/spanien/barcelona/forum/23298.aspx/spanien/barcelona/forum/23298.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona marcus
2007-03-26 00:02
Quaresma kommer troligtvis aldrig att sätta sin fot i Barcelona igen. Under han första sejor lyckades han inte ta en plats i Barcelonas startelva då han knappast fick den chansen han behövde. Samtidigt stannade han ofta upp spelet för hela lagets fart med sina dribblingar och gjorde mer skada än nytta.

Eftersom vår gode Frank Rijkaart var en väldigt oprövad och oerfaren tränare valde han att konstant spela med samma startelva hela säsongen, vilket inte var med Quaresma

Men visst har han utvecklats sen dess. Och om jag minns rätt var Quaresmas ord när han var tillbaka i Porto "jag har inte lärt mig någonting av att vara i Barcelona"

har dock ingen källa. Men vissa saker glömmer man inte! Så Quaresma i Barcelona? Nja, det låter föga troligt.

Viktigaste positionen att förstärka är utan tvekan ett bättre komplement till våra 3 världstjärnor i anfallet

Robben låter som ett helt underbart alternativ. Men orkar han nöta mer bänk.

Silly Season börjar snart :) Det märks!
Redaktionen
2007-03-25 23:58
Bildarkivet är uppdaterat med nya bilder igen.

Stort tack till Andres och Dino för dessa!
Barcelona Barca Barca
2007-03-25 23:23
En spelare som barca borde hålla ett öga på är Elano. Men det IFALL nu Deco lämnar.

På tal om Robben till barca, så tror jag att han är bättre än Guily och Ezquerro tillsammans. Skulle vara ett perfekt komplement till våra ytterforwards.

Sen när det gäller defensivt så vill jag igentligen se en ny mittback, defensiv mitt och en ny ytterback, vänster eller höger spelar ingen roll då vi har Zambrotta. Det snackas mycket Albelda, ja personligen tror inte han räcker till i barca då hans passningspel inter duger till för snabba barca anfall. Speciellt då 99,9 procent eller ja t o m 100 procent av våra motståndare ställer upp med hanbollsförsvar på våra matcher, då krävs det skickliga passningsspelare t ex en spelare som nämns Xabi Alonso.

Försvaret. Marquez? hmm tycker faktis han är värd en chans, men får vi in en Milito eller nån skulle jag inte klaga(Argentinare vet hur man ska försvara sig). Sist men inte minst, ja vet o ja ser att Dani Alves hade inte tackat nej till spel i barca resten av kariären. Ett försvarslinje som består av
Zambrotta-Milito/Marquez-Puyol-Alves, tänk er tanken, ingen Oleguertabbe eller markeringsmiss av Belletti. Ja drömmer nog för mycket....
Barcelona little_master
2007-03-25 22:43
Alenoinho// Om vi säger att det kommer in 20 000 och ska kolla på matchen, och hälften vill krama spelarna, hur ska det gå till, de är ju oxå människor. Hur ská man orda kramstunder tänker du. tanken är god men inte så trolig, då ja tror inte spelarna orkar o stå o krama o fotas osv!
Barcelona little_master
2007-03-25 22:41
Jag har tänkt på en sak. Iställef för att lägga ner så mycket pengar på Robben som ersättare till våra yttermittfältare..så kan vi ju ta tillbaka Quaresma som är grym. Då kan vi sälja spelare som Guily och Esquero osv. Quaresma lär ju inte kosta lika mycket som robben, och han kan ju barcas spelsystem med tanke på att han har spelat här. Så det vore en bra köp, han kan vara ersättare för messi. Skulle vara en kanonvärvning!
Barcelona Alenoinho
2007-03-25 22:39
Ey har ni märkt att alla som sprang in på plan ville bara krama eller röra spelarna.. Varför inte ordna något före matchen för dom som vill krama eller se spelarna från nära håll??

Peace
Barcelona Meley
2007-03-25 22:17
Ordem e Progresso

Vet inte hur jag ska göra :/ några ser dom men jag själv kan inte ens titta.
Barcelona Leo_Messi19
2007-03-25 22:14
Fy fan man blir ju så jävla avundsjuk när ni berättar att ni träffat Ronaldinho b.la.
Skulle kunna kapa mitt lillfinger för att få snacka med han i några minuter =)
Barcelona Ordem e Progresso
2007-03-25 22:12
Meley

Länkarna funkar ju inte?
Barcelona Meley
2007-03-25 22:06
Jay-z
Ja, ja står brevid båda :)

Nemo
Haha, du är rolig. Jag tycker också han verkar skön, han är alltid glad och vill ta kort och skriva autografer, i alla fall till mig :p
Jo ja vet att han har en son, men mer vet jag faktiskt inte.

Joell
2007-03-25 22:05
Barcelona tar hem hela ligan :D
Barcelona Nemo
2007-03-25 22:00
Meley

Jag vet inte om jag ska kolla på Ronaldinho eller om jag ska kolla på tjejerna ;-)

Ronaldinho verkar vara en riktigt skön person. Har han någon fru eller flickvän? Har för mig att han hade en flickvän och de hade en son, men det funkade inte riktigt mellan dem. Eller är jag helt ute och cyklar...?

Barcelona Messidinho 10
2007-03-25 21:53
Vf kan ma inte kola på dom?
Barcelona Jay-z
2007-03-25 21:53

Det gick för mig tillslut fina Bilder är du den som står dom närmast??
Barcelona Meley
2007-03-25 21:48
Puyol_Saviola

Haha jag gillar faktiskt honom. I alla fall när han spelar i Brasil tröjan. Men självklart Ronaldinho mycket mer. Jag sket faktiskt i Kaka idag för jag ville ha mer tid med Ronaldinho. Jag har redan bild med Kaka :)
Barcelona Puyol_Saviola
2007-03-25 21:47
Meley

Fin bild med roni. Tål inte Robinho dock ;)
Barcelona Meley
2007-03-25 21:43
Här är den andra :)
Barcelona Meley
2007-03-25 21:42
Där är bilderna, hoppas de funkar att se.
Barcelona Puyol_Saviola
2007-03-25 21:40
Meley

Jag tror han är lite "rasistisk" mot vita.. men jag vill inte säga för mycket.

Däremot är Sviola sjukt vänlig, och Messis pappa som alltid stannar blien när Messi's fans vill ha autografer. Iniesta är också väldigt bra på det, att ge fansen vad de vill ha.
Sämst är nog Jorquera :P
Barcelona Messidinho 10
2007-03-25 21:35
Ämne: Jag är väldigt glad ....
De sant va avundsjuk man blir. Asså att man ens kommer i närhetna av dom var ju typ helt omöjligt. Det var alltid vakter runt dom.

Men snälla skicka in bilderna vill se dom!!
Barcelona Meley
2007-03-25 21:35
Puyol_Saviola

Oj då :/ får väl vara glad att jag är tjej då. Jag har även Eto'os autograf, men då skrev han faktiskt väldigt många autografer, till alla.
Barcelona Puyol_Saviola
2007-03-25 21:31
Meley

Ta inte detta personligt men han är vääääldigt trevlig mot tjejer, har ssett honom på spelarhotellet ett flertal gånger i Barcelona och ser att han stannar för kvinnor och barn. Sällan för killar.

Samma med Eto'o men han stannar mest för svarta människor. Jag har jagat hans autograf i flera veckor utan framgång, fast att han gått förbi mig och många andra bara 1 meter ifrån utan at ha brottom direkt, så jag provade att stå bredvid en svart man när det var många afrikaner i Barcelona för någon fotbollsturnering och ja, han stannade hos den killen och då skrev han på mitt kort, dock utan att titta på mig.. hum..
Barcelona Karzan
2007-03-25 20:52
Hoppas vi får alla dom här
Barcelona Meley
2007-03-25 20:20
Henk Ten Cate - El Mister

Jo, det kan jag göra. Fast jag måste lägga in dom först :)

Förra gången så smet jag in med ett par, men den här gången så åt jag och mina vänner lunch inne på Grand och sen så var vi kvar där tills dom kom :D
Barcelona Henk Ten Cate - El Mister
2007-03-25 20:17
Meley//

Du vill möjligtvis inte dela med dig av bilderna?

Och hur lyckades du, inne på hotellet eller utanföör?

=)
Barcelona Jay-z
2007-03-25 20:04
Meley// Hehe jo jag förstår det själv ska jag till Ghana brasse matchen men kommer nog inte ta bilder med Dhinho ..:(

Mentorinho // Tack så mycket
Barcelona Mentorinho
2007-03-25 20:00
Jay-z

I länktipset så ser du höjdpunkter från matchen, och i slutet av videon så får man även se dom som springer in på plan.
Barcelona Meley
2007-03-25 19:55
Jay-z

Haha, jag kände att behövde få ut mina känslor nånstans. Träffade honom förra gången han var här också. Så idag visade jag den gamla bilden och han skratta, alltid glad den där killen :)
Barcelona Jay-z
2007-03-25 19:49

Meley// Shit va avensjuk man blir kunde du inte ha hållit det där för dig själv hehe.

Är det nån som har nån länk till Brasilien Chile matchen i slutet när personer tog in sig på plan. Tacksam för svar
Barcelona Meley
2007-03-25 19:35
Jag är väldigt glad just nu :)

Träffade Ronaldinho, Kaka, Robinho, Alves och alla inne på hotellet. Tog bild med Ronaldinho och Robinho. Ronaldinho är verkligen trevlig, trots alla vakter som puttar bort en så tar han bild och så. Härlig kille :D
Annons: