/spanien/barcelona/forum/23403.aspx/spanien/barcelona/forum/23403.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid Fusion
2007-03-03 11:56
Ämne: Ämne: Vet ni ....
Tackar! :)
Barcelona Zamboza
2007-03-03 11:39
Ämne: Zamboza.
Tror Smoge....
Hehe, isåfall var jag efter lite kanske.
Barcelona Més que un club / Messi
2007-03-03 11:32
Zamboza.
Tror Smogen var lite ironisk där.
Barcelona Zamboza
2007-03-03 11:19
Smogen

Det är inte 15 åringen på bilden, utan Celtics tränare Gordon strachan. Läste på sport att bundesligans skyttekung Gomes,( kommer inte ihåg förnamnet)som spelar för Stuttgart också ville spela för Barca, trots att serie a klubbar varit och ryckt i honom.

Idag hoppas jag faktiskt att vi får se REM från start. Då får Sevilla det riktigt tufft och kommer inte kunna anfalla så mycket som dem brukar göra på Pizjuan. Låt Etoo spela 65-70 minuter och kanske även Messi. Sen hoppas jag även på Oleguer före Marquez. Han är i för dålig form helt enkelt, gjort för många dyrbara misstag.
Barcelona Messidinho 10
2007-03-03 11:16
Haha!
Jimmy jump en riktigt härlig och trogen Barca- supporter. Rolig kille!!
Barcelona Ravo
2007-03-03 11:07
Ämne: Vet ni när matchen b....
Vi har en schema där de står vilka tider matcherna börjar, och på Barcelonas (alltså den här) startsida så kan du se vilken tid de börjar genom att scrolla ner lite och titta där reklamen brukar vara ungefär . Men annars så börjar matchen 22.00 :)
Luís Garcia
2007-03-03 10:59
Välkommen Daniel!

Btw, Se länken! (Barcas historia igenom UEFA Chapions League).

Visca Barca!
Barcelona Will
2007-03-03 10:48
Välkommen Daniel!
Barcelona Criff
2007-03-03 10:42
Välkommen Daniel :) Ser fram emot dina matchreporter mm. Hoppas vi vinner eller spelar lika ikväll! Absolut inget förlust!! Och hoppas REM is back :)
Real Madrid Fusion
2007-03-03 10:17
Vet ni när matchen börjar? ;)
Daniel Mesa Moreno
2007-03-03 10:02
Hej alla fans! Jag har blivit tilldelad äran att då och då försöka förgylla eran tillvaro här på Barca-sidan med matchrapporter m.m. Detta kommer att bli en stor utmaning eftersom FCB är en klubb som rör om känslorna på många, vilket innebär att vi är många viljor som strävar mot samma mål. Jag hoppas kunna bidra med en vettig diskusion som i sin tur för diskusionerna vidare, då jag vet att fotbollen är på väg att gå om vädret i popularitet i samtalsväg. Att det blev Barca för mig är ganska naturligt. Som ni ser så klingar inte mitt efternamn speciellt svenskt, då min far är uppvuxen i den fantastiska staden Barcelona. Resten förstår ni säkert. När man sedan fick se sin första match var man såld.
Hälsningar Daniel
Barcelona R.H.M
2007-03-03 09:59
Myrran
Jaa,Det är omöjligt att veta idag vad är det som kommer att hända iframtiden.
man hoppas att sånna killar ska aldrig tappa intresse för derass och fotbollen skull.

Någon som vet varför inte finns referat om dagens match????

Barcelona BARÇAAA
2007-03-03 09:46
Vi kommer vinna ikväll.FORÇA BARÇA!
Barcelona Myrran
2007-03-03 09:45
R.H.M
Okej att han har bra teknik osåvidare men han är väldigt ung och det är nästintill omöjligt att bedömma hur en sådan spelare ska bli. Vem vet han kanske inte tycker om fotboll när han blir äldre? Han kan gå in i väggen så att han aldrig kommer tillbaka till fotbollen. Men om allt går rätt till så har han ju en lovande framtid framför sig.
Barcelona Smogen
2007-03-03 09:38
Apropå ungdomar, här är en som också uttalar sig om Barca. Men med tanke på det senaste snacket kanske en 15 åring är lite för gammalt för att vara intressant?.....åtminstone ser han aldeles för gammal ut på bilden :)

Barcelona Smogen
2007-03-03 09:26
Förstår inte varför folk slänger in diverse startelvor utan att kolla vilka som spelar. men här kommer vad jag TROR det kommer vara:

Valdes
Oleguer Marquez Puyol Zambrotta
Xavi Edmilson Iniesta
Messi Saviola/Guddy Ronaldinho

hmm....och nu kommer folk attackera för att jag inte tror Rijkaard spelar med Gio och Eto'o, men...

personligen hade jag nog hellre spelar Zambrotta Gio men Rijkaard har ju avstått från det ett flertal gånger nu och tror han hellre vill ha Zambrotta på vänsterkanten och Oleguer på höger.

Eto'o behövs frisk och fit för Pool och Real matcherna. Därför tror jag han bara får spela i 30 minuter. Eventuellt kan han få starta istället och bli utbytt efter 60 minuter.
Barcelona R.H.M
2007-03-03 09:23
Framtiden är säkra:)Kolla grabban,vilken bollsinne & teknik. dessutom han vill till barca.

Idag blir det svårt,jag tippar 1-2
Barcelona Rambla
2007-03-03 09:18
Més que un club / Messi:

Nej det irriterade inte, tyckte bara det var underligt.

Lite svårt för Thuram att starta i morgon när han inte ens är med i truppen. Inte heller Deco.
Barcelona fcb_10
2007-03-03 07:39
så här borde vi starta
Valdes
zambrotta turam puyol van bronchorst
xavi marques iiesta
messi eto2o ronaldinho
Barcelona Lion0
2007-03-03 01:10
Jag tycker att Gio är bättre defensivt än vad Sylvinho är men Sylvinho är bättre offensivt enligt mig. Är det bara jag som har märkt att Gudjohnsen ser mer motiverad ut när han hoppar in i matchen än när han spelar från start ? Imorgon tycker jag vi borde ge Eto'o 45-60 minuter.
Barcelona Barcaaa10
2007-03-03 00:47
Hoppas på den här elvan imorgon

Valdez
Oleguer Thuram Pyoul Gio
Xavi Edmilson Iniesta
Messi Etoo Ronaldinho
2007-03-03 00:36
Det konstiga är att han kommer in överallt, kan de inte stänga ut han från arenorna eller.
2007-03-03 00:30
Den här är också skön.
Kolla länktips.
Barcelona tarrak
2007-03-03 00:28
Rambla/Vackra bilder! :D
2007-03-03 00:27
Rambla.
jag vet att jag påstat den 2-3 gånger, men ville se vad de flesta tyckte, men förlåt om det är irritenade.
Visca el barca.
Barcelona Rambla
2007-03-03 00:24
Ämne: Om jag ska vara ärli....
Hm, jag tror att jag har läst samma inlägg 2-3 gånger idag.

Personligen tycker jag att vi visst behöver förstärka med minst en ytterback. Gio i all ära och att han springer som en galning upp och ner på sin kant. Tycker inte att han duger defensivt, och det beror nog mycket på att han inte får tillräckligt med hjälp av Ronaldinho som rör sig lite var han vill på planen. Nu har ju Rijkaard valt att ge Dinho en fri roll och befriat honom från defensivt ansvar så då behövs en ännu bättre ytterback. Anser åtminstone jag.
2007-03-03 00:21
Om jag ska vara ärlig så tycker jag inte vi behöver förstärka ytterbacksplatserna, låt Zambrotta och Gio spela varsin kant, jag börjar gilla Gio allt mer, han löper hela tiden fram och tillbaka längs kanten och dessutom fungerar han bra med Ronaldinho, har ni inte märkt att när Gio spelar, så spelar även Ronaldinho mycket bättre.
Men vi får se hur det blir angående ytterbacksplatserna, själv tror jag inte ledningen vill ha en ny ytterback, men som sagt vi får väl vänta och se.
Visca el barca.
2007-03-03 00:19
Det jag hatar med väktarna är att de inte kan fånga de som rusar in på planen själva utan tar de när de stannar själv, och då ska de leka starka.
Barcelona Rambla
2007-03-03 00:18
Har han sprungit in på Bernabéu nån gång? Jag undrar om de inte hade lynchat honom där. En mössa på Raúl hade ju varit en merit om inte annat. :D
Barcelona tarrak
2007-03-03 00:16
Samma ögongodis i rörliga bilder. :D
Annons: