/spanien/barcelona/forum/23407.aspx/spanien/barcelona/forum/23407.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barça-fan
2007-02-28 23:02
Haha! Skön efterslängning av Messi.
Barcelona Fc Barcelona / Cristiano Ronaldo
2007-02-28 23:01
Raul Madrid | - Galacticos.
Jag tror du har blandat ihop mig med någon annan, sorry.
Barcelona Nauticus
2007-02-28 22:54
Tack för att du berättar sannheten. ;)
Real Madrid Raul Madrid | - Galacticos
2007-02-28 22:51
Fc Barcelona / Cristiano Ronaldo

"Typiskt maränger, Försöka hitta dåliga saker i barca hela tiden.
Visca el barca."

Haha, jag känner igen dig. Du är den som provocerar oss mest i Puerte de sol. Men jag sa bara sanningen. Det är inte så att jag är avendsjuk. :)

Barcelona #9
2007-02-28 22:51
marquez so far? jag är ett fan av Edmilson så jag skulle vilja se han, tycker för övrigt att han dominerar pivote plattsen. men som sagt är väldigt partisk någon som tycker anorlunda?
Barcelona Lisa
2007-02-28 22:47
Ride_The_big_one
Tack, bra att Thuram håller koll på domaren :P
Barcelona Ride_The_big_one
2007-02-28 22:41
Rambla

Men visst var det väl så att Thuram påminde domarn om incidenten mellan Milito och Ronaldinho?

Rätt ska vara rätt och det måste nog ha varit i den stilen han framförde till domarn.
Barcelona Rambla
2007-02-28 22:39
Thuram gick ut för att byta linser som han tappat under match. Det såg faktiskt ut som om domaren ändrade sig när han skulle ge Deco gult kort. Det var heller inget kult kort, D'Allsessandro ojade sig lite väl överdrivet.

Ineista, Xavi och Messi helt grymma så här långt. Härligt att Thuram också. En gång tog han en rusch i mitten och man trodde det var Eto'o som var inne. Försökte klacka snyggt väggspel med Ronaldinho. :D
Barcelona Holländaren
2007-02-28 22:38
3-4-3 mot Liverpool verkar sannolikt.
2007-02-28 22:38
Lisa

Vet ej om detta stämmer men Ronaldinho blev kapad bakifrån av den duktige milito och vi fick endast frispark inget gult kort allså, sen kapade deco allesandro och domarn där tänkte ta fram kortet då thuram påminde honom om incidenten längre bak där han inte gav kort.
Barcelona Nauticus
2007-02-28 22:37
Tycker vi ska flytta ner till vår vanliga uppställning i andra halvlek, lite onödigt med bara tre försvarare när vi nu leder.
Barcelona Saviola/Dinho
Ämne: Saviola/Dinho

Men....
Bra att du erkänner att han inte är dålig,
Jag kan erkänna han är mycket tjockare än han var förut men det ör fotbollen som går före det är ingen skönhets tävling
så Gå Ronaldinho vår Fatty :D
PS ursäkta om det jag skrev lät arg :)
Barcelona Warlei
iniesta är den perfekta avkoman som skulle bli om någong lyckades para deco, xavi och ronaldinho
är det för tidigt eller är det inte nästan värt att se han bland dom tre bästa i världen. vet att det är lite överdrivet men om han fortsätter så här tills nästa utdelning är det väl itne heeeeeeelt omöjligt???
Barcelona Lisa
2007-02-28 22:36
Vad var det som hände som gjorde att dommaren tog fram det gula kortet men sedan ångrade sig?
2007-02-28 22:36
Criff

Instämmer och håller med.
:D

Ska man börja förbjuda cola flaskor månne, dvs börja sälja dryck i sånna här pappers burk som de har i snabbmats kedjor/bio för att förhindra idioter för att slänga in?
Helt sjukt det som hände Sevillas tränare =/.

Aja jag var tvungen att vara några cm ifrån tv för att tro att det var sant Barca nere i 3 backslinje för att hämta upp 0-1?

Aja chockad vart man minst sagt och det lönade sig snabbt låt oss hoppas att speldominansen håller i sig.

Barcelona Fc Barcelona / Cristiano Ronaldo
2007-02-28 22:35
Raul Madrid | - Galacticos.
Typiskt maränger, Försöka hitta dåliga saker i barca hela tiden.
Visca el barca.
Barcelona Barça-fan
2007-02-28 22:34
Helt klart mittfältets match hittills.

Jag är kär i Xavi Hernandez.
Barcelona Mentorinho
2007-02-28 22:33
G och J Dos Santos

Heheh, håller med till 110%

Förövrigt skulle det vara kul om Messi fick näta, det var ett tag sen och han har varit på hugget idag.
Barcelona Koeman!!
2007-02-28 22:33
Ämne: Iniiiesta, asså den ....
Håller med. Han är ruskigt bra på klara sig ur dem jobbigaste situationerna. Iniesta är en grym egen produkt!
Barcelona Criff
2007-02-28 22:32
Mycket fint spel idag. Hoppas dem håller det hela vägen ut. Messi är helt galen haha.. som han satsade vid det andra målet. Och iniesta som dribblar i eget målområde haha! Marquez tycker jag fortfarande fumlar för mycket, den enda på planen som känns osäker. Annars en kul match :) Hoppas vi går vidare så jag får se mer matcher med barca haha! Och synd det som hände Sevilla - Betis matchen.. Har sett sånna cola flaskor komma in på plan i många matcher men just denna träffade. illa! 2a halvlek! bye
Barcelona G och J Dos Santos
2007-02-28 22:32
Mentorinho

Man blir bländad av hans bollkänsla och teknik han har(det kan ju också bero på hudfärgen) det är fantastiskt att se.
Iniesta for president
2007-02-28 22:30
Saviola/Dinho

Men jag menar inte om att han e tjock och dålig. Han e mycket tjockare än förr.Men han e j*vligt bra.Men efter Atl Bilbao matchen, stör mig att han drog in magen typ kolla mina magmuskler.

Hala Madrid y Ronaldinho
Barcelona Mentorinho
2007-02-28 22:28
Iniiiesta, asså den killen låter sig hellre avrättas än att rensa en boll... Han är så bollkär och vill alltid spela sig ur svåra situationer defensivt, och han gör det så jävla bra. Underbart o se
Barcelona Meley
2007-02-28 22:27
Raul Madrid | - Galacticos

Haha du är rolig du. Precis innan så fick Ronaldinho frisparken på sig. Så man såg klart och tydligt att han hade handen innanför tröjan och gned om lite, det kanske gjorde ont. Du har visst missat matchen mot Athletic då han stolt visade upp sin mage och jag kan lova dig att den var allt förutom "fet".
Barcelona Warlei
2007-02-28 22:26
ah oki.. sant tänkte inte så men iaf för tillfälet är vi vidare och håller helt med om magen:P den putade ut ser lite ut som han e gravid:)men go vår tjockis!!
Barcelona Saviola/Dinho
2007-02-28 22:26
och om han e tjock, kolla hur killen spelar. tänkt dej om han var small vad han skulle göra då.
när ronaldo var som tjockast spelade han lika bra som Ronaldinho gör?
NEJ
Barcelona Ordem e Progresso
2007-02-28 22:25
Wow vilken intressant upplysning! Du ska nog börja tänka på den psykiska formen hos era spelare än den fysiska hos våra. Jag skulle ta våra "feta" spelare vilken dag som helst framför era mentalt sargade spelare.
Barcelona Rambla
2007-02-28 22:25
G och J Dos Santos:

Så här från vänster:
Puyi-Thuram-Oleguer
Marquez
Xavi-Deco-Iniesta
Messi-Ronaldinho-Guily

Verkligen vågat och överraskande av Rijkaard att prova detta. Fast det är klar, när ska man testa om inte i cupen. Vem bryr sig egentligen om vi åker ut?
Barcelona Nauticus
2007-02-28 22:24
Aldrig att vi tappar det här! :D
2007-02-28 22:23
Jag lovar att Ronaldinho är så tjock som på dom bilderna. Alldeles nyss när han fick skott i ryggen eller vart de var visade dom han nära man såg att magen va utåt.
Annons: