/spanien/barcelona/forum/23396.aspx/spanien/barcelona/forum/23396.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Karzan
2007-03-02 22:47
Du SergioRamos du har inget med barca och göra om att du hoppas attt vi fär kryss

Vi går till varje match för att vinna och vi e inte som ni real madrif som inte vågar spela oofensivt på borta plan du såg väll zaragoza vs barca
Barcelona _Giovanni_
2007-03-02 22:27
The 18 players to go to Sevilla are: Valdés, Jorquera, Puyol, Giuly, Xavi, Gio, Saviola, Zambrotta, Oleguer, Iniesta, Ronaldinho, Messi, Gudhjohnsen, Márquez, Edmílson, Sylvinho, Ezquerro and Eto'o.

Här är truppen som ska åka till Sevilla
Barcelona Més que un club / Messi
2007-03-02 22:18
¤ sergioramos ¤.

Vi spelar faktist imorgon.
Visca el barca.
Real Madrid ¤ sergioramos ¤
2007-03-02 22:16
Tuff match för er på söndag, även för oss. Men jag hoppas på oavgjort för er så vi kan närma oss :P
2007-03-02 21:19
HLKINHO.
Och det va inga servitriser som helst, de servera med silverfat.
Barcelona HLKINHO
2007-03-02 21:12
Hejsan alla BarÇA Bröder och syskon. Det är inte ofta jag brukar skriva här inne, men idag tyckte jag att det var dags nu. Jag är så himla trött på alla som säger att Barca är ett skit lag enbart för vi förlora mot Liverpool på Camp Nou. Först vill jag börja med att säga det var Barca som bjöd Liverpool på båda målen. Valdes o Marquez var servitriser för Liverpool. Barcelona hade Näst intill hela matchen.

Jag längtar så otroligt mycket tills på tisdag, då ska Barca vissa att det är de som är bäst i världen. Jag är inte ett dug orolig för att vi ska förlora mot Liverpool på Anfield. Det har sett väldigt bra ut för Barca de senaste matcherna det spelar ingen roll vilket lag man mött. Gör man 3 mål i en halvlek mot ett lag så är det världsklass. Barca gjorde 2 mål på Zaragoza också i första halvlek. Det visar i vilken form Barca är i, Så är det några som ska vara oroliga så är det Rafael Benítez, Steven Gerard och alla Liverpool Fans. Och glöm inte hur mycket Barca vann över Chelsea med på Stamford bridge om Barca kan slå Englands bästa lag Chelsea på deras hemma plan så varför inte Liverpool.

Glöm inte att FC BARCELONA är Champions League mästare, man ska alltid respektera mästare. Och så har Barca Vunnit ligan 3 år i rad (07 räknas också).

Visca el BARÇA
2007-03-02 21:09
Ride_The_big_one.
Man har ju läst värre inlägg, och då när folk varit seriösa, så man vet inte vart man har alla här inne, vem vet han kanske var seriös.
Visca el barca
Barcelona Ride_The_big_one
2007-03-02 20:19
Drogba har kanske inte haft samma hårda konkurrans i anfalls fronten med essien,toure osv är det en bedrift då han överglänst alla.

Jay-z

Du behöver inte alls gilla han men vi måste vara objektiva i vår bedömning.
Barcelona #9
2007-03-02 20:17
Rambla

det stämmer, för ett tag sedan sa han att han ville avsluta sin karrier i sitt gamla porto. vet ej när men tycker det kan vara ett kolkt beslut. han har bevisat att han en av dom bättre trogna spelare vi har haft och inte minst denna säsong, det är på väg många upp och konkurera med honom (tex iniesta) och varför inte då sluta på topp. vet ej när hans kontrakt går ut men om han lämnar oss snart är jag säker på att vi kommer få se honom ett tag framöver endå men inte i någon stor klubb som chelsea eller något liknade (bara ett ex)
Barcelona little_master
2007-03-02 20:04
Ämne: En utav dom spelarna....Visst eto'o har varit skada, men någon tur har inte Drogba inte haft. Han har kämpat o tränat sig dit han är idag. Visst en Eto'o utan skador skulle det ha blivit svårt för de att bestämma vem som var Afrikas bäste. Men just nu är han den bäste...och jag undrar om han inte är Världens just nu BÄSTA forward, Förra året vi det här laget så var Eto'o överlägsen, men just nu är Drogba Drogba. Han gör mål på nästan allt
Barcelona little_master
2007-03-02 20:02
Ämne: Nu är det klart att ....
Tror han kan bli den nya Riquelme, men nån ronaldinho inte :D
Nej ungen e duktigt..fortsätter han i samma takt..då har vi riquelme :)
Barcelona Jay-z
2007-03-02 20:00
En utav dom spelarna jag hatar mest Drogba blir Afrikas bästa spelare det är inte rättvist..:(

Eto'o har varit skadad fyfan den där Drogba är född med tur.
Barcelona Criff
2007-03-02 19:12
Ämne: Nu är det klart att ....
Haha jag tycker han ser ut som Maradona när han springer rundor där. Men han ser mycket lovande ut! synd bara man får vänta 5 år tills man får se han spela riktigt kanske, om inte längre. Tack för länken!
Barcelona Jebali
2007-03-02 19:07
Liverpool-Barcelona 1-3 eller ? =)
Barcelona Jebali
2007-03-02 19:07
Barcelona Mot Nya Tider
2007-03-02 18:50
Brazil-Chile Gbg 23 mars
Brazil-Ghana Sthlm 27 mars

Inget är säkert än, men mycket möjligt att det blir så:) Snart ser jag rubrikerna på Aftonbladet

Kan bli kul o få se Ronaldinho briljera igen:D
2007-03-02 18:40
Börjar bli smått jobbigt att läsa om lösa rykten i vår underbara forum, som rambla längre ner punkterat är även jag less på att läsa om sånt.

Gaucho 10
Stor skillnad mellan verklighet och ett fotboll spel med det sagt var lite mer realistisk.

Kom igen Barca bröder visa prov på mogenhet.
Barcelona Gaucho 10
2007-03-02 18:37
Om Deco ändå skulle lämna, vem skulle ni villja ha som ersättare? själv skulle jag villja ha Essien. Då skulle man kunna spela Xavi-Essien-Iniesta.
Barcelona Gaucho 10
2007-03-02 18:29
Eto´o är 10 gånger bättre än Drogba
2007-03-02 17:57
Hehe alltid roligt med nya talanger i wish him well.

:D
Barcelona Rambla
2007-03-02 17:55
Jag förstår inte varför ni hänger upp er på lösa rykten som man kan läsa på fotbollskanslen.se, sportal.nu och liknande sidor. De snappar upp lösa rykten ute i Europa och översätter dem till svenska. Ryktena som oftast saknar grund och dyker upp så fort personen i fråga varit på några löpsedlar som nu Deco och Eto'o senast, Ronaldinho tidigare för att inte nämna Messi till Inter ännu tidigare. Rykten som helt saknar substans, utan några citat från personerna i fråga. Dessutom, så har Deco i någon intervju sagt att han vill spela ut sitt kontrakt med Barça för att sen återvända till Portugal. Rimligtvis för att varva ner lite. Så lugn i stormen och sluta oroa er i onödan.
Barcelona Meley
2007-03-02 17:49
Jag tror inte riktigt på att Deco sagt att han vill lämna Barcelona. Jag vill verkligen inte att han ska lämna, han är en av mina favorit spelare. Hoppas han stannar.
Barcelona Rambla
2007-03-02 17:48
Nu är det klart att den turkiske supertalangen Muhammet Demirci kommer att utveckla sin fotbollstalang på La Masia. Först måste han dock fylla 13 år innan det blir av. Skön snubbe. I en intervju sa han att Laporta pratat med honom och sagt att han kommer att bli nästa Ronaldinho. Haha, det värmde nog den lille. :D
2007-03-02 17:47
Més que un club / Messi

Jag tror Smogen är en smula ironisk när han posta sitt senaste inlägg.
:D
2007-03-02 17:38
Barcaaa10.
För att hela uppdraget ska slutföras så gäller vinst mot Real Madrid på Camp nou.
Visca el barca.
Barcelona Barcaaa10
2007-03-02 17:37
1/2 uppdrag är klar. Nu gäller det att ta minst 1 poäng i Sevillia, och vinna med 0-2 mot Looserpool. Skönt att Ronnie äntligen har dödat dem rykterna som hela tiden plaserade honom i Milan jag menar snälla vad ska han göra i fuskligan serie A...
2007-03-02 17:36
Smogen.
Det kommer aldrig hända, tror du alla de 4 kommer lämna för att Deco gör det.
Dessutom är det ju inte ens klart att han ska lämna.
Barcelona Smogen
2007-03-02 17:11
AlexC...

hmmm...jag är rädd för att du har rätt. Verkar inte finnas någon annan utväg. Deco är ju brasse från början också, så det lär ju innebära att Ronaldinho, Motta, Edmilson och Belletti lämnar också. Dom kommer ju sakna sin brasilianska kompis aldeles för mycket...
Barcelona Hoshiar
2007-03-02 16:49
Jag har en dröm och det att Både Arsenal( bli tufft pga skador) och Barca(är inget omöjlighet då vi visar bra form) går vidare.
Barcelona AlexC
2007-03-02 16:40
Jag tror att anledningen till att Deco får vila är att han har baxat en lyxhora (brittiska medier påstod ju det). Sedan värvades Deco som bekant av Rosell och därmed så går det inte att ha honom i truppen.

Alla klyftor i laget gör att tror att Deco till 99% lämnar klubben till sommaren, kanske till Tjuve.
Annons: