/spanien/barcelona/forum/23415.aspx/spanien/barcelona/forum/23415.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona J_J_S
2007-07-19 02:27
Inga drömelvor, tack / Red

:)
Barcelona ze nemo
2007-07-19 02:16
Någon som vet hur mycket Ronaldinho, Eto'o etc köptes för när de kom till Barca?

** Såg att man fick betala drygt 250mkr för R10, typ 5 gånger mindre än vad man lär få betala idag.
Barcelona El Culé
2007-07-18 23:19
För er som vill ha hela klippet med Barcelonas omklädningsrum kan se länktips.

Detta klippet är också betydligt bättre kvalite än YouTube.
Barcelona BARCALONETA
2007-07-18 23:18
Man får väl hoppas att de spelare som ska lämna klubben får besked snart så att övriga kan börja bygga upp en lagmaskin som fungerar på alla delar. Det räcker ju inte med att köpa nytt....Vi börjar få BARCELONA abstinens vi kom hem 17/5 och åker inte ner förens den 1/9 fast då har vi ju bokat sex fc b resor till att starta med.....länktips till vår sida om våra resor o det mesta om fc barcelona finns på.....http://blogg.expressen.se/barcaloneta
Barcelona El Culé
2007-07-18 23:14
Barca 666:

Du kan alltid göra ett försök på den sidan (länktips).

Billigaste biljetten ligger runt 500 Euro.
Barcelona the culé
2007-07-18 23:09
PILMA

tack för en bra vidio, får mej hur mycket jag har saknat världens bästa. tror starkt på att han vill komma tillbaka och vissa va han kan detta år.
Barcelona Barca 666
2007-07-18 23:00
tjena,

en fråga: Vart har man möjlighet att köpa El Clasico biljtter. Helst vill jag ha biljetter o inga paketer med hotell o resor då jag har boende i Barcelona. Men skulle vara bra o veta alla möjligheter till att få biljetter till den matchen det gör inget om de kostar lite mera.

Måste bara se saviolas (JUDAS) ansikte LIVE på plats när fantastic 4 kör över RM!!!!!

Tackar på förhand om svar.

Forza Barca
Barcelona PILMA
2007-07-18 22:59
Nån som är intressarad av att se Ronaldinhos presentation 21/8/03
Barcelona Rambla (Anims Puyi)
2007-07-18 22:45
Kolla in videon där Henry tränar på La Masia med nya fystränaren Josep Anton Pozanco. Hans ryggproblem sägs inte besvära honom mer. Det återstår i och för sig att se hur det är med den saken när det blir tuffare träning och match.
Barcelona PILMA
2007-07-18 22:42
En mycket bra Klipp (*Länken*)
Barcelona PILMA
2007-07-18 22:27
Fan man kan inte vänta tills kommande sasöng när man ser Henry bild med barca tröja!!!
Barcelona Nemo
2007-07-18 22:10
Oleguer borstar tänderna? Haha.

De verkar iaf trivas där.

Rambla. Han ser cool ut.

Kommer Saviola att bli utbuad på Camp Nou eller vad tror ni?

Självklart man förstå honom, men de finns vissa saker man inte gör i livet. Tex: Gör slut med sin flickvän/fru och sen blir tillsammans med deras bästa kompis.
Barcelona Nemo
2007-07-18 22:04
Allt verkar vara frid och fröjd i Barcelona.

Skönt att vi åker till Skottland. Då kanske spelarna bli lite tuffare.
Barcelona The Number 19
2007-07-18 21:59
Kolla på länken mycket bra video om vära nya spelare. Alla vet vilka dom är ;).
2007-07-18 21:57
Haha, Deco ser ut som en pimp. :D
Barcelona Messi(as)
2007-07-18 21:56
Är det bara jag eller tycker andra här inne att Giuly är en stor spelare? Han är verkligen en riktig klassvärvning för Roma. Han hamnade i samma ring som Messi och vi vet ju att det inte finns någon spelare i världen just nu som kan konkurrera ut Messi.

Jag tror att om vi hade haft annan uppställning så hade Giuly varit grymt bra därför tror jag att han kommer att göra Succe i Roma. Killen har erfarenhet så det räcker och blir över. Han kanske inte alltid presterar i alla matcher (vissa matcher blev jag galen på killen) men andra matcher (hans mål mot Milan ahhh) är han iskall.

Jag ville bara önska honom lycka till och tacka för allt :) Hoppas Romas spelstil passar honom perfekt och att han gör många mål mot Milan o Inter ;)
Barcelona Klint
2007-07-18 21:56
Är det någon som har köpt tjänsten Barca TV online som vet om det är värt att slå till?
Barcelona Ditt svin!
2007-07-18 21:54
Underbar video! Tänk att få jobba med något där inne...
Barcelona Klint
2007-07-18 21:50
Ämne: Även Henry tränade i....
Fan Rambla du hann före med länktipset =). Gött att se Henry på plats.
Barcelona Smogen
2007-07-18 21:49
Tjena, vet att det snackats en del om detta flera gånger men...vill åka ned till Barca och se matchen mot Sevilla.
Undrar bara vart man ska vända sig om man vill vara säker på att få tag på biljetter. Det är ju 50års jubileum och allt då, så det kanske är en omöjlighet?
2007-07-18 21:49
Även Henry tränade idag på La Masia. Det är tre dagar kvar tills truppen samlas trots det så tränar en storstjärna som Henry frivilligt i förväg.

Ser bra ut. :)
Barcelona Crosas
2007-07-18 21:43
Tror du det att man slänger in KRkic så tidigt när man redan har guddy och santos som jag tror går före och antagligen nån utav världstjärnorna på bänken?? måste va riktigt kasst motstånd då asså.....
Barcelona Messi_CE_Iniesta
2007-07-18 21:38
grymt intressant och se dessa två lirare kommande säsong!
Barcelona el Flaco
2007-07-18 21:35
Nej, jag tror att de kommer få sporadiska inhopp som mest. De är med för att se och lära. I Copa del Rey, katalanska cupen och matcher mot svagt motstånd i igan och Champions får de nog chansen.
Barcelona Crosas
2007-07-18 21:35
Hoppas innerligt på Dos Santos igår hoppas han får mycket speltid trots den grymma konkurensen våran nya superstjärna hoppas jag=)

Krkic däremot tror jag sulle må bäst av att lånas ut till ett segunda lag som Celta med Stoickhov vid rodret....

Skulle gärna uppskatta en bättre uppdatering av La Masia till kommande säsong ok redaktionen skulle kunna ta sig den tiden hade varit uppskattat???
2007-07-18 21:33
ok, tror ni dom kommer få nå speltid då?
Barcelona el Flaco
2007-07-18 21:18
Messi_CE_Iniesta//

Guardiola, som nu tränar Barca B, har sagt att han inte räknar med Gio och Bojan då de kommer att flyttas upp till A-laget. De har dock inte fått officiela nummer, något de förmodligen kommer få under Asien-touren eller när de kommer tillbaka.
2007-07-18 21:03
Varit på semester ett tag, Något officiellt om Bojan och Giovani's uppflytt till A-truppen?
Barcelona J.J
2007-07-18 20:59
Vet inte om länktipset har dykit upp tidigare? Men iallafall, jag tycker det är härligt att han fortsätter att försöka!
Barcelona the culé
2007-07-18 20:58
någon här som har lite statestik på hur många mål har gort i b-laget? har för mej att det var en hel del förra året. nogon som kan upplysa mig?
Annons: