/spanien/barcelona/forum/23276.aspx/spanien/barcelona/forum/23276.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Ride_The_big_one
2007-04-07 03:10
Karam

Eftersom spelarna inte är vana vid 4-4-2 räcker det som svar?

Det är ju en sak att småändra taktiken under matchens gång men 4-3-3 är taktiken som tränaren kommer köra på.

Förövrigt så verkar Ustari riktig skön och vilka reflexer han har, små kikat i youtube visst räcker inte det för att dömma en spelare men skulle han skriva på skulle inte jag bli sur.

:D
Barcelona Guardiola__
2007-04-07 01:26
1-3 vinst till oss på lördag:)
Delarocha
2007-04-07 01:14
Håller med föregående skribent, helt onödigt o byta taktik för denna match endast för att Eto'o är borta. Ser nog hellre Saviola som anfallare imon. Hoppas Messi o Ronaldinho gör bra matcher då jag tror det kan bli relativt svårt annars, då Saviola är ingen spelare som skapar nåt på egen hand som Samuel är.
Barcelona Messidinho 10
2007-04-07 00:55
Ämne: Ämne: vem ans....
Vf ska vi ändra på formationen. e det bara för Etoó är borta? Tycker inte att det e formationen det e fel på. Kan man inte spela mellan två av världens bästa fotbollsspelare så kan man inte spela alls.

Förövrigt så tycker jag att Saviola ska spela imon!! 3-1 vinst för Barca. Messi x2, Saviola.
Real Madrid Karam
2007-04-06 23:31
Ämne: vem anser ni att få ....
Vfr inte ändra till 4-4-2 ??
Barcelona RAVA
2007-04-06 21:52
kolla bara här
Barcelona RAVA
2007-04-06 21:47
vem anser ni att få börja som anfallare imorn tycker ni?? EL conejo elr guddy?
Barcelona Myrran
2007-04-06 21:36
RAVA
Bara av nyfikenhet varför skulle jag var en excentrisk kille?
Och ja han var med i Argentinska VM truppen.
Barcelona RAVA
2007-04-06 21:23
myrran
jag tycker att du e en excentrisk kille och jag säger tack för ditt svar och där kan alla kolla på oscar ustari han är messi kompis eller argentiniska målvakt han var i argentiniska VM truppen till tyskland har jag rätt?
Han e en omedelbart hoppare snabb och fina räddningar kolla på länken !!!
Barcelona Myrran
2007-04-06 21:05
När ämnet Oscar Ustari ändå är uppe så kan jag lägga in min åsikt om en värvning av honom. Jag tycker att det skulle vara en bra värvning för Ustari spås en ljus framtid, har dock inte sett han spela. Och Jorqueras kontrakt går väl ut 2009 om jag inte har fel så då skulle det passa perfekt att värva Ustari nu i sommar och sedan låna ut han till en annan klubb. Som Rambla sa innan tex. Zaragoza för att underlätta en värvning av Gabriel Milito. Sen är det bra att Valdes får någon ung och hungrig flåsande i nacken på träningarna också, då jag själv inte tror att Jorquera gör detta så mycket som Ustari skulle gjort. Och om Valdes får någon hungrig bakom sig borde han höja sig det snäppet som behövs för att han ska bli en av världens bästa målvakter.
Barcelona Rambla
2007-04-06 20:41
Ämne: RAVA
Det går rykten....
Dessa rykten har även stått i spanska tidningar. Mycket riktigt så har Indepedientes president varit i Barcelona i dagarna. Det sägs att Ustari eventuellt kan komma att lånas ut till Zaragoza för att förenkla en värvning av Gabi Miltio.

Henk Ten Cate:

Där har du hymnen i två olika versioner i mp3-format. Versionen med Beth kan rekomenderas. En katalansk sångerska från Barcelona som vann Spaniens version av Idol för några år sedan.
Barcelona Myrran
2007-04-06 20:04
RAVA
Det går rykten om att Barca är intresserade av Ustari och att Independientes "boss" var i Barcelona nyss för att prata om en övergång. Dessa rykten finns på bla. tribalfootball.com inget officiellt än så länge.
Barcelona RAVA
2007-04-06 20:01
Barca har nästan gorjt klart med Independiente första målvakt oscar ustari har jag hört nys är det där rätt eller tacksam för svar???
Barcelona Henk Ten Cate - El Mister
2007-04-06 19:58
Någon som snabbt kan länka någon sida man kan ladda ner Barca Hymnen?

Länka inte cml.nu för den funkar inte.

Ska ha låten i min Barca-film som är mitt projektarbete så vore tacksam om någon kunde svara snabbt!

=)
Barcelona Tompa
2007-04-06 18:14
Så har nya rykten om Henry på väg till Barca dykt upp igen. För egen del har jag inte ändrat uppfattning från förra våren. Henry är en fantastisk spelare men eftersom vi redan har världens bästa anfall är det helt enkelt ett onödigt köp. Och förresten, vad är det som säger att det ens finns en smula sanning i det som skrivits senaste dagarna?
Barcelona RAVA
2007-04-06 17:40
har jag fel eller? skulle ni inte hoppas om han gör mål i varenda match som han bruykar göra de senaste matcherna?
Barcelona RAVA
2007-04-06 17:37
tråkigt och höra det skulle hoppas att han blir spaniens skyttekungen igen i den här sassöngen
Barcelona MESSIII
2007-04-06 17:20
Eto'o skadad och missar matchen imorgon!! :(
Barcelona Rambla
2007-04-06 16:59
Varför tror ni att Henry skulle gå til Barça? Han hade chansen efter förra säsongen, han funderade och var nära att komma, men ändrade sig i sista stund och valde att stanna i Arsenal. Han skrev ett nytt 5-årskontrakt. Varför skulle han helt plötsligt ha ändrat sig? Begriper mig inte på en del av er som tar helt ogrundade lösa rykten på allvar.

Vad är det som säger att Barça ens är intresserade i dagsläget? De var det i somras men knappast nu. Han fyller 30 i år, har ett nyskrivet kontrakt med Arsenal och kommer att kosta mycket mer än vad Barça kunde få honom för då.
Barcelona Barça_10Ronnie
2007-04-06 16:58
Ämne: Vad händer med REM o....
Jag tror inte att Ronaldinho flyttas ner till mittfältet. Han är ju bäst som vänsterforward och vi har ju redan Xavi, Deco och Iniesta på mitten.
Barcelona Fc Barcelona / Ronaldinho
2007-04-06 16:53
Vad händer med REM om Henry kommer till oss ?
Själv tror jag att Ronaldinho flyttas ner till mittfältet och Henry blir Forward
Barcelona Rambla
2007-04-06 16:48
Ämne: Du vet bättre:P....
Nej, jag vet inte bättre. Du frågade vad VI tror? Jag gav dig ett svar. Sen får du tolka som du vill.
la nihat
2007-04-06 16:43
Du vet bättre:P
Barcelona RAVA
2007-04-06 16:42
jag anser inte att eto'o kommer inte att lämna oss men jag tycker att fansen vill ha eto'o +henry:tillsammans
Barcelona Rambla
2007-04-06 16:42
Jag tror så här. Det är media som hittar på att Barça lägger bud på Henry. Han själv har sagt att han tänker stanna i Arsenal karriären ut. Bara för att det gått lite sämre för Arsenal den här säsongen så spekuleras det vilt.

Det finns inte en chans att Eto'o skulle föredra att spela för Liverpool mot Barça. Han har kontrakt till 2010 och vill inget hellre än att fortsätta i klubben. Annars ljuger han väldigt bra. Bara för att han gett beröm till Liverpool i någon intervju, vilket bara är naturligt eftersom lagen möttes i CL, betyder det inte att han vill lämna klubben. Skulle han gå till PL, så är hans val Arsenal och ingenting annat. Henry är nog hans största idol och han skulle nog tycka om att spela med honom.
la nihat
2007-04-06 16:37
Barcelona lägger bud på Henry
Bjuder 275 miljoner kronor för anfallsstjärnan..
Henry tror jag går till er eto'o tror jag går till liverpool eller vad tror ni??

Barcelona Mot Nya Tider
2007-04-06 16:30
Ifall Christian Chivu skulle anlända till Barcelona i sommar, så skulle det vara en tillgång för laget. Mycket stabil mittback, ung och med en del erfarenhet. Tanken att se honom sida vid sida intill Puyi får en o vattnas i munnen;9

Tror ni Ronaldinho hade tagit alla frisparkar då?
Chivu kan, han med!:)

Tråkigt att Eto'o inte kan lira imorrn, en viktig pjäs;(, men vi har ju ersättare:)
Guddy eller kaninen...
Barcelona Fc Barcelona / Ronaldinho
2007-04-06 16:26
Vad säger ni om det ? Vem skulle inte vilja ha Henry i sitt lag ?
Barcelona Rambla
2007-04-06 16:14
Segerchanserna sjönk med 40% i och med att Samu inte kommer till spel. Med honom på plan är det nästan garanti med åtminstone 1 mål. Vi behöver verkligen den här vinsten så att vi håller distans till den jagande flocken. En förlust är ingen katastrof, i värsta fall så går Sevilla förbi med 1p och Madrid med 2p bakom om de vinner mot Osasuna. Vi vet ju alla att det knappast är någon garanti nu för tiden.
Barcelona Rambo~
2007-04-06 16:09
Hoppas Saviola startar...
Annons: