/spanien/barcelona/forum/23374.aspx/spanien/barcelona/forum/23374.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona #9
2007-03-04 00:05
domarna var dåliga men OLEGUER va FAN sämre, och barcas spel i slutet va oxå kast. mot zaragoza såg det ut som om liverpoolmathcen kunde bli en härrlig vändning nu ser det ut som om att barca nu får in ett mål så tappar vi endå mathcen för det har blivit lite av våran gräj!
Barcelona Ghazza
2007-03-04 00:04
Det var ett j-vla h-lvete också... Att vi skall vakna när det är 10 minuter kvar och skapa LITE tryck när vi är en man MINDRA är så jäkla dåligt... "Nej vi rullar i backlinjen och hoppas på det bästa."

Och herregud vad du var kass idag Oleguer...

Edit: Ljusglimtarna idag var det hårda jobb vi hade, speciellt i slutet när vi jagade kvittering.
Barcelona Rambla
2007-03-04 00:03
Bedrövligt att vi slarvar bort detta. 1-0 och straff, Sevilla med 10 man. Det får bara inte ske. Jag hade det dock på känn tack vare utvisningen. Som så många gånger förr, ett lag med 10 man lyfter sig. Vi såg det även mot Zaragoza i veckan.

Vill inte skylla på domaren, men detta var nog bland det mest bedrövliga jag sett. Stor komedi att ett ärkesvin som Alves får vara kvar på planen. Det måste vara den mest oärligaste spelare som existerar? Blir han värvad till Barça, så kommer då jag ha jävligt svårt att försvara honom.

Glöm detta, vi tar ligan ändå. Sevilla kommer att tappa och vi är på gång. Heroisk insats när vi väl var 9 man på plan och vi skapade några bra chanser.
Real Madrid Real spanich
Myrran//

Domarna är inte bättre i PL.
Spinbad
Visst var domaren inte bra men om Ronaldinho satt straffen hade matchen antagligen vunnits.

Men fortfarande, att vi förlorar mot alla bra lag är inte en tillfällighet som man kan skylla på olika utomstående saker. Laget är helt enkelt inte lika bra i år samtidigt som övriga topplag läst vad man ska göra för att hindra Barcelonas spel. Jag tror det kommer bli en hel del förändringar i sommar och det är nog nödvändigt. Stommen är fortfarande extremt bra men att vi förlorar ännu en toppmatch är inte en slump.
Barcelona EsCúle
2007-03-04 00:02
Domarn var inte bra på något håll, vilket lag som helst skulle kunnat vinna. Som ett spel på lotto.
Barcelona livoz
2007-03-04 00:01
Vilken jävla domare
Barcelona kirtap
Man kan tycka vad man vill om domaren. men det är bara att gratulera Sevilla till en kämpa insats, att ta ledningen med en man mindre är stort.
Barcelona Barça-fan
Ämne: Kan de inte skicka h....
Håller fullständigt med! Engelska domare håller överlägset bäst klass i världen.
Barcelona Andreas-3
Riktig DOMMARSKANDAL!!!
Barcelona Gaucho 10
2007-03-04 00:00
Ska jag vara ärlig tror jag att vi hade vunnit om den där pajasen inte hade dömt(eller vad han nu gjorde)
Barcelona Barça-fan
Jag kan inte förklara min ilska just nu. Den här domaren borde aldrig få döma någon fotbollsmatch någonsin igen! SKANDAL! Vart har jag whiskeyflaskan nu då...
Barcelona Myrran
Kan de inte skicka hela domarkåren till PL för ett studiebesök? Kanske de skulle lära sig att det finns någonting som heter kroppskontakt och nickdueller.
Barcelona EsCúle
2007-03-03 23:59
Jag börjar grina asså.
Barcelona jocke4
helt klart värsta matchen den här säsongen!!
Barcelona Dragan Okuka
Ämne: Håller helt och håll....Funderar på om det här med att inget görs åt domarnas brist på klass har att göra med att det finns en viss typ av ovisshet i hur matcherna slutar som inte finns i någon annan liga. Det blir helt enkelt lite mer spännande med godtyckliga utvisningar... ...och därigenom agerar inte förbundet.
Barcelona Gaucho 10
2007-03-03 23:58
skit också
Barcelona tarrak
2007-03-03 23:56
Det här är ju löjligt! Att världsspelare som Ronaldinho, Eto'o och D Alves ens ska behöva befinna sig på samma plan som dessa inkompetenta Korpen-domare måste ses som en skymf.

Min planerade hemmakväll fövandlas snabbt till en våldsam utekväll och LFP kommer att få motta räkningen för en framtida levertransplantation. :(
Barcelona Kamelen
2007-03-03 23:55
Håller helt och hållet med dig Myrran. Dock är det inte spelarna som gör det utan det är just domarkåren som förstör ligan. De idioter som tillåts dömma i Spanska högsta ligan är fullkomliga idioter. Det säger jag inte bara baserat på denna match, det vet säkerligen dem flesta här om kring som kollar på spansk fotboll i allmänhet.
Någonting måste ske och det måste ske snart. Förbundet måste agera mot dessa usla domare, skaffa domare från andra länder som så krävs.
Barcelona Gaucho 10
2007-03-03 23:55
Kanute missade öppet mål
Barcelona Barça-fan
2007-03-03 23:54
Vacker filmning.
Barcelona Myrran
2007-03-03 23:50
La Liga är verkligen mespropparnas liga. I NBA är det ju mer kroppskontakt än i La Liga. Och då får man i teorin inte röra varandra i basket, det får man fan i fotboll. Blir så jäkla sur när spelare står stilla bara och motspelaren springer ordgrant in i spelaren som står still och får frispark. Det är helt otroligt. Det är ju som på dagis då man bara behöver röra personen i fråga så att den börjar lipa. Finns ju dock undantag men generellt är det så i La Liga. Va bara tvungen att få det ur mig...
Barcelona Gaucho 10
2007-03-03 23:48
Nu gäller det Xavi
Barcelona Barça-fan
2007-03-03 23:46
Domarn bjuder på matchen helt enkelt.
Spinbad
2007-03-03 23:42
Sämst när det gäller? Laget har inte vunnit någon match mot ett riktigt bra lag (förutom möjligtvis Werder Bremen). Känns tråkigt att de inte kan prestera bättre när det gäller, tror vi har stor chans att vinna ligan ändå, Liverpool blir nog svårare.
Barcelona Kim
2007-03-03 23:41
Men vad i hela världen?!? Satsar Rijkaard på att hålla nere siffrorna nu? Kanske skulle testa att lyfta laget istället?
Barcelona Dragan Okuka
Detta är en pajasmatch. Med en pajasdomare. Mot ett pajaslag. Det tråkiga är att Barca inte lyckas spela under de förutsättningarna. De låter pajaslaget grisa och ger pajasdomaren utrymme.
Barcelona Nauticus
Alltså det här är det sämsta som kan hända inför Liverpool-matchen. :(
Barcelona Evička
2007-03-03 23:40
Det här är ju som en bättre komedi.
Barcelona Cheno
2007-03-03 23:40
Perfekt brytning med benskydden. Förstår inte.
Annons: