/spanien/barcelona/forum/23338.aspx/spanien/barcelona/forum/23338.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Meley
2007-03-11 01:52
Tiago

Är det bara jag som inte kan öppna länken? Vill verkligen se.
Barcelona Rambla
2007-03-11 01:50
Ämne: Ser ingen vinnare i ....
Nästa säsong kanske en viss Giovani dos Santos gör hattrick? Som 17-åring. :D
Barcelona Ghazza
2007-03-11 01:49
Äsch, Rijkaard kan inte lastas för någonting. Han spelar REM + Deco, Xavi och Iniesta från start. Kanske kunda ha tagit in Gudy något tidigare som kunde gett oss lite tyngd där uppe, men det är lätt att vara efterklok. I nästa match vill jag se en backlinje som ser ut så här: Zambrotta-Thuram-Puyol-Sylvinho. Det där med tre backar kan funka, men är inget som jag vill chansa på. Gå tillbaka till grunden nu Rijkaard!
Barcelona Rambla
2007-03-11 01:43
Vad skulle Rijkaard göra när man var 10 man efter 45 min? Vem skulle han annars ta ut? Eto'o har inte fysiken ännu för att orka en helt match. Det känns rätt att han bytte ut honom faktiskt. Hade vi inte fått Oleguer utvisad, så hade vi kört över dem i andra halvlek. Eto'o såg het ut förutom oskärpa i avslutningarna. Det hade skapats mycket fler chanser REM varit intakt.
Barcelona Messi_Ronaldinho
2007-03-11 01:42
Ser ingen vinnare i denna match.
Båda tappar poäng men mest riskerar Real Madrid som har svårare motståndare än Barcelona i de sista omgångarna. Förresten är vi 5 poäng före och ska inte oroa oss för marängerna. Oleguer förstör matchen helt enkelt och det enda vi kan dra ut positivt ur denna match är att vi slipper honom i nästa.

Måste berömma Messi igen. 19 år och hattrick (!). Kommer aldrig hända i världshistorien igen.
Barcelona Meley
2007-03-11 01:41
Evièka

Ja, jag har också försökt kolla ett antal gånger. Synd, vill verkligen veta vad det står.
Barcelona Ghazza
2007-03-11 01:40
Härligt också att se att Eto'o är förste man till Messi efter 3-3. Och han satt på bänken. Det kallar jag lagkänsla!
Barcelona Tiago
2007-03-11 01:40
lite längre ner på länken ser man vad det står på messis tröjja:) men jag vet inte vad det betyder:P sen ser ni när messi pussar barca märket vid 3-3 målet:)
Barcelona Samuel_Etoó#9
2007-03-11 01:37
Ser ni när Etoo springer fram och kramar om Messi efter 3-3 Målet..

fyfan Killen hatar verkligen Real synd att rijkaard bytte ut honom..
Barcelona Evička
2007-03-11 01:35
Ämne: När Messi gör 1-1 så....
Det står något, och han pekar på det för att visa, men på tv-bilderna är det omöjligt att se vad. Jag har kollat ett antal gånger..
Barcelona Samuel_Etoó#9
2007-03-11 01:35
Jag säger bara Leo Messi.. fyfan jag har börjat få tillbaka rösten nu.

Satt och kolla på matchen med en massa real fans så jag hade det jobbigt ett tag satte på mig jackan och var på väg hem när Leo smäller in 3-3 ja kunde inte sluta skrika :)

Messi Messi som 98 000 sjöng på slutet...
Barcelona Rambla
2007-03-11 01:33
Ämne: Skulle vara tacksam ....
Nja, är det inte lite väl hårt att blåsa straff där? Speciellt på övertid som det var. Det pinsamma var ju dock att Diarra fick frisspark med sig när Ronaldinho tacklade tillbaka.
Barcelona B(H)arça fanaticos
2007-03-11 01:32
Skulle vara tacksam om någon kunde fixa länk till situationen i matchens sista sekunder då Diarra hockeytacklar Dinho i straffområdet. Solklar straff enligt mig.
Barcelona Meley
2007-03-11 01:28
När Messi gör 1-1 så drar han upp tröjan och det står något tror jag. Vet någon vad det står?
Barcelona giovani
2007-03-11 01:27
matchen finns och hämta på dessa länkar om nån vill se den igen eller inte har sett den. (OBS torrent filer)
http://www.mininova.org/tor/614450
http://www.mininova.org/tor/614513
Barcelona Rambla
2007-03-11 01:24
Ämne: Rambla
Du glömde Di....
Alla målen.

Myrran:

Ja, honom vill jag inte ens nämna. En gris till spelare, som borde ha blivit utvisad. Sparkar ideligen ner spelare medvetet när laget ställer om och vill kontra. För att i nästa sekund ramla väldigt lätt vid tacklingar axel mot axel.
Barcelona Meley
2007-03-11 01:23
Här har du lite olika saker att kolla på :D
Barcelona Samuel_Etoó#9
2007-03-11 01:21
Nån som kan länka till målen ??
Barcelona Myrran
2007-03-11 01:21
Rambla
Du glömde Diarra, att en sån stor kille kysser gräset få många gånger när han tar en duell med Iniesta är sanslöst...
Barcelona Edmilson
2007-03-11 01:20
Ärväldigt nöjd med lagmoralen idag med tanke på hur matchen utvecklades. Hur många lag i dagens fotboll hämtar in ett underläge??? 3gånger om med 1 man mindre sista 45min. Hoppas bara detta fortsätter och gör barca ännu starkare framöver......
Barcelona Rambla
2007-03-11 01:19
Myrran:

De kontrollerade Camp Nous gräsmatta. Åtminstone Guti och Gago, som synade den konstant. De borde känna till varenda millimeter av gräsmattan vid det här laget. :D
Barcelona Myrran
2007-03-11 01:17
Hur fan kan Real fansen säga att de kontrollerade matchen? Helt sjukt, kontrollera en match gör man när man för boll och bestämmer tempot i matchen. Inte ligger och väntar på kontringar. Om man har 32% i bollinnehav med en man mer så kontrollerar man för H-E inte en match!
Barcelona Mot Nya Tider
2007-03-11 01:16
På tala om aftonblaskan...

Det skulle inte förvåna mej, om de nästa vecka skrev: ''Lionel Messì, tjockisen som gjorde hattrick i el Clasicò''

(kolla bild)
Barcelona Guardiola
2007-03-11 01:16
riktigt bra match av barca idag vilken första halvlek vi gör... rullade upp reals försvar gång på gång. Att se REM igen är helt underbart med iniesta bakom.

Men idag gör vi ju allt för att hjälpa real bjuder på viktiga psykologiska 1-0 målet. Billig straff men oleguer håll in benen!! i la liga är det bara att sparka på ett utstäckt ben å ramla är väl allmänt känt...

Sen oleguer utvisning är bara för dåligt han är på mittplan, han är inte ens i en stressad situation.. Det är ju inte ens nära reijkards fel att han spelar en trebacks linje.

Första halvlek var det bästa jag sett offensivt i år.. så tråkigt att bli "bestulna" på andra halvlek
Barcelona Ghazza
2007-03-11 01:14
Captian Fabuloso Cave Of Hair,

Det roliga är att vissa vill byta ut Valdés efter en match som mot Pool i CL. Skulle han bara vart hälften så bra som han är skulle jag inte vilja se han gå. Victor kan vara på väg att bli en legend i Blaugrana.

Mot Nya Tider,
Ja, jag hoppas verkligen detta lyfter spelarna. Det såg det iallafall ut på målfirandet efter 3-3 målet. Tror grabbarna tar detta som en vinst, och kan bygga vidare på detta.

Sedan så får vi inte hoppas allt för mycket på att andra lag sätter käppar i hjulen för Sevilla etc. Visst vore det roligt om kusinerna från landet, Gimnastic, kunde tvåla dit dem, men det är ju knappast troligt ;)
Barcelona Mot Nya Tider
2007-03-11 01:10
Ghazza

Man vet aldrig vad som kan ske, hoppas på det bästa bara för Barcelona:D, men enligt mej så är just Valencia det största hotet till guldet i år.
Sevilla knakar ibland, Real tappar mot sämre lag, o jag hoppas att denna match ska motivera våra spelare till att kriga lika mycket i varje match framöver, precis som man gjorde ikväll:D

Var rätt så kul o se Real-spelarna's reaktion efter Messìs tredje mål för kvällen, spec Helguera som nästan rev sönder sin tröja, hihi:D

''It ain't over until the fat lady sings'' :D
Det bevisade Barça ikväll, Tack Leo!
Barcelona Captian Fabuloso Cave Of Hair.
2007-03-11 01:08
Messi har jag, och kommer jag hylla till skyarna framöver. Finns igen tånåring eller spelare under 23 som kommer nära honom. Robinho who?....

Men den matchavgörande faktorn stavas Victor Valdes. Hans prestation hamnar lite i skymundan i och med Messis hysteriska prestation. Men Valdes höll matchen vid liv. Alla hans räddningar gjorde så att vi överlevde!
Barcelona Rambla
2007-03-11 01:07
Osvaldo:

Ungefär så resonerar jag också.
Barcelona Klint
Vi ägde hela första halvlek. Sen tar Real över i andra beroende på att vi är en man mindre, tack Oleguer. Hade det inte varit för den jävla utvisningen hade vi tagit hem matchen.

Raul har ännu inte hittat ut från skåpet verkar det som. Sämre spelare får man leta efter.
Barcelona Myrran
Och maränger klagar på att Aftonblaskan bara skriver om Barca... Nöjda nu? Det måste ju vara den ultimata värdemätaren i ett matchreferat av Barcelona - Real Madrid...
Annons: