/spanien/barcelona/forum/23268.aspx/spanien/barcelona/forum/23268.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid Madrista Johan
2007-04-10 04:56
Det är CL imorron och på onsdag eller?

Där inte vi eller ni e med ;)
Barcelona Barça-fan
2007-04-10 02:18
Jag tror det skulle kunna vara nyttigt om real nu går om barca i ligan. Missuppfatta mig inte, jag vill fortfarande att barca vinner ligan till slut men det behövs en väckarklocka. Spelarna måste börja prestera på planen och skita i yttre omständigheter.

Ronaldinho flexar endast magrutor som svar-på-tal till journalisterna. Den motiveringen borde alltid finnas där och ska inte behövas tvingas fram.

Jag tror allt rotar sig i Rosell-Laporta dramat.
Barcelona T#11
2007-04-10 02:13
om barca har spalat relativt svagt, vad har real gjort då? spelat bedrövligt!
Las Palmas Van Banktoast
2007-04-10 01:54
Vad tycker ni om Sevilla då??
Visst spelar dom roligare fotboll än er och Madrid.
Delarocha
2007-04-10 00:29
På ett sätt blir väl ligan mer intressant om Real vinner, ännu mer intressant om Sevilla vinner. Vinner Barcá tycker jag detta är ett tecken på att ligan är relativt svag detta året då Barcá inte varit speciellt bra men ändå vinner. Men bryr mig inte om ligans bästa så länge Barcá vinner.
Barcelona T#11
2007-04-10 00:19
jo, så här ligger det till!
om real vinner så kommer la ligas status sjunka
och om barca vinner så är bara starkt av dem, med tanke på två viktiga spelare har varit borta nästan en halv sesong, så är det bara helt enkelt.
turKen_a
2007-04-10 00:16
Har inte real fansen ett eget forum att gråta i??

Barcelona Myrran
2007-04-09 23:52
Guily sägs vara påväg till Lyon, iaf enligt fransk media. Kanske ett byte mot Abidal?
Barcelona Myrran
2007-04-09 23:34
Luca Toni #30
Så du menar att ett pris som man delar ut till den bäste spelaren 2006, alltså ett pris för sina prestationer under året 2006, gör att man är bäst nästa säsong också tills någon har blivit utsedd igen? Cannavaros utnämning var för att han var världens bästa spelare UNDER 2006 lika så var Ronaldinho världens bäste åren 2004 och 2005. Men detta gör inte att Cannavaro är världens bäste under 2007 tills någon ny har blivit utsedd för ärligt talat så kan inte hans prestationer jämföras med tex. C.Ronaldo.

Sen så är Italien världsmästare 2006, och regerande mästare tills nästa VM, men det betyder inte att de är världens bästa lag 2007, 2008, 2009 osv. Samma sak med Grekland som är regerande Europa mästare men är dem det bästa europesiska landslaget just nu?

Om man sätter upp det så här så håller tyvärr inte din teori men jag respekterar din åsikt, alla har olika uppfattningar.
Barcelona Luça Toni #30
2007-04-09 23:14
barcalover, jo Cannavaro är världens bästa tills någon annan spelare blir utsedd till det, precis som Italien är världens bästa lag just nu. Men alla får tycka vad de vill, men enligt mig är det så.
Barcelona barcalover 3
2007-04-09 22:55
Karam är du trög?Cannavaro blev utnämd till världens bästa inom 2006-2007...de betyder inte att han fortfarande är världens bästa och de kanske du inser på matcherna :D
Barcelona Evička
2007-04-09 22:37
Ämne: hur får real fans sk....
På samma sätt som vi får skriva hos dem. Bara att gå in och skriva.
Real Madrid Karam
2007-04-09 22:34
Cannavaro har blivit utnämnd till världens bäste spelare. Jag har kanske varit inne i det här forumet 10 gånger det här året, och ungefär hälften av dem gångerna har jag sett att det står att ronaldinho är bäst. Är det svårt att inse att Cannavaro har blivit utnämnd för det, eller vad?
Delarocha
2007-04-09 22:30
Saniin: I believe it has something to do with democracy.

Nee, Om real vinner ligan är det mer tack vare ett Barcá ur form och som underpresterar än ett Real som presterar. Tråkigt men sant.
Barcelona Saniin
2007-04-09 22:21
hur får real fans skriva här ?
Barcelona Myrran
2007-04-09 21:54
"Att Real Madrid som många gånger presterat bedrövligt spel faktiskt nu skuggar Barcelona är ett bevis på att spelet för Barcelonas del inte alls fungerat lika bra som förra säsongen."

Förklarar det mesta faktiskt.
Barcelona Rambla
2007-04-09 21:14
Real Madrid 4 Ever:

Det är inte heller någon som har påstått att någon maräng bryr sig om det.
Real Madrid Real Madrid 4 Ever
2007-04-09 21:05
Rambla

Så klart inte, dom är ju bland dom bästa.
Men ärligt talat så bryr sig inte någon maräng om det, vinner vi står det inte : Real Madrid vann pga.. ja du vet..
Delarocha
2007-04-09 21:04
A3. Du har precis fått mig att bli en äkta maräng. Ni är verkligen mycket bra. Match efter match jag sett har ni spelat total antifotboll och direkt dåligt men ändå lyckats smälla in en boll, var mycket länge sen jag såg Marängerna spela bra. Får nog gå tillbaka till Zidanes tidiga år... Tyvärr...

Sen är det ju bra att ligga 2 poäng bakom Barcá som faktiskt spelat relativt medelmåttigt i år och haft skador på viktiga spelare. Är ni nöjda med det så ska jag inte klaga.
Barcelona Rambla
2007-04-09 21:04
Ämne: Ja visst ja, de vann....
Japp, mot ett Osasuna som hade halva startelvan av canteranos och reservspelare och som dessutom varit iväg och spelat en tuff Uefa-cupmatch så sent som i torsdags. Nu är marängerna riktigt på gång, vi får se upp nu. :D
Barcelona Rambla
2007-04-09 21:02
Evièka:

Det är nog Robinhos kommentarer om att Real Madrid vinner ligan lätt. :D

Den lille brassen har tagit över efter R Carlos "om tre veckor leder vi ligan".
Barcelona Evička
2007-04-09 21:02
Ja visst ja, de vann ju en match på hemmaplan. Det hade jag glömt.
Barcelona Evička
2007-04-09 21:01
Var får alla marängbarn luft ifrån plötsligen?
Barcelona Rambla
2007-04-09 20:59
Ämne: Leo_Messi19

Att ....
Jo, alla klubbar har ju bänkvärmare som håller lika hög klass som Eto'o och Messi, eller?
Real Madrid Real Madrid 4 Ever
2007-04-09 20:58
Leo_Messi19

Att man förlorar pga att 1 eller 2 spelare är skadade är heller ingen bortförklaring.
Truppen skall ju vara bred.
Tack för mig ville bara säga det, nu sticker jag. =)

Förresten om vi nu vinner, vad säger ni då?
Att vi hade tur? Knappast.
Att ni hade 2 nyckel-spelare borta halva sesongen? Soo..?
Barcelona Rambla
2007-04-09 20:38
A3:

Läs igenom ditt inlägg en gång till. Inser du sen inte hör töntigt det är att gå in på ett motsåndarforum och raljera om hur mäktiga Real Madrid är, att klubben kritiseras av media osv. Då finns det inget mer att diskutera.

Vad har det med Barcelona att göra? Vad är tanken bakom ditt inlägg? Att knäppa oss på fingrarna och berätta vilken fantastisk klubb Real Madrid är? Ska vi bli skrämda av ditt inlägg eller vadå? Personligen skiter jag fullständigt i den kungliga klubben Real Madrid, anser att det är en osmaklig klubb som får mig att må illa. Trots det, så håller jag oftast det för mig själv. Jag behöver inte gå in på Madrids forum med någon slags propaganda.

Det ser mest ut som om du är oerhört rädd över att Madrid ska bli utan en titel ännu en gång och försöker dölja det genom att framhäva hur fantastik klubben är här inne. :D
Barcelona BARÇAAA
2007-04-09 20:31
FC BARCELONA bara FC BARCELONA kommer vinna La Liga 06/07.FORÇA BARÇA!
Barcelona Leo_Messi19
2007-04-09 20:20
Så här är det alltid, Barca förlorar eller spelar oavgjort, och man tänker, varför förlorar dem? JA en bidragande orsak tex att Etoó var borta eller Messi var borta. TEX.

Och sen när Real förlorar, varför förlorar dem? Ingen var skadad eller borta, Jo dem spelade helt uselt,. och man hittar ingen förklaring till varför dem förlorar.

Kan låta anigen partisk ;), men de är fan sant!
Barcelona Ride_The_big_one
2007-04-09 20:17
A3

Pris för ha fört den mest meningslösa disskusionen går till A3, ditt pris ger dig 2 bodyguards eskortering enda fram till määäädrids forum.

Adios
Barcelona Meley
2007-04-09 19:53
Rambla

Låt dom hoppas i alla fall. Det skadar inte ;)
Annons: