/spanien/barcelona/forum/23305.aspx/spanien/barcelona/forum/23305.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Evička
2007-03-20 22:17
Verkar så, och just nu är vi i majoritet. Notera detta, för det lär inte hända på ett tag, haha :)
Barcelona Meley
2007-03-20 22:14
Vi TJEJER har visst något gemensamt, hehe :)
Barcelona Evička
2007-03-20 22:05
Nej, inte jag heller, men den där var en höjdare :D
Barcelona Lisa
2007-03-20 21:53
Meley
Samma här. Är inte ofta jag sitter och skrattar för mig själv. :P
Barcelona Meley
2007-03-20 21:38
Lisa

Vanligtvis så skrattar jag inte högt framför datan. Men den där videon fick mitt att skratta väldigt högt, då menar jag väldigt högt :) haha
Real Madrid Davv15
2007-03-20 21:29
Ämne: Mycket möjligt att L....
Nja skulle inte tro det, Toni ville lämna i somras men fick inte det då och är bunden till en långtidskontrakt, chanserna ökar inte nu tror jag då Fiorentina har ett av topp 3 anfallen i Italien, dessutom finns så många fler unga spelare med potential som Barca kan värva..
Barcelona Nemo
2007-03-20 21:27
Luça Toni #30

Det blir nog inte mycket matcher i Champions League för Luca Toni när vårat Lejon är med från första matchen nästa säsong.
Barcelona Nemo
2007-03-20 21:27
Barcelona Luça Toni #30
2007-03-20 21:19
Mycket möjligt att Luca Toni hamnar i barça nästa säsong, enligt mig iaf, för det första vill han spela Champions League & för det andra så är Fiorentina intresserade av våran Thiago Motta, så en bytes affär + $ från våran sida ska nog kunna fixas.
Barcelona Nemo
2007-03-20 21:14
När ska de ta hand om säkerheten på arenorna? Igår om ni såg matchen Tottenham - Chelsea så blev nästan Frank Lampard överfallen av en Spurssupporter. Men i sista sekund lyckades han ducka slaget. Nu var supporten säkerligen full, men tänk om han hade haft med sig någon kniv eller om han hade varit nykter och svingat ett slag mot Lampard? Då hade han garanterat träffat. Kommer ni ihåg det som hände när vi mötte Celta Vigo på bortaplan förra året? När en supporter sprang till Barcelonas bänk och ville ta ett kort på Ronaldinho?

När ska folk reagera? När en fotbollsspelare dör...?
Barcelona Nemo
2007-03-20 21:04
Atleti-redaktion är mer effektiva än självaste laget , de kanske borde värva några skribenter ;-)

Usch, landskamper och ingen ligafotboll på flera dagar. Det hade varit enklare om jag hade fått ta ut de lagen som hade gått till EM 2008.
Barcelona Lisa
2007-03-20 19:48
Ämne: Måste bara lägga in ....
När det ändå redan lagts upp ett roligt klipp kan jag lägga upp denna länken som åtminstonde får mig att dra lite på smilbanden.
Barcelona Myrran
2007-03-20 19:42
Här Atleti-redaktionen på skrivhumör idag? Snart värre än Real vid El Classico...
Barcelona Rambla
2007-03-20 19:36
Nej, kidnappning är sådant som Meridas och Cescs agent sysslar med. Han gömde ju Merida i något halvår så han skulle hinna fylla 16 år innan han skrev på för Arsenal.

Skulle Messi sakna bollkänsla och ha problem med att dribbla bort bjässar? Heh, trode jag hade läst allt. :D
Barcelona Myrran
2007-03-20 19:29
Edmilson

Det var dock inte Barca som släppte Farbregas. Barcelona får inte skriva kontrakt med spelare under 17/18 kommer inte ihåg exakt men Fabregas var under denna gräns och kunde gå grattis till Arsenal och gjorde det. Va ska klubben göra om en spelare vill gå förutom att försöka övertyga dem att stanna? Kidnappa dem?! Samma sak gäller ju med Pique och Merida...
Valladolid Checuan
2007-03-20 19:22
Fabregas dribbling 2 min in i Edmilsson Youtubelänk är fantastisk.. Vilken bollkänslo mot sådana bjässar som tex. messi har sådana problem med
Barcelona Edmilson
2007-03-20 19:16
Det mest klockrena valet som våran pivote där bak istället för Deco om han lämnar????

Fan för att vi släppte honom när vi hade han i vårat eget led.... För mig helt obeskrivligt att man släppte han om man ser han nu. Han är dessutom inte ens 20 år fyllda!!!

Se länk...(Fabregas)
Valladolid Checuan
2007-03-20 19:16
Myrran:

håller helt med.. jag vet att det är en romasupporter som skrev, skrev inte till er utan skrev bara på forumet om du förstår skillnaden. Du skrev också på forumet och det var ett inlägg till mig.

C.Ronaldo? Definitivt världens bästa just nu.. du skulle sätt Zlatans min då han stänkte in frisparken från 37 meter i krysset! haha det var respekt från Zlatans sida kan jag säga! :-)
Barcelona T#11
2007-03-20 18:45
cirkus ronaldinho

helt underbar
Barcelona Myrran
2007-03-20 18:23
Måste bara lägga in detta yuotube klipp här några goda skratt. Tacka Robert Laul för tipset...
Barcelona Henk Ten Cate - El Mister
2007-03-20 17:58
Jag tror en del tolkar gästkrönikan, "Cirkus Ronaldinho", lite fel.

Jag själv är ett jättefan av Ronaldinho men kan direkt säga att han inte är top 3 genom tiderna. Kanske top 5 möjligtvis.
Som gästkrönikören säger är att Ronaldinho är 27 år gammal, imorgon. Han kommer spela på sin absolut högsta nivå i minst 3-4 år till. Där påpekar han också att om 5 år kanske han är den störste spelaren genom tiderna.

Glöm inte heller att Ronaldinho tjänar säkerligen mest pengar i världen som fotbollsspelare. Både från klubben han spelar i och som frontfigur för bla. Nike.
Ändå har han fötterna på jorden och ställer upp i media, visar stora delar av sitt privatliv, ständigt på gott humör, inga divalater osv.

Detta tycker jag faktiskt, tro det eller ej, gör honom till en bättre fotbollsspelare och lagspelare.

Maradona, Romario, Rivaldo och många andra spelare som folk rankar högt kan jag direkt säga inte är lika stora lagspelare som Ronaldinho. Och då menar jag inte att springa hem och försvara utan den rollen han har i laget handlar så mycket mera än att jobba hemmåt.

Jag tycker i alla fall att krönikarn är klockren och att den är skriven av en utomstående supporter gör det hela inte sämre.

=)
Barcelona AlexC
2007-03-20 17:42
respect for football

Det kanske krossar ditt hjärta men jag är av uppfattningen att Ronaldinho redan kommit upp till Zidanes standard och dessutom nått upp över den. Låt oss säga att Ronaldinho håller ungefär den standard han har idag i 2-3 säsonger till så får du nog svårt att hävda det du gör idag.

Förresten, du som verkar så intelligent; jag är rätt intresserad av Zidanes syrra, är hon fräsch?
Färjestad Micke_S
2007-03-20 17:30
Ämne: Checuan
Inte någon ....
Nope, det är jag som skrivit. Det kanske är fel att generalisera fotboll till en färskvara när minnen lever kvar för alltid. C Ronaldo är i ett grymt slag just nu men kanske inte nån kille på 6 år i Örebro har som idol. Det jag menar är att man måste bara älska Barcas nr 10, även om man är hardcoresupporter av något annat lag eller knatte på någon grusplan i Svedala. Ha det gött allihopa!
Real Madrid respect for football
2007-03-20 17:30
Spärrad på egen begäran. /Redaktionen
Barcelona Myrran
2007-03-20 16:49
Checuan
Inte någon Barca supporter som har skrivit gästkrönikan. Det är en Roma fan som gjort det så säg inget till oss. Själv hållar jag C.Ronaldo som världens bäste nu...
Barcelona barcalover 3
2007-03-20 16:49
ronaldinho fyller inte år idag..han fyller år imorn :D samma dag som min mamma :P
Valladolid Checuan
2007-03-20 16:45
Världens bästa fotbollsspelare?
trodde fotboll var en färskvara...
Barcelona Lionel Andrés Messi
2007-03-20 16:39
Ämne: Ämne: Zambrot....
Rambla:
Det finns en & det är Javier Zanetti, killen är gudomlig
Real Madrid Ziziou
2007-03-20 15:42
Nån som vet var man kan få tag på en poster med ronaldo från Barcelona-tiden? Gärna stor, från Brasilien går också bra
Barcelona Myrran
2007-03-20 15:23
George Weah
Jag tror Robben skulle kunna nöja sig med speltiden i Barca då Rijkaard har en välkänd rotationstaktik motsats mot Musse i Chelsea som har gått ut och sagt att hela mittfältet är "untouchable" när det gäller startelvan, har ingen artikel om det men har läst det. Så och om Robben kommer är han första alternativet på båda kanterna i Barca, av avbytarna... Så mer speltid tror jag han får iaf...
Annons: