/spanien/barcelona/forum/23364.aspx/spanien/barcelona/forum/23364.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid king_robinhoo
2007-04-06 11:21
BoyS SAN InteR// Barcelona kan jag hålla med om när de gör en bra match men att Inter är det roligaste lag att kolla på i Europa är nog det roligaste jag har hört. Roma är mer underhållande att kolla på än Inter.
Barcelona T#11
2007-04-06 11:11
_Giovanni_

vafan e det för video du har länkat, det går ju inte se nåt. tycker att barca ska köpa den spelaren men man kan inte visa en sån video, förstör spelarens image, nästan;)
Barcelona Myrran
2007-04-06 10:35
BoyS SAN InteR

Det är allt lungt, det finns idioter(synonymer överflödiga) i alla hörn av fotbollen.
BoyS SAN InteR
2007-04-06 02:50
Tjenare grabbar.. En kompis för några dagar sedan hade jämnfört Adriano,Zlatan,Etoo och Ronaldinho. Jah ber om ursäkt för hans namn. Vi Inter supportrar är inte som han. Man kan inte jämnföra dessa spelare. De har egen ribba + att Etoo och Adriano har varit borta större delen av säsongen. Ni får ha det bra.

Men jag måste säga att INTER och Barcelona är de 2 roligaste lagen just nu i Europa.
Barcelona Nemo
2007-04-06 01:41
Det som inte framstår i artikeln är att Eto'o också sa; "Jag har kontrakt till 2010 och jag är nöjd i Barcelona" :-) Benitez, dröm vidare.
Barcelona _Giovanni_
2007-04-06 01:17
Villken back Christian Chivu ett måste värva i sommar

Kolla länk

Barcelona Puyol_Saviola
2007-04-05 22:56
www.youtube.com/fcbarcelona
Delarocha
2007-04-05 22:45
Att sälja Ronaldinho för 800? Vet inte, enligt mig finns det oerhört få som kan ersätta honom om ens någon. Barca behöver inte pengar då de OM de hade haft ekonomisk kris bara lagt till reklam på tröjorna och sålt mindre önskade spelare. Så jag ser ingen naturligersättare till Ronaldinho om nu möjligen inte C.Ronaldo kan spela på vänstern. Annars vore det bara onödigt o sälja honom.
Barcelona Rambla
2007-04-05 22:04
Strunta i den förvirrade lille stackaren, han är redan spärrad. :)
Barcelona Més que un club / Messi
2007-04-05 22:03
Visca el barca.
Barcelona Més que un club / Messi
2007-04-05 22:03
STELLA ROSSA.
Ska du inte sova nu eller?
Får man inte gilla andra lag och bli glad när det går bra för de.
Dessutom så har du tagit med 5 lag i din kanonlista.
Spärra idioten.
Real Madrid STELLA ROSSA
2007-04-05 21:43
Spärrad. /Red
Barcelona Luça Toni #30
2007-04-05 21:21
BiH92, nej kolla på zidane vilken klass han höll under VM så ronaldinho är ovärdelig enligt mig iaf ..
Real Madrid BiH92
2007-04-05 20:58
Om ni fick ett bud på 800 miljoner för Ronaldinho om en eller två sässonger varför inte sälja honom för det och satsa på Messi - Krkic - Dos Santos om några sässonger, under tiden kan ni köpa en ersättare.

Barcelona Rambla
2007-04-05 20:23
Heh, som ett brev på posten. Eto'o har inga planer på att gå till Liverpool utan har för avsikt att stanna i Barça i flera år framöver.

Dessutom så hyllar han inte bara Liverpool utan engelsk fotboll över lag i den intervju han gav för fotbollsmagasinget 4-4-2. Snacka om att välja ut de delar som passar en bäst. :D
Barcelona Rambla
2007-04-05 20:17
Släpp tanken på Henry. Det är bara brittiska tidningar som inte har något bättre att skriva om. Precis som de hittar på att Eto'o skulle vara på väg till Liverpool.

Henry skrev på ett nytt 5-årskontrakt förra sommaren efter att han i sista stund tackat nej till erbjudandet från Barcelona. Allt var klart men i elfte timmen fick han gummiarm och klarade inte av att skriva på kontraktet. Kärleken till Ársenal var för stor och det får man respektera. Precis som Laporta gjorde när han gick ut i media och hyllade Henry för sin lojalitet.

Skulle det nu ligga något i detta rykte om att de vill sälja honom så är det för att casha in. Det handlar om summor mellan 35-50 miljoner euro. Finns inte en chans i helvetet att Barça är intresserade av betala några sådana summor. Som någon skrev, vi har Eto'o. Yngre, hungrig och perfekt för vårt spelsystem.
Barcelona Gaucho_10
2007-04-05 20:04
alltså.....Eto'o o Henry som anfallare, å messi och ronaldinho på kanterna....:
Barcelona Cristocea
2007-04-05 20:00
Henry? Vi har ju Etoo. Plus ska vi inte koncentrera oss på våra talanger istället?
Barcelona Captian Fabuloso Cave Of Hair.
2007-04-05 18:14
Henry till oss?

En frisk Henry, får min mun att vattnas. Inget snack om saken, en utav de allra skönaste spelarna i världen att titta på. Speciellt han arroganta målgester :) Ghetto style

Men nu är det väll så att han har Ischias, om jag inte misstar mig. I nacken, och ischias är en väldigt svår skada/sjukdom som fick den kanske allra största idrottaren genom tiderna på fall, Nadia Comaneci :)

Att pröjsa 50 miljoner euro, och ha Henry skadad i halva säsongen skulle vara riktigt katastrofallt.

Får hoppas på att han stannar i Arsenal och kommer tillbaka från skadorna. För han och Arsenals bästa.
Barcelona Myrran
2007-04-05 17:48
Vi behöver inte Henry, hellre har jag kvar Saviola i ett år och sen låter Bojan Krkic dominera... :) Önske tänkade kan ju vara bra :P
Barcelona Ordem e Progresso
2007-04-05 17:45
Fc Barcelona / Ronaldinho

Pressen frågar om dem tittar på Champions League nu när vi är ute. Och båda säger att dem inte tittar på matcherna, men Xavi följer självklart resultaten för att han vill veta hur det går.
Barcelona Barca#1
2007-04-05 17:38
La gactico//

Tror det är sant men är inte säker på att jag vill ha han i vårt lag
La Galacticó
2007-04-05 17:21
Vad säger ni om det här? Sann eller falsk rykte?
Tror inte ni behöver honom ändå när ni har "REM".
Barcelona Sürer
2007-04-05 17:05
skulle va gött om henk ten cate kom tillbaka som assisterande tränare..sen han lämna har försvarspelet försämrats jämfört med förra året .. men det e bara ett önsketänkande
Barcelona Fc Barcelona / Ronaldinho
2007-04-05 16:58
Hej är det nån som kan översätta vad Xavi och Guddy säger och vad pressen frågar ?

Tacksam för svar
Barcelona Rambla
2007-04-05 16:30
Cristocea:

Jag såg matchen. Visserligen fick jag zappa mellan Valencias match och Romas. En värvning av Chivu hade varit klockrent. En bra mittback med ypperlig spelförståelse och en härlig vänsterfot. Tanken på honom och Puyi i backlinjen får det att vattnas i munnen. Har dock svårt att se en sådan transfer bli verklighet då jag tror att Roma kommer göra allt för att behålla sin backklippa. Låt oss hoppas dock.

Lustigt att se hur Liverpools red. greppar efter halmstrån och försöker få det till att Eto'o så gott som gjort valet att gå dit i sommar. Bara för att han i en intervju berömde deras team-spirit och goda kvalité.
Barcelona Cristocea
2007-04-05 15:53
Såg ni Chivu mot Man U? Såg ni vilket offensivt drift han har i sig? Och tekniken var ju underbart att skåda.

Miguel Angel Nadal sade att han blev mest imponerad av Chivu av alla 3 spelare som Txiki Begiristain föjlde det vill säga. De Rossi,Mexes och Chivu.

Txiki Begiristain nämnde också att efter matchen tillsammans med Popescus hjälp skall han försöka övertyga Chivu att signera för Barcelona under sommaren :).

Visca Barca, Te Ador Chivule!!.

Framtiden talar för sig själv.
Barcelona Barça/
2007-04-05 15:24
Som pivote hade jag velat ha De Rossi eller Xabi Alonso. Som ytterback vill jag ju självklart att vi värvar Dani Alves och om vi ska värva en mittback så tycker jag Sergio Ramos :P skämt å sidor :P Chivu vill jag se i Barca!

Forza Barça!!!
Barcelona Anders
2007-04-05 14:32
Ämne: Anders//

Hade i....
Rivaldo_gudarnas gud

jag tror också Lucio skulle passa riktigt bra. van vid spelstilen, sliter hårt och duktig.

ang. offensiven vor det onödigt med nyförvärv. ge saviola ett år till och därefter är nog någon av Bojan och dos santos redo att vara backup till REM! bättre att lägga pengarna på en bra pivote + back
Barcelona Rambla
2007-04-05 14:08
Rykten, rykten och åter dessa rykten. I det här fallet är det engelska The Sun som påstår att Wenger är ute efter Alves. För att krydda till det lite extra så påstår The Sun att Alves föredrar London och Arsenal framför Liverpool. Visst, är Wenger beredd att punga ut med €25m för Alves då förtjänar han också att få honom. Jag tvivlar. :)

När vi ändå är inne på tribalfootball.com. Eto'o berömde Liverpool för sin kämparanda och bra genomförda match mot Barça, och den fina stämningen på Anfield i ett fotbollsmagasin som heter 4-4-2. Vips är tribalfootball.com inne på att Eto'o flirtar med Liverpool och vill inget annat än att flytta dit nu. Troligt? Tja, lär påven konvertera till islam? Ungefär lika troligt. :D

Som sagt, ta alla rykten med en nypa salt. Det är inte på långa vägen slut med transferrykten, det kommer mera.
Annons: