/spanien/barcelona/forum/23272.aspx/spanien/barcelona/forum/23272.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barca__-
2007-04-07 23:56
Adriano_ //

Just detta man vill slippa lite ute i fotbolls världen. Vill inte ha nå "money-talks" utan måste finnas lite heder och klubbkänsla i det hela.
Barcelona RonaldinhoG
2007-04-07 23:55
Ämne: Barça-Ronnie10

j....
Självklart vill alla ha ett ungt lag och kanske man hade inte tackat nej till dem spelarna men hur tror du att Barca hade spelat i ett spelsystem som inte de har spelat alls?
Barcelona Adriano_
2007-04-07 23:52
Smogen

så du menar att detta är omöjligt? då kan du ingenting om fotboll grabben..
Barcelona Barça-Ronnie10
2007-04-07 23:52
Ämne: Barça-Ronnie10

j....
Vi har väl inte någon "gammal" startelva direkt. Men jag skulle inte kalla spelare som Henry och Pablo speciellt unga.
Barcelona Adriano_
2007-04-07 23:48
Barça-Ronnie10

jag vill ha en ung startelva :)
skulle du tacka nej till dem spelarna eller ?
Barcelona Smogen
2007-04-07 23:47
Adriano_

Jag är ledsen att säga det men jag är väldigt glada över att du inte har något att säga till om i Barcelona.
Visst, det är bra spelare du räknar upp, men eh...verkligheten glömmer du.
Barcelona Barça-Ronnie10
2007-04-07 23:46
Adriano_
Håller med Meley. Du vill ju att två av våra bästa spelare ska säljas och sedan köpa in sex nya spelare. Varför? För att vi förlorade mot Zaragoza? Sen vill du ju att vi ska byta spelstil till en 4-4-2 uppställning.

Ps: Adriano spelar väl inte i barca lr :P
Barcelona Adriano_
2007-04-07 23:43
ja det är klart att jag är! men man behöver rensa lite ;)
Barcelona RonaldinhoG
2007-04-07 23:42
Ämne: Adriano_

Är du ve....
Ja det var de jag också undrade från början.
Barcelona Meley
2007-04-07 23:40
Adriano_

Är du verkligen ett Barcelona fan? :/
Barcelona RonaldinhoG
2007-04-07 23:38
Först och främst så vet du inte äns hur reglerna lyder och för de andra så vill du ju köpa och sälja spelare som när man är i en marknad.
Jag tror faktiskt att du har kommit till fel forum då jag tycker du hade passat mer i Real forumet där du kan skriva hur mycket som helst vilka spelare du vill köpa och vilka startelvor du vill att man ska köra med.
Barcelona oOk!
2007-04-07 23:33
Ämne: sälj ronaldinho för ....
Mmm... Pablo...
Barcelona Adriano_
2007-04-07 23:32
R10 (R9 Ronaldo)

vilka regler `?
Real Madrid R10 (R9 Ronaldo)
2007-04-07 23:31
Adriano_

Utan att överdriva, jag tycker du bör spärras i en månad för att inte ha följt reglerna.
Barcelona Adriano_
2007-04-07 23:30
sälj ronaldinho för 1.2 - 1.5 miljader
deco säljer vi för 175 250 miljoner
sen köper vi
c.ronaldo för 300-450 miljoner
henry för 250 miljoner
robben för 60 miljoner
pablo för 130 miljoner
ustari för 110 miljoner
essien för 200-300miljoner

allt detta baraför att vi säljer ronaldinho ! om jag fick välja hade jag gjort detta lätt. eller va säger ni ?

ustari
zambrotta puyol pablo gio

messi essien iniesta/xavi c.ronaldo

eto'o henry

bänken
valdes
marquez
edmilson
xavi
gily/gio dos santos
robben
gudjonsen/kirkic

kommentera snälla!
Barcelona RonaldinhoG
2007-04-07 23:30
Ämne: Nästa säsong tror ja....
Just nu är de bara lösa rykten som kommer och går faktiskt. Barca sägs ha visat intresse för Chivu, Mexes och De Rossi i Roma men jag tror faktiskt Roma inte släpper någon av de här storspelare för att de betyder oehört mycket för Roma. Men vi får väl hoppas att någon av Chivu eller Mexes kommer till oss då vi behöver förstärkning i backlinjen, helst mittbackpositionen.
Barcelona Barça/
2007-04-07 23:28
hoppas att de rossi, chivu, ustari och henry kommer !!!
Barcelona Saniin
2007-04-07 23:27
Nästa säsong tror jag att barca kommer köpa bra spelare inte så kända men tillräckligt bra dom har sakt att dom har vissat intresse till några roma spelare e det sant kan någon ge mig en sida där var det står om vilka spelare barca vill ha eller ska lägga bud på snälla
Barcelona barcalover 3
2007-04-07 23:25
hade räknat me förlust idag efter att ja fick veta om att eto inte skulle vara me..men jag är inte rädd för att vi ska förlora ligan nej nej..den är våran igen..vi har enklaste matcherna av alla toplagen kvar..av alla matcher vi har kvar så vinner vi alla förutom 1
Barcelona RonaldinhoG
2007-04-07 23:21
Ämne: hoppas dem kommer: h....Du hoppas för mycket verkligen. Hur stor sannolikhet tror du Essien, C.Ronaldo och Henry kommer till Barca då Barca har redan visat intresse tidigare fast dem har tackat nej.
Ustari däremot hoppas jag själv också att han kommer till oss då vi behöver en reservmålvakt då ja inte tycker Jorquera räcker till i Barcelona.
Och förresten så har ju Barca bara 500 milj(rätta om jag har fel)att köpa spelare för och du tror väl att alla ska komma gratis till Barca?
Barcelona Saniin
2007-04-07 23:21
Henry kommer troligen och Robben men dom andra kommer nog nt komma
Barcelona Adriano_
2007-04-07 23:19
hoppas dem kommer: henry, c.ronaldo, robben, essien, pablo och ustari
Barcelona Saniin
2007-04-07 23:17
Rambla jag sajer bara en sak du har fulltständigt rätt
Barcelona RonaldinhoG
2007-04-07 23:17
Ämne: Ämne: just dä....Iniesta var inte alls i form idag så som han brukar vara men jag tycker att han inte borde få starta då han blir för det mesta stillastående emellanåt. Han borde få hoppa in istället vid andra halvlek där han sätter press på motståndarna då jag tyckte att Pablo Aimar tryckte ner honom.

Ronaldinho blev varnad för att han slängde sig och ville ha frispark.
Barcelona Saniin
2007-04-07 23:16
duu har rätt men Rejkard jag kan inte fortfarande förstå vf han spelar 3-4-3 mkt dåligt
Barcelona Rambla
2007-04-07 23:16
Ämne: Ämne: just dä....Rijkaard - Två raka ligatitlar och en CL-titel på tre säsonger.

En tredje ligavinst på gång. För var så säker, det finns mycket som talar för det i år igen oavsett förlust mot Zaragoza idag.

Och du tycker att han inte är rätt tränare för Barça? Jag trodde jag hade läst allt. :D
Galctico
2007-04-07 23:13
Ämne: just därför förtjäna....
Han har lite rätt i med de där med Rajikaard. Spelarna gör sitt. MEr kan de inte göra. Enligt mej är Rajikaard inte den bästa tränaren för barca. Finns bättre som t.ex S.G Erkisson. Ja tycker han hade passat i ert lag men ja alla har sina åsikter.

Hade ni ens -Iniesta på plan idag?

varför blev ronnie varnad?
Barcelona Saniin
2007-04-07 23:12
Lyssna Barca fans vi spelade inte så himla bra idag vi kunde bättre hade vi sattit våra lägen vi hade vunnit men Miltos måll va helt osanolikt,det var värkligen tur men vi kommer ta ligan lita på mig
Barcelona Barça/
2007-04-07 23:12
Tråkit med förlost i dag! Kan någon säga varför barca spelar 3-4-3 :S vi vann ju Cl och La Liga förra året med 4-3-3 varför kan vi inte spela det i år(???) :S:S
Barcelona Rambla
2007-04-07 23:07
chrisespaña:

Ronaldinho är lik Goofy, det vet alla. Dessutom så är han mycket sötare. :D

La Cibeles:

Det hela kom nog till efter att Morientes var med och slog ut er ur CL med Monaco. Nästan säker på det.

Som jag ser det. Vad är tanken med att låna ut spelare som inte riktigt platsar i truppen? Jo att de ska lära, mogna som spelare och härdas. Jag anser att man då skickar ut fel signaler när man först menar att de inte duger till i det egna laget men trots det får de inte spela mot klubben de tillhör. Störtlöjligt.

Se på våra canteranos Verdú och Christian Hidalgo i Depor. De var riktigt bra i bägge matcherna mot Barça och man vart nästan lite förbannad för att de spelade så bra. För att inte tala om Maxi Lopez, som slet som ett djur när vi mötte Mallorca. Han var nära att skada Puyol flera gånger just för att han var för het på gröten. Trots det så är jag glad att de får spela mot Barça.
Annons: