/spanien/barcelona/forum/23402.aspx/spanien/barcelona/forum/23402.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona fede
2007-02-28 23:58
Ämne: Ämne: Ämne....
ehhhhhhhh, "ok".

jag har inte sagt någonting om att ligaledaren inte är det bästa laget ? :S

snackar om din idi. teori om att ett lag är bättre än ett annat tills säsongen är slut.

kolla bara matchen idag, zaragoza va bättre än barca i två veckor!!!! men inte längre tyvärr ;/
Real Madrid Real.Madrid.Zidane
Gonatt alla cules
Barcelona anderzzon_
Skönt att klara sig igenom matchen utan skador, känns för mig klart viktigare än avancemanget. Man blev tamejfan livrädd så fort t ex Messi rörde bollen, åtminstone i andra halvlek (hann ej se första). Målen finns inte att ses någonstans ännu, eller?
2007-02-28 23:57
Ämne: Real.Madrid.Zidane//....
jo det kan man eftersom Real är ett fotbollslag, de har 11 spelare från start använder en boll har en tränare en presidetn en ägare(aktier).
Barcelona Leo_Messi19
2007-02-28 23:56
Real.Madrid.Zidane//

Gillar man Real madrid så kan man inte gilla fotboll................
2007-02-28 23:55
Spelar det någon roll hur min teori är sålänge svaret är det rtta, att de laget som ligger högst upp på tabellen är det bästa under tiden matcherna spelades.
2007-02-28 23:54
Ämne: Real.Madrid.Zidane//....
Eftersom jag gillar fotboll så gillade jag inte messis reaktio på D'Alessandros toutch på han med huvudet, därför skrv jag ett inlägg där jag förklarde att jag gillar messis spelstil men inte hans skådespeleri samtidigt som jag är i forumet för att diskutera fotboll.
Barcelona fede
2007-02-28 23:53
Ämne: Ämne: Real.Ma....
HAHA, seriöst, lägg ner din energi på annat istället..

din teori är fullständigt idiotisk. 'nuff said
2007-02-28 23:53
Ämne: Real.Madrid.Zidane
....
Det finns inte folk i Zaragozas forum då senaste inlägget var typ 2006 11 07 eller nått liknande.
2007-02-28 23:52
Ämne: Jag fullkomligt Sk*t....Jag sa aldrig att Interna... var bäst i Världen spelmässigt, utan titelmässigt då de vann VM.
Barcelona Lisa
Real.Madrid.Zidane
Varför går du inte in på zaragozas forum istället? De lär inte vara speciellt glada på Barca heller... Då slipper du ju bråka för det var ju det du inte ville göra...
Barcelona Leo_Messi19
Real.Madrid.Zidane//

Eftersom du har barca på din kalkon lista, att du inte gillar dem. Varför bryr du dig då så mycket?
Barcelona Messi_Ronaldinho
2007-02-28 23:51
Real.Madrid.Zidane

Snälla. Internacional vann mot oss med full trupp. Vi hade varken Messi eller Eto'o. Sa att vi är bäst IDAG och inte för 2 månader sedan.
2007-02-28 23:51
Ämne: Real.Madrid.Zidane ....
Nej, jag menar det, Espanyol är bättre än Barca tills säsongen är slut, och då kan vi på allvar säga vilket av Barca och Espanyol som var bästa uner 2006-2007 och det blir förmodligen Barca.
Barcelona Rubén
2007-02-28 23:50
Jag fullkomligt Sk*ter i hur många ord du skriver de e väl antagligen saker och ting du syftar på. Du hade ju aldrig skrivit det om du inte ville försöka "skryta" med...om de nu e något att skryta med ett lag som blev finansiellt stöttat av Franco.

Jo, internacional vann titeln men såg du matchen?
jag hoppas att du inte tror att bara för att man vinner en match så ä man spelmässigt bättre?

Var inte frankrike bättre än italien i VM-finalen innan mr f.d. nummmer 5 i R.Madrid tjabblade bort sitt lands vm-guld?
Barcelona Criff
2007-02-28 23:50
Ämne: Ämne: Onöd....
hahaaha Spaniens bästa lag handlar om kontinuerligtet. Det lag som vinner mest matcher är bäst helt enkelt. Sen att vissa dagar tar bollen i stolpen och andra dagar går den in.. sånt händer alla lag. Men jag tror alla kan hålla med om att Real MAdrid är verkligen inte bättre än Barcelona detta året heller. Även fast ni slog oss förra säsongen.
Barcelona Zamboza
2007-02-28 23:49
Real.Madrid.Zidane

Med din teori så är alltså Espanyol bättre än Barca för att dem vann oss sist med 3-1, Jag hoppas att du är ironisk.
Barcelona Cape
2007-02-28 23:47
Ämne: Onödigt. /....
Rubén, det där var jävligt bra sagt :P att vi inte snackade när det gick dåligt för oss osv.. :P
2007-02-28 23:46
Ämne: Allvarligt talat så ....
Jag har inte sagt att Real är världens bästa lag, för det är International (stavning)
som vann mot er.
Sedan så nämde jag bara antalet CL titlar utan att skriva mer än 6 ord om det.
2007-02-28 23:45
Ämne: Onödigt. /....
Snacka inte om match för match, det lag som vinnr la liga 2007 är det bästa laget mella 2006-2007.
Under den tiden är laget som vinner en match det bästa = Recreativo är nu bättre än real och Real är bättre än Barca och Valencia är bättre än Barca och Getafe är bättre än Real.
När säsongen är slut så ser vi ilket lag som är bästa.
Barcelona Fc Barcelona / Ronaldinho
2007-02-28 23:44
Jag missade matchen pga jag hade möte med mitt lag . Nån som har en hemsida där jag kan ladda ner matchen och se den ?
Barcelona Rubén
2007-02-28 23:43
Allvarligt talat så nej din stavning spelar ingen som helst roll men varför du kommer hit och försöker dissa oss bara för att vi e glada över en vinst i CDR spelar större roll.

En liten fråga e varför du drar upp att ni har mycket fler titlar än oss? Spelar de någon roll? En fråga till e, visst vi hade en svacka under en lång period, en svacka vad det gäller titlar men vi sa aldrig att vi var världens bästa lag då heller, vi var absolut inte världens rikaste klubb heller, vi köpte inte direkt en hyperstjära varje år, men det gjorde ni så det är därför det är skillnad mellan våran titelsvacka och er.

Ex på storstjärna, vi sålde figo köpte emmanuel petit och overmars. kolla spelarna individuellt just de året så var de skaplig skillnad i skicklighet. Sen att Figo var Way better i Barca i liga: Rivaldo/Kluivert/Figo jämfört med vad han var i real kan ju inte vi rå för. Hehe

För övrigt, jävlar vad nervös jag var sista minutrarna men om spelarna e svin va fan e då inte publiken, gillar inte det där laget och dess anhängare, inte sen de behandlade etoo som de gjorde..

vad var de för bråk alla snackade om? såg aldrig de
2007-02-28 23:43
Jag förlorade aldrig nått ikväll.
Sedan så sa jag precis det jag vill kritisera det dåliga i matchen.
Barcelona Messi_Ronaldinho
2007-02-28 23:42
Onödigt. /Red
Barcelona Cape
Ämne: Cape

det var en 1....
aa idag ja men ja snackade om mötet med liverpool som du ser om du läser mer noggrant ;):P
Ämne: Aa då snackar vi int....
Jo det gör ni när ni påstår att Real aldrig skulle kunna vinna CDR.
Barcelona Criff
Ämne: Ämne: Real.Ma....
Ja du får jättegärna kommentera det dåliga i matchen, men du kommenterar bara det barca spelarna gjorde. Inte något som Zaragoza gjorde. Beröm Xavi & Iniesta istället för hur duktiga dem var idag. Beröm Messi som han lekte med Zaragoza istället. Dålig förlorare.
Barcelona Rambla
Real.Madrid.Zidane:

Du får gärna vara här och diskutera med oss culés, men tjafs om att Real Madrid har flest titlar bla bla...ger inte några givande diskussioner. Vi vet redan att RM har vunnit mest och det gör oss det samma. Vad vill du bevisa med det? Det är något de flesta vet ändå. Bättre då att diskutera andra ämnen som dagens match tex.
Barcelona RonaldinhoGaucho10
2007-02-28 23:41
Real.Madrid.Zidane

det var förra året ni vann med 2-0
Barcelona Cape
2007-02-28 23:41
hahahahaha, Real.Madrid.Zidane:
"Säg inte att duu tror att om Real spelat med fullt material i alla CDR matcherna så skulle vi ändå inte vinna !
Trar bara att du snackar "skit" nu." sa du alldeles nyss och då undrar jag, ni förlorade väl mot gimnastic med fullt mannskap? GIMNASTIC! Och vilket lag var det som ni förlora mot hemma med 3-0?
Annons: