/spanien/barcelona/forum/23356.aspx/spanien/barcelona/forum/23356.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Rambla
2007-03-08 20:39
Som alternativ till Albelda (ingen tror väl på allvar att han kommer till Barça?) så har Barça Torsten Frings från Werder Bremen. Andra spelare som ryktas in är Abidal från Lyon och Deportivos Andrade.

Allt hetare rykte om att Guily drar till Juventus till sommaren.

Hm, Frings och Andrade känns väl nästan lite väl gamla? Eric Abidal däremot kan säkert bli en bra förstärkning. Enligt hans agent så är Barcelona hans förstaval och sen Arsenal.
Barcelona The Dynasty (2004 - ?)
2007-03-08 20:37
Ämne: Dom spelare jag skul....
Jag hoppas du inte menar fullt allvar med den listan spelare?
Barcelona Ghazza
2007-03-08 20:19
Ämne: Ämne: Hmm.. J....
Ja, just det. Den "utvisningen" hade jag förträngt totalt. Nåväl, ett anfall med Iniesta är inte alls fel. Andrés har gjort väldigt bra ifrån sig där tidigare och att lira då med Xavi + Deco ser jag bara som ett plus.
Barcelona Evička
2007-03-08 20:05
Mm, det var ingen bristning utan lättare smärtor. Men inte 100 för spel ännu, fast det ser onekligen ljusare ut.
Real Madrid Zizou-Mano
2007-03-08 20:02
Ronaldinho lirar btw.
Real Madrid Zizou-Mano
2007-03-08 20:00
Evièka //

Jo men våra skador är rätt så rejäla. 3 stycken av dem hade tagit en plats i elvan där en av dem var i högform ( Becks ). Ni har Giuly och Zambrotta avstängda. Giuly skrämmer inte slag på någon och Zambrotta borde lira, det skulle bara gynna oss nästan. Men i sådana här matcher glöms allting bort, formen, skador och allting annat.

Men du har rätt, det är 2 stycken sårade giganter med skador och problem. Blir nog kanske inte världens mest välspelade match men den lär ju slå ett Juventus-Milan ;)
Barcelona barca_anfall
2007-03-08 19:52
ok tack
Barcelona Evička
2007-03-08 19:51
Ämne: missar ronaldinho re....
Det är nog ingen som vet, det är inte säkert att han kan spela, men heller inte sagt att han inte gör det.
Barcelona barca_anfall
2007-03-08 19:48
missar ronaldinho real matchen
Barcelona Miftari
2007-03-08 19:35
skulle verkligen vart grymt bra om zlatan kom till barca.. och hargreaves å daniel alves kom i sommar.. men men drömma får man göra :D
Barcelona Fc Barcelona / Ronaldinho
2007-03-08 19:23
Dem spelare jag skulle viljha ha till barca är
Alves,Xabi alonso,Lucio
Barcelona pedramo
2007-03-08 19:19
Ride_The_big_one
är det så allvarligt? om inte ska han spela ? det enda ja säger är att ja verkligen hoppas att det inte är nåt allvarligt och att han kan spela på lördag ...Det enda ja vill är att vi inte ska förlora mot real IGEN! men om d verkligen e allvarligt borde han inte spela !
Barcelona Evička
2007-03-08 19:15
Zizou-Manu
Må bästa lag vinna, absolut, men med tanke på att det finns skador på viktiga spelare åt båda håll, så är ju båda lagen försvagade den här gången.
Barcelona klose
2007-03-08 19:12
Dom spelare jag skulle vilja ha till barca nu är alves,beckham,c.ronaldo,lampard.vad tycks?
Barcelona Ride_The_big_one
2007-03-08 19:10
pedramo

Nu är det så att han dras med skada vill du hellre se han riskera gå sönder helt och samman?

Spelarna vi har ska vi nog kunna vinna på hemmaplan.

Tvivlar på att du är barca fan snarare i förklädnad för att styra upp kaos.
Barcelona barca__elve
2007-03-08 19:10
Föresten vad hände med Snajder det fanns ju ryckten...något nytt om han ??
Real Madrid Zizou-Mano
2007-03-08 19:07
Evièka //

Hehe jo jag förstår. Skulle dock ändå vara kul att se Dinho på plan. Efter förra clasicot har jag alltid gått runt och sagt, tänk om Etoo var där istället för Gudjohnsen. En seger känns inte lika bra när den är mot lag som är försvagat.

Med eller utan Dinho, må bästa lag vinna.
Barcelona pedramo
2007-03-08 19:05
Ja säger bara om ronaldinho inte spelar kommer det avgöra mkt mer än vad ni tror!
Barcelona Barca/
2007-03-08 18:54
Om ni skulle välja ett nyförvärv vem skulle det vara?

Froza Barça
Barcelona Evička
2007-03-08 18:52
Zizou-Mano
I och för sig har du rätt i det, men det är så många av de som gör det hela till en ståtlig tillställning som saknas ändå. Jag förstår att du inte gråter blod, fotboll är en underlig sport...man kan vara lite smygglad över att man inte får se en av världens bästa lirare bara för att han spelar i "fel" lag, om du förstår vad jag menar ;)
Barcelona João Pinto
2007-03-08 18:37
Vi behöver en denfensiv mittfältare med fint passningsspel och god bollbehandling till nästa säsong. Att döma av dubbelmötet mot Man U så uppfyllde Lilles Jean Makoun dessa krav på ett ypperligt sett...
Barcelona pedramo
2007-03-08 18:34
Asså man vill ju ändå inte att Ronaldinho ska missa El clasico !! Så vad vi kan hoppas är att Ronaldinho inte alls är skadad och spelar på lördag och matcherna i framtiden!!
Real Madrid Zizou-Mano
2007-03-08 18:33
Rambla //

Kanske du har rätt i. Känns bara ännu bittrare nu. Äh, nya tag nu!

Evièka //

Ett clasico utan Ronaldinho är inte lika ståtligt. Vi får väl hoppas för allas skull att han hinner tillbaka även om jag inte skulle gråta blod ifall han inte gjorde det ;)
Barcelona Lejonet
2007-03-08 18:08
Ska bli kul krossa real madrid eller ja menar FÖRETAGET!
Barcelona Criff
2007-03-08 18:03
Ämne: Om inte Ronaldinho k....
Du vill alltså slänga halva laget? Eller alla våra backups iaf. Jag vet inte om du förväntar dig att storstjärnor sen ska fylla dem platserna eller vad? För det går ju inte, dem vill inte nöta bänk. Jag tycker vi har en bra trupp, kanske någon enstaka behöver bytas ut och backlinjen förstärkas. Men att rensa, nej. Gudjohnsen har precis kommit så han kommer aldrig ryka redan. Fantasier haha, men dröm på :)
Barcelona Lion0
2007-03-08 17:51
Om Ronaldinho inte är med kan vi spela med Iniesta på vänsterkanten och Deco & Xavi på mittfältet. Edmilson som pivoté.
Barcelona Myrran
2007-03-08 17:50
Intressant, skulle faktiskt extra kul om vi spöade Real utan Ronaldinho som vi enligt dem absolut inte kan spela utan. Vilket jag kan hålla med på vissa ställen...
Barcelona #9
2007-03-08 17:41
för er som inte mins vad som hände för fem månader sen. det var så att eto'os läkare hade varnat honom för spel och han rekomenderades att villa sin (lilla) skada/känning. men eto'o känner ju alla tuill hur han är skulle han missa en enda match? å specielt inte en cl match.

hoppas värkligen inte ron är lika dum och chansar. ärligt talat så kan d vara intrissant och se hur vi skulle göra utan han för även om han ser till att minst två försvarare inte kan vara delaktia i resten av spelet så kanske barca skulle vinna på att spela utan honom?
Valladolid Checuan
2007-03-08 17:39
underbara nyheter för alla oss spanienälskare: Det blir inge C ronaldo diviest diver i vare sig nåt av storlagen med stor säkerhet! se länk!

för inte vill vi ha honom i vår liga! C. Ronaldo kan gott stanna i PL!
Barcelona Gabriel
2007-03-08 17:26
Om inte Ronaldinho kan spela el clasico kan jag nästan lova att Rijkaard spelar med Messi-Guddy-Etoo som anfallare, personligen hoppas jag Saviola spelar istället för Guddy.
Annons: