/spanien/barcelona/forum/23410.aspx/spanien/barcelona/forum/23410.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Leo_Messi19
2007-02-28 20:30
Barca-fan

Om inte ens "Rambla" sa nått måste du väl förstå ironin? ;)
Barcelona Barça-fan
2007-02-28 20:27
Ämne: Barca-fan
Det va ir....
Finns nog en och annan som behövde höra det där ändå. ;)
Barcelona Ghazza
2007-02-28 20:27
Mjo, tänk att folk kan ta det där på allvar... :)

Nåväl, är det någon som vet hur laget kommer formera sig inför kvällens match? Att Eto'o inte spelar vet jag. Hoppas iallafall inte maskineriet går på halvfart, även om CdR inte är en trofé jag håller speciellt högt. Vi måste bibehålla vårt spel från Bilbaomatchen. Klarar vi det så är mycket vunnet.
S. Dali
2007-02-28 20:25
Myrran//
On the 28 of February, Irony were pronounced dead.
Barcelona Myrran
2007-02-28 20:23
Barca-fan
Det va ironi! Snälla...
Barcelona Barça-fan
2007-02-28 20:22
Ämne: Jag tror till 99% at....Hur får du det till 99%? Låt mig ta del av dina beräkningar, om jag får be. Intriger finns i alla klubbar, vissa kommer upp till ytan, andra inte. Men jag vill tro att en sådan professionell klubb som barca kan bortse från olikheterna till förmån för fotbollen. Ronaldinho har tidigare sagt att han trivs mycket bra i Barcelona och skulle nog inte teckna senaste kontraktet om han kände det motsatta.

Förresten, Ronaldinho är jättefet. Jo, man tackar. Vart var du när han flexade magrutorna som ett svar-på-tal till alla journalister och de som tvivlade?
Barcelona G och J Dos Santos
2007-02-28 20:20
Giovanni_dos_santos__

Äe nöstan heltt säker på att det inte var Deco på bilderna. Han hade inte skägg då och det har mannen på bilderna. Men det klaraste beviset är att han har en grymt snygg fru som man aldrig hade varit otrogen mot :P
Barcelona Giovanni_dos_santos__
2007-02-28 20:01
hur säkert är det att det va Deco på skandalbilderna??
Barcelona Leo_Messi19
2007-02-28 19:57
Såg redan att ni snackade om detta, Sorry
Barcelona Giovanni_dos_santos__
2007-02-28 19:53
Ämne: albelda närmar sig b....Onödigt köp!!?? man såg ju i matchen val-nastic vad som hände när albelda inte spelade.. Dessutom är han given i landslaget. Det är absolut inget dåligt köp även om han inte är en av mina favoritspelare..
Barcelona Rambla
2007-02-28 19:14
Amunt!:

Haha, dröm vidare. Är det någon som påminner om Villa så är det Aaron. Lika kortväxta och satta. En spelstil som går ut på att borra ner huvudet och tjurrusa framåt i 180. Bojan är klass, inte lika stark som Aaron ännu då han är yngre men snart så är han förbi. :D
Barcelona T#11
2007-02-28 19:13
hoppas Barca vinner idag, skulle bli kul o slå ut zaragoza från cupen för en gångs skull:P
Barcelona T#11
2007-02-28 19:11
hoppas rijkaard inte startar med ronaldinho idag!!
Barcelona Carles_Puyol_21
2007-02-28 18:44
Myrran

Hoppas verkligen det *pust*
Barcelona Myrran
2007-02-28 18:43
Leo_Messi19

Skicka iväg ett mail till deras support och fråga.

Amunt!
Vänta bara 2 år och jämför... ;)
Barcelona Myrran
2007-02-28 18:42
Carles_Puyol_21

Det med 99% att Dinho lämnar va så pass mycket ironi så att tapeterna sitter uppe i taket...
Valencia Amunt!
2007-02-28 18:37
Jag tror att jag såg vem Krkic idol är, David Villa ;)
Han liknade honom extremt mycket med hur han för boll och hur han döljer vilket håll han ska gå åt men Aarón är fortfarande bättre än ;)
Barcelona Leo_Messi19
2007-02-28 18:33
Tjena! Grym match idag! Tror vi vinner med 2-0, Sen har jag en fråga,

Är det bestämt at tv4+ kommer visa Laliga även nästa säsong?
Barcelona Carles_Puyol_21
2007-02-28 18:30
AlexC

Jag kanske är den dummaste människan som vandrat på denna jord efter denna fråga men jag måste bara fråga; menar du allvar med det du skriver om att du är 99% säker att Roni lämnar i sommar?
Barcelona L Kubala
2007-02-28 18:23
Jag hoppas det är mycket ironi i inläggen om Oleguer (har inte orkat läsa alla) men 50 MEUR är väl närmast att betrakta som ett skämt. Eller en indikation från klubben att han är önskvärd i truppen. Själv tycker jag att han är en hyfsat utfyllnadsspelare och som katalan får han gärna vara kvar i truppen.

Är det förresten någon som vet om matchen sänds på webben, har inte tillgång till SportExpressen för tillfället?
Barcelona Barca For Life
2007-02-28 17:52
Myrran
aa du de e väldigt svårt o se etoo spelar för andra o inte me i barcelona..de skit tråkigt men hoppas de ska inte bli som dem ville
UltrAS INTER!
2007-02-28 17:52
Grabbar vilka Cl matcher sänds på tv6?
tack för svar.
Barcelona Rambla
2007-02-28 17:03
Sóm més que un club:

Höga klausuler sätts av klubbarna just för att intressenter icke göre sig besvär. Spelaren blir nöjd och i gengäld erbjuds han ett långt kontrakt och hög lön. Som någon nämnt nedanför så sjunker ju klausulen varje år eftersom kontraktiden kortas. I Dinhos fall så lär det bestämmas en ny klausul om han skriver ett nytt kontrakt i sommar. Sen ska man väl tillägga att klausuler egentligen bara är en parantes. Får klubben ett bra bud och spelaren i fråga själv säger sig vilja röra på sig så kommer ju klubbarna säkert överens om en helt annan summa.
Barcelona Myrran
2007-02-28 16:59
Jag instämmer på att det skulle vara förfärligt att tappa Oleguer. Även om jag inte gillar honom särskilt mycket så tror jag han betyder mycket för laget. Han är en profil både på och utanför planen.

Rykten om Eto'o och Ronaldinho bort till diverse klubbar tar jag med en lastbil salt, varför skulle Barca vilja sälja dem? Bara löjligt men va ska man göra, tidningarna måste sälja lösnummer och då blir det som det blir...
Barcelona Smogen
2007-02-28 16:35
Ja, Oleguer lär vara het på spelarmarknaden. Konstigt att man inte hör att Liverpool, Chelsea, Milan och Inter rycker i honom...

fast allvarligt talat gillar jag Oleguer. Tror han betyder ganska mycket för laget vid sidan av planen så hoppas att han stannar. Bara att vi kanske borde värva en ny högerback som kan vara förstavalet...
Barcelona tarrak
2007-02-28 16:22
På tal om utköpsklausuler, så tycker jag det är oroväckande att Oleguers bara ligger på 50 miljoner €. Den måste höjas om vi inte ska tappa honom i sommar! :)
Barcelona Smogen
2007-02-28 16:16
Ronaldinho har inskrivet i sitt kontrakt att hans utköpsklausul sänks efter varje säsong. Vet inte med hur mycket.
Antar att det beror på att han enklare ska kunna gå någon annanstans ifall han inte skulle trivas. Men han säger ju hela tiden att han älskar Barcelona så det känns mest som att det är rykten som alltid florerar när man är världens bästa fotbollspelare. Sen har det väl lite att göra med att alla verkade tro att Ronaldinho skulle förlänga sitt kontrakt med Barca nu i vår, något som Barca valt att inte göra. De lär enligt ryktet ha sagt något i stil med "Ronaldinho har kontrakt till 2010, det är ingen brådska att förlänga det ännu".
Barcelona Fc Barcelona / Cristiano Ronaldo
2007-02-28 15:20
Byter Ronaldinho klubb så är mycket förlorat, både på och utanför planen.
När jag säger utanför planen menar jag den ekonomiska delen, delvis tröjförsäljning.
Men vi får se hur det blir.
Visca el barca.
Barcelona Sóm més que un club
2007-02-28 15:19
Ämne: Evièka:

För att i....
Rambla,
En frâga,om det här med utköpsklausul:
I ett diskussionsforum, minns inte vilket, skrev ngn ang. Dinhos klausul att Barça skulle vara tvugna att sänka den radiklalt i sommar. Stämmer det och vad skulle isâfall vara anledningen?
Om jag fattat det rätt har Ronaldinho, Eto'o, Messi och Deco mycket höga klausuler inskrivna just för att slippa höra snack om 30M hit och 50M dit, markera att de inte är till salu. Kan du förklara hur det ligger till?

Barcelona BRC
2007-02-28 15:16
Haha varför inte, får väl ställa mig i kön. Och hålla med att han itne är något att ha.
Annons: