/spanien/barcelona/forum/23310.aspx/spanien/barcelona/forum/23310.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Born In Barcelona
2007-03-18 18:29
Jo, men det behövs någon mer. Xavi och Iniesta såg jag som självklara. Gio kanske?
Barcelona Myrran
2007-03-18 18:25
Born in Barcelona
Va sägs om Xavi och Iniesta?
Barcelona Born In Barcelona
2007-03-18 18:21
Deco Måste opereras efter skadan igår blir borta ca 3 veckor. Vem ska ersätta tycker ni?
Barcelona Messi_Ronaldinho
2007-03-18 17:24
Vilka mål. Definitivt världens bästa anfall även om inte Ronaldinho var så delaktig.
Barcelona Albiceleste
2007-03-18 16:35
Ämne: Ämne: Medans ....
Ja Lucho skulle va väldigt kul att se i La liga. Hade hoppas att se mer av honom än jag gjorde i VM. Av det lilla jag har sätt av honom värkar han vara en komplet stabil mittfältare med bra öga för mål. Kommer ihåg VM kval matchen mellan Argentina - Brasil i Buenos Aires där han va underbar.
Barcelona Kamelen
2007-03-18 16:31
Gabri nätade f.ö för Ajax när dem piskade PSV på bortaplan med hela 5-1. Kluivert gjorde PSV's mål. Även spelaren som ryktas vara på väg till Barça, Wesley Sneiljder fick även han näta.
Barcelona Henk Ten Cate - El Mister
2007-03-18 16:31
Tycker det är mycket klagande på Deco och Ronaldinho.
Deco tycker jag var riktigt bra igår, men visst slarvar han ibland. Dock inget allvarligt.
Ronaldinh kan vi enkelt konstatera inte är lika briljant längre men ack så viktig. 17 mål och seså 9 assist är inte pjåkigt. Han går nu mot sin statistiskt sett bästa säsong. Och de är väl antal mål och assist som räknas och inte antal tunnlar eller tittfinter?

Neh, Ronaldinho visar bara hur överlägset bra han är när han inte äns "är speciellt bra".
Man kan ju också notera att han varit utan sina bröder på topp vilket inte gjort det enklare.
Att spela med en oinspelad Guddy är inte enkelt, eller att spela med en bollsnubblande Guily.

Mitt försvar till Ronnie! Kanske vi får se en dribblande och mer leende Ronnie till slutet nu när Etoó och Messi kan få lite bevakning. Messi kanske borde få mer än Ronnie?

Jaja, en dag som denna. D.v.s Dagen efter en 0-4 seger på bortaplan mot ett lag som slått Real Madrid och Valencia på samma arena borde vi väl inte klaga på enskilda spelare? Vi är ju trots allt ett lag och mer än en klubb!

Visca Barca!
Barcelona Meley
2007-03-18 16:29
Angående Deco. Många tycker inte han var bra igår och jag kan hålla med. Men ändå var han inblandad i alla tre första målen :) han hade säkert varit inblandad i det fjärde om han var inne på plan. Hehe
Barcelona el Flaco
2007-03-18 16:19
Deco ska operera handen imorgon, han har en fraktur på högra handens långfinger. Det är inte uppgett hur länge han ska vara borta men det verkar inte vara något särskilt farligt, plus att han inte kommer kunna spela nästa match pga avstängning och därmed inte spela förrän tre veckor igen som tidigast.
Barcelona Alenoinho
2007-03-18 16:06
Ämne: Medans ni kör med ro....
aa Jag hoppas på Anderson och Lucho Gonzales då om dom bli nedflyttade.. båda två väldigt duktiga fotbollspelare
Barcelona Messishow
2007-03-18 15:58
Medans ni kör med ronnie snacket, slänger jag in en snackis. Porto mot nedflyttning ? . Öppnar för spelar flyttning o barca kommer lägga sig i den affären om porto går i stup. Anderson o Queresma och kanske nån till barca kommer buda på.
Barcelona Lisa
2007-03-18 15:38
Myrran
Tack ändå. :)
Barcelona Myrran
2007-03-18 15:34
La Pulga
Haha, det är ju faktiskt svårt att låta Babelfish översätta allt för en...
Barcelona #9
2007-03-18 15:33
BTW är det någon mer n jag som spelar det nya UEFA Champions League 2006-2007? som barca fan är det riktigt kul att dom har tagit med dos Santos i truppen:) props
Barcelona Myrran
2007-03-18 15:31
Lisa
Sorry, letade som en galning efter matchen till dig men hittade bara massa torrenter.
Barcelona La Pulga
2007-03-18 15:31
Att jobba på aftonbladet måste vara världens enklaste jobb,dom kräver ingen kompetens personal för jobbet.
20:00, sitter arbetarna på aftonbladet och läser alla sport sidor på dom engleska tidningarna för att senare kopiera dom och skicka dom till pressarna för tryck.
22:00 ficka rast,och ännu mer skitsnak.
24:00 åker dom hem och talar om för frugan att det var ännu en jobbigt dag på jobbet.
Barcelona #9
2007-03-18 15:29
skönt match referat =P första matchen jag missa denna säsongen så ger dom inget ordentlig referat:P nån som vill upplysa mig om d nämnbara?
Barcelona Lisa
2007-03-18 15:21
Jag undrar om någon vet hur man kan se gårdagens match? Jag vet att det ska gå med torrent, men det fungerar inte så bra för mig.
Skulle vara väldigt tacksam om någon ville hjälpa mig.
Barcelona Ghazza
2007-03-18 15:19
Heh, jag gjorde visst det. :) Ibland undrar jag om journalisterna ens kollar på matcherna de skriver om. Speciellt de som jobbar på Aftonbladet.
Barcelona Meley
2007-03-18 15:10
Ghazza

Fan då, du hann före mig :D
Barcelona Meley
2007-03-18 15:10
Aftonbladet:
Starkare rykten
Men kanske har det vänt nu. Storseger mot Recreativo i går kväll, efter ett massivt spelövertag, och en Ronaldinho som såg ut att vara på väg tillbaka till gammal god form.

Undra om han kollade på samma match som mig, för jag kan inte hålla med om Ronaldinho.
Barcelona Ghazza
2007-03-18 15:07
Aftonbladet är roliga.

"Storseger mot Recreativo i går kväll, efter ett massivt spelövertag, och en Ronaldinho som såg ut att vara på väg tillbaka till gammal god form."

Say what?
danne b
2007-03-18 15:04
Har denna varit uppe?

"Om Barcelona vinner ligan stannar Ronaldinho"
Barcelona Ghazza
2007-03-18 14:37
Jag trodde faktiskt Zambrotta skulle gå tillbaka till Juve, nu när dem går upp. Lyckas vi behålla honom under ett par säsonger ska vi vara riktigt glada. Tänk er själva när han har vant sig mer vid La Liga. Då lär han komma upp i god gammal klass igen, och vårt försvar blir ännu starkare.

Edit: Kom igen nu Gimnastic! Har tippat en ganska stor slant på er ;)
Barcelona La Pulga
2007-03-18 14:31
Rambla håller med dig, att det alltid ska tjafs om det.
Det är superbra att vi har dom som kan ge svår på tal.
än en gång tack för ett gött skratt

fcb_10:

For Txiki, the equipment of Rijkaard offered a good image in Huelva and went to the practitioner, coverall after knowledge that one of its rivals in the fight by the title, the Valencia, had punctured. "As more far they are the rivals, far better for us", Txiki commented.

Separate party, Begiristain was asked to him yesterday on the future of Ronaldinho and the rumors on its possible march Italian soccer. Txiki was very clear. "there is no option nor nothing of anything. If he says that its will is to remain and the club wants that it remains is not nothing else necessary to speak. One does not go away and already it is ", indicated the sport director of the Barça.
Översättning med Babel Fish
Barcelona Rambla
2007-03-18 14:29
Eller varför inte Zambrotta? Som tydligen har deklarerat "Jag stannar i Barcelona". Han respekerar sitt kontrakt och vill spela ut det. Det går ut 2010. Grande Gianluca. :D

När det gäller Ronaldinho till Milan så tror jag det ligger till ungefär som Valdés tidigare beskrev det. Hans bror sa i dagarna att han inte orkar dementera att Ronaldinho ska till Milan varje dag, och hur bra han trivs med livet i Barcelona.

Leo är äckligt bra, och gissa vad. Han kommer bara att bli bättre.
Barcelona Nemo
2007-03-18 14:25
Jag förstår inte hur man kan ha mage att skriva saker om Ronaldinho och Eto'o bara för att tjäna pengar. Som journalist borde man ha lite värdighet. Världen är allt bra konstig.
Barcelona Myrran
2007-03-18 14:24
Rambla
Saker som nu finns att snacka om:
- Ronaldinho till Milan
- Eto'o och Ronaldinho bråkar än
- Hur bra Messi är
- Vilken skön vinst igår
- Ronaldinho till Milan
- Ronaldinho till Milan
- Ronaldinho till Milan
Finns inte så mycket att prata om egentligen som inte redan har tagits upp...
Barcelona Rambla
2007-03-18 14:19
Ämne: Rambla Du är grym,
....
Heh, ja vad fan det låter ju precis som det. Jag förstår inte hur man ens orkar bli upprörd och känner sig tvungen att skriva om det på olika forum. Finns det inte mer intressanta saker att diskutera?
Barcelona La Pulga
2007-03-18 14:16
Rambla Du är grym,
Det låter mest som ett tjafs mellan småungar som bråkar på skolrasten om vems pappa som är starkast.
Jag Skrattar fortfarande!!!!!!!
Annons: