/spanien/barcelona/forum/23302.aspx/spanien/barcelona/forum/23302.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Rambla
2007-03-18 00:14
Recreativo - Barca 2-2

Ser ut som att Kviborg har lite uppdateringar att göra i sin krönika. :D
Barcelona Rambla
2007-03-18 00:11
Sky kan säkert ha snurrat till det. Är det några som har hållt låg profil när det gäller kommentarer om C.Ronaldo så är det ju Barcelona. Sen att brittiska tidningar har sina teorier kan väl inte klubben rå för?
Barcelona Myrran
2007-03-18 00:09
Och jag som faktiskt hade respekt för Ferguson...
Barcelona Evička
2007-03-18 00:07
Är verkligen Ferguson så rörig. Kan lika gärna vara Sky som blandar och ger av vad han har sagt.
Barcelona Rambla
2007-03-18 00:00
Evička:

Det stämmer. Ser dessvärre riktigt illa ut för dem nu.

Nu gråter Ferguson ut i pressen angående C.Ronaldo. Vad är det med karln? Nog för att Real Madrid i vanlig ordning daglien säger sig ha gjort klart med alla möjliga spelare men dra inte in Barça i skiten också. Barcelona har ju tom gått ut och sagt man inte är intresserade av att värva honom. Dessutom så är det inget presidentval i Barça denna sommar. Sluta yra fyllegubbe.
Barcelona Evička
2007-03-17 23:55
Ämne: Rambla

ser inte s....
är jag helt fel ute, eller är Bilbao ett av de lag som aldrig har åkt ur Primeran?
Barcelona T#11
2007-03-17 23:54
Rambla

ser inte så ljust ut för bilbao
Barcelona Evička
2007-03-17 23:45
Nej, ikväll behövde man inte känna sig nervös. DEt var faktiskt skönt som omväxling, även om det nästan blev lite långtråkigt.

Visst kan man väl fundera lite över Dinho, även om han nu kanske inte var helt frisk. Han ska naturligtvis ingenstans nu, men fortsätter den dåliga formen, säg ett år till, då måste man nog börja tänka över det hela.
Barcelona T#11
2007-03-17 23:45
bara för att han inte gör flip flap elle 10 överstegs finter varje match betyder det inte att han är dålig, killen gör så mkt mer + att han gjort 17 mål

sluta lyssna på sportal elle glen hysen elle vafan det nu kan vara
Barcelona Rambla
2007-03-17 23:40
Ronaldinho har tydligen haft influensa. Det förklarar hans insats i kväll. Såg tung och allmänt slö ut. Rijkaard borde ha plockat ut honom redan i halvtid när det stod 3-0. Misstänker dock att Ronaldinho var sugen på att göra ett mål och jaga Kanouté i skytteligan.

Nåja, stabil vinst. Man var aldrig orolig ens. Eto'o gjorde 2 mål, stressade sönder deras backlinje i första halvlek. Dessutom så spelade han 90 min fast han var trött i andra halvlek. Det kommer mera från lejonet. :D
Burdisso 16 !!!!
2007-03-17 23:36
Grabbar våra lag är bäst!

INTER & BARCELONA!
Barcelona Messi_Ronaldinho
2007-03-17 23:21
Tarrak

R10 bidrog till ett par mål och han behöver ju inte göra något extra då matchen var helt under kontroll.
Deco är en annan historia. Han är ojämn. Ibland superb och ibland flopp.
Barcelona EsCúle
2007-03-17 23:20
tarrak

Behöver man verkligen skämmas då ens lag vinner med 4 mål och andra spelare tar intiativ och leder laget till vinst?
Kanske behöver inte just dem stå för det mesta i alla matcher, det är bara bra att andra kliver fram lite extra och enligt min åsikt så behöver Dinho samt Deco inte skämmas ett dugg.
Barcelona tarrak
2007-03-17 23:16
Kändes inte dagens match som en släktträff? Trevligt, trivsamt, men ändå förutsägbart och ganska tråkigt.

Eto'o är en gud och är tillsammans med Puyol Barças viktigaste spelare. Sättet han stressar sönder motståndarnas backlinje samtidigt som han i förbifarten stänker in två mål är obetalbart.

Deco och Dinho ska skämmas för dagens insats, båda var totalt under isen.
Barcelona R10 - M19
2007-03-17 23:14
Ronaldinho har varit barcas viktigaste spelare iår han har gjort skiit många viktiga mål speciellt på fasta situationer är han bäst i världen tror jag 6 straff mål och 3 frisparkar asså mer än hälften av hans mål är på fasta det vissar hur bra han här på det.

Men vi måste erkänna spelmässigt så har han inte varit bra speceillet vid stor matcher den här sesongen tex båda chelsea mötena, båda el clasico och båda liverpool matcherna..han har varit bättre förr men hans spel på fasta situationer har blevit mycket bättre det andra kanske beror på att han är utbränd efter VM och har inte fått så mycket vila.
Barcelona kungfurre
2007-03-17 23:13
jag tycker att det är lite lustigt hur milan agerar med allt tjat om ronaldinhos eventuella övergång dit... Men så fort något annat lag säger att dom vill ha kaka blir milans ledning jätte arga
Barcelona Myrran
2007-03-17 23:07
Sälja Ronaldinho... Hmm... Vilka här inne har fått hjärnsläpp? Utan honom denna säsongen skulle vi inte ens vart top 10 i la liga iår. Sen om ni tänker på skadorna på Eto'o o Messi så kan ju det varit så att Ronaldinho blivit tillsagd att han inte får riskera så mycket med att dribbla av halva försvaret och istället sätta bollen i mål eller passa en medspelare istället för att dribbla den extra gubben. Fattar inte hur ni kan tänka ens tanken att sälja Dinho...
2007-03-17 23:07
Håller med Escule.

Han är endaste 26 år gammal (fyller 27 denna säsong) och det är väldigt ungt med tanke på vilken fantastisk spelare han är. Han kan bidra med mycket mer i 5 år till (tänk på Zidane) och Bojan samt Giovanni Dos Santos skulle kunna lära sig mycket av honom. Han skulle även vara en bidragande faktor till att spelare väljer Barcelona framför andra storklubbar ute i Europa.
Han är verkligen en nyckelspelare som är ovärderlig i anfallet precis som Puyol är ovärderlig i försvaret. Lägg ner skitsnacket NU !
Barcelona EsCúle
2007-03-17 23:03
Förstår mig inte på folk som snackar om att det vore bra att sälja vår gud.Det skulle vara det största mistag fotbollsklubben Fc Barcelona gjort någonsin.Han har "inte" vart i form, men hur många viktiga segrar har han egentligen inte tagit oss till, och hur många mål har han egentligen gjort? Vad är han uppe i? 16-17 i ligan?
Killen är tammefan ovärdelig för klubben, jag blir bara sur när jag hör sånt skitsnack!
2007-03-17 22:58
Barcelona81 ?
Tycker du verkligen att Ronaldinho har blivit sämre ?
Liksom 16-17 mål, ungefär lika många assist, fina dribblingar. Han var inte mycket bättre förra säsongen förutom att han briljerade i de stora matcherna och var lite mer osynlig i de mindre viktiga. Denna säsong är det lite mer trvärtom men det gör honom knappast säljbar. Han ska stanna kvar i klubben minst 2-3 år till för att bidra till nya titlar. Tror inte att Messi är redo att ta över hans roll och tror inte att han kan det. Ronaldinho är bland världens bästa på fasta situationer och hans speluppfattning, passningar och kreativa lösningar har högst nivå i hela världen. Det är FAKTA.
Barcelona EsCúle
2007-03-17 22:58
Ljuvlig vinst ikväll, kan inte annat än gratulera våra mannar.Det är många som tvivlat på Barças form, men ikväll visar vi än en gång att "de" har fel.

Nu tar vi hem ligan, utan tvekan! Visca.
2007-03-17 22:55
Allt har ju blossats upp. Vi kan lika gärna kalla Real Madrid HELVETET med tanke på hur mycket skit som pågår där. När Cassano snackar skit om tränaren tex under ett träningspass med en lagkamrat.
Barcelona Barcelona81
2007-03-17 22:55
"Ingen rök utan eld" Jag undrar vad Ronaldinhos brorsa (agent) gjorde i Milan tidigare i veckan. Det skulle inte förmåna mig om Ronaldinho flyttar från Barca under sommaren. Det är kanske lika bra det. Barca borde kanske sälja honom nu innan han blir sämre och istället spendera pengar på 12 åriga turken. Den killen har talanger iaf.. ni måste kolla hans video på youtube. Barca borde betala 50 milj för honom eftersom den killen kommer att bli bättre än Ronaldinho.
Barcelona Barcelona81
2007-03-17 22:50
Sportal överdriver som f@n. Man menar att det är tjaffs mellan Eto'o och Ronaldinho och till dagens match var jag extra observant för att se hur de var mot varandra. Inte EN enda gång kunde man se att dessa två spelare var "sura" på varandra tvärtom kramade de varandra efter Eto'os mål....
Barcelona kungfurre
2007-03-17 22:49
hoppas Ronaldinho inte lämnar barcelona, vore sogligt... han är ju trots allt en av de bästa i världen även om hans form inte är den bästa.
man kan ju bara hoppas att skysport har rätt
Barcelona Myrran
2007-03-17 22:45
Gud, kan man göra något annat än att älska Messi? Den killen är ju underbar. Hur många 19 åringar skulle klara av att spela i Barca med all den press de har på sig? Riktigt starkt psyke han måste ha. Sen hur han spelar fotboll, ge han 2 år så har vi världensbäste...
2007-03-17 22:39
Sportal = Skitsnack

Den enda sidan som intresserar sig av spekulationer och påståenden istället för att skriva om matcher.
När dom skriver "matchrapport" så handlar det bara om resultat och vilka som gjorde mål samt varningar. Dom är mer inne på fotbollspelarna än själva fotbollen och kallar sig Sportal. Vilket skämt.
2007-03-17 22:37
Gick matchen på Sportexpressen ?
Isåfall funkade inte kanalen utav någon anledning :S

Vart kan jag ladda ner hela matchen ? Om inte hela matchen så vill jag ha alla målen + höjdpunkter eller dribblingar av tex R10 och Messi =)
Barcelona Puyol_Saviola
2007-03-17 22:37
Någon som uppmärksammat att Barca vann mot Real Madrid i basket? Det var det 100:e El Clasico i basketligan :) skönt med vinst. Skönt med vinst i fotbollen också :)
Barcelona E_Keshavarz
2007-03-17 22:25
Ämne: Så här startade Barç....
Tack kompis, jättesnällt.
Annons: