/spanien/barcelona/forum/23323.aspx/spanien/barcelona/forum/23323.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Ghazza
2007-03-15 20:59
Ja, och sedan har jag läst att han har gjort över 500 mål på sju år. Helt sinnessjukt. Det ger ett målsnitt på drygt 71 mål per säsong (Om vi antar att en säsong är ett år.)
Barcelona Rambla
2007-03-15 20:55
Han har gjort 8 mål på 13 matcher i Barça B. Helst sjukt av en 16-åring som spelar mot seniorer.
Barcelona Ghazza
2007-03-15 20:54
Ujj, får allt ta och varna Sveriges målvakt. Med Bojan på plan lär resultatet skena iväg.. =)
Barcelona Rambla
2007-03-15 20:45
Ghazza:

Ja, självklart är Bojan uttagen till Spaniens U17-trupp. Han och en annan canterano som heter David.
Barcelona marco_85
2007-03-15 20:44
räkna med en till i barca tröja, har riktigt bra platser o de e oxå vid spelar ingången, ska försöka klappa ronaldinho, hahaha.
Barcelona el Flaco
2007-03-15 20:32
Lottningen i Copa Del Rey kommer ske den 22 mars kl. 12. Detta pga matchen som spelas den 0 mars mellan Sevilla och Betis. Första semiinalen spelas den 18 april med returen den 9 maj.
Barcelona kungfurre
2007-03-15 20:15
hoppas verkligen inte att C Ronaldo ska till real... iså fall är det bättre att han stannar i man u, men det hade vart trevligt att se honom i en barcatröja:)
Barcelona Ghazza
2007-03-15 20:03
el Flaco,

Hehe, då lär vi bli två. Min nya, med #5 Puyol, lär ha kommit på posten tills dess ;)
Barcelona Rambo~
2007-03-15 19:57
Jag tänker också se matchen. Förra matchen var ju riktigt skön när jag var där nere o kollade, ROnaldinho träffade ribban 2 gånger mm. Men ändå den bästa matchen var ju Sverige-Spanien då var det bäst stämmning.
Barcelona el Flaco
2007-03-15 19:54
Så än så länge verkar det som vi är fem här inne som ska se Brasilien-Chile (jag, Ghazza, Smogen, Barca Barca och barcalover). Ni kommer känna igen mig, killen med en barcelona-tröja, hehe.
Barcelona klose
2007-03-15 19:51
ursäkta men var det inte bra zambrotta som skulle gjöra debut?det stog det iallafall i fcbarcelona.dk
Barcelona barcalover 3
2007-03-15 19:50
kommer också se matchen mot chile :D..sitter vid spelaringången :D..hoppas de blir lika kul match som mot ecuador..Glad för att ja får se kungen(ronaldinho) på plan igen :D:D
Barcelona Ghazza
2007-03-15 19:01
Ämne: Hur många culés här ....Själv stod man utanför Scandinavium 07:30 och köade.. Men det var det värt! Grymma platser ;)

Edit: Är det någon som vet om Bojan kommer lira mot Sverige i U17 Em-kvalet som spelas i slutet av mars?
Barcelona Ordem e Progresso
2007-03-15 18:46
Rodrigo Vimarlund: "Barca kommer att höja sig rejält med Messi och Etoo tillbaka. Det räcker i Copa del Rey, men det blir tufft mot Villa & Co."

Menar han alltså att REM inte ska räcka till i ligan? Jag kan bara skratta... Som att Villa "& CO" ska räcka till mer, no offense, men Valencias offensiv kmr knappt halvvägs om man jämför med oss.
Barcelona sasso
2007-03-15 18:45
kolla in länken, barcas senaste förvärv.
han är bara 10år, stor talang!!!
Barcelona Henk Ten Cate - El Mister
2007-03-15 18:14
Jag var på Brasilien-Portugal på Emirate Stadium i London den 6e Feb i år. Var riktigt skojj förutom att Ronnie var skadad och inte med.
Har lite bilder halvbra bilder om någon är intresserad. Bla. på Deco när han slår en hörna!

=)
Barcelona el Flaco
2007-03-15 18:10
Ronaldinho är utan tvekan och konkurrans den mest attraktivaste spelaren att se på i matchen mellan Brasilien och Chile. Visst lär det bli kul att se Matigol och Kaká också men utan Dinho så är det lite tveksam om jag hade åkt för att se matchen.
Barcelona HLKINHO
2007-03-15 17:34
Hahahaha Mina damer o Herrar ni har abslout ingenting att vara oroliga för. Ronaldinho, Messi, Etoo ingen av dessa kommer lämna FC BARCELONA jag lovar er. De trivs oerhört bra i och det finns ingen anledning att lämna Barca.
Milan Inter och alla andra lag som vill ha Barca spelare Dröm inte för mycket man kan bli dum av det till slut.

VISCA EL BARCA Y CISCA EL HLKINHO
Barcelona Arendagan
2007-03-15 16:49
Kommer Brasilien-Chile och Brasilien-Ghana att sändas i tv??
Barcelona Barca Barca
2007-03-15 16:47
Ska också se Brazil matchen live. Det blir första gången ja får se Ronaldinho på riktigt=) Ska bli skojj
Barcelona el Flaco
2007-03-15 16:32
Då ses vi förmodligen där. Hoppas Ronaldinho kommer som sagt och är på spelhumör. Ronaldo är inte uttagen i Dungas trupp kan jag meddela dig. Det är lite synd, för att jag hade velat se honom trots allt.
Barcelona Smogen
2007-03-15 16:22
Jag är redan i gbg och ska se Barca matchen. Hoppas bara Ronnie kommer, och om han kommer så hoppas jag ingen satans Kaka eller Ronaldo lurar honom till Milan. :)
Barcelona el Flaco
2007-03-15 16:21
Hur många culés här ska åka till Göteborg och se Brasilien-Chile matchen?
Barcelona Smogen
2007-03-15 16:15
...och så här skriver skysports! Jag gillar Soriano mer o mer och hoppas han har rätt!
Barcelona el Flaco
2007-03-15 16:05
Belletti har förlängt sitt kontrackt med ett år, från 2008 till 2009. Hjälten från Paris säger att han är nöjd över sitt nya kontrackt och glad över att stanna i klubben.
Barcelona Smogen
2007-03-15 16:00
Rijkaard gick ju ut och sa att han inte vill se någon "revolution" i dagens barca, och att han HOPPAS att Ronaldinho och Etoó stannar.
Det innebär ju faktiskt att ingenting är klart när det gäller dom två.

Visst kan allting bara vara ett knep från Ronaldinhos brors sida till att få ett nytt kontrakt, men i så fall lyckas han fan. Ge Ronnie ett nytt kontrakt NU och ta död på alla rykten! Visst det är ett jätteproblem att gå emot Barcas lönepolicy men argumentet till andra spelare kan ju vara "Visst, du kan tjäna lika mycket som Ronnie när du utnämnts till världens bästa spelare två år på raken".

Angående Etoó gäller det väl helt enkelt att köra stora kärleksförklarings kampanjen.
Barcelona Rambla
2007-03-15 15:57
Messi: "El Barça es como un padre para mí"

Barcelona är som en far för mig. Det säger han själv i en intervju idag i italiens största sporttidning, La Gazzetta dello Sport. Moratti, du läser väl?
Barcelona Cheno
2007-03-15 15:50
Ser det inte som en omöjlighet att Ronaldinho lämnar oss. Han storebror kanske kan försätta honom i en omyndig position. Just efter F*go-affären är det inte något som skulle förvåna mig idagens fotboll.
Barcelona João Pinto
2007-03-15 15:38
Anderson är en mycket intressant spelare! Vann ju MVP före Gio Dos Santos i U17-VM...

När vi ändå avhandlar spelare i Portugal bör ju Nani i Sporting även nämnas. Enligt mig lika talangfull som Anderson. Hamnar enligt portugisiska tidningar i Man U, men Barca har väl varit där och tittat i alla fall?
Annars är ju Simaõ och Quaresma portugisiska ligans bästa spelare, har dock svårt att se att Barca skulle ta tillbaka någon av dem, trots fin form i så väl klubb som landslag.
Barcelona Rambla
2007-03-15 15:02
Ämne: Tror MIlan köper los....
Ledsen att göra dig besviken men Sneijder hamnar nog med största sannolikhet i Barcelona. I Holland är alla så gott som säkra på det.
Annons: