/spanien/barcelona/forum/23376.aspx/spanien/barcelona/forum/23376.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Spinbad
2007-03-03 23:05
Om någon ska lastas är det Marquez, tycker dock att det var en riktigt bra prestation av Kerzakov. Allt behöver inte alltid vara en enskild spelares fel, ibland gör motståndarna riktigt bra saker.
Barcelona Criff
2007-03-03 23:04
Det jag menade var att han satte han där för att få ny vittring, inte för att han ska spela där för all framtid haha. Utan kanske för han ska få lite mer målinstinkt och sen när han åker ut på sin kant igen så känner han den målvittringen och vill mer. Förstår du nu? hehe
Barcelona Criff
2007-03-03 23:02
Ämne: Trött ut på sin gaml....
JA men det är nu på senare tid han har gått att känna igen ju.
Barcelona Rambla
2007-03-03 23:02
Kan inte annat än instämma angående Guily. Löpvillig, kämpar och sliter men får knappt något uträttat.

Marquez och Gio får ta på sig målet. Som någon skrev tidigare, det syntes när krossbollen slogs att nu kommer det bli farligt.
Barcelona Ronnie,Samuel,Leo!
2007-03-03 23:01
Jalla Barca das att vakna!
Barcelona Henk Ten Cate - El Mister
2007-03-03 23:01
Trött ut på sin gamla kant? haha. Minns du inte förra matchen mot Bilbao för att ta ett exempel.

Centralt i anfallet gör Ronnie inte alls lika mycket nytta. Även om han idag varit duktig. Utmana och göra det oväntade gör han bäst på kanten. Centralt blir han stillstående och med ryggen mot mål.
Barcelona Dragan Okuka
2007-03-03 23:00
Fördelen med lördagsmatcher? Slippa Olof Lundh i pausen.
Barcelona Fc Barcelona / Ronaldinho
Jag tror att vi tar det här . Dem är 10 man på plan nu och Eto´o kommer in och gör måål :)
Barcelona Criff
jag tycker inte messi ser lika bra ut på vänster kanten som på högerkanten, och messi o gio har absolut inte lika bra samspel som gio o ronnie! ut med giuly in med eto och ronnie till vänster o messi till höger :)
Spinbad
Intressant att det är en 3-backslinje (eller 5-backslinje om man vill) igen (oavsett vad kommentatorerna säger), den här gången utan en riktig defentiv mittfältare men med 2 kantlöpare (Zambrotta och Gio). Antagligen blir det 3-backslinje även mot Pool.

Jag tror Barca vinner i andra, Sevilla får slita rätt hårt för att vinna boll. Det kommer att bli ytor i andra halvlek.
Barcelona Zamboza
2007-03-03 22:59
Känns som att straffen var avgörande för matchens utgång. Jag tror nog laget kände sig säker när man fick både straff och utvisning på Ocio. Tyvärr så höjde sig Sevilla rejält efter straff räddningen. Dem spelar mycket bättre med 10 man än med 11. Alves är världens bästa högerback, men vilken fuling. En taktisk filmare. Låt han stanna kvar i Sevilla. Tror nog ingen är beredda att köpa honom för det pris Sevilla begär. Marques får faktiskt ta på sig deras kvittering. Hans markeringsspel är usel. Han verkar vara rädd för att bli bortgjord. Många verkar imponerade över Giulys spel. Tycker inte själv han gör speciellt mycket. Han får massor av ytor men han utnyttjar det inte alls. Sätt in Etoo omgående så vinner vi.
Barcelona Criff
2007-03-03 22:58
Jag tror jag hsr börjat fatta varför Rijkard sätter Ronaldhino i mitten. Det är för han ska få ny vittring för att spela, för han har sett trött ut på sin gamla vanliga kant. Bara en teori men jag tror på den hehe :) Riktigt fet match! synd Ronnie missa straffen!
2007-03-03 22:57
OK,Tack!
Henk-Ten...:
Lite svårt att ta in Thuram när han inte ens finns på bänken? Haha ;)
Jalla, nu tar vi det!
Barcelona Rambla
Thuram i dagsläget, helt klart. Men karln är 35 år, knappast någon framtidsman. Marquez har uppträtt nonchalant och stabbigt hela året. När han väl ligger rätt i rygg på sin markerning och inte gör något fel. Ja då blir han avblåst och får varning. Märkliga domare. :(
Barcelona #9
för dom som itne kan se matchen men vill följa den gå till eurosport.com

tycker faktiskt att vi ska byta ut messi mot eto'o, han behöver sparas plus att ja tycker att han har börjat bli lite för säker i att han e såppas bra. när han uppgivet stannade kände jag inte igen den super snabba blixten messi som itne stannar för någon eller något.. men vet inte tycekr för övrigt han spelalr bra men byt itne ut guily.
Sevilla liverpooljokke
2007-03-03 22:56
Vilka har lagt målen?
Barcelona Gaucho 10
Ämne: Fyfan vad snabbt den....
Giuly
Barcelona Cheno
Ronnie//
Vi hade ett grymt tryck den första halvtimme vilket resulterade i ett mål av Ronaldinho på pass av Zambrotta och en missad straff av Ronaldinho. Senare tog Sevilla för sig av vårt dåliga positionspel i försvaret och kvitterade.
Barcelona 19
2007-03-03 22:55
Tror faktiskt att vi vinner. Sevilla kommer att springa sig trötta, i minut 60 kommer Eto'o in, och han springer ifrån backar säkert.
Barcelona Henk Ten Cate - El Mister
2007-03-03 22:54
Dags för att byta ut Marquez mot Thuram en gång för alla kanske? Han går bort sig på målet totalt. Hur många chanser skall karln få egentligen.

Ronaldinho måste bara sätta straffen. I en match som denna går han fram och ska lägga den kallt. Varför inte vara bestämd och smacka till bollen nere i ett hörn/kryss som att gjort så framgångsrikt innan?

Kom igen nu. Mot 10 man skall vi kunna vinna denna matchen om vi gör jobbet och får in en löpande, hungrig och tjurig Etoó!

Visca Barca y Visca Ronaldinho!
Barcelona Cheno
1-1
Barcelona CE_Barça
Känns onödigt med 1-1, med tanke på att vi borde gjort 2-0!
Dåligt försvarsspel av Marquez på målet!
Vad står det? Är det så svårt att svara?
Barcelona Fc Barcelona / Ronaldinho
in med Eto´o i PAUS
Barcelona jocke4
2007-03-03 22:52
byt domare i pausen!!:D
Barcelona Rambla
2007-03-03 22:52
Fel Holländaren. Gio har en tendens att gå in i mitten allt för ofta, precis som han hade gjort i den situationen. Kallas för dåligt positionsspel.

Sen håller jag med om att Marquez var stabbig och stod på hälarna när han blev bortfintad av ryssen.
2007-03-03 22:51
VAD STÅR DET?
Barcelona eldhen
det är såna här matcher då barca slappnar av och spelet låser sig. tror vi kmr förlora den här matchen.
Barcelona Holländaren
Fyfan vad snabbt den halvleken gick.

Escule: Om han ska in, vem ska ut?
Barcelona #9
det är oroväckannde att barca inte kan hålla i en ledning!!!!!!
Annons: