/spanien/barcelona/forum/23388.aspx/spanien/barcelona/forum/23388.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Spanien John Petrucci
2007-06-06 14:23
Barcelonito//

Du behöver inte oroa dig för att Henry ska komma till er för det gör han inte. Du har nog missat uttalanden som dessa och hans presskonferens där han förklarade sin kärlek till Arsenal innan han skrev på sitt nya kontrakt förra året. Sannolikheten för att Henry spelar för Barca nästa säsong är lika stor som att Ronaldinho går till Real Madrid.

Barcelona Barcelonito
2007-06-06 14:12
Hej!
Det går ju inte att missa att Barca e ute efter Henry. Det e samma cirkus som förra året igen. Eto'o och Ronaldinho pratar om att det skulle va perfekt om Henry kom, Katalanska tidningar skriver om det varje dag osv.

Visst skulle det va kul och underhållande om han kom (till en början), men det känns som om man gör samma misstag som Real om man värvar honom. Då man tar individuella spelare framför balans i laget. Real sålde Makalele och Cambiasso och startade med Beckham o inga balansspelare. Nu ska man ställa upp med Messi - Ronaldinho - Eto'o - Henry i startelvan. Då kan man liksom inte ha Deco i laget, eller Iniesta... Möjligen Xavi och en Pivote av HÖGSTA klass... Annars kan det gå åt skogen. Jo visst, man kan tänka sig att man ska göra mål varenda anfall med de spelarna.. men Real gjorde inte det med Zidane, Beckham, Ronaldo, Raul t.ex.

Nästan inte värt chansningen attt värva honom...
Vad tycker ni andra?
Real Madrid Hushh
2007-06-06 13:41
@ Rambla

Vilken spelare, helt sjukt.
Barcelona Rambla
2007-06-06 13:13
Finns även för nerladdnng som fil för de som föredrar det.

Enjoy!
Barcelona Rambla
2007-06-06 13:11
Den här nya videon på vår lilla loppa vill ni nog inte missa.

Lionel Messi - Already a legend

Finns det någon spelare i världen som är bättre på små ytor och knixiga riktningsförändringar? Jag tvivlar.
Barcelona Rambla
2007-06-06 13:06
Ämne: Rambla

Tänker Bar....Det ryktas alltid unga sydamerikanska talanger till klubbar som Barça och Real Madrid. Jag skulle inte ta det ryktet från den opålitliga sidan Tribal på stort allvar. I vilket fall som helst, då är han nog tänkt som förstärkning till Barça B.
Barcelona Iago Falqué
2007-06-06 12:55
Rambla

Tänker Barca värva en Anffallare
Barcelona Iago Falqué
2007-06-06 12:51
ok Nemi Tack ändo
Barcelona Nemo
2007-06-06 12:50
Iago Falqué. Rojadirecta.com, där får man se målen och tyvärr också bara se Mottas sista straff och när han lyfter bucklan.
Barcelona Iago Falqué
2007-06-06 12:45
Vart kan man se målen och straffarna

Jätte Tacksam för svar
Barcelona Rambla
2007-06-06 12:42
Eto’o no se va

Det är bra att klubben så tydligt går ut med att man tänker avisa alla bud som lär komma på Samuel Eto'o. Han är framtiden anser man och det är viktigt för Samu att känna han har klubbens förtroende.

Galliani, Benitez och allt vad ni heter. Det är bättre att ni anstränger er på annat håll.
Barcelona Nemo
2007-06-06 12:30
Eftersom frågan lyder: Vilken mittfältare i La Liga har varit bäst den här säsongen så kan ju omöjligen Beckham vara nummer 1. Jag hade röstat på Poulsen.
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2007-06-06 12:08
Realmadrid/Ronaldo

Om man kollar säsongen hittils så håller jag inte med ang Beckham men mitten av 2a halvan av säsongen så har han faktist varit outstanding.

Det är svårt det där allt jag kan säga är att Iniesta varit stabilast och bäst av våra mittfältare.

Bäst i spanien just nu?
-Beckham! men kom ihåg hans batterier bör ju vara en av de fräshast all den tid på bänken han tillbringat denna säsong.

King_raul

Jag tror han spelar ändå litar inte på det förrän jag ser Puyol på bänken spanien har verkligen inte råd att underskatta nån.
Real Madrid Realmadrid/Ronaldo
2007-06-06 11:48
nemo

kommer inte hit för att tjafsa men om du gillar fotboll och du skullle få svara på den frågan igen vem är spaniens bästa mittfältare just nu vem skulle du ha sagt
Real Madrid King_raul
2007-06-06 11:43
Barcelona behöver inte oroa sig för skador i landskampen, Puyol på bänken. Troligtvis ett mått av underskattning?
Barcelona Nemo
2007-06-06 11:23
RONALDINHO, ETOO, MESSI!!

Det är ett skämt att ens Beckham är med på listan. Men hey, det är ju 10åringar som röstar...
Barcelona Messi-Maradona
2007-06-06 11:02
Barca kommer äga om ca 5 år med deras talanger!
Barcelona La Pulga
2007-06-06 10:57
HALAMADRIDOS:
Dina egna skäms över dig nu..
Så palla dig till din vaga, det är nappflaska daz nu..
Real Madrid HALAMADRIDOS
2007-06-06 10:50
...Och där kom en till spärr! /red
Barcelona RONALDINHO, ETOO, MESSI!!
2007-06-06 10:28
Vilken mittfältare har vart bästa denna säsong i La Liga?
Christian Poulsen

7%

Andres Iniesta

22%

David Beckham

46%

Silva

19%

Cani

1%

Alberto Zapater

1%

Annan spelare

4%

Antal röster: 1916
HELT FEL!!
båda iniesta och silva var bättre än Beckham!
och kanke Poulsen ochså
altså när jag ser på röst resultaterna, man kan ju se att det är tio åringar som röstar!!
och jag vill bara veta varför en spelare som Xavi inte var på listan ??
Kan beckham göra 147 Passningar i en match??
Han gjorde knappast 20 mot Brazil!! :D
Barcelona La Pulga
2007-06-06 09:36
Det som är bra med Copa Catalunya är att nya spelare får chansen att visa upp sig,ex.Dos Santos, Marc Crosas, Orlandi, Olmo..och De Santos var mycket bra igår..
Det va roligt att se Motta som lagkapten specialt ner han lyfte bucklan han visste inte vad han skulle göra med den,,försökte överlämna den till Laparta..Man märkte att han kände sig obekväm i rollen som kapten.
Belleti gjorde kanon match..
Barcelona Messi-Maradona
2007-06-06 09:05
Hej!
Kan någon här inne länka en sida där man kan ladda ner filmen: Spelat bakom fotbollen. ( Inte torrent fil) utan en vanlig fil att ladda ner?
Barcelona kalle7
2007-06-06 09:00
Alla säger att det är underbart på Nou Camp. Jag måste dit alltså :)
Barcelona Lion0
2007-06-06 01:54
barca_anfall

1-1 efter fulltid. Barcas målskytt: Ezquerro. Sen så vann Barca efter straffar. Skönt, nu tar vi dom nu på helgen också. Jag var nere i Barcelona förra veckan. Fick autografer av Crosas, Valiente och Olmo sen så såg jag GIOVANNI DOS SANTOS, Motta och Jorquera. Sen så var jag inne på Camp Nou, underbar arena.

Visca el Barca !
Barcelona J Ohoo
2007-06-06 01:33
Härligt med seger. Made my working day. Någon som kan berätta hur hjärtegullet Juliano Belletti skötte sig idag, av någon orsak (de flesta vet nog vilken) ens favoritspelare utöver katalanerna i laget.
Barcelona barca_anfall
2007-06-06 01:24
vad slutade matchen
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2007-06-06 00:17
RONALDINHO, ETOO, MESSI!!

vad menar du vad hände mellan arg - alg stökigt bland publiken eller?
Barcelona Fc Barcelona / Ronaldinho
2007-06-06 00:15
Nån som kan länka målen mellan Argentina - Algeria ?
Vill gärna se Messis 2 mål innan jag lägger mig.

Tackam för svar!
Barcelona Rambla
2007-06-06 00:14
Delarocha:

Jag gissar att det har något med staden Valencia och göra. Du kan annars fråga el guiri på Valencias forum. Han bör ha kunskap om det.
Delarocha
2007-06-06 00:09
Hm, har inget med Barcá att göra men kollade lite logos i La Liga, ser att Levante oxå har fladdermöss i loggan? De ligger la nära Valencia också? Hur kommer detta sig?
Annons: