/spanien/barcelona/forum/23357.aspx/spanien/barcelona/forum/23357.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Gaucho 10
2007-03-04 00:18
Ämne: Det finns ingen röre....
som vem då?
Barcelona Lejonet
2007-03-04 00:17
De märktet att spelarna tänkte på liverpool matchen. Känndes som ingen ville spela. Synd att rejkaard tog ut dinho han kunde tagit ut iniesta eller xavi. Då kunde diho spela på mittfältet slå fina passningar?
Barcelona Gaucho 10
2007-03-04 00:17
varför inte köra Edmilson istället för Marquez?
Barcelona Barca__-
2007-03-04 00:16
Ämne: ALLA CULES

Sluta ....Inte lacka, eller joo delvis, men från min del är det mer kritik till vissa spelare som gör usla insatser!. Och jag håller med om att Riijkaard förvånar mig ibland med sina konstiga byten.
Barcelona 19messi
2007-03-04 00:16
Svag insats av marques igen. Han gör ju så att motståndaren lägger mål i varje match. Thuram är mycket stabilare.
Barcelona Lionel_
2007-03-04 00:15
Dragan...
Precis men Marquez kan vi fan skicka, han är ju dålig hela jä**a tiden.
Barcelona Captian Fabuloso Cave Of Hair.
2007-03-04 00:14
ALLA CULES

Sluta vara så satans lacka på alla spelare, ni skriver näst intill personliga hotbrev till Marquez, Giuly och Oleguer. Detta var temafan en laginsats.

Face it, hjärta saknas det lite för mycket av i dagens Barca, att Sevilla ska vända 0-1 till 2-1 med 10 man, är uselt. Att vi sedan inte gör det bästa med 9 mot 10 är nästan sämre.
Real Madrid Josep Guardiola
Efter champions segern har barca aldrig varit sig likt dvs efter Henk Ten Cates avgång.
Barcelona Mes Qué Un Club.
Jag tycker att detta var lite utav typexemplet på Barcas spel i år.
Slarvigt och inte alls lika koncentrerat som det har varit tidigare.

Synd, men mot nya tider!

Visca el barca.
Barcelona Barça-fan
2007-03-04 00:13
Ämne: Marquez och oleguer ....
Ja, marquez säsong har varit usel såhär långt. Föredrar numera Thuram i hundra fall av hundra!
Barcelona Zamboza
Rätt så ironisk att det krävs ett underläge för att Rijkaard ska ta in Etoo. Han kunde väl lika gärna fått starta och spela 65-70 min. Vi ger bort den här matchen. Vi hade segern i hand i första halvlek. Så jävla typisk att varje gång vi förlorar så är det på misstag från försvaret. Marquez bjuder på första och Oleguer orsakar frisparken istället för att avvakta. Hade tyvärr det på känn att en förlust inte var omöjligt trots en man mer. Ronaldinho var bedrövligt att skåda. Visst, han gör ett mål och ordnar en straff och utvisning, men hur mycket rörde han sig egentligen. Jämför man hans löpningar idag med hur mycket Etoo löper en vanlig match så skiljer det sisådär 75%. Jag vill inte skylla förlusten på domaren, men han var bedrövlig. Man blir så trött på alla filmningar så det blir så tråkigt. Man känner bara irritation.
Barcelona Xavi_
Fotbollspubliken blev bestulna på årets match, och den skyldige var pajjas-clownen med pipan. Det är så jävla tragiskt!!

Bestulna blev även vi Barca-fans på en ytterback inför Real-matchen. Riktigt synd, med tanke på att vi nu lär få se Oleguer på kanten i El Classico :/
Thuram in som mittback bredvid Pyuol ist för Marquez, det är ett måste!!
Etoo och Messi från start, tillsammans med Dinho. Från och med nu är det vinster som gäller rakt av om det ska bli något ligaguld i år..
Real Madrid Kungen Ronaldo
2007-03-04 00:11
Du är så spärrad grabben. /Red
MANloveUTD
lider med er asså. vilken domare!

liverpool-barca 0-2
Barcelona Koeman_4
Fan vilken jävla domarkår...
har kollat på Giuly utvisning många gånger nu, enda man kan eventuellt ta det för är att han drar armen över motståndarens huvud för att hålla balansen, vilket dommaren kan ha tolkat som ett missat knytnävsslag??

Men men, ha mod börder å systrar.
Våran revanch kommer dom 2 kommande matcherna!

Viça el Barça

Barcelona Leonardo
2007-03-04 00:10
Vem fan bryr sig ,vi ska gå vidare i CL det är det viktigaste.Den "här" ligan vinner vi i alla fall.Vi fick stryk sv sevilla borta ,och.Vi är inte det första och inte det sista lag som får det.
Lígan kommer stå mellan oss och sevilla ,vi har plus i målskillnad ,tack för det.På tisdag tar vi Pool så är allt bra.Puss och god natt
Barcelona Dragan Okuka
Men va fan. Barca spelade med tvåbackslinje i slutet av matchen. Att Oleguer går bort sig då är inte såååå konstigt.
Barcelona Henk Ten Cate - El Mister
Ämne: Seriöst klaga inte p....
Klaga på domaren?
Nu finns det grund till det hela.

Sen och om vi fick straff? ska man tacka domaren för det? En solklar straff som den var så är det inget och tacka domaren för. Möjligtvis isåfall för att han gjorde sitt jobb i den situationen. En regelrätt straff är som en regelrätt frispark.
Barcelona Rambo~
Ämne: Fyfan jag är görbann....
TA SJÄLVMORD! Snackar skit om Puyol ? Hjärtat i laget?!
Barcelona EsCúle
Nu ska jag ta mig tiden att klaga.
Vi kan börja med Oleguer. Idag står karln för ett rent ut sagt uselt positions spel då har blir uppsnurrad vart annat anfall av andaluser. Ser mycket loj och odiciplinerad ut, och när Olli går i nattmössan vet vi ju hur det brukar sluta.
Nåväl, vidare till Marquez som inte bara står på helt fel plats hela tiden, han står dessutom för fenomenalt dåliga rensningar som vi om inte annat såg i matchen mot Pool. Skärpning!

Nu kan vi väl "bara hoppas på det bästa" mot Liverpool på ett kokande Anfield.
Må alla gudar va med oss!
Barcelona Koeman!!
2007-03-04 00:09
Ämne: Att spelare som Oleg....
Riktigt usel domarinsats.
Oleguer ska skrotas och skickas till en soptipp och Marquez måste bli kvitt sina sociala/psykiska problem(antar att han har det just nu eftersom han är så usel för tillfället)
Barcelona Criff
2007-03-04 00:09
Var ska man börja? Riktigt bra match tills domaren fick flipp och ville visa vem som hade kommandot. Kostade oss en ytterback i matchen mot Real Madrid tyvärr. Giulys utvisning hoppas jag upphävs för det var den ruttnaste på väldigt länge. Jag förstår inte att vi har så svårt att hålla en ledning och ännu värre hålla den måt duktiga lag. Nånting stämmer inte. Och ärligt talat, vad gör Rijkard för byten? Tar ut båda kantspelarna och sätter in 2 målbox spelare? vem ska passa dem bollen? hehe. Ronaldhino o Eto vet alla passar varandra skitbra. Men inte Rijkard. Xavis passningspel försvann ganska snabbt i pressad situation det såg vi. Marquez vill jag inte ens nämna. Skönt att Thuram kör nästa match. Och som alla säger, vad är det med den spanska domarkåren? Ser ingen problemet? hehe. Kan räka röda kort på handen som varit helt befängda. Jaja svälj stoltheten vi fick stryk av Liga 2an i en bra match annars. Real Madrid får REM nästa helg o HÅRT! Pool vetifan.
Barcelona Captian Fabuloso Cave Of Hair.
2007-03-04 00:08
REDAKTIONEN/

Spärra Hoshiar!! Det måste vara ett jävla regelbrott att han är culé. Vad fan tänker du med, din medgångsupporter, du hyllade ronaldinho till skyarna förra veckan, nu sparka honom?

Cules som dig får mig att må illa
Real Madrid Real spanich
2007-03-04 00:08
Barça-fan//

Du ska inte tro att dom är bra där.
Barcelona marcus
2007-03-04 00:07
Skulle bli väldigt positivt överaskad om Barcelona faktiskt skulle stå som slutsegrare under sista omgången.

Det är långt ifrån det spelet laget visade upp under förra säsongen.

barcelona i all ära. Men det Sevilla visade upp idag visar att dom faktiskt är värda en segerplats.

Sevilla är ett lag jag gillar, mest på grund av Daniel Alves.

Sparka Frank?

Det är väl inte hans fel att Ronaldinho missade sin straff, och att Zambrotta inte lyckades hålla sig kall?

Förhoppningsvis vänder detta. Just nu känns det bara så enormt tungt!

Edit : Nej jag hejar inte på Sevilla. Jag är ett Barcafan sedan länge. Men den här säsongen har det varit långt ifrån stabilt.
Barcelona Henk Ten Cate - El Mister
Visst skall man inte skylla på domaren när det gäller förluster. Men förlusten som denna har vi f*n befogenhet. Guilys utvisning är befängd. Zambrottas tackling är på gränsen men han får skylla sig själv om han pratar sig till det röda.

Sen för det andra kan jag fortfarande inte tro det är sant. Hur kan vi förlora en match som denna? 0-1 tidigt. Sen får dom 1 man utvisad och Ronaldinho får straff. Men han missar straffen på ett skamligt sätt, ärligt talat. Varför i hela friden inte sätta den säkert som han gjort så j*vla många gånger tidigare?

För att inte tala om Rijkaard taktik. Messi på vänsterkanten? Ronaldinho centralt hela matchen? Hur många gånger skall den mannen behöva se detta miserabla spel dom utför på dessa positioner?

Allt detta är en gåta.

Ta detta med en liten, väldigt liten nypa salt. Min besvikelse, som precis eran, är nått så oerhört stor. Större än efter både Real Madrid och Liverpool.

Men vi kommer igen!

Visca Barca!
Barcelona Myrran
Real Spanich
Men där tillåter dem iaf någon sorts av kroppskontakt... Som domarna absolut inte gör i Spanien, inte en chans. Om man backar in i en spelare som står still för att nicka en boll och får frispark för det så är något allvarligt fel...
Barcelona livoz
2007-03-04 00:06
SKANDAL! Den här domaren borde aldrig få döma någon fotbollsmatch någonsin igen!
Barcelona Barca Barca
Att spelare som Oleguer äns ska få spela i lag som Barcelona är nästan skämmit.

Våran backlinje är den sämsta ja någonsin har sätt. Van.B är totalt värdelös när det gället positionspel. Marquez? Var de milan som visade intresse för honom? Skicka dit honom genast. Så oerhört lidande att se honom i Barcatröjjan.
Barcelona Hoshiar
Tack för visat intresse. Fundera på ordvalet nästa gång!

/Redaktionen

Annons: