/spanien/barcelona/forum/23329.aspx/spanien/barcelona/forum/23329.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Joan Gamper.
2007-07-18 15:21
Har en fråga bara. Är det någon som "abonerar" på BarcaTV på den officiella sidan?

Om det nu är så, hur fungerar det? Är det något som är värt att satsa på?

Tacksam för svar.
Barcelona Vampíro
2007-07-18 15:19
Eto'o ska aldrig säljas, Inte äns för €100M. Det spelar ingen roll att vi har Henry för Eto'o har ett riktigt stort hjärta för klubben och det går inte att köpa. Plus så tycker jag inte att vi kan hitta någon ersättare som jobbar så hårt för laget och alltid levererar.
Barcelona el Flaco
2007-07-18 15:16
Patrik Andersson//

Det går att ersätta Eto'o spelmässigt och målmässigt. Men det går däremot inte att ersätta hans löpvillighet, 100%-iga insatser, vilja och engagemang för blaugrana-tröjan.
Barcelona Nemo
2007-07-18 15:10
Patrik Andersson // Man kan inte värdesätta Eto'os tjänster. Han är mer en än spelare. Han gör så mycket mer. Dels att han är ambassadör för FN, dels för att han älskar FC Barcelona.

De genuina spelarna säljer man inte för allt guld i världen.
Barcelona Patrik Andersson
2007-07-18 15:07
Inget ont om Eto, men om vi får 500 Milj ska han inte säljas då?
Det finns bra backuper även utan honom!
Henry håller väl 2-3 år till, sedan tar ungtupparna över.
Barcelona Nemo
2007-07-18 15:02
Rambla. Aldrig funderat på att bli medlem i redaktion? :-)
Barcelona Rambla (Anims Puyi)
2007-07-18 14:57
Milito anländer till Barcelona idag. Läkartest sker i morgon kl 11.00 och kl 13.00 så presenteras han i Sala París (Parisrummet).

Idag så skriver Marca (för vilken gång i ordningen?) att Milan kommer att lägga ett bud på €50m för Eto'o. Skulle det budet nekas av Barcelona (räcker inte alla uttalanden från Laporta?) så är andralaternativet Drogba.
Barcelona Sóm més que un club
2007-07-18 14:52
Ämne: Kul att läsa om skit....
Ja om Drogba behövde en hävarm för att höja sin lön sâ verkar han ha valt fel klubbar för att nâ trovärdighet. 1. Känns ju inte som att Porto är en klubb som har musklerna att värva Chelseas storstjärna.
2: Barça skulle väl vara fullständigt galna om de satsade pâ ytterligare en superstjärne-anfallare.

Han kunde ju ha valt nâgra andra klubbar t.ex. MILAN som snart har irriterat skiten ur alla cules i sina raggningsförsök. Galliani och Berlosconi kan väl flirta med honom istället.
Barcelona Nemo
2007-07-18 14:29
Usch, Drogba... Man får rysningar i hela kroppen.

Var de inte så att Henry skulle gå någon specialbehandling i Paris under julimånad?
Barcelona haslaren
2007-07-18 14:27
Ämne: Ämne: Nån som....
Ok tack. blir så jävla iriterad! har real tv men inte barca tv. Enda kanalen man inte vill ha den har man och den man vill ha den finns inte
Barcelona Rambla (Anims Puyi)
2007-07-18 14:26
Kul att läsa om skithögen Drogba som försökte antyda att Barça jagat honom och tom lagt ett bud. Desto skönare att läsa idag hur klubben direkt förnekat något som helst intresse eller bud. Henry jagades förra säsongen, man har Messi, Ronaldinho och Eto'o redan. Var skulle Drogba passa in någonstans?
Barcelona el Flaco
2007-07-18 14:24
Henry, Touré och Abidal befinner sig redan i Barcelona för att bekanta sig med staden och Abidal har t.o.m. börjat träna lite på gymmet på Camp Nou. Härligt att se att de är så pass engagerade. Jag börjar hata sommaren, vill bara att säsongen ska börja nu.
2007-07-18 14:22
Ämne: Nån som vet hur man ....Sverige verkar inte vara med i listan pâ hemsidan.
Men det verkar ju konstigt om man kan fâ in den i länder som Albanien och Litauen men inte i Sverige. Finns sÄkert ngn med bättre koll pâ denna frâga.

P.S. BarçaTV-online skall hâlla riktigt bra kvalitet vad jag har hört.
Barcelona kooping
2007-07-18 14:19
hej nån som vet var man enklast skaffar biljetter till hemmamatcher kommande säsong? ifall dem kanske inte e släppta än? gott snack
Barcelona Nemo
2007-07-18 14:11
Ladies, ta inte illa upp. Det är Silly Season det blir så enformigt att diskutera eventuella värvningar och så vidare.

Självklart, är man gift med en kvinna och har barn, då får man kanske prioritera.

Men samtidigt är känslan när Barcelona gör ett viktigt mål obeskrivlig.

Jag skulle aldrig låta en flört komma emellan mig och Barcelona.
Barcelona ForcaBarcelona
2007-07-18 14:01
Nån som vet när Milito presenterar? Idag lr Imorn ?

Forca Barca Y Forca Catalunya !!!
Barcelona Y. Toure (17)
2007-07-18 13:29
jonny p

Men på vilken plats får man sitta för det priset som det står i el-classico matchen (5.995kr)
Barcelona Hallen81
2007-07-18 13:14
Fast å andra sidan hade det varit bra för Milito att komma in i gänget, det är ju en helt annan sak på ett träningsläger än när de är hemma i Barcelona.

Jonny p: du har gjort ett bra val, har själv åkte med dem många gånger, vi ses på Murcia matchen:) Fast jag la till lite och sitter så bra som möjligt..
Barcelona Henk Ten Cate - El Mister
2007-07-18 13:10
Tydligen så skall varken Milito och Messi med på Skottland- och Asienturnererna.
Vila kan dom faktiskt gott behöva. Bra beslut av Barca. Förra året fick ingen extra vila som spelat VM.
Barcelona jonny p
2007-07-18 13:05
patrik: jag har ringt företaget verkar seriöst dessutom är de tydligen auktoriserade agent för fc barca...
Y. Toure det fanns tydligen fyra olika kategorier att välja på på el classico valde jag lateral och på murcia tog jag billigast möjlig :)
Barcelona Ronaldinho_Messi
2007-07-18 13:05
Dos Santos snart spansk medborgare^^
Barcelona Foadinho_2pac
2007-07-18 13:03
Ämne: Ibland blir det oerh....
Men du kan väl fan inte döma alla efter hur NÅGRA är eller hur?, okej du är mogen och du är bäst på allt också eller hur?.
Barcelona Nauticus
2007-07-18 13:00
Om nån här har skaffat Barça TV via officiella hemsidan, hur fungerar det? Får man en stream som man kan kolla på i Windows Media Player typ? Är det fin bild och flyter på bra?
Barcelona haslaren
2007-07-18 13:00
Nån som vet hur man kan skaffa barca tv förutom online?

Tacksam för svar
Barcelona Y. Toure (17)
2007-07-18 12:15
Patrik, johnny p

det står ju inte vart man ska sitta, i paketpriset??
2007-07-18 12:11
Som icke medlem i Barça gâr det inte att förboka el clasico eller nâgon annan match för den delen lângt i förväg.
Medlemmarna kan boka el clasico lângt i förväg men de gâr ât fortare än kvickt, först till medlemmar med abonnemang och sedan har man ett släpp till medlemmar utan abonnemang som brukar fâ tjurrusningarna i pamplona att verka lugna.
En smygväg är att det finns nâgra rese arrangörer som blir tilldelade nâgra biljetter och sedan kan sälja dem som paket till vem som helst. även penyorna blir tilldelade nâgra biljetter.
Sedan finns det ju sâ klart en svart marknad.
Julen i Barcelona är skön eftersom man inte delar ut nâgra julklappar dâ och slipper den stressen, ingen tomte, även om den traditionen vinner lite mark. Det är de tre vise männen som kommer med klapparna och det är till trettonhelgen.
Barcelona Patrik
2007-07-18 12:04
jonny p

Den där hemsidan ser skum och oprofessionell ut. Hoppas för din skull att det är äkta.
Barcelona Tan
2007-07-18 11:57
Ämne: Tan//

Det låter s....
Ja, det är inte dumt alls. :o)

Vore en dröm att se El Classico på Camp Nou men julen vill vi fira hemma så det får nog bli något annat år. Hur bär man sig åt för att få tag på biljetter till dylika högintresse-matcher? De går väl rätt snabbt. Hur tidigt kan man boka dem?
Barcelona Suñol_
2007-07-18 11:52
Dags att avsluta flickvän Vs Barcelona snacket nu tycker jag. Anledningen att jag reagerade förut är att jag tyckte frågestälningen var helt vansinnig och att chauvinistiska Schabloner är inget för ett Barça-forum.

Barcelona Messih!
2007-07-18 11:39
Haha, min tjej hatar fotboll, men inte fan klagar hon när man kollar 1 match i veckan :)
ja spenderar typ iaf 30minuter / dag me att läsa barca nyheter osv, men lite privata intressen får man väll ha. Tycker det låter lite konstigt när folk säger att en tjej går föra barca, eller barca går före tjejen :)
Ser inte riktigt varför dessa 2 skulle krocka :)
Annons: