtiden? Har för mig att han ligger runt 20 år så det är väl nu eller aldrig nästa säsong för denna grabb, någon som har mer info om honom?
Barcelona DaaniP
2007-05-05 14:52
aa, fast själv så tror jag nog det kommer bli eto´os afton ikväll.. han kommer göra två mål och ligga bakom de andra två som görs utav xavi och messi!
alltså blir slutresultatet 4-0!!

LÄGG DETTA PÅ MINNET! :p

visca barca!
Barcelona MESSIII
2007-05-05 14:47
0 - 3 till barca ikväll... ronaldinho 1 mål på frispark och messi 2...

MARK MY WORDS:)
Barcelona Evička
2007-05-05 13:57
Spekulation kan aldrig vara "ren fakta", lille vän.
Real Madrid Zzizou#5
2007-05-05 13:45
nä men nu ska vi inte vara såna, ja säger ju bara vad som kommer hände haha d e ren fakta ska du veta
Real Madrid Zzizou#5
2007-05-05 13:39
Hej då! / red.
Real Madrid Los-Blancos
2007-05-05 13:24
vad tror ni om matchen idag hur mycket slutar den?
Barcelona Rambla
2007-05-05 13:22
Rijkaard kommer knappast exprimentera i det här läget. Det blir det vanliga 4-3-3. Se på senaste matchen mot Levante. Lite mer rejäla avslut och matchen hade vunnits med 3,4-0. Chanser skapas, det gäller bara att sätta dem.
Barcelona João Pinto
2007-05-05 13:12
Det är ju värt att testa Ronaldinho som innermittfältare, även om jag ställer mig något skeptisk till det. Jag tror att han kommer få ännu hårdare bevakning i mitten, dessutom blir jag alltid lite nervös när vi spelar utan pivote, känns som de glömmer defensiven ibland. Etoó tycker jag ska ligga som spjutspets, där kan utnyttja sin snabbhet som bäst...

Jag kanske är för pessimistisk, men känns vanskligt att börja exprimentera i ett så kritiskt skede av säsong. Å andra sidan kanske det är precis det som behövs för att vända den dåliga trenden...
Barcelona Kim
2007-05-05 13:11
Ämne: En sak innan jag går....
Ok, my bad. Casillas har fortfarande släppt in fler bollar än Valdés.
Real Madrid [RealMadrid- R9 Ronaldo]
2007-05-05 13:09
En sak innan jag går. Diego Lopez har stått en match i cl , då släppte han in 2 . Och sen tror jag han stog under hela Copa Del Rey .
Barcelona El Mago
2007-05-05 13:07
tror ni att det kommer bli Jorquera
som kommer att stå i målet i finalen cdr?
Barcelona Rambla
2007-05-05 13:07
Snälla, mata inte trollen så självdör de och lämnar forumet. Vad förväntar ni er? Att en fjunig liten 14-åring med vit tröja ska hålla med er när ni diskuterar? I hans lilla värld existerar bara hans egna självklara och "korrekta" slutsatser. När man efter att ha sett Bojan i en match och där han inte råkar dominera trots sitt rykte om att vara Europas största talang, är väl knappast att ha kött på benen?

Bojan har på 12 dagar spelat 5 matcher och det mot seniorer innan han anslöt U17-truppen. Vad förväntar ni er av en 16-åring?
Barcelona Myrran
2007-05-05 13:04
I Copa del Rey spelar ju Barca med Jorquera i mål så där har inte Valdes något att säga till om direkt. Vet dock inte vem som stod i mål för Real men va inte det Casillias? (Stavning?)
Barcelona El Mago
2007-05-05 13:00
[RealMadrid- R9 Ronaldo]
De släppte in lika många med Valdes har räddat tree straaf utan att casilliaS har räddat en enda
Barcelona Cue.barca
2007-05-05 13:00
Myrran //

Jo visst, att dom byter lite under matchens gång känns inte helt omöjligt.
Eto'o stänker in en vart han än spelar.
Barcelona Kim
2007-05-05 12:57
Ämne: Ämne: [RealMa....
Upplysningsvis kan jag meddela dig att såväl Real Madrid som Barcelona har släppt in 29 mål i ligan.

I gruppspelet i champions league tappade ni in åtta bollar. Vi släppte in fyra. I åttondelsfinalerna då? Ni släppte in fyra mål, Barcelona två.

Eller var det Copa del rey du menade? Så länge ni var kvar i cupen, alltså till och med åttondelsfinalerna, så släppte både ni och vi in tre mål vardera. Att vi sen har släppt in fler mål totalt under årets CdR beror snarast på att ni var ohövliga nog att göra ert uttåg extremt tidigt.
Barcelona Evička
2007-05-05 12:56
Ämne: Casillias , har släp....Inte enligt LFP:s statistik och den är nog korrektare än ditt minne. Båda har släppt in 29.
Barcelona RONALDINHOFANTASI
2007-05-05 12:56
[RealMadrid- R9 Ronaldo]
ej vi kanske har lika många mål insläppta men vem har gjort mest mål barca..vica barca
Las Palmas culé hasta la muerte
2007-05-05 12:55
Ämne: Ämne: [RealMa....
Segunda division håller bra klass, absolut men där ligger ju Madrid på nedflyttningsplats. De La Red har spelat i CL men ett inhopp..O han är lite äldre än vad Bojan är..Mata däremot har inte spelat med a-laget än, och det beror på att hans kontrakt går ut till sommarn o det sägs ha att han har kommit överens med Valencia..Och du Bojan, är ett serbiskt namn (hans fars namn och han är från Serbie och hans mor från Katalonien) men han e född i Linyola en liten by utanför Lleida (Katalonien alltså).
Barcelona Myrran
Cue.barca

Ne, Saviola är ingen Eto'o. Men om vi har Eto'o i mitten vem ska ta vänsterkanten? Inte Ezquerro iaf eller Guily. Messi har vi sett att han inte hör hemma på vänsterkanten han ska vara på höger. Gudjohnsen? Han är en striker/släpande forward och inte kantspelare. Saviola är i mitt tycke lite för orörlig för kanten men skulle nog klara av det ändå. Så för att göra deras försvar oroligt skulle Eto'o och Saviola skifta platser lite huller om buller.
Barcelona vit &svart
hererj
2007-05-05 12:52
Casillias , har släppt in ett mindre. Jag är stensäcker på det.

Okej jag lämmnar forumet nu . Hejdå...
Barcelona Evička
2007-05-05 12:51
[RealMadrid- R9 Ronaldo]
Ta reda på fakta innan du yttrar dig. Barça och Real har lika många baklängesmål. Ingen av dem har släppt in fler, ingen färre.

Dina inlägg är inte särskilt givande, bara provocerande, så lägg ner, annars misstänker jag att du åker på en spärr ganska snart.
Barcelona Cue.barca
2007-05-05 12:50
Myrran //

Smart kille, riktigt smart tänkande...

Att man nu utan deco skulle spela med dinho på mitten skulle vara genialt, hoppas rijkaard också tycker det!

Saviola i mitten är jag lite mer osäker på, han är ingen eto'o och eftersom barca inte är i toppform skulle man vilja ha eto'o inne i mitten.
Det är bara vad ja tycker, annars en bra uppställning, tror tyvärr inte den blir så :(
2007-05-05 12:46
Ämne: [RealMadrid- R9 Rona....
Överskattad var för hårt , förlåt !
2007-05-05 12:45
Ämne: [RealMadrid- R9 Rona....
Snälla du säger sånna nollor.. Jag kan då säga Mata , De La red mfl som har fått spela cl ...

" Njaa, han har inte så mycket att göra i matcherna eftersom barca dominerar jämt nästan... "

Mm jag vet det är därför han har släppt in fler mål än våran kung..
Annons: