/spanien/barcelona/forum/23291.aspx/spanien/barcelona/forum/23291.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid [RealMadrid- R9 Ronaldo]
2007-03-31 12:27
Titta på länken jag skickade sekunden 25 - 30 är inte det de målet ni snackar om ?
Real Madrid [RealMadrid- R9 Ronaldo]
2007-03-31 12:22
Valdés
Zambrotta-Thuram-Puyol-Gio
Iniesta-Edmilson-Xavi
Messi-Etoó-Ronaldinho

Den bästa startelvan ni kan ha. Måste vara skönt för er att Marquez är borta , han har tabbat sig extremt mycket på sistonde.

Sen läste jag någon gång här att Etoo , Ronaldinho Messi , Marquez och dem inte ska vara med i dem tre sista matcherna pga landslagsmatcher ?
Barcelona Ride_The_big_one
2007-03-31 12:16
Cristocea

Det vet inte du med facit på hand, respektera andras åsikter inte alla har samma favoritspelare.
Barcelona Rambla
2007-03-31 11:18
Joan Verdú, Christian Hidalgo och Rodri. De två första är de som fått mest speltid, Rodri vet jag inte om han ens spelat något. Möjligtvis gjort något enstaka inhopp.
Barcelona 19
2007-03-31 11:16
Vilka Barca-B spelare är det som spelar i Deportivo?
Barcelona barca_and_me
2007-03-31 10:58
Nu är det dags igen för laliga och ikväll kommer det att bli en riktig bra match. Barcelona kommer att ta alla tre pöang. Hoppas att Celta vinner Real på söndag..
Barcelona Nauticus
2007-03-31 10:38
Jag hittar ingen länk till Hagis drömmål, på elmundo-sidan finns ingen video till det målet.
Barcelona Mes Qué Un Club.
2007-03-31 10:33
För mig är det bara en spelare som jag skulle vilja ha till Blaugrana och det är Dani Alves. Vilken härlig vinnarskalle den killen har!

Visca el barca.
Barcelona Cristocea
2007-03-31 00:00
Ghazza//

Du har säkert inte äns sett Hagis mål.
Barcelona Nilzoniz
2007-03-30 22:43
Han är en härlig vänsterback som säkert är bättre än Gio och Sylvinho. Och han är en aning yngre också. Så kan Zambro spela till höger.
Barcelona Edmilson
2007-03-30 21:43
Vad tycker folk här inne om Abidal skulle han kunna tillföra vårat lag något om han kom och vad???

Ryktas nämligen om att vi kanske skall värva honom därför jag undrar???
Barcelona Ghazza
2007-03-30 21:43
Inte en chans att det målet är härligare än Rivaldos 3-2 mot Valencia. Rivaldos hattrick i den matchen tog oss vidare till CL och målet kom dessutom i 88onde minuten. Vilka minnen man får...
Barcelona Cristocea
2007-03-30 20:30
Förlåt, jag länkade fel sida.

I alla fall jag har länkat det rätta sidan där ni kan rösta om Barcelonas vackraste mål genom tiderna.

Hagis mål från 50 m, när han skruvade in rakt in i krysset mot Celta Vigo är nog Barcas snyggaste mål genom tiderna. Vad tycker ni?

Valencia El_Zamorano
2007-03-30 20:29
Tycker det är kul att se din lista på önskevärvningar. Väldigt bra spelare som skulle kunna göra Barcelona bättre än vad dem redan är... Förhoppningsvis stannar dock Albelda i Valencia...
Barcelona BARÇAAA
2007-03-30 19:36
Jag är bombsäkert att Barça, kommer att vinna La Liga iår igen.Till nästa säsong tycker jag att vi ska värva följande spelare:Andrade,Dani Alves,Albelda och Arjen Robben.FORÇA BARÇA!
Spanien Romano Africano
2007-03-30 17:27
Vilken magisk höst Ronalinho hade och så många riktiga snygga mål.

Undrar vad som hände med han under julledigheten.
Barcelona Barca#1
2007-03-30 17:23
Fc Barcelona/ronaldinho

Mycket bra video:)
Barcelona Evička
2007-03-30 17:23
Ämne: haha grabbar King_ra....
King_raul har varit lite smygculé länge. han är alltid välkommen hit (i alla fall nästan) ;)
Barcelona (catalonia barca)
2007-03-30 17:13
haha grabbar King_raul flirtar med barca... tror på en snar övergång för ''galacticon''
Barcelona Fc Barcelona / Ronaldinho
2007-03-30 16:39
Värd att se . Se och njut :)
Barcelona Ride_The_big_one
2007-03-30 16:28
PILZNER_POJKEN

El conejo betyder lilla kaninen.
Barcelona PILZNER_POJKEN
2007-03-30 16:17
vad betyder el conejo?
Barcelona el Flaco
2007-03-30 16:04
De 18 uttagna mot Depor: Valdés, Jorquera, Puyol, Xavi, Belletti, Motta, Zambrotta, Iniesta, Ronaldinho, Messi, Gudjohnsen, Gio, Edmílson, Sylvinho, Eto'o, Thuram, Oleguer och Giuly.

De petade är Marquez (vila efter Mexicos match igår morse), Deco (skadad och avstängd) och Saviola och Ezquerro av taktiska skäl.
Barcelona el Flaco
2007-03-30 16:01
Jag hoppas verkligen att Robben stannar i Chelsea. Den döende svanen klarar vi oss utan.
Barcelona Rambla
2007-03-30 14:28
Ämne: Rambla,
Risk? Själv....
Heh, kanske fel ordval där. Själv ser jag det som en risk. Anser inte att holländaren behövs. Fast nog hade han säkert passat in i Barcelonas spelsystem. Frågan är bara hur lång tid det tagit innan han börjat gnälla om han inte fått starta i varje match.
Real Madrid King_raul
2007-03-30 14:25
Rambla,
Risk? Själv skulle jag nog säga chans, men men... :)

Barcelona Rambla
2007-03-30 14:04
Duon Pedja & Calderón har ett gemensamt med duon i Milan. De är lika glada i att snacka inför media och förklara för omvärlden vilka spelare som spelar i deras klubbar nästa säsong.

När det gäller Robben, så finns det faktiskt större risk att han hamnar i Barcelona än i Madrid.
Real Madrid King_raul
2007-03-30 13:45
Rambla,
Ja eller hur, om vi ska lita på dynamik duo pedja & calderón så skulle väl både Kaká, Robben och Cesc dansa i vitt by now?
Jo visst klarar sig la liga ändå, precis som Man U klarade sig utan Becks så klarar dem sig utan C.Ronaldo även om jag tror han stannar.
ja ja, Silly season måste ju få bränsle någonstans ifrån :)

Barcelona Rambla
2007-03-30 12:55
Nja, det är nog ingen fara med statusen för la liga när det gäller stjärnspelare. Jag menar, den sympatiske Mijatovic tänker ju värva både Kaká och C.Ronaldo till Madrid nu.

När det gäller Milan, så tror jag det är mycket n snack och liten verkstad. De ska nog se till att klara en CL-plats först innan de tänker på stora värvningar. Det var samma sak inför den här säsongen. De väntade ju med att värva innan de var vidare för CL-spel.
Real Madrid King_raul
2007-03-30 11:46
Oavsett hur bra Ronaldinho må vara för Barcelona så hoppas jag inte han blir såld till AC Milan, La liga har subtraherats på stora stjärnor som Zidane, Ronaldo, Figo, osv osv. Visserligen blossar nya upp men ur media sett är Ronaldinho viktigare för la liga än David Villa t ex, Van Nistelrooy viktigare än Higuain osv.
Ett AC Milan med Kaká, Ronaldinho, Robinho & Ronaldo vore som att be om straff emot sig.
Nej jag hoppas Can Barca vet hur mkt mervärde det sitter i "våra" stjärnor.

Annons: