/spanien/barcelona/forum/23347.aspx/spanien/barcelona/forum/23347.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Myrran
2007-03-06 11:28
Barca måste ha en vinst med minst 2 mål gjorda för att gå vidare. Vid 1-2 till Barca blir det förlängning. Alla andra resultat är Barca utslaget. För de som inte fått allt klart för sig.
Barcelona Barça-fan
2007-03-06 11:20
Nyckeln till matchen ikväll ligger enligt mig i att Messi och Ronaldinho måste ha en bra dag. Eto'o är jag inte orolig över, han spelar alltid efter sin totala förmåga. Visst kommer det bli svårt att vända på denna stek men ett mål tror jag räcker för att få Liverpool i lite gungning, resten kan gå hur som helst.

Jag blir besviken om inte Rijkaard spelar Thuram i en av mittbackspositionerna idag. I sådana här matcher krävs rutin och där överglänser Thuram Marquez. Marquez som även visat usel form på sistone.

Visca el Barca!
Barcelona Rambla
2007-03-06 10:54
Ämne: Skönt att Ferran Sor....
Inget som överraskar precis. Det brittiska mediadrevet går på högvarv när det är brittiska klubbar inblandade i CL. De skriver vilken smörja som helst bara för att skapa osäkerhet och störa balansen i Barcelona. Låt de skriva vad som helst, det är på planen man "snackar".

Det kommer att bli riktigt svårt att vända det här. Liverpool behöver bara stiga ner i skyttegravarna på Anfield och koncentrera sig på sin destruktiva fotboll, vilket de är bra på. Vänder vi det här så har vi haft en hel del tur och gudarna på vår sida. Nog för att gud måste vara culé.

A por ellos!
Barcelona Evička
2007-03-06 10:48
Ämne: Vad är det som gälle....
Ja, vi måste göra två mål. Tyvärr. Blir det 0-1 är det visserligen 2-2 i mål men då går Pool vidare för fler mål på bortaplan.
Barcelona paago
2007-03-06 10:46
Skönt att Ferran Soriano nu går ut och dementerar alla uppgifter om en förjäljning av Eto'o. Slipper man kanske höra alla larviga spekuationer ett tag fram över.

Ikväll vinner på straffar ;)
Barcelona FCB :)
2007-03-06 10:42
någon som vet vilken match dom visar på tv6 ikväll?
Barcelona Barca Ginga
2007-03-06 10:42
Vad är det som gäller ikväll? Hur många mål måste vi vinna med? Torskar vi om resultatet blir 0-1? Är det så att vi också måste göra två mål på bortaplan eller?
Oléole.10!
2007-03-06 10:06
Ämne: Inte en chans att vi....
Ja litar på din magkänsla då! Går ner och satsar 1-3!!! 500kr på den smakar bra imon! =))
Oléole.10!
2007-03-06 10:05
Ämne: Har haft en klump i ....
MMM så bra sagt!!!! Även om det går dåligt i 75 min, så är det bara, STÅ UPP!!!!! Klart vi vänder! lr?? Kommer sitta klistrad framför datorn o kolla, och kanske svära en del, men de e det verkligen värt!!!! =))
Barcelona J Ohoo
2007-03-06 09:45
Inte en chans att vi förlorar ikväll. Har sån himla skön känsla just nu. Känns helt säkert att vi går vidare
Barcelona Cule-10
2007-03-06 09:29
Visca el BARCA!!
Barcelona Mamacita!
2007-03-06 08:37
Har haft en klump i magen sedan jag vaknat.. Jobbigt läge måste jag säga. Men saken e enkel, det gäller vinna eller försvinna. Å jag hoppas av hela mitt hjärta att vi vinner det här. Det känns otroligt jobbigt att tänka på hur Barca har presterat mot storlagen det här året. Det har helt enkelt inte funkat, men ikväll hoppas jag att det ska funka. Ett Barca som haft en ganska stor svacka sista tiden, men så kan det också vara. Inte alltid det går hela vägen..

Det gäller ikväll att Barca spelar som ett lag. Laget har inte funkat alla gånger, men för att det ska bli vinst ikväll så är det det ända som funkar. Ingen idé att skylla på några spelare egentligen och prata om vilka som ska spela och inte spela. När Barca har förlorat senaste tiden så har dom förlorat som ett lag, och när dom vunnit har dom vunnit som ett lag. Nu gäller det att enas och gå vidare i CL. Det här e det ända som gäller just nu. La Liga får vi återkomma till efter den här matchen och allt vad det nu än innebär.

Ikväll gäller det att visa vad vi går för. Men det gäller att fansen inte sviker om det inte blir som vi har tänkt. Det finns inge mer fruktansvärt då vi går en match i förlust och alla fans bara sticker en i ryggen..
Satt på Camp Nou på matchen mot Atletico Madrid innan jul .. Och vad händer, joo alla i publiken bara reser sig och går. Riktigt fult måste jag säga. Håller man på ett lag så ska man stå bakom det laget i med- och motgångar. Visa lite anda nu allihopa!

FC BARCELONA - MÉS QUE UN CLUB
Barcelona Der Afro
2007-03-06 01:28
När jag såg att Marquez skulle spela mot Sevilla kände jag att vi skulle få problem. Han är verkligen inte i form. Hoppas Rejkard vågar spela med Thuram i morgon.

Xavi och Iniesta tycker jag fungerat bra tillsammans. Tyvärr lär väl inte dom få spela ihop.

Leder vi bara efter första kan det gå vägen.
Barcelona Criff
2007-03-06 00:46
Grymt bra inför rapport! Det var nästan så att hjärtat började pumpa snabbare haha. Tack för den! Kom igen nu cules! Imorrn vinner vi över engelsmännen! VISCA EL BARCA!
Barcelona Lionel Andrés Messi
2007-03-06 00:30
Läste nyligen på Barcas hemsida att Gio & Edmilson står över...Thuram från start i 3backs linje imon då
MANloveUTD
2007-03-05 23:58
gula tröjorna är sjukt fula. jag gillade det borta ställ barca körde för två säsonger sedan. kan inte stava till färgens namn bara. haha, nog lätt! färgen ni hade när ronaldinho gjorde sitt oerhört snygga mål borta mot chelsea stillastående utanför straffområdet..

tro mig! efter matchen imon kommer erat gulafula ställ vara oerhört vackert. alla som gillar fotboll gillar barcelona...
Barcelona #9
2007-03-05 23:19
Ämne: vänner (nja ovänner ....
sjukt kul att du kommer hitt å visar oss den ska bli en kul match på lördag, formässigt så är vi väl ganska lika så det känns öppet men så klart kommer bäste laget vinna(barca):)
Barcelona Meley
2007-03-05 23:14
Många verkar tycka dom gula tröjorna är fula. Själv älskar jag dom. Tycker att de är riktigt coola och färgen är skön :) Däremot tycker jag inte att Barcelona spelarna passar i orange.

Hoppas verkligen på vinst imorgon. Tufft men absolut inte omöjligt.
Visca el Barca!
Barcelona Jebali
2007-03-05 22:46
Ja,ronaldinho spelare "Jamie_Carragher"
Jamie_Carragher
2007-03-05 22:34
Ska ronaldinho spela mot oss imorrn?
han var väl inte med sist va? ;)
hehe..nejvars..väl mött imorrn. de blir tufft, må bästa lag vinna.
Real Madrid Zergio Ramoz
2007-03-05 22:22
Är Zambrotta o Giulu avstängda ?
stick
2007-03-05 21:53
Du lämnade just wo här, hejdå / red
Real Madrid King_raul
2007-03-05 21:52
barca_elve,
det ska komma upp en "spara till disk" direkt.

Escule,
precis min tanke :)
Barcelona EsCúle
2007-03-05 21:47
Roligt som uppladdning inför matchen faktiskt.
Barcelona EsCúle
2007-03-05 21:43
Verkar bra till en början i alla fall! :-)
Barcelona barca__elve
2007-03-05 21:35
King_raul sidan kan ju inte visas :S:S
Barcelona EsCúle
2007-03-05 21:34
King_raul

Tack amigo.
Real Madrid King_raul
2007-03-05 21:22
vänner (nja ovänner då :)),
Bara för att jag är så snäll.
Ett stycke dokumentär om rivaliteten mellan