/spanien/barcelona/forum/23317.aspx/spanien/barcelona/forum/23317.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona RONALDINHO, ETOO, MESSI!!
2007-05-22 16:23
Ämne: Ämne: !--TEMP_B--!Ämne....King_raul:
Nej han kanske inte kommer här på svenska fans och läser det men om man gör artiklar som:
Är Pichu Cuellar verkligen målvakt?
men om vi svennar skriver det så varför ska man inte skriva det på spaniens artiklar ( marca eller sport.es???)
det är inget sjämt jag seher de igen och igen!!
Real Madrid King_raul
2007-05-22 16:03
Ämne: Ämne: !--TEMP_B--!Ämne....Nu tror jag risken att Cuellar med familj skulle komma in här och läsa en svensk artikel är lika med noll, men visst ska man inte skämta om någon, någonsin. Det har väl aldrig en culé gjort?
Nu är det olyckligt att en stackars segunda målis blir måltavla för en skämtartikel men fråga Ronaldo, Zidane, Raul osv om inte dem fått ta del av ironiska artiklar i form av överviktig mcdonalds fantast, dansk-skalle tvspel osv osv.
Världen hade varit så mkt trevligare utan något påhopp på någon eller något lag, men ack så lam rivalitet det varit.

2007-05-22 15:54
Ämne: Ämne: El culé....
King_raul och Rdction:
Nej men ni real madrids redakionen skapade en artikel som heter:
Är Pichu Cuellar verkligen målvakt?
Ahh men VF han är en målvakt och det är ingen skoj att sjämta om en riktig person!!!
ja menar vad skulle DU göra om du är Pichu Cuellar eller om värre om du är tio år och din pappa heter Pichu Cuellar????
Jag säger bara tänk!!!!
Det är inget att skratta på heller!
Real Madrid King_raul
2007-05-22 15:43
Ämne: El culé esta vivo te....
Kul att du tog ditt omgjorde nick som det var menat, på skoj!
Jo men då är båda artiklarna rätt intetsägande eller hur? Den ena en fiktiv historia den andra en studio i 14 åringars betéende.
Las Palmas culé hasta la muerte
2007-05-22 15:03
El culé esta vivo te responde:

Smula ironi eller inte är den i mina ögon betydligt värre än Daniels klockrena artikel. Är inne ganska ofta på Atleticos forum och det såg ut precis som Daniel beskrev de i sin artikel. Och där fanns nog oxå en hel drös med ironi, inte minst i titeln!
Real Madrid King_raul
2007-05-22 14:58
muerto culé,
Nu tror jag visserligen Ivan cuellar artikeln har en smula ironi, något sannerligen atletico artikeln inte har en droppe av.

Real Madrid King_raul
2007-05-22 14:55
Ämne: Men vad säger du 1-2....
Sist jag såg er mot Getafe var det snarare 5-0 till dem så 1-2 är ingen omöjlighet då de precis spöade era småbröder med 1-5. Mkt mål för strategen Schuster just nu. Men ni har ju också sprutat in mål så det kan bli intressant på nou camp.
vi får hoppas reykaard är på humör och bytar ut Dinho & Messi efter 1-0 ;)

Las Palmas culé hasta la muerte
2007-05-22 14:53
King_raul

Lika pinsamma er väl då eran redaktion med tanke på artikeln om Pichu Cuellar..
Delarocha
2007-05-22 14:51
Fatta vad taggade Barcá spelarna är inför Getafe matchen? De vill visa att senaste matchen inte var en tillfällighet, de vill vinna ligan och dessutom vill de nog visa att Barcá i vanliga fall spöar skiter ur Getafe, är riktigt taggad inför den matchen nu.
2007-05-22 14:45
Men vad säger du 1-2 till getafe????!!!
nej , nej, nej
5-0 till barca
läs länktipsen även Kviborg (som aldrig slutar att prata) tror att Barca kommer att vinna LA LIGA.
Men jag måste säga att han är rätt nu !! :d
Real Madrid King_raul
2007-05-22 14:39
Ämne: läs länktipsen altså....
Fjortisar finns på alla forum.
Lika pinsamt att ta åt sig så pass mkt att det genererar ut i en artikel.
2007-05-22 14:17
kommer att göra ett karnival mot Getafe, Jag sag KARNIVAL altså
Barca 5- Getafe-0
2007-05-22 14:13
läs länktipsen altså om jag supporterade Real madrid så skulle det vara pinsamt att läsa det här, men fan vad pinsamt det skulle bli!!!
Visca la Barca y Visca la Catalonya! :d
Barcelona T#11
2007-05-22 13:49
Barca spelarna borde vara revansch sugna mot både Getafe och espanyol. 4-0 senast mot getafe och 3-1 mot espanyol, kommer ni ihåg när rijkaard boxade sönder fönstret mot just espanyol ;). Så jag tror nog barca vinner sina matcher och får hoppas på att Real tappar poäng antingen mot zaragoza eller Depor.
Barcelona GiovanniDosSantos_FCB
2007-05-22 13:22
vem tycker ni har svåraste motstånd kvar :)? jag tycker real , dom har zaragosa deportivo och mallroca dom e inte så dåliga heller :), tror ni espanyol hjälper barca till titlen eller :) allså då menar jag om real förlora mot zaragosa o sen äre vi mot espanyol tror inte det själv men kan nån va tacksam o svara om real eller barca ska spela först nu på helgen :)??
Barcelona Rambla
2007-05-22 12:25
diiinho:

Gimnástic är från Tarragona. Det ligger någon mil söder om staden Barcelona. Se kartan i länktipset.
Barcelona diiinhho
2007-05-22 12:24
kan man hitta karta på deras hemma ? alltså gimnastic ?
Barcelona Daninho_7
2007-05-22 12:22
barca har inte vart sämre än real för fem öre under den gångna säsongen håller inte med alls.

har ingen kommentar till det andra du skrev, ni vet redan vad jag tycker om hans krönika.. ;)
Real Madrid Yestevez
2007-05-22 12:22
Ämne: jag måste få svar på....
I Tarragona i Katalonien.
Barcelona Rambla
2007-05-22 12:21
Varför lugnar vi inte ner oss en aning?

Daninho_7:

Du inser väl att Yestevez påpekande om att inte skämma ut dig haden viss ironisk underton? Jag håller med honom. Var inte så hätsk, utan försök istället att diskutera lite mer "lågmält". Självklart får du berätta för hela världen om du så önskar hur mycket du älskar Barcelona.
Barcelona diiinhho
2007-05-22 12:20
jag måste få svar på vart gimnastics hemmaplan ligger i spanien ?

tacksam för svar =)
Real Madrid Yestevez
2007-05-22 12:19
Ämne: skämma ut dig? du sk....
Vad du missade var att jag har diskuterat krönikan på Reals forum. Andersson är ny skribent och inen visste riktigt om han var ironisk mot de Realfans som tror på läggmatch eller om han var allvarlig och var en av dom. Vi behöver alltså inte hoppa på hans krönika innan han hinner förklara sig.

Sen behöver vi inte sitta här och posta inlägg om att Barca är världens bästa lag, de är mycket bättre än alla andra blablabla. Jag tycker Barca är bäst och du med, och det vet jag eftersom du är reggad som Barcasupporter.

Vad som istället vore intressant att diskutera kan tex vara så att jag är rädd inför avslutningen. För trots Barcas många stjärnor så har vi en tränare som är kapabel att fucka upp vad som helst. Han kan se till att Barca åker på mot Enköping en dag när han vaknat på fel sida.

Och slutligen så får du väl hävda att Barca är bättre än Real i år. Men det vet ju alla att det är en lögn :P
Barcelona Daninho_7
2007-05-22 12:19
håller med rambla
Barcelona Rambla
2007-05-22 12:18
King_raul:

Tja, jag orkar inte ge mig in i ändlösa diskussioner om konspirationer och dylikt, jag vet vart de leder. Nämligen ingen vart.

Istället kan man ju roas av att de mest ivriga konspirationsteoretikerna blivit citerade i en krönika från Atléti-red. Det kan inte kännas som någon större merit att blivit offentligt utskämd tack vare sin dumhet. Jag antar att de smygit ut bakvägen med svansen mellan benen. :)
Barcelona Daninho_7
2007-05-22 12:15
skämma ut dig? du skämmer ut alla barcafans när du säger att man inte får älska sitt eget lag!

galla? visa mig ett exempel på när jag spydde ur mig galla?

king_raul sa ngt om att alla som tror på läggmatch var fjortisar, då drog jag en paralell eftersom att krönikören i fråga själv trodde på en läggmatch? du kanske missade det?
Real Madrid Yestevez
2007-05-22 12:13
Daninho_7

Det är skillnad på kritik och galla. Du spyr ur dig galla. Om du tar dig tid att läsa vad jag har skrivit så kommer du förstå varför du ska släppa alla dina ståndpunkter då jag förklarat det för dig. För en saklig diskussion istället för att försöka reta upp de du diskuterar med.

Jag är också Barcafan och det är fan ditt ansvar att inte skämma ut mig.
Barcelona Holländaren
2007-05-22 12:11
"Rijkaard - 3

Körde med Edmilson istället för Iniesta och det är inte omöjligt att det föll bättre ut. Behövde inte göra så mycket med tanke på att målen trillade in av sig själv."

Det roliga är att om vi hade haft lika många chanser och missat alla hade han fått typ en etta.

Mitt tips till redaktionen är att alltid köra spelarbetyg eller också aldrig.
Barcelona Daninho_7
2007-05-22 12:10
yesteves; ok så man får inte vädra sin åsikt?
varför skriver ni ens krönikor om man inte får tycka till om dem? hahahaha

sen att jag inte får säga att jag tycker att Barcelona (MITT LAG) är bättre än ngt annat lag, i Barcelonas eget forum? shit.. vart är världen påväg..
Real Madrid Yestevez
2007-05-22 12:08
Daninho_7

Real slog ur underläge eftersom de var downtalkade hela säsongen. Alla pratade om hur dåliga dom var men dom fortsatte prestera bra resultat.

F.ö. Daninho_7 så får du lägga av med att hoppa på Realredaktionen och kalla dom fjortisar och framförallt sluta hävda att Barca i år är ett bättre lag då de varken vunnit något el clasico eller leder ligan. För hittills i år har Real varit bättre och det måste man inse om man kan något om fotboll. Ett lag är inte bra bara för att de har Ronaldinho, Eto'o, Messi på topp.
Barcelona Daninho_7
2007-05-22 12:08
king_raul; alltså är du helt slut?
vadå vinner ligan lätt, ja det blir ju jättelätt när jag sa att ni har ligan i era egna händer smartass.

haha vadå alla? jag sa att madridistas över lag (osv INTE ALLA) och det gäller dessutom bara dem på svenska fans, lite skumt annars att man låter en i redaktionen missrepresentera hela erat forum, elr vad tycker du?
Annons: