/spanien/barcelona/forum/23332.aspx/spanien/barcelona/forum/23332.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona R. Koeman
2007-07-04 16:55
Ämne: R. Koeman,

Lägg i....
nej självklart Lampard är en riktigt nyhetsanka. Finns ett ex antal spelare varje år som trots att dom är nyflyttade ändå ryktas gå nångonstans. Det är ju det som är det sjuka med den här tiden. Kul!

Vill bara att vi ska njuta av det vi har ett LAG. Real har viserligen imponerat i och med att dom bytt inriktning, värvar unga talanger istället för avdankade stjärnor.. vill inte att det ska hända bara
Barcelona Ghazza
2007-07-04 16:49
R. Koeman,

Lägg inte så stor vikt vid Lampard. Det är bara ett löst rykte, skapat av hans agent misstänker jag. För att på så vis få bättre lön. Men visst ser laget starkt ut. :)
Barcelona R. Koeman
2007-07-04 16:46
OKEJ vi förlorade ligan till Real i dom sista omgångarna, på grund av förluster i El Classico! säger inte det er någonting?

varför ska vi köpa ihop ett lag för? dom spelare vi förfogar över är spelare som skulle ta plats i vilket lag som helst. Barca är överfullt med underskattade stjärnor. Varför värva Lampard för dyra pengar när vi har Iniesta?!? giganten Iniesta som är en av världens mest underskattade spelare enligt mig.

Sen de nya värvningarna är VÄRLDSKLASS i synerhet Abidal och Yaya Touré. Våran backlinje är det enda som inte håller 100% världsklass redan så en förstärkning där vore på sin plats precis som det disskuteras. Men att köpa köpa köpa är inte barcelona i behov av. Vi vill ha ett lag

ska man ha Henry Ronaldinho Messi och Etoo då måste man ha spelare som Iniesta Xavi Marquez osv. skulle gärna se en ung talan värvas också till vår kära klubb..

Kommer aldrig förlåta ledningen för att dom släppte Fabregas men men sånt är livet.

Låt karusellen fortsätta men årets värvningar är redan av högsta världsklass så luta er tillbaka och njut :)
Barcelona Sóm més que un club
2007-07-04 16:43
Ämne: Har ni lånat ut Giov....
Bara till Mexico sâ vitt jag vet.
Recreativo HeavyRossonerri
2007-07-04 16:42
Har ni lånat ut Giovanni Dos Santos?
Barcelona Golazo de Messi!
2007-07-04 16:35
Ämne: Grabbar lägg ner de ....
Ingen nämnde något om att han skulle platsa i Barca.
2007-07-04 16:34
Ämne: Ämne: Grabbar....
Barcelona81
Med lite flyt skulle du kunna se tvâ, om du hinner till Joan Gamper (som brukar börja seeent) och sedan lottningen blir sâ att det blir hemmamatch den helgen ....

Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2007-07-04 16:30
Oh herregud bästa start 11an snacket har dykt upp i ytan igen, jag tror jag tar en paus ifrån forumet.

Bona nit
Barcelona Barcelona81
2007-07-04 16:24
Ämne: Grabbar lägg ner de ....
Vad snackar du om? Vem har sagt att han platsar i Barca...

Sóm més que un club Jag ska åka 29augusti till 5september.. hoppas att man kan se nån match iaf..
Barcelona felixbl
2007-07-04 16:15
håller med Ronaldinho_barca
Milito till barca är ett klockrent köp, och vi måste ha en mittback under tiden som vår käre kapten inte är tillgänglig..men när han kommer tillbaka och ifall Milito kommer, en uppställning som tar La Liga guldet dit där de ska, TILL OSS!!:
Valdes
Zambrotta-Puyol-Milito-Abidal
----------------------------
Messi-Xavi/Iniesta-Deco/iniesta-Ronaldinho
----------------------------
Samuel Eto'o Thierry Henry
Barcelona RiZzo
2007-07-04 16:15
Grabbar lägg ner de här kabi snacket...
E sj iranier o han skulle inte platsa i barcas lag. visst han e snabb hit o dit men platsa i barca e bara o fortsätta drömmaa.
lika mycke som karimi platsa i bayern så platsar kabi i barca...lägg ner.
2007-07-04 16:00
Ämne: Ämne: Barcelo....
Barcelona81
25-26-Aug men Schemat är inte klart.
Däremot spelas Trofeo Joan Gamper 29 Aug pâ Camp Nou mot Inter.

Barcelona Valdes!
2007-07-04 15:55
Hoppas milito kommer.
Barcelona Barcelona81
2007-07-04 15:50
Ämne: Barcelona81

han e....
http://www.persianfootball.com/forums/showthread.php?t=46552

Nån som vet när ligan börjar för att jag ska till Barca i slutet på augusti o tänkte kolla på nån match
Barcelona Rambla (Anims Puyi)
2007-07-04 15:44
Xavi88:

Äsch, tro inte på allt som tidningar skriver. Jag tror inte Messi försöker övertala Gabi Milito, utan Gabi har säkert själv klart för sig vad han sjväl vill. Juventus verkar ju gå för Andrade nu ändå.
2007-07-04 15:43
Med lite mer muskler på benen kan han bli ännu snabbare...fyfan säger jag bara!
Barcelona Barcelonito
2007-07-04 15:40
Barcelona81

han e inte i England. Han e i Malaysia och tränar inför Asiatiska mästerskapen.

Kaebi e snabb, krigare och sjukt brytningsäker. Hans fysik kan tränas upp snabbt egentligen. Kolla på C. Ronaldos kropp hur den har förändrats i England.

Han e 21 år o redan gjort närmare 60 landskamper. ordinarie i landslaget sen han var 16 år. Det säger väl allt :D
2007-07-04 15:35
Ämne: Ämne: En spel....
Vart ska han spela då? Det är bra att han drar till PL. Han kan kanske utvecklas och lägga på sig lite muskler där. Ver du vilket lag han ska spela för då?
Barcelona BarcaLoover
2007-07-04 15:34
Är barca inte mer intresserade av chivu ?
Barcelona Barcelona81
2007-07-04 15:33
Ämne: En spelare som jag v....
Han är skit snabb...MEN han är kort! Förstår inte varför han ska till England, jag menar killen väger typ 40 kg eller nåt sånt... men som sagt jävligt snabb e han..
Han är redan nu i England för att gå igenom medcinska undersökningar
Barcelona De Goda
2007-07-04 15:30
herre gud jag klarar inte av det har langre .. kan inte silly seasion ta slut sa fort som mojligt ... ar det nagon som vet om varan andre malvakt ska fortsatta hos oss?
2007-07-04 15:29
En spelare som jag vill att ni ska hålla koll på under Asiatiska Cupen är Hossein Kaebi, högerbacken i Iran... Han anses vara en av världens snabbaste fotbollsspelare, väldigt brytningssäker. Dock bara 167 cm lång, men en kämpare.
2007-07-04 15:29
Ämne: Ämne: joey
....
Barcelona81:
Ett 4-4-2 med Messi och Dinho pâ mittfältet känns om möjligt än mer offensivt och svajigt defensivt än när vi kör med 4-3-3.
2007-07-04 15:24
Köper Barca Lampard så blir jag fan getafe-fan:P, nej...skämt o sido... ingen lampard till barca!

Tyckte Torres gjorde bra val att byta klubb. Va ska en klass-spelare som honom göra i ett medelmåttigt lag som Atl. madrid?

2007-07-04 15:24
Ämne: el Flaco:

Barcelo....
Rambla:
Jag hade för mig att Washington Wizards hade ngt slags rätt pâ Navarro. Jag är dock inte sâ insatt i hur det funkar. La Bomba verkar dock sympatisk och var överjäkla bra i VM.
Barcelona Barcelona81
2007-07-04 15:23
Ämne: joey

Vad har du t....
Det kommer att bli 4-4-2 Messi o Ronnie flyttas till mittfältet och Eto'o och Henry på topp... Dags att byta spelstil på grund av motståndarna som verkar ha lärt sig vår spelstil.. Många av dem mål vi släppte in förra året var på grund av snabba kontringar.. och när vi har 3 spelare på mittfältet så blir det för stora ytor i mitten... dessutom är nästan alla 3 mittfältarna offensiva...
SÅ jag röstar på 4-4-2 även om jag tycker bättre om 4-3-3
Xavi88
2007-07-04 15:22
Rambla (Anims Puyi)'

Det som oroar mig är att messi värkar gör allt för att få över honom till barca, Det kan göra mkt i en sån här övergång.
Barcelona Rambla (Anims Puyi)
2007-07-04 15:19
B-I:

Har han sagt det? Ja men vad bra, då behöver du ju inte vara orolig att han ska välja att spela för Barça istället?

Nina:

Ditt största problem, vilket inte är ett problem i egentlig mening, är att du är obotligt romantiskt naiv. Fotboll är business vare sig vi vill eller inte. Hjältar föds, älskas av sina fans, lovar evig trohet osv. I slutändan så ser de till sina egna behov och nya utmaningar de är villiga att ta.

Själv är jag inte helt övertygad om att Puyol avslutar sin karriär i blaugrana. Det gör mig ingenting, även om han hade nämnt det någon gång. Jag kommer alltid att älska honom trots det och önska honom lycka till.
Barcelona Barcelona81
2007-07-04 15:18
SNälla Barca köp inte lampard!!! Han är helt värdelös som spelare...
Xavi88
2007-07-04 15:17
Nina* tycker du har rätt i det hela angångde med Torres han svek den jävlen när han gick ut o sa så mkt om hans kärlek, säger inte att han inte har kärlek till laget nu men han sa att han skulle stanna kvar i Atletico försöka klara kval-plats osv.
Annons: