/spanien/barcelona/forum/23408.aspx/spanien/barcelona/forum/23408.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona - Football Club Barceloήa -
2007-02-26 09:00
Underbarrrrrtt :)
Luís Garcia
2007-02-26 08:28
Där till alla som inte tycker att Eto'o är Barcas viktigaste del i offensivt sätt! Det blev bevisat igår! Men all cred till mittfältet som var super. Xavi och Iniesta var ju grymma tillsammans men man kan ju inte peta spel geniet "Deco".

Som sagt. Lejonet är tillbaks!

Visca Barca!
Barcelona BRC
2007-02-26 08:11
Äntligen....äntligen måste jag säga.
Visst vi har vunnit matcher i år. Vissa med mer eller mindre tur, andra på ren överlägsenhet. Men igår kändes det som att "lag maskinen" Barcelona gick igång på allvar. Etoò var helt fenomenal, har var för f*n överallt på planen. Hur som helt var inget namnkunnigt lag som stod för motståndet. Men spelar var det som imponerade på mig. Säga vad man vill men Etoò är viktigt förl aget. Nu ska vi bara spänna musklerna i CL och spöa Liverpool i England...
Barcelona klose
2007-02-26 08:08
tjena ni såg väl när han stailade för alla med sin mage. jag sa ju att det var fejk bilder
Barcelona Fc Barcelona / Ronaldinho
2007-02-26 01:53
nån som vet vad Eto'o menade med sin målgest ?
Barcelona KeLLeFeNi
2007-02-26 01:20
RonaldinhoGaucho10, finns en bild på fcbarcelona.dk kolla länktips!
Valladolid Checuan
2007-02-26 01:18
kul attt etoo gjorde mål idag!!

läste att Liverppol bara släppt in 3 mål på anfield i PL på HELA säsongen! Då kan Etoó behövas kan ni klura ut!
Barcelona TaVaKoLi_10
2007-02-26 01:13
Alltså så skönt att se världens bästa forward komma tillbaks å stänka in ett mål, 5 mål på 6 matcher den här säsongen. Eto´o e kung...
Barcelona RonaldinhoGaucho10
2007-02-26 01:08
ey grabbar skönt me seger idag..älskar barca..men kan nån nån sida där ja kan få bilder från matchen lr nån som har här inne? jag BEHÖVER etoos målschesst när han härmar Luca Toni.ja måste ha den...

VISCA EL BARCA
Barcelona Meley
2007-02-26 00:27
Paella con las gambas

Ja, det gör vi :)
Spanien Paella con las gambas
2007-02-26 00:25
Meley//

Shit happens. Vi ses den 6:e förresten ;)

YNWA
Barcelona Meley
2007-02-26 00:22
Paella con las gambas

Aha fan då, haha :)
2007-02-26 00:21
Meley//

Nej du var tydlig,jag förstod din ironi men tänkte ändå krydda med lite humor-det funkade visst inte...
Barcelona The Dynasty (2004 - ?)
2007-02-26 00:18
Ämne: Han tittar upp. Ner ....
Hahaha det låter nästan poetiskt när du beskriver det som du gör!
Barcelona Meley
2007-02-26 00:18
Paella con las gambas

Jag vet, det var det jag försökte få fram. Kanske inte var tydlig? ;)
2007-02-26 00:10
Meley//

Kan inte vara annat än retuschering av bilderna-ifall inte Ronaldinho har lyft skrot 24 timmar om dygnet sedan onsdags...
Barcelona Meley
2007-02-26 00:07
Ja, vi alla såg ju att Ronaldinho såg ut som på länktipset :)

ironi, hehe
Barcelona Meley
2007-02-26 00:05
Messi_Ronaldinho

Jag vet vad det betyder, har faktiskt gått spanska i 3 år ;) Hehe.
Men jag missade bara att se det sista som stog.
2007-02-26 00:05
Bra respons av Ronaldinho,klockrent.
Barcelona Rambla
2007-02-26 00:03
Ämne: Vi kan be Emerson dr....
Tycker Emerson mest påminner om Gollum. Ja, inte kroppsmässigt då kanske.
Barcelona Messi_Ronaldinho
2007-02-26 00:01
Meley : Det betyder ungefär : Ronaldinho är inte tjock, det är ni.

Riktat förmodligen till spanska Canal+ då jag såg det på plakatet. Förmodligen har kanalen uttalat sig om hans vikt och kanske ha startat hela skitsnacket.
Barcelona Henk Ten Cate - El Mister
2007-02-26 00:01
Ämne: Henk Ten Cate:

Vi....Absolut kan vi förlåta honom för det =)
Målen sparade han väl som sagt till Anfield!

Och, JA! visst kan man inte göra annat än att älska den mannen. Tjock? pff! :P

Någon mer som uppfattade om högerbacken i Bilbao blev sur för att Ronaldinho showade framför honom på kanten? Kändes förnedrande och kränkande kanske?
Riktigt stor underhållning iaf!

btw. Inte f*n lägger man pengar på bio när man kan sätta på tv4+ en söndagskväll som denna?
Barcelona Messi_Ronaldinho
2007-02-25 23:57
Vi kan be Emerson dra av tröjan haha. Gubben ÄR överviktig. Ser ut som en 50-åring med ölmage och med mer hår på kroppen än huvudet.
Ronaldo visade att han kan spela fotboll trots sin övervikt. Det kanske beror på att han INTE TRIVDES på Bernabeu. Samma sak med Maradona. Ölmage men bäst.
Barcelona Barcc
2007-02-25 23:55
Han tittar upp. Ner på bollen igen. Väljer att byta till fel fot, om nu Gud gav honom någon sådan. Sedan placerar han retfullt in 3-0 och lunkar med självförtroende större än Ronaldos mage till hörnflaggan där det blixtras och donas från journalisternas sida. Signalerna till Liverpool är tydliga: Black is back.
Barcelona Lisa
2007-02-25 23:55
Meley
Jag är lite seg men ändå.
Det stod : "RONALDINHO, no esta gordo. Nosotros, si." (om jag inte minns fel)
Sedan något med "Vamos"
Barcelona Rambla
2007-02-25 23:54
Henk Ten Cate:

Viss bör han göra minst 1 mål på alla chanser, men det känns som att man kan förlåta honom för det. Det verkade mest som att han och laget ville ge lite underhållning till publiken och var inte så kliniska i avsluten när matchen redan kändes vunnen.

Så cool han är alltså, får utstå värsta hatkampanjen i press och manipulerade bilder på sin mage. Vad gör han då? Jo riktigt ger tillbaka till alla journalister/fotografer med ett belåtet flin. Varsågoda, har ni kamerorna redo? Stor show där. :D
Smilezz
2007-02-25 23:53
mycket mycket bra match.!!!!... Ronnie e Kung!!!! .. FET MY ASS!!!!

MANloveUTD
2007-02-25 23:50
ronaldinho tar av sig tröjan och kollar ner på magen med ett brett leende.. ojojojoj säger jag bara, vilken lirare! barca spelar oerhört vacker fotboll. jag inte bara hoppas utan jag tror verkligen att barca tar liverpool på anfield, och det efter att manutd vunnit där till helgen.
Barcelona Guardiola__
2007-02-25 23:50
Dom har någ insett att ligan är kört för dom:) nu när Eto'o är tillbaka.
Barcelona Henk Ten Cate - El Mister
2007-02-25 23:49
För det första, en alldedes underbart genomförd match av hela laget och alla spelarna.

Man märker att Etoós vilja och beslutsamhet på träningarna kanske gett han mer än säg, 5 min inhopp mot Racing och Pool hemma.
Största skillnaden med Etoó på banan är hans ständiga löpningar och hans närvarande målfarlighet. Någåt speciellt med den mannen.
Iniesta, Xavi och Ronladinho klart bäst.

Lite kritik dock till Ronnie som gör en enastående match. Allt stämmer. Dock måste han göra mål på de 2 frilägerna han har. Kanske lite för mycke lek ;)
Men dom 2 missade tar han igen på Anfield.
Hur som helst är han makalös och odiskutabel världsetta.

Visca Barca y Visca XIR (Xavi, Iniesta och Ronnie)
Annons: