/spanien/barcelona/forum/23375.aspx/spanien/barcelona/forum/23375.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona 19
2007-03-01 11:25
Tänk er den här mot Liverpool:

----------Valdes---------
-Marquez--Thuram--Puyol--
--------Edmilson--------
--Xavi---Deco----Iniesta--
--Messi--Eto'o--Ronaldinho

Fin, va?

Det är ju där Marquez kör i Mexikos landslag.
Eller så byter han plats med Edmilson.
Barcelona The Legend
2007-03-01 11:21
Jag tyckte det var mycket intressant gjort av Rijkaard att spela med en trebackslinje igår. Jag tyckte även att dt fungerade relativt bra. Man blir mer sårbara bakåt men det gör inte så stor skillnad eftersom ytterbackarna gå upp så pass högt när dom spelara att mittbackarna ofta blir lämnade ensama. Hoppas att de kör denna taktik mot Liverpool. De måste ju anfalla och har inget att förlora. Hoppas dock att Edmilson får Oleguers plats, då jag anser att han nä något säkrare. Thuram visade igår att han borde ha en given roll i backlinjen. Det visade sig även att Ronaldinho inte passar speciellt bra i en central roll, jag hoppas på den gamla klasisska: Ronaldinho - Eto'o - Messi i matchen mot Liverpool.
Jag håller med Mr Barca, det var en av dom bästa matcherna i år för Barcas del och iom detta tror jag även på en seger mot Liverpool och Sevilla.
Barcelona Mr Barca
2007-03-01 11:12
Måste påpeka att jag verkligen var stolt över lagets prestation igår. Jag vill påstå att dem gör en av säsongens bästa match i 75 min. Så här är man van att se Barca spela. Detta har jag efterlyst så länge. Press på bollhållare. Förra säsongen var det ett av Barcas segervapen. Tänk sj. Hur frustrerande är det inte att jaga boll mot ett spelskickligt lag som Barca. När man väl får den blir man pressad och motståndar laget vinner tillbaka den. Det är så dödligt och en viktig hörnsten i dagens Barca.

Sen måste jag ösa beröm över Xavi och Iniesta. Man kan tro att dem föddes med bollen vid fötterna. Så som dom behandlar en boll finns det få i världen som gör. Man slår knappt bort bollen. Inte konstigt att dom är 2 bland dem 3 passnings säkraste spelarna i Europa. Se och lär säger jag bara.

Detta bådar verkligen gott inför kommande matcher. Spelarna vet vad dem kan prestera och har så gjort de senaste 2 matcherna. Visa nu vad Barca går för.

Forza Barca
Barcelona Fc Barcelona / Cristiano Ronaldo
2007-03-01 11:00
Taget ur Aftonblaskan:

"I går knockades Sevillas tränare Juande Ramos av en plastflaska under det heta derbyt Sevilla-Real Betis i SPANSKA LIGAN"

Vadå Spanska ligan, Men vad kan man förvänta sig av Aftonblaskan.
Visca el barca.
Barcelona Giovanni_dos_santos__
2007-03-01 10:11
Noterade att Saviola har gjort 7 mål i CDR redan..Imponerande!
Barcelona Tompa
2007-03-01 10:06
Skönt att vi gick vidare men det blev onödigt spännande i slutet, Zaragoza var faktiskt riktigt heta i slutet trots att de var en man mindre.

Messi, skärp dig! Din filmning i går var verkligen fånig.
Barcelona Aubri
2007-03-01 02:36
hahahhahh vilken filmning av Messi ..
Man ser klart på reprisen det handlar om att D'Allessandros snudda messi än skallning..,,
Man kan va Barca fan och samtidigt erkänna
så som Messi rulla runt, man trodde han skulle
dö nästan och hur det hela var är två olika världar.

Sen att D'Allessandro gör fel och ens försöker
skalla Messi, det i sig är straffbart...
Barcelona ronnie10
2007-03-01 02:14
Alla culés, varför måste ni basha Real.Madrid.Zidane, han kommer med vettiga diskussioner och åsikter (även om de inte till 100% delas av mig) och ni bara kör över honom för att han råkar hålla på Real Madrid (vilket tyder på att han lider av någon konstig sjukdom hehe). Visa lite Barcelona klubbanda, més que un club. Vi kan ta diskussioner med seriösa vittröjor.
Barcelona Barcc
2007-03-01 01:07
Håller med #9 i sin analys. Skärpning nu!
Barcelona Ordem e Progresso
2007-03-01 01:07
Om ni vill se målen ska ni alltid gå in på rojadirecta, alla mål finns upplagda nästan innan matchen har slutat ens :). Den sidan rekommenderar jag verkligen!
Barcelona KeLLeFeNi
2007-03-01 01:00
Melan finns på youtube annars...
Barcelona Henk Ten Cate - El Mister
2007-03-01 00:22
Kolla Fcbarcelona.dk men dom kankse inte lagt upp dem. Brukar vara rätt snabba.
Barcelona B(H)arça fanaticos
2007-03-01 00:21
Målen någon?
Barcelona Henk Ten Cate - El Mister
2007-03-01 00:15
Natti Natti Hermanos =)
Barcelona Rubén
2007-03-01 00:08
ajja, alltid kul me sånna killar men nu e de sängdags, sover alltid mkt bättra efter vinster..:D

God natt, hermanos

Visca Barca
Barcelona Rubén
2007-03-01 00:07
vad menar han med att laget som ligger högst i tabellen e bäst?

jag menar barca har väl varit i topp ganska länge ibland delat med sevilla, men de e ju Valencia & Getafe som har varit bästa under 2007..

har han gått nu?

Hur gammal kan han ha varit? Jag e nyss fyllda 17 och fattar fan fotboll bättre än honom :S

hehe gillade detta, "jo det kan man eftersom Real är ett fotbollslag, de har 11 spelare från start använder en boll har en tränare en presidetn en ägare(aktier)"

Så utan aktierna så hade de inte varit ett fotbollslag?

Barcelona #9
2007-03-01 00:05
alltså jag måste säga att jag är på Real.Madrid.Zidane sida i det här fallet även om hans "laget är bäst som slår det andra" teorin var något korkad. det är ett forum och han sa sin åsikt hade han haft en liten ikon av en blå/röd dräckt hade itne alla vart emot honom.

men det värsta är ni som tar till så ynkiliga taktiker att dissa han tillbax att ni dissar hans stavfel, va f*n har det att göra med nånting som har med fotboll att göra???

jag håller helt med, var sjukt upprörd över "rivaldo" filmningen, älsakr messi men patetiskt för övrigt en bra match til typ minut 75 då ja tycker vi tappar för mkt. det kommer inte liverpool vara sena med att utnutja!
Barcelona Nemo
2007-03-01 00:04
Jag brukar alltid följa principen: "Tabellen ljuger aldrig", men i Real Madrid följer man gamla tider väger tungst.

Nu känner man igen Barcelon. Hoppas det håller i Sevilla, den matchen kommer bli väldigt tuff. Liverpool möter United i helgen så båda lagen kommer att få ladda om batterierna.
Barcelona Rambla
2007-03-01 00:00
D'Allessandros touch? Det var en skallning, no more no less. Sen hur hård den har inte med saken att göra, helt ointressant. Han har fan inte där och göra med sitt stora huvud, punkt slut. Ingen av oss här har en aning om hur hårt den tog på Messi. Tror fan att han lägger sig ner när han blir skallad, det ska inte passera obemärkt. Det är fan stor humor att det är den som blir skallad som blir den som kritiseras.
Barcelona Leo_Messi19
2007-02-28 23:59
Real.Madrid.Zidane//

Vad är en "presidetn" ?

Förklara lite mer utförligt är du snäll, och spara inte på orden.
Barcelona fede
2007-02-28 23:58
Ämne: Ämne: Ämne....
ehhhhhhhh, "ok".

jag har inte sagt någonting om att ligaledaren inte är det bästa laget ? :S

snackar om din idi. teori om att ett lag är bättre än ett annat tills säsongen är slut.

kolla bara matchen idag, zaragoza va bättre än barca i två veckor!!!! men inte längre tyvärr ;/
Real Madrid Real.Madrid.Zidane
Gonatt alla cules
Barcelona anderzzon_
Skönt att klara sig igenom matchen utan skador, känns för mig klart viktigare än avancemanget. Man blev tamejfan livrädd så fort t ex Messi rörde bollen, åtminstone i andra halvlek (hann ej se första). Målen finns inte att ses någonstans ännu, eller?
2007-02-28 23:57
Ämne: Real.Madrid.Zidane//....
jo det kan man eftersom Real är ett fotbollslag, de har 11 spelare från start använder en boll har en tränare en presidetn en ägare(aktier).
Barcelona Leo_Messi19
2007-02-28 23:56
Real.Madrid.Zidane//

Gillar man Real madrid så kan man inte gilla fotboll................
2007-02-28 23:55
Ämne: Ämne: Ämne....
Spelar det någon roll hur min teori är sålänge svaret är det rtta, att de laget som ligger högst upp på tabellen är det bästa under tiden matcherna spelades.
2007-02-28 23:54
Ämne: Real.Madrid.Zidane//....
Eftersom jag gillar fotboll så gillade jag inte messis reaktio på D'Alessandros toutch på han med huvudet, därför skrv jag ett inlägg där jag förklarde att jag gillar messis spelstil men inte hans skådespeleri samtidigt som jag är i forumet för att diskutera fotboll.
Barcelona fede
2007-02-28 23:53
Ämne: Ämne: Real.Ma....
HAHA, seriöst, lägg ner din energi på annat istället..

din teori är fullständigt idiotisk. 'nuff said
2007-02-28 23:53
Ämne: Real.Madrid.Zidane
....
Det finns inte folk i Zaragozas forum då senaste inlägget var typ 2006 11 07 eller nått liknande.
2007-02-28 23:52
Ämne: Jag fullkomligt Sk*t....Jag sa aldrig att Interna... var bäst i Världen spelmässigt, utan titelmässigt då de vann VM.
Annons: