/spanien/barcelona/forum/23285.aspx/spanien/barcelona/forum/23285.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Meley
2007-03-25 21:35
Puyol_Saviola

Oj då :/ får väl vara glad att jag är tjej då. Jag har även Eto'os autograf, men då skrev han faktiskt väldigt många autografer, till alla.
Barcelona Puyol_Saviola
2007-03-25 21:31
Meley

Ta inte detta personligt men han är vääääldigt trevlig mot tjejer, har ssett honom på spelarhotellet ett flertal gånger i Barcelona och ser att han stannar för kvinnor och barn. Sällan för killar.

Samma med Eto'o men han stannar mest för svarta människor. Jag har jagat hans autograf i flera veckor utan framgång, fast att han gått förbi mig och många andra bara 1 meter ifrån utan at ha brottom direkt, så jag provade att stå bredvid en svart man när det var många afrikaner i Barcelona för någon fotbollsturnering och ja, han stannade hos den killen och då skrev han på mitt kort, dock utan att titta på mig.. hum..
Barcelona Karzan
2007-03-25 20:52
Hoppas vi får alla dom här
Barcelona Meley
2007-03-25 20:20
Henk Ten Cate - El Mister

Jo, det kan jag göra. Fast jag måste lägga in dom först :)

Förra gången så smet jag in med ett par, men den här gången så åt jag och mina vänner lunch inne på Grand och sen så var vi kvar där tills dom kom :D
Barcelona Henk Ten Cate - El Mister
2007-03-25 20:17
Meley//

Du vill möjligtvis inte dela med dig av bilderna?

Och hur lyckades du, inne på hotellet eller utanföör?

=)
Barcelona Jay-z
2007-03-25 20:04
Meley// Hehe jo jag förstår det själv ska jag till Ghana brasse matchen men kommer nog inte ta bilder med Dhinho ..:(

Mentorinho // Tack så mycket
Barcelona Mentorinho
2007-03-25 20:00
Jay-z

I länktipset så ser du höjdpunkter från matchen, och i slutet av videon så får man även se dom som springer in på plan.
Barcelona Meley
2007-03-25 19:55
Jay-z

Haha, jag kände att behövde få ut mina känslor nånstans. Träffade honom förra gången han var här också. Så idag visade jag den gamla bilden och han skratta, alltid glad den där killen :)
Barcelona Jay-z
2007-03-25 19:49

Meley// Shit va avensjuk man blir kunde du inte ha hållit det där för dig själv hehe.

Är det nån som har nån länk till Brasilien Chile matchen i slutet när personer tog in sig på plan. Tacksam för svar
Barcelona Meley
2007-03-25 19:35
Jag är väldigt glad just nu :)

Träffade Ronaldinho, Kaka, Robinho, Alves och alla inne på hotellet. Tog bild med Ronaldinho och Robinho. Ronaldinho är verkligen trevlig, trots alla vakter som puttar bort en så tar han bild och så. Härlig kille :D
Barcelona r.Hyder
2007-03-25 19:30
Gaucho 10

Ja, håller med dig. Jag ser storheten i Iniesta, och sett till hans prestationer den här sässongen kan man ju lätt medge att han är grymt underskattad. Kanske inte av oss Barça-fans men av omvärden, av andra fans och framförallt media. Men vem bryr sig så länge killen är grym och leverarar och spelar i Barça så är jag glad :)
Barcelona r.Hyder
2007-03-25 19:30
Gaucho 10

Ja, håller med dig. Jag ser storheten i Iniesta, och sett till hans prestationer den här sässongen kan man ju lätt medge att han är grymt underskattad. Kanske inte av oss Barça-fans men av omvärden, av andra fans och framförallt media. Men vem bryr sig så länge killen är grym och leverarar och spelar i Barça så är jag glad :)
Barcelona Gaucho 10
2007-03-25 18:03
Iniesta är nog en av de mest underskattade spelarna i världen.
Barcelona Myrran
2007-03-25 16:31
_Giovanni_

Om jag ska vara ärlig har jag inte sett De Rossi något. Är inte intresserad av Serie A överhuvudtaget. Men om jag kommer ihåg rätt så har De Rossi varit i Romas ungdomsakedemi i hela sitt liv och han förväntas ta över kaptensbindeln av Totti när Totti slutar. Han är älskad av alla romanistas och han älskar dem. Så det är mycket möjligt att Barca jagar han men tror inte det finns mycket chans att han kommer till Barca.

Ang. Robben
Om det stämmer att han alltid har varit Culé som hans far har sagt så tror jag han väljer Barca för någon annan klubb. Men Inter verkar ha en förkärlek till Barcaspelare och spelare som ryktas vara påväg till Barca...
Barcelona Nemo
2007-03-25 16:12
Där har ni min skolkamrat. Idag har jag pratat med folk som säger att han bara fick sitta i ett rum och sedan åka hem. Alltså inga böter, ingenting. Det är oroväckande, att man nu kan hoppa in på en fotbollsplan utan att få något straff.
Barcelona T#11
2007-03-25 15:53
jag bad en vakt att ta kort på ronaldinho när han skulle ta frisparken:)
Barcelona _Giovanni_
2007-03-25 15:19
Myrran\Rambla

Tror ni att det ligger nån sanning att De Rossi e på väg till oss ellr

Robben
vi har fått konkurens av Inter

http://www.fotbolleuropa.com/index.php?aId=475&mId=2&sId=3
Barcelona Puyol_Saviola
2007-03-25 13:29
Myrran

Precis, trovärdighet :P
Är rätt säker på att han gjorde det, tyckte jg såg det på tv.
Barcelona Myrran
2007-03-25 13:01
Puyol_Saviola

Har faktiskt ingen anning, men som jag sa så är allt från tribalfootball, så det är ju ingen trovärdighet i det. Men han kan ju ha skrivit på ett kontrakt för ett år. Men som sagt jag vet inte...
Barcelona Puyol_Saviola
2007-03-25 12:57
Myrran

Har jag fel när jag sägdr att Jorquera skrev på ett konrakt för ett par veckor sedan?
Barcelona Més que un club / Messi
2007-03-25 12:37
Vilken känsla och se Ronaldinho från 5 meters håll, hoppas bara inte det var sista gången brassarna var här.
Barcelona Nemo
2007-03-25 12:23
Han som lade sig ner framför Ronaldinho och bad. Går faktiskt på min skola. Måste veta vad de gjorde med honom när kamerorna inte var i närheten... :-)

Var det bara jag, eller var planen oduglig att spela på? Spelarna kunde inte springa riktigt, bollen rullade inte riktigt. Så går det när man spelar fotboll i Sverige i marsmånad.

31:a mars är det äntligen La liga igen.

Barcelona tarrak
2007-03-25 12:20
Evièka/Han kom från sektionen bakom Chiles bänk och behövde inte anstränga sig överdrivet för att rusa förbi väktarna.

Om man nu ska storma någon plan så ska man göra det där det är lite sport. Jag har en kompis som lyckades forcera vallgraven på Maracana i Rio och ta sig fram till Savio för att fira ett mål han gjort för Flamengo. Dagen efter var han på omslaget av Brasiliens största tidning. :)
Barcelona Myrran
2007-03-25 12:07
Nu när det bara varit landslags relaterade saker här en bra tid så tänkte jag lägga upp lite Barca rykten. Notera att allt är från tribalfootball.com, alltså ingen trovärdighet i det.

Zambrotta har dementerat en Milan flytt till sommaren, men Ronaldinho säger att han vill spela med Kaka i Milan i framtiden.

Milito bröderna i Zaragoza ska även intressera Barca. Inget pris sagt men Barca ska vara sugna att värva båda två.

Andra målvakten Jorquera funderar över sin framtid i Barcelona och kan lämna klubben i sommar eller när hans kontrakt går ut 2008, men han håller på att kontrakt förhandla med Barcelona endå. Detta har gjort så att Barca tagit upp sitt intresse av Oscar Ustari från Argentina, runt 6 miljoner pund värderas han till.

Fyra andra namn har sägs ha dissuterats också, Frank Lampard, Arjen Robben, Rodrigo Palacio och Daniel Alves. Rikjaard sägs ha fårr 35 miljoner pund för dessa inköp plus de pengar han får av sålda spelare, vilka sägs vara Lilian Thuram, Thiago Motta, Sylvinho, Gio van Bronckhorst, Juliano Belletti, Ludovic Giuly, Eidur Gudjohnsen och Santi Ezquerro.

Decos framtid är osäker då Man Utd är ett av alla lag som rycker i portugisen, Man Utd tror sig ha övertaget över resten av lagen då C.Ronaldo spelar i Man Utd.
Barcelona Alenoinho
2007-03-25 11:54
Kollade igår på matchen live och tyckte att ronaldinho va helt passiv hela matchen.. Såg ut nästan som han inte brydde sig om den här matchen men däremot KAKA vilken lirare!! Löper ständigt och blir alltid farligt när han har bollen!

Ps Någon som såg Quaresma igår mot belgien?? shit va grym han va!
Barcelona Més que un club / Messi
2007-03-25 11:35
Någon som vet vart man kan ladda ner hela matchen.
Visca el barca.
Barcelona Puyol_Saviola
2007-03-25 11:05
Det är ju så himla tråkigt att inte ha match att se fram mot på kvällen. :(

Får la städa hela huset då... tråååkigt.
Barcelona Evička
2007-03-25 11:00
tarrak / Det verkar som om jag inte är den enda som missade första killens entré, medan du tydligen såg det. Var kom han ifrån?

Varför poliserna kom in när det var för sent fattade inte jag heller? Jaja, det var en del annat som även det föll utanför mina begränsade förståndsgåvor, men man kanske inte kan förstå allt här i världen. :/
Barcelona Messínho
2007-03-25 04:19
Killen som skrev spelarbetygen för Spanien - Danmark är ju katastrof.. Xavi en tvåa..? han var fan så mycket bättre än det som skrevs, trots att man kan ha högre krav på honom.
Barcelona Ride_The_big_one
2007-03-25 01:25
Till alla er som vill ha Xabi som pivote han har samma position i pool som Xavi har i Barca!

Annons: