/spanien/barcelona/forum/23385.aspx/spanien/barcelona/forum/23385.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona EsCúle
2007-03-05 21:34
King_raul

Tack amigo.
Real Madrid King_raul
2007-03-05 21:22
vänner (nja ovänner då :)),
Bara för att jag är så snäll.
Ett stycke dokumentär om rivaliteten mellan
Real Madrid CF vs FC Barcelona.
runningtime: 45 min.
Barcelona Myrran
2007-03-05 21:21
Escule
Självförtroendet på topp! :)
Barcelona Myrran
2007-03-05 21:20
Barcelona EsCúle
2007-03-05 21:11
Det är bra, "hoppas tröjorna räddar oss". :-)
Barcelona Evička
2007-03-05 21:05
Där är vi överens =)
Barcelona Myrran
2007-03-05 21:01
Evicka
Haha, tycker det gröna är mycket värre. Men smaken är som baken. Tur att inte hemmastället har samma vansiniga färger...
Barcelona Smogen
2007-03-05 20:53
hehe....han e rolig den där Rodrigo Vimarlund...
Barcelona barcalover 3
2007-03-05 20:47
om 24 timmar så börjar det..Tyvär så tror ja nog att vi får satsa på ligan..Känns så otroligt svårt att åka ut från champions leuge..Men men man vet aldrig me fotbollen..de flyttet liverpool fick i camp nou kan vi också kanske få?Hoppas Eto blir en hjälte imorn samt ronaldinho. VISCA EL BARCA!!VISCA EL CATALONA!!
Barcelona barca__elve
2007-03-05 20:30
som jag minns så hade vi de gula matchtröjerna mot Milan på bortaplan där vi faktist van med
0-1 så jag hoppas att den kan ge oss tur mot pool imorogn....
Barcelona Evička
2007-03-05 20:24
Myrran
De är inte så fula som det orange matchstället tycker jag. Sticker de ut ögonen på Pool och vinner ska inte jag heller klaga. Då får de ha vilka tröjor som helst.
Barcelona Myrran
2007-03-05 20:17
De där gula tröjorna är så grymt fula. Det är en sån tröja man har på sig om man vill sticka ut ögonen på en mäniska utan att röra personen (kanske lite överdrivet men endå). Men vinner vi så är jag nöjd... vem skulle inte vara det...
Eusebio
2007-03-05 19:15
För övrigt ett mycket intressant blogg-inlägg av Rodrigo Vimarlund (som förutom att han skriver bra, bär ett roligt namn). Han har rätt i mycket den gode roddis..
Eusebio
2007-03-05 19:12
Saviola #22 /

Underbart! De där tröjorna, egentligen skitfula, för tur med sig, lita på det ;)
Barcelona tarrak
2007-03-05 19:12
Ämne: Barcelonaa kommer sp....
Usch! De tröjorna har jag drömt mardömmar om, men skulle Barça vinna så är det väl värt det.
Barcelona Saviola #22
2007-03-05 19:02
Barcelonaa kommer spela med gula tröjor för 1 gången denna säsong

The lucky yellow shirts

http://www.fcbarcelona.com/eng/noticias/noticias/n07030502.shtml
Barcelona Forzaa Milan !!!!!
2007-03-05 17:28
Tycker verkligen att C.Ronaldo borde gå till er drf att man får mer ytor i spanska medans den engelska är mer för hårda/starka spelare
Barcelona Evička
2007-03-05 16:08
Jag har bestämt mig för att gilla Lukas Podolski. Verkar vara en sympatisk kille. (Länk)
Barcelona Kapten11
2007-03-05 15:22
För att få klarhet i varför Ronaldinho blev utbytt senaste matchen. Rijkaard tog ut Ronnie eftersom att han precis hade bytt in Saviola och Eto'o. Han ville inte förnedra dom helt enkelt, och att spela med ett tremanna-anfall med nio man att tillgå var uppenbarligen inget alternativ.

Fattar inte riktigt vad Perlskog ville komma i slutet av matchen; "Barcelona gör en heroisk insats, dom försöker kvittera".
Nähä, skulle spelarna skitit i det hela?
Barcelona Holländaren
2007-03-05 15:19
Ämne: Ghazza/

Det kan o....
Johan Cruyff kommer aldrig mer att träna ett fotbollslag, så det är bara att glömma bort.
Barcelona Smogen
2007-03-05 14:50
Hmm....misstänker faktiskt att Rijkaard funderar på att köra en luring....typ:

Valdes
Thuram Puyol Zambrotta
Marquez Xavi
Deco Iniesta
Messi Eto'o Ronaldinho

Dvs. något liknande som kördes förra veckan i cupen. Man måste ju göra två mål, och släpper man in ett samtidigt tar man det ändå till förlängning. Det är liksom bara att köra på och hoppas att man chockar Pool lite...
Eusebio
2007-03-05 13:49
barca_and_me /

R-E-M på topp skulle smaka fågel, och varför inte Iniesta-Xavi-Deco på mitten?
Barcelona barca_and_me
2007-03-05 13:44
Dags att ta revancsh mot Marid!!!!
hoppas att messi eto,o och ronaldinho spelar som forwards..
Barcelona II Barça II
2007-03-05 13:17
Més que un club / Messi:
Det är min åsikt, man kan inte förvänta sig att man ska vinna titlar varje år. Självfallet skulle man se tillbaka på säsongen som ett misslyckande om vi nu skulle bli titel lösa, men samtidigt skulle det inte kännas lika hårt som det skulle ha gjort om man skulle vara titel lösa och ha förlorat eller endast tagit en poäng av sex möjliga mot Real Madrid. Och ska vi vara ärliga så ska vi vara nöjda med att vi fortfarande har en STOR chans på ligan och CdR, med tanke på att 2/3 av vårt anfall har varit skadade större delar av säsongen. Och med tanke på att vi i år inte haft en stabil defensivmittfältare. Även fall vi nu skulle vinna ligan skulle det för mig kännas lite sisådär då vi bara har vunnit en toppmatch. Hittills så känns säsongen som en besvikelse.
Barcelona Més que un club / Messi
2007-03-05 13:09
Hela säsongen skulle inte alls vara räddad.
Barcelona II Barça II
2007-03-05 13:03
Man borde nog ta det som står om Eto’o med en nypa salt, jag misstänker att det är engelska tidningar som försöker få oreda i laget innan matchen.

Även om det är en otroligt viktig match nu på tisdag så tänker i alla fall jag, mer på drabbningen i Nou Camp, på lördag. Jag talar självklart om Barcelona – Real Madrid, El Classico. En vinst där och hela säsongen skulle vara räddad, även fall vi skulle bli titel lösa.

Förövrigt väntar en underbar helg för alla fotbollsälskare, med matcher som;

Barcelona – Real Madrid
W. Bremen – Bayern
Inter – Milan

Edit: Ser att jag angav felaktig länk ;-).
Här är den rätta:
http://www.youtube.com/watch?v=5Z6kh6RAfoc
Barcelona Smogen
2007-03-05 12:50
Ja, angående Eto'o så låter det ju helt absurbt att han skulle gå ut och säga att han KRÄVER att få starta plus att han vill till Premier Leuge i framtiden(men att han "JUST NU bara tänker på barca"). Att han som sagt innan att han hatar Chelsea säger att han vill gå dit eller till Arsenal verkar ju hel skumt.

Någon som läst något mer eller är det bara engelska tabloidtidningars sedvanliga sätt att vränga ord, lägga till något och ta bort någon annan mening för att förstora upp en sak med 2 000% innan en viktig match mot ett engelskt lag?
Oléole.10!
2007-03-05 12:32
Ämne: Zambrotta kunde inte....
"Zambrotta kunde inte ha fått andra gula kortet för tacklingen. Han träffade spelaren med innerlåtren och INTE dobbarna. Hans ben var som en sax och dobbarna var inte i närheten av spelaren.
Guily röda kan bara de spanska domarna dela ut. De kan lika gärna låta mig döma. Domarna i div 4 i Sverige hade fan i mig varit bättre. "

Tacklingen räknas som farligt spel! Sen säger han juh någonting som gör att han åker ut! Man såg direkt att puyol visste vad som skulle hända!!!! Guddys utv. är katastrof!!!!!
Oléole.10!
2007-03-05 12:19
Ämne: Så otroligt att vi f....
Så otroligt att vi förlorar 2-1 i 3(!) matcher. Så oerhört klantigt att tappa ledningen igår. Men 2-1 borta mot Sevilla är bättre än RMD's 1-1 hemma mot Getafe (fniss).

Hur kan du säga att det är bättre att förlora än att ta 1 p??? En p närmare....!???
Förstår inte hur du tänker men men...
Barcelona Criff
2007-03-05 12:13
Och alla ni som diskuterar Rijkards byten, ni kommer aldrig får reda på sanningen varför han bytte som han gjorde ändå haha. Han kanske bara var allmänt dum? Ni kommer aldrig få veta så släpp det :)
Annons: