/spanien/barcelona/forum/23282.aspx/spanien/barcelona/forum/23282.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona El Culé
8/24/2007 23:21
tarrak.

Det verkar ju onekligen som om att Alves och Sevilla har nästintill kommit överens om att kommer det ett bud som är rätt så släpper dom honom om han tycker det känns rätt.

Frågan är hur roligt det blir för Alves att spela kvar efter denna lilla karusellen. Han må inte vara uppskattad av fansen och det känns inte som om han kommer gå in för det på samma sätt iom att han inte brinner för klubben.

Jag har faktist ingen aning.

Barcelona ForcaBarcelona
8/24/2007 23:21
`Tycker ni Marques lr Thuram borde starta på söndag bredvid Milito när Puyol fortfarande är skadad ??
Barcelona Ken
8/24/2007 23:17
Hmm racing har värvat en klass anfallare enligt mig nu om man går efter dortmunds redaktionens sida? Smolarek e en polsk klassanfaller som jag trodde ville spela i ett mittenlag i någon av dom stora ligorna, men att han nu går till racing kan ju inte ses som något annat än positivt för dom kanske kan bli en ny Zigic fast dom inte alls är lika spelartyper!!!!!
Barcelona tarrak
8/24/2007 23:12
Captain Fantastic!

Jag måste säga att jag är av totalt motsatt åsikt. Herr Alves har på eget bevåg skrivit på ett kontrakt med Sevilla för inte alltför länge sedan och då anser jag att han skall slutföra det om inte klubben vill annat. Att Sevillas supportrar blir förbannade och besvikna är väl inte konstigt med tanke på att de betalar en stor del av hans lön.
Barcelona Rambla
8/24/2007 23:11
Tror ni att spelare som Ronaldinho, Samu, Henry mm spelar gratis?

Tror ni att Saviola valde Madrid för en budgetlön. Var inte så naiva. Har en fotbollspelare chansen att bli värvad av en storklubb och samtidigt dubbla en redan hög lön, så kan ni vara säkra på att det kliar i fingrarna på vem som helst innan de skriver på.
Barcelona Captain Fantastic!
8/24/2007 23:03
Ämne: - Fråga vilken suppo....
Jag ser inte så mycket fel i Alves uttalande, de är alla bara fotbollsspelare som gör detta som ett jobb först och främst. Att göra alla fans nöjda världen över måste ju ändå ses som sekundärt.

Varför ska det alltid bli så mycket skrik när en spelare säger att han vill ha hög lön och spela med ett G-14 lag istället för ett mindre lag? En ingeniör väljer ju såklart att jobba med Ferrari eller Koeningsegg framför Fiat eller Volvo. Varför ska vi förundras så pass mycket om en spelare hellre vill spela med lag i den absoluta toppen och med en lön som slår alla gränser?

Vi är alla människor trots allt, och grunderna för vårt begär finns där oavsett det jobb vi har...
Barcelona MESSIIII
8/24/2007 22:43
längtar efter matchen som fan
Barcelona Theirry Henry
8/24/2007 22:33
Det var inte bra sagt av Alves, plötsligt sjönk han i mina ögon!

Iaf nu är det dags för la liga igen, äntligen väntan är över och det vara knappt två dagar kvar till Barca´s match. Själv så tror jag att Mister kommer att ställa upp med Henry-Etoó-Ronaldinho. Messi får börja på bänken med tanke på att han spelade de sista matcherna förra säsongen och så medvarkade ju han i Copa America också.
Barcelona Et0
8/24/2007 22:17
- Fråga vilken supporter som helst vad de skulle göra för att få dubbla sin lön. Det sa Alves. (länktips)

Fan va trött man blir trött på de här jävla pengakåta spelarna. Har de inget värdighet i kroppen. Fyfan va kul det hade varit om någon sprang in på plan och kastade sedlar på Alves, gärna Figo också.
Barcelona BARÇAAA
8/24/2007 21:56
Hej Rambla. kan du vara snäll och skicka barca bild som jag vill ha till mitt visa kort, den ska vara 480*480 och inte överstiga 3mb
tack på förhand
Barcelona Steve-O
8/24/2007 21:51
Mes Que Un Club / r.nald!!!

Chilla lite! Jag tjafsar iaf inte, vill bara inte att folk ska missa matchen pga att de inte har Sport-Expressen som de eventuellt tror att matchen visas på när folk skriver det.
Barcelona Mes Que Un Club!!!
8/24/2007 21:45
r.nald och Steve-O:
okej matchen visas på Sportexpressen och TV4+, bara ni inte tjafsar!!
prata istället om matchen, själv vill jag att Ronaldinho-Henry-Messi spelar men vi får ju se, men jag tror att Rijkaard sa idag att han ska spela Etoo och inte Henry .. ändå bra :D
Barcelona r.nald
8/24/2007 21:37
STEVE-O nej på gud tv 4 Sportexpressen ska vissa på matchen Racing-Barcelona
Barcelona Steve-O
8/24/2007 21:35
r.nald

Det gör den ju inte alls! Matchen går på TV4+, punkt slut.
Lukas.RP
8/24/2007 21:30
Okej tack, känns som alla vet när matchen spelas och vilken kanal den visas på. :P

Hur tror ni "Mister" formerar sina mannar?
Barcelona r.nald
8/24/2007 21:28
på söndag tv 4 Sportexpressen ska vissa matchen Racing-Barcelona

Barcelona Gaucho#10
8/24/2007 21:19
Tv4+ Söndag 26 augusti

18.30 Fotboll: Studio
La liga.
19.00 Fotboll: Racing-Barcelona
Spanska ligan. Match direkt. Kommentator: Johan Edlund.
21.00 Fotboll: Valencia-Villareal
Spanska ligan. Match direkt. Kommentator: Daniel Kristiansson.

Enligt Viasats hemsida
Barcelona BARÇAAA
8/24/2007 21:00
Hej är det någon som har Barcas loggotyp som är 480*480 och inte överstiger 3mb.
Barcelona Kim
8/24/2007 20:54
Ämne: Varför har inte Eto ....
Av den enkla anledningen att han lämnade Real Madrid för Barcelona. Aj aj, så får man inte göra. ;)
Barcelona Rambla
8/24/2007 20:15
Dessutom så är han registrerad som mexikan och inte brasse trots att hans far är det. Mamman är mexikanska.
Barcelona Steve-O
8/24/2007 20:03
"Giovani dos Dantos" (!). Bör man inte läsa igenom sin artikel innan man pubicerar den?

Som jag har sagt innan, hädanefter kommer TV4 sända sina lördagsmatcher från La Liga på TV4 Sport och söndagsmatcher på TV4+.
Las Palmas Pio pio
8/24/2007 19:55
Jaja, hörni!

Det blir nog Barcelona på TV4+. Grejen var att först så skulle Valencia - Villareal spelas kl.19 och sändas via TV4+. Men nu har den matchen flyttas till kl. 21 då den ska sändas av La Sexta (en kanal i Spanien!). Att denna match flyttades gjorde att man då sänder Barcelona. För att klargöra; innan ändringen:

Racing - Barcelona 19.00 TV4 Sportexpressen
Valencia - Villarreal 19.00 TV4 +
Espanyol - Valladolid 21.00 TV 4 +

Efter ändringen så blir de nu istället:
Racing - Barcelona 19.00 TV4 +
Valencia - Villarreal 21.00 TV4+
och SÄKERLIGEN - ej säker! -
Espanyol - Valladolid 21.00 TV 4 Sportexpressen
Barcelona DaaniP
8/24/2007 19:40
det står ju olika på alla sidor!
Lukas.RP
8/24/2007 19:37
Kan någon klargöra för mig på vilken kanalen matchen visas på? Det kan inte vara så svårt. Tack!
Barcelona DaaniP
8/24/2007 19:31
här har ni en länk där det står tv4+ på precis under capello bilden!
Barcelona Roni#10
8/24/2007 19:27
Men vaa? det står tv4+ här på svenskafans. Står olika överallt..jaja då vet jag inte. Tur att jag har båda kanalerna:D
Barcelona Abbe_
8/24/2007 19:27
FCB10

Jag förstod såklart att du menade miljoner så det var inte riktigt det jag reagerade på. Det jag reagerade på var att 300 Miljoner Euro är ganska mycket och att du nog menar 30 miljoner Euro. ;-)
Barcelona FCB10
8/24/2007 19:20
Abbe_

haha glömde miljoner..
Barcelona Mark
8/24/2007 19:18
Roni#10 länk?
Barcelona Roni#10
8/24/2007 19:16
e inte 100% säker men det verkar så eftersom att det står att Sportexpressen visar matchen på väldigt många ställen
Annons: