/spanien/barcelona/forum/23363.aspx/spanien/barcelona/forum/23363.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona II Barça II
2007-03-06 19:43
Nu gäller det gubbar!!

Visca el Barça!
Krönika ownback
2007-03-06 19:42
Till alla som vill titta på matchen....här har ni länken.

NI måste ladda en av dessa programm först.
Barcelona Xoonix
2007-03-06 19:37
Ämne: Ämne: Vad är ....
Okej! Får prova med det då!=)
Barcelona Gaucho 10
2007-03-06 19:37
Jag tror knappast att Marquez startar. Edmilson är mycket bättre JUST NU när Marquez är i dålig form.
Barcelona Gaucho 10
2007-03-06 19:28
Ämne: Vad är bästa att ha?....
TV Ants är bäst. Det hackar mycket i 5-10 min men sen funkar det perfekt
Barcelona tarrak
2007-03-06 19:28
Cule-10/Den officiella startelvan presenteras en timme innan matchstart på uefa.com. Den stämmer alltid när det är CL, så kolla där!
Real Madrid BiH92
2007-03-06 19:25
Lite dumt att spela 3-4-3 när det alltid har gått bra för er med 4-3-3 när alla spelare är friska.
Barcelona Cule-10
2007-03-06 19:21
valdes
Thuram Puyol Zambrotta
Motta (marquez är i dålig form)
Iniesta Xavi Deco
La tripleta magica !!
Barcelona Xoonix
2007-03-06 19:19
Vad är bästa att ha? Tvants, PPstream, PPmate eller Sopcast!+ vad är skillnaden?
Barcelona Cule-10
2007-03-06 19:16
När får man reda på de preliminära start uppställningarna?
Barcelona Meley
2007-03-06 19:04
[RealMadrid- R9 Ronaldo]

Jag tror mer på att det blir Oleguer - Thuram - Puyol. För så spelade vi sist när vi spelade 3-4-3 systemet. Men själv hoppas jag på Zambrotta - Thuram - Puyol. Fast att Zambrotta skiter i offensiven och spelar defensivt då vi har väldigt många offensiva spelare.
Barcelona Xoonix
2007-03-06 19:02
I fall det blir trebacks linje hoppas jag på thuram-puyol-marquez, oleguer imponerade inte mot sevilla!
Ful fart frammåt!! vi har inget att förlora, lika bra att försöka framåt, visst kanske slår slint, men spelar ingen roll om det blir 4-1 eller 1-0 vi har ändå förlorat, men tror grabbarna löser det här! nervositeten närmar sig dock!
Real Madrid [RealMadrid- R9 Ronaldo]
2007-03-06 18:58
Hoppas att ni vinner på ett sätt och hoppas ni förlorar på ett sätt. Ni vet nog varför jag tycker så. Men ska bli riktigt kul och se om ni värkligen spelar 3 backslinje . Hur skulle backlinjen vara ? Oleguer - Puyol - Zambrotta ?
Barcelona El Capitán
2007-03-06 18:44
Tyvärr, men jag har ett stort j**la tvek på 3 backslinje. Det kommer kännas för sjukt pirrigt i försvaret om de är en man mindre och mittfältarna inte jobbar hem. Varenda kontring kommer bli en lång pina. Förhoppningsvis vinner vi varje boll på mittfältet och har bara press framåt till vi leder med 0-2.

Aja, Rijkaard vet väl bäst men ändå.

Den starkaste 3-backslinjen jag kan få fram skulle isåfall vara Thuram-Puyol-Zambrotta.

Aja, blir det inget CL blir det Ligan! :D
Barcelona Woods
2007-03-06 18:41
Dani
Det har jag inte tänkt på, ett insläppt mål spelar ju egentligen ingen större roll! Bara förlängning är en vinst för oss, och likförbannat måste vi sätta två mål! Nej för tusan, full fart framåt, med risk att tappa in mål. Just för att ett Liverpool mål inte behöver få så allvarliga konsekvenser!
Barcelona Dani
2007-03-06 18:28
Jag vet inte vad jag ska skriva, men måste skriva något. Det börjar bli jäkligt nervös nu... Jag tror att det kommer att gå vägen, ett snabbt mål och det är definitivt match igen.

Offensivt är det som gäller, i det här läget är det nog bäst att chansa med ett 3-4-3, tror jag. Det ger Xavi-Deco-Iniesta på mittfältet, vilket är vad som krävs för att flytta på spelarbussen Liverpool kommer att ställa på egen mållinje... Detta och att det ter sig dumdristigt att ställa upp utan pivote ger att 3-4-3 är enda tänkbara lösningen. Tridenten på topp rubbas inte en sän här kväll.

Rörligheten blir bättre med Eto'o men jag tror inte att det räcker - vi behöver dessutom våra tre alver på mitten som kan dyrka upp engelsmännens handbollsförsvar.

3-4-3 och full fart framåt, således. Om vi får ett mål i baken förändrar det egentligen ingenting - vi måste lik förbannat göra två framåt. Når vi 2-1 efter full tid är vi favoriter i förlängningen - det är åtminstone vad jag intalar mig själv.

Tips: Liverpool-Barça 1-2, 1-3 efter förlängning - Giuly gör en repris på milanmatchen på passning från Dinho!
Barcelona Heenke_Barca
2007-03-06 18:27
Jajjemen , Tackar .
Barcelona Evička
2007-03-06 18:15
Kolla där. Skulle tro att det finns där.
Barcelona Heenke_Barca
2007-03-06 18:12
Hej!
Jag undrar om nån redan nu vet nån stream som sänder via tvants redan nu ? Vore tacksam för svar redan nu. =)

Forca Barca 3
Barcelona Barca Barca
2007-03-06 18:03
Har märkt att många är optimistiska här. Visst är det bra, fast jag tror inte vi tar oss vidare. Men men, nu behöver inte Barca eller Rijkaard tänka på någon taktik eller en massa hemjobb. nu är det verkligen FULLFART FRAMMÅT. Har positiva vibbar ikväll. Får vi bara in ett mål kommer Liverpool att få ett helvete dom sent glömmer.

hjärtat säger avancemang, hjärnan säger motsatsen. Denna gången väljer jag att lyssna på hjärnan. Vi åker ut tyvär.
Barcelona Kapten11
2007-03-06 17:57
Om Rafa spelar från start idag och gör bort sig igen, så bör Rijkaard lämna. Att satsa på samma spelare om och om igen trots dålig form(?), är inte ok.

Det blir oerhört svårt att göra minst två mål ikväll, men förhoppningen växer ju närmare match vi kommer.
Barcelona JAG
2007-03-06 17:54
Allt eller inget till en viss gräns. Men det gäller att inte vara dum utan agera smart. Mourinhos Chelsea behövde förra året två mål mot oss på Camp Nou och han sa till sina spelare att inte få panik. Ett mål i 75 och det andra i 85 går också bra. Ligger lite i det han säger fast det kommer från den sympatiske Mourinho. =)

Nu gäller det att visa vilka vi är!
VISCA EL BARCA!!!!
Real Madrid Paco Buyo
2007-03-06 17:48
Uppställningen enligt elmundo.es
Valdés
Thuram Puyol Oleguer
Márquez Iniesta Xavi Deco
Messi Eto'o Ronaldinho
I andra tidningar har jag sett samma fast med Zambrotta istället för Oleguer.
Real Madrid Paco Buyo
2007-03-06 17:44
Det troliga verkar väl vara att såväl Deco Xavi, Iniesta som Márquez spelar ikväll.
Barcelona Störst, bäst, Barca
2007-03-06 17:37
Är det någon som vet vart man kan streama matchen ikväll???

FORZA BARCA!
Real Madrid M.Torres
2007-03-06 17:10
Jag hade tänkt streama en av matcherna ikväll(antagligen er eller Inters) och Real-Bayern imorron, såg att det ligger en sida här på svenskafans.com/spanien/realmadrid och är det någon som tycker den e bra? hörde att en kompis till mig fick virus på sin dator för han laddade ner filerna. Vilket språk talar dem? Bra bildkvalitet? Bra ljud?

Damn va Reikard är modig ifall han spelar 3-4-3 i CL 8ondels final mot Liverpool på bortaplan. Trögt tycker jag men samtidigt mycket modigt.

Lycka till ikväll "rivaler" ni kommer behöva det ifall ni kör 3-4-3. Är inte här för o starta bråk.
Vill bara ha hjälp till o streama.

Hala Madrid
Barcelona Barça_10Ronnie
2007-03-06 16:34
Hoppas Rijkaard vågar köra med Xavi, Deco och Iniesta istället för Edmilson eller Marquez
Barcelona #9
2007-03-06 16:16
för alla som har vss2 nu har barcatv börjat:) vissar dock sevilla mathcen för tillfället men kan va en skön uppladdning.

om marquez får starta idag anser jag att rijkaard gör ett av dom största trännar tabbar man kan, hoppa värkligen han vågar sattsa på thuram. är för övrigt rätt säker på en 3 4 3 uppställning. någon prata om att köra på som vanligt å itne riskera något. FEL vi måste verkligen blottta strupen idag för att ha den minsta chans liverpool har vänt otrliga mathcer så d räcker itne bara me att få in ett (eller två snabba) å sen speal på d vi måste sattsa på att göra mål i varge anfall för att srkäma tillbax pool. men vi kommer klara av det. ska bli kul att se finalen tror starkt på en otrolig repris me arsenal barca (om det är möjligt)
Barcelona Ghazza
2007-03-06 15:46
Nu j-vlar! Lejonet kommer höja alla flera snäpp. Tror att Deco kommer göra årets bästa match ikväll. Allt eller inget, nu gäller det.

Visca el Barça!
Barcelona Miftari
2007-03-06 15:45
shitt vad man är nervös allså fy fan.. har sån jävla underbar känsla att barca kommer vinna ikväl :D ska kolla matchen med några liverpool fan ... hoppas verkligen barca vinner man kommer inte ens våga gå till skolan nästa dag om dom förlorar : FORZAAA BARCAAA FCB FÖR ALLTID
Annons: