/spanien/barcelona/forum/23328.aspx/spanien/barcelona/forum/23328.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Fc Barcelona / Ronaldinho
2007-03-13 16:42
Ämne: Jag undrar om Ronald....
Japp . Han ska spela tillsammans med Zambrotta,puyol,thuram :)
Atlético garmaffi_90
2007-03-13 16:30
Jag undrar om Ronaldinho ska spela idag, "Europa -laget " mot Manchester united, för läste någonstans att han var skadad & kan inte medverka.... ? Sanning eller,? tacksam för svar,
Barcelona Sóm més que un club
2007-03-13 16:20
Ämne: Njut av Messi medan ...."Njut av Messi medan ni kan, han är tydligen på väg till England och Arsenal. Han är så besviken på Barcas sorti ur CL att han vill till en klubb som har potential. "

Ja det verkar ju logiskt eftersom Arsenal ocksâ âkte ur.

Edit: Känns som att jag kanske missade ett mâtt av ironi...

Barcelona Rambla
2007-03-13 15:55
Tror nog att Gilberto behagade att skämta lite.

Kan spelare som C.Ronaldo, Cesc för att nämna några lyckas i PL, så varför skulle inte Messi lyckas? Mycket handlar om den omgivning spelaren hamnar hos. Klubb, tränare och medspelare. Alla kan lyckas, men alla kan likväl misslyckas.
Barcelona La Pulga
2007-03-13 15:51
Tack för tipset,550€ för en vecka grymt lägenhet.

Gilberto:
Jag föreslår att du läser på lite,jag har en länk åt dig,
men drömma för man göra,Dream on Grabben.
Spanien Gilberto#19
2007-03-13 15:44
Njut av Messi medan ni kan, han är tydligen på väg till England och Arsenal. Han är så besviken på Barcas sorti ur CL att han vill till en klubb som har potential. Dessutom har vi Senderos, en kille som alla vill spela med. Vad säger ni om detta? Skulle han passa i Premier League?
Barcelona Barca Ginga
2007-03-13 15:29
La Pulga

Om du skall vara borta en hel vecka så kan jag tipsa dig om att hyra en lägenhet. det brukar kunna bli riktigt billigt, förutsatt att du inte åker ensam. gå in på apartmentsapart.com och kika. Jag har hyrt genom dem flera gånger och lägenheterna är fräscha och centrala!
Barcelona Woofi
2007-03-13 15:25
Ämne: Jag ska när till bar....
Kolla hotel oasis, riktigt bra läge, gång avstånd till det mesta (utom nou camp) brukar boka genom ryanair/needahotel.com är man ute i god tid så brukar det vara riktigt billigt.
Barcelona La Pulga
2007-03-13 15:22
Jag ska när till barcelano i maj,någon som kan tipsa om hur men kan bo billigt under en vecka.
Barcelona Woofi
2007-03-13 15:13
Ämne: Ämne: Har lag....
Jo då är fullt medveten om vilket megaflyt det måste varit, som sagt drog dit på fredagen och kollade om det fanns biljetter redan på fredagen eftersom det stog på hemsidan att resterande biljetter skulle släppas då men det var helt kört. Drog till arenan på vinst och förlust och att få suga in stämningen innan och efter, men lyckan log väl mot oss tre som var på plats (fans ju iofs hajarna men ingen hade 3 biljetter och ville ju så klart ta överpriser):) ska kolla bilderna vi 3 tog och maila dom till red så de kan lägga upp dom (om det är några bra).
2007-03-13 15:02
Ämne: Har lagt upp en kort....
Woofie, att man kan köpa biljetter till El Clasico 40 minuter innan match i luckan finns egentligen inte pâ kartan.
Det var nästan fullt slagsmâl om de fâ biljetter som släpptes till medlemmar utan abonnemang pâ morgonen. Att du fick en biljett, pâ tribunplats dessutom, trodde jag inte pâ förrän du postade din film.
Det är bara att tacka och ta emot, helt sanslöst men om man spetsat in sig pâ biljett till clasico är det knappast en god idé att dyka upp 40 minuter innan och vänta sig en biljett.
All heder ât din opportunism och flyt dock, stort grattis. Inte illa.
Barcelona Ronaldinhooo :)
2007-03-13 14:56
En fråga till redaktionen, det står under "sponsorer" och "cdon.com" att man får 5% rabatt. Gäller det även vid köp av pc-spel, och i så fall hur gör man då när man beställer? Tänkte boka nya uefa champions league och slå ut Liverpool :D

Tacksam för svar
Barcelona Rambla
2007-03-13 14:51
Ämne: Kommentarer till län....
Kommentarer?

Ja du, Moratti kan fortsätta med sina våta drömmar om Messi. Finns inte på världskartan att Barcelona släpper sin pibe del oro. Skulle tro att man lärt sig av misstagen sen Ronaldos dagar i klubben. En spelare som utvecklats i klubbens egen ungdomsakademi och som nu är världens största talang. Varför skulle man då sälja honom när han endast är 19 år? Vad är det som säger att Messi ens skulle överväga att flytta från klubben och staden han älskar? Han har flera gånger uttryckt sin kärlek för klubben, senast i helgens el clásico. Se bild.

Vad det gäller Zambrotta är det en annan sak. Vill han själv tillbaka till Italien så tror jag inte ledningen sätter några käppar i hjulet, utan de som själva verkligen vill lämna låter man gå.

Puyol har jag svårt att se i en annan klubb än Barcelona. Han blöder för klubbmärket. :)
2007-03-13 14:51
Tja, Inter brukar väl värva en tre anfallare varje âr, men Messi är en juvel man knappast kan sätta pris pâ. Messi tycker jag verkar lojal och har fâtt oerhört mycket av Barça. Skulle inte sätta nâgra pengar pâ den affären.
Det enda som skulle möjligen skulle vara otroligare är ryktet om Puyol, ingen kommentar. Zambrotta skulle väl kunna var möjlig men om han ville gâ till Milan skulle han kunnat gjort det tidigare. Verkar finna sig mer och mer tillrätta i Barcelona och i en intervju häromdagen visade ha upp perfekt spanska och förstod det mesta av frâgorna pâ katalanska.
Barcelona barca_and_me
2007-03-13 14:46
jag tycker att barca kommer att få det svårt borta mot recreativo för att de har spelat mycket bra under de senaste veckorna. Men man vet aldrid med barca dom kan göra vad som helst och när som helst!!! Hoppas messi spelar från start och ingen Thuram tack.
Barcelona Woofi
2007-03-13 14:40
Har lagt upp en kortare film från tifot i lördags som jag filmade med mobilen = så där i kvalitet på min Myspace sida, om nån vill se... apprå på biljetter så som jag sa tidigare gick det att köpa biljetter i luckan 40 minuter innan matchstart, flyg + hotell 3 nätter 1800 + matchbiljett 170€ ca. 1700kr pris för hela resan 3.500kr, dryck ej inräknat ;)
Barcelona Ride_The_big_one
2007-03-13 13:50
Kanske beror det på de fina vädret på sistånde men måste ännu en gång vädja till de som inte har att ladda ner följande låtar:

Tribalistas - Já Sei Namorar
Magic System - 1er Gaou

Varning! låtarna har en tendens att göra en hajp :D
Barcelona Ronaldinhooo :)
2007-03-13 13:47
Det finns ingenting att säga, det är bara att vidga läpparna, skratta och le!

HAHA :D
Barcelona M79
2007-03-13 13:34
Kommentarer till länkarna ???
Barcelona Rickiboy
2007-03-13 13:24
www.eurotravel.se

Bokade biljetterna redan i september, betalade typ 5900 kr för allt två nätter hotell flyg och matchbiljett..
Barcelona Mes Qué Un Club.
2007-03-13 13:10
Ämne: Kom hem igår från Ba....
Härligt! Hur bar du dig åt för att få biljetter :) ?

Visca el barca.
Barcelona Mr Barca
2007-03-13 13:08
Ämne: Idag kan man läsa i ....
Jo vi vill jättegärna ha Samuel och Adriano, speciellt i utbyte mot Messi. Herregud, dessa sportjournalister, tittar dem överhuvudtaget på fotboll? Man undrar ibland.
Barcelona Rooga
2007-03-13 13:01
Fan de smärtar lite och se hur vi behandlar Saviola. Nu kommer han lämna gratis i sommar, det känns oxå lite onödigt. Lider lite med Saviola, han var vass i år när han väl fick chansen. Lycka till Javier!
Barcelona Rickiboy
2007-03-13 11:01
Kom hem igår från Barca grabbar, alltså herregud alla här måste få uppleva El Clasico vilken arena vilken känsla och VILKEN match jag fick se, kolla på bilden i länktipset så förstår ni, FORZAA
Barcelona Rambla
2007-03-13 10:57
Idag kan man läsa i Gazzettan att Inter tror sig kunna byta till sig Messi mot Adriano och Walter Samuel. Italienarna har fått för sig att Barcelona alltid varit svaga för Samuel och Adriano. Jo vi såg ju vilket intryck Samuel gjorde i La liga hos marängerna.

Skulle Barcelona sälja sin guldklimp som bara kommer att bli bättre, mot en Adriano som har formsvackor som varar år ibland. För att inte tala om Samuel som inte ens platsar i Inter.

Haha! :D
Barcelona Ghazza
2007-03-13 10:53
Har precis hämtat ut biljetter till Brasilien - Chile. Ser verkligen fram emot att få se Ronaldinho showa på Ullevi. (Om han nu spelar dvs) =)
Barcelona Mi Super Ronaldinho
2007-03-13 10:06
Ämne: mi super ronaldinho ....
Du har rätt i att vi inte spelade bra, men Madrid fick inte lika många kort.. Men Vi va inte bra, JAG det är min åsikt att den första straffen som Real fick var tveksam, men de e min åsikt..
Barcelona Mentorinho
2007-03-13 08:26
Criff:

Europa XI-laget:
Målvakter: Oliver Kahn (B München),
Gregory Coupet (Lyon), Iker Casillas
(Real Madrid)

Backar: Paolo Maldini (Milan), Jamie
Carragher (Liverpool), Eric Abidal
(Roma), Lilian Thuram (Barcelona),
Carles Puyol (Barcelona), Marco
Materazzi (Inter), Fabio Grosso
(Inter), G Zambrotta (Barcelona)

Mittfältare: Steven Gerrard
(Liverpool), Juninho (Lyon), Florent
Malouda (Lyon), Luis Miguel
(Valencia), Gennaro Gattuso (Milan),
Andrea Pirlo (Milan)
Anfallare: Ronaldinho (Barcelona),
Ronaldo (Milan), A Mancini (Roma),
Zlatan Ibrahimovic (Inter) & Henke.
Barcelona Criff
2007-03-13 02:39
Vet nån vilka som är med i all star gänget imorrn?
Barcelona Guardiola__
2007-03-13 00:38
Ämne: barca__eleve//

se....
jätte snygga !;O
Annons: