/spanien/barcelona/forum/23314.aspx/spanien/barcelona/forum/23314.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid _Raúl_
2007-03-18 13:46
har ni ? Svara då varför det fortfarande sprinbger massa Barca fans i vårt forum o disskuterar det ?
Barcelona Myrran
2007-03-18 13:46
_Raúl_
Va? Efter eller? Det snacket har varit slut sen länge...
Real Madrid _Raúl_
2007-03-18 13:44
Kan ni lägga ner snacket om att vi va kassa som inte vann i El Clasico med en man mer i en halvlek. Men i fjol på Camp Nou var ni en man mer i 75 minuter och då ledde ni med 1-0 men matchen slutade 1-1, undra vilka som ska skämmas igentligen !!!!
Barcelona Myrran
2007-03-18 13:40
Davveinho
Posta länk för nedladdning av matchen några inlägg nedanför. Där kan du ladda ner hela matchen dock torrent.
Barcelona Davveinho
2007-03-18 13:17
! vet nån hur man kan se matchen ?! hade ej möjlighet att kolla igår !
Barcelona Barça/
2007-03-18 12:42
Vem var bäst på plan i går?

Barcelona Evička
2007-03-18 12:36
Ämne: Läste nyss att Fergu....
Om det är Ferguson som cyklar eller om det är någon journalist som rör till det ska vi kanske låta vara osagt, men något presidentval i Barça den här sommaren har jag inte hört talas om. Det var ju ifjol.
Barcelona La Pulga
2007-03-18 12:34
Tjena alla Cules!!!!!!!!
Här har ni en länk till barcas alla mål i liga.
undra om inte Eto'os mål igår är bland dom två bästa iår tillsammans med Ronaldihos halvbyci.
Barcelona Qno
2007-03-18 12:20
Läste nyss att Ferguson sagt att det skulle vara presidents val i Barcelona till sommaren? Där måste han väl vara ute och cykla, har för mig att det var ett val för inte så längesen...
Barcelona Myrran
2007-03-18 12:11
Fara0nen

Länkttips för nedladdning
Barcelona Fara0nen
2007-03-18 12:04
tjena ! var kan man ladda ner hela matchen? va tvungen o va på förlovningsfest igår, så missade den :(
Barcelona Valdés
2007-03-18 11:25
Tillsammans med Eto´o stressar Deco sönder Recreativo totalt under första halvlek – resultatet blir en 3-0 ledning redan i halvlek, och total dominans.

EMD redovisade Ronaldinhos tankar inför framtiden i veckan. Och en fortsättning i Barcelona handlar inte om pengar (vilket det aldrig gjort, ända sedan han värvades har det erbjudits större lönekuvert av andra lag) utan om principer. När han skrev på för Barcelona utlovades –Högsta idrottsliga satsning, dvs fortsatta högkvalitativa spelarvärvningar, - En ledning som står bakom sitt lag, backar upp dem och försvarar dem i pressen i med- såväl som motgång, samt – Ett intensivt arbete för att skapa en god lagsammanhållning/stämning. Det finns med andra ord en hel del som kan bli bättre till nästa säsong. Själv blir jag också oerhört besviken om Chefen lovar mig en högre lön för att sedan ”skita” i det – och jag tror att Ronaldinho reagerar på samma sätt även om det egentligen inte handlar om pengar utan om svikna löften. Det är viktigt att stå upp för sina principer för annars blir man behandlad som en nolla.

Ronaldinho har under året inte spelat på toppen av sin förmåga men ändå har han (precis som tidigare år) varit lagets viktigaste spelare. I år mycket pga skadorna på Eto´o och Messi. Ta bort honom och vi hade förmodligen inte ens legat bland de 10 främsta lagen i serien, och vi hade inte heller avancerat ifrån gruppspelet i CL.

För mig är Ronaldinho Barcelona lika mycket som vad Puyol är, och att sälja Ronaldinho vill bara supporters som är lika mycket Judas som vad Figo är. Allt det som Ronaldinho ger och har gett går inte att värdera i pengar.
Barcelona Lionel_
2007-03-18 11:16
criff;
Jo det känns som att Sevilla inte pallar pressen.
De lär också vara trötta efter Uefa.
Barcelona Criff
2007-03-18 11:07
10 gånger pengarna om Gimnastic vinner ikväll, vadå ska man sätta en 500 på det? ;)
Barcelona |__HamoDi__|
2007-03-18 10:44
kolla på youtube
Barcelona Myrran
2007-03-18 10:27
Sevilla_FC

Kolla två poster under din... Tack.
Sevilla Sevilla_FC
2007-03-18 10:23
Var kan man se målen från er match igår??
Barcelona Messishow
2007-03-18 10:11
Ronnie var inte ens så dålig som ni får det och låta. Han hade vart sjuk och hade direkt inte sin super vecka och spela inte som han skulle men då visar ju dom andra att laget kan klara sig utan ronnie i form . som de förr inte kunnat visa. En sak till . Zambrottas chipp var rolig för försökte ronnie få målet eller trodde han att den skulle ut ?
Barcelona Messi_Ronaldinho
2007-03-18 08:59
Kolla länktips

Där hittar ni gårdagens mål. =)
Barcelona Ghazza
2007-03-18 08:29
Blir nästan lite sugen på att tippa Gimnastic. Gimnastic är ju faktiskt det enda laget som vunnit över Madrid på sitt första besök på Bernabéu, 3-1 om jag inte minns fel. Dessutom har RM redan förlorat mot två nykomlingar iår. ;)
Barcelona Jontteee
2007-03-18 04:17
Historan om Ronaldinho..

Det är så här varje gång jag läsar att "egna fans" skriver att man borde sälja Ronaldinho för att han är dålig i 3-5 matcher blir jag så jävla less på det.
Jag tänker tillbaka på gammla tider när Barca inte hade vunnit nåt på 5år, då allt kritik man läset var från kritikerna men att egena fans var kritiker uusch.
Vi den där tiden stog man bakom spelarna och fansen fanns det mer gemenskap.

Tillbaka till Ronaldinho.

När Ronaldinho kom till Barca från PSG så spealde han bra första halva av säsongen men redan då sa kritikerna att Ronaldinho inte höll och så vidare trots att han gjor mkt mål, men alla vet att när Davids kom fick en Barca en annan vändning och Ronaldinho vi en annan vändning på sin karriär, resten av säsongen spelade han strålande. Han slutade som internskyttekung med 15liga mål..

Andra säsongen var det faktiskt en besvikelse 9liga mål dom flesta straff mål. Men ändå vann Barca ligan och redan då ville många att Ronaldino skulle lämna Barca..

Tredje säsongen bäst i La liga och bäst i CL.. Jag kommer ihåg att jag läste egna fans vid den där tiden säga att Munites var la ligas bästa spelare, men folk har sina egna åsikter..

NU 17liga mål totalt 20mål, 9 assister.
Han går mot sin bästa säsong i gjorda mål men spelmässigt är det lite dåligt..

Det jag vill komma fram till e att sluta kritisera en bra spelare och sluta s**g K**..

Peace and Love..!!
Barcelona tarrak
2007-03-18 02:50
EsCúle,Messi_Ronaldinho,Gaucho#10/

Att Deco och Dinho ska skämmas var kanske att ta i, men jag anser att de båda var riktigt dåliga med tanke på vilken potential de besitter. Deco hade många bra lägen, men slog hela tiden bort boll och Gaucho misslyckades mest med allt han företog sig.

Det känns kanske gnälligt att klaga efter att laget vunnit med 4-0, men de två nämnda spelarna bidrog inte med mycket och förtjänar en hel del kritik enligt mitt tycke.
Barcelona Barca__-
2007-03-18 02:48
Såg nått inlägg lite längre ner av någon som tkte att vi ska sälja dinho o satsa på 12 åringen. Angående 12-åringen så är detta helt sjukt! snälla, 12 år, kommer hända mkt tills han blir 16-17!. hm laporta tänk till nu !
Barcelona Gaucho#10
2007-03-18 02:19
Deco's första halvlek (innan han blir utbyt) är gudomlig hur fan kan man säga att han är under isen? Kolla krossarna kolla bollbehandligen det är sjukt. jag går förmódligen imot maíoriteten här inne när jag säger att deco är den viktgaste spelaren vi har i dagens barca. Folk klagar jämt på honom för att han inte klarar en passing it och dit men hans jobb defensivt är undebart att se. säg va fan man vill men den gubben är den bästa tvåvägs spelaren i hela världen och vi ska vara glada att vi har honom i klubben.
Spanien Modest Mouse
2007-03-18 01:11
Ämne: Förstår mig inte på ....Njae, det största misstaget som någonsin gjorts under Barcelonas historia var att släppa Guardiola. Dinho är en makalös spelare och en viktig kugge i Barcas spel men "Pep" var och är för mig en av de bästa mittfältarna som någonsin spelat(Han skulle varit solklar etta om det inte hade varit för en viss Fernando Redondo men han får nöja sig med en delad första plats). Mums!
Barcelona Evička
2007-03-18 00:15
Ämne: Recreativo - Barca 2....
Haha.Han har fel om nästa match också. Han säger att Deco kommer att få rött kort, men han är ju redan avstängd.
Barcelona Evička
2007-03-18 00:14
Ämne: Sky kan säkert ha sn....
Journalister har en förmåga till det. Jag har inte varit i kontakt med media många gånger, men de gånger det har hänt har det alltid blivit fel i slutändan.
Barcelona Rambla
2007-03-18 00:14
Recreativo - Barca 2-2

Ser ut som att Kviborg har lite uppdateringar att göra i sin krönika. :D
Barcelona Rambla
2007-03-18 00:11
Sky kan säkert ha snurrat till det. Är det några som har hållt låg profil när det gäller kommentarer om C.Ronaldo så är det ju Barcelona. Sen att brittiska tidningar har sina teorier kan väl inte klubben rå för?
Barcelona Myrran
2007-03-18 00:09
Och jag som faktiskt hade respekt för Ferguson...
Annons: