/spanien/barcelona/forum/23251.aspx/spanien/barcelona/forum/23251.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Rambla
2007-04-14 10:45
Uj, när spelare som Pizarro och Klose börjar ryktas till klubben då börjar åtminstone jag bli rädd.

Hoppas att det är som det brukar vara, en massa spekulationer som saknar grund.
Barcelona Rambo~
2007-04-14 10:39
Ämne: Öh? Det måste ju fan....
Hehe ja det kanske var ett dåligt motargument, but still Porto vann Champions league det året så de bevisade att de var det bästa europeiskalaget och Deco var en viktig kugge i det laget. Så det jag vill komma fram till är att om man ska avvakta lite och vänta tills Diego gör någonting stort och imponerande kanske inte vinna CL direkt men du fattar poängen.
Barcelona Karzan
2007-04-14 10:19
Jag hoppas vi får klose. Han kan ju byta med eto elr nån när vi leder med t.e.x 3-0 4-0 så kan han hoppa in vi kan ju sälja guddy elr saviola
Barcelona Anton_
2007-04-14 10:02
Ska klose börja i barca,han är bra och så men vem ska han ersätta!!!
Barcelona _Giovanni_
2007-04-14 08:55
M.Klose

Det var Marca först och nu Goal.com

Kolla Länktips
Barcelona Gabriel
2007-04-14 01:09
Öh? Det måste ju fan varit det sämsta motargumentet du kunde komma med! Diego spelar i en sämre liga, jaha so? Deco spelade i Porto innan som är en svagare liga än bundesliga. Sen kan jag respektera dina åsikter men däremot inte hålla med dig när du tycker att Deco har bättre passningsskicklighet än Diego. Deco slarvar väldigt ofta i passningsspelet, han är väldigt nonchalant men trots detta har jag alltid försvarat Deco eftersom jag anser honom vara en viktig del av laget.
Barcelona T#11
2007-04-14 00:32
asså har du sett diego spela eller? han e grym. asså killen har växt som spelare och blivit mkt bättre, och så springer han mer än deco tro mig:)
Barcelona Rambo~
2007-04-14 00:10
Ämne: Det har varit en hel....
Tycker faktiskt att Deco är klasser bättre än Diego när det gäller passningskickligheten och speluppfattningen. Skotten tycker jag är ganska jämlika mellan de. Det ända som jag skulle tänka mig att Diego skulle vara bättre än Deco på är Snabbheten och huvudspelet? Konditionen vet vi ju hur mycket Deco springer per match! Han springer milen ;) Plus att Deco är en ledare på planen...Så nej tack ingen Diego som dessutom spelar i en sämre liga.
Barcelona Gabriel
2007-04-13 23:47
Det har varit en hel del snack angående ifall Deco skall stanna kvar eller inte till nästa säsong. Han själv säger ju att han vill stanna men när det kommer till mina egna tankar så är det lite skeptimism inför hans framtid hos oss. Han har inte direkt spela bra denna säsongen och åldern börjar stiga på honom. En risk många har är att bli allt för kära i spelarna i ett lag när man haft mycket framgång, jag menar på att vi inte får vara rädda för att byta ut spelare när de längre inte håller eller är på väg att gå nedför i karriären. Nu säger jag inte att Deco inte är tillräckligt bra för oss längre, men de finns faktiskt en spelare jag tycker påminner mycket om Deco som dessutom är väldigt ung. Diego i Werder Bremen tror jag skulle göra succé hos oss, älskar den spelaren. Skulle därmed inte ha något emot ifall Deco lämnade och man köpte in Diego. Däremot vet jag inte hur det är med eu-pass för honom.

Hörde dessutom att ManU är villiga att betala tillbaks pengarna vi la på Gudjohsen. Tycker det vore smart att ta in de pengarna för honom. Dels för att vi har unga spelare på väg in i A-laget som Dos Santos och Krkic, men även för att jag tycker vi behöver de pengarna för att lägga på andra spelare. Det behövs defenitivt en eller helst två nya backar och även en ny mittfältare.

Sen tvekar jag starkt på om X.Alonso skulle klara av jobbet som def.mittfältare. Han har hjälp av Sissoko i Liverpool. jag vet inte, tycker inte de känns som ett klockrent köp faktiskt. Sen föredrar jag både Xavi och Iniesta före honom. Aja, vi får se vad som händer.

Visca!
Barcelona Meley
2007-04-13 21:58
Jag tycker verkligen att Rijkaard borde använda Iniesta på Ronaldinhos plats på söndag. Vill inte se Messi på vänsterkanten. Och Iniesta presterar ju på hela plan :)
Skulle inte förvåna mig om han spelar Messi, Eto'o, Giuly.
Barcelona Myrran
2007-04-13 21:57
Karzan

Det handlar om att Xabi Alonso väntar på att Barca ska ta kontakt med han och att han vill någon gång spela i Barca. Men det står även att han trivs i Liverpool och vill stanna där blablabla. Babelfish engelska är på mellanstadie nivå :S
Barcelona Karzan
2007-04-13 21:49
kan nån översätta
Barcelona BARÇAAA
2007-04-13 21:11
GRATTIS Puyol.Hoppas du får lyfta La Liga pokalen varje år tills du blir 38.FORÇA BARÇA!
Barcelona fcb_10
2007-04-13 20:54
grattis våran kapten
Barcelona Messidinho 10
2007-04-13 20:25
Äntligen har Ronaldo skrivit på och det känns bra att det e Man U han spelar för de näst kommande 5 säsongerna. Vi slipper alla rykten.

Grattis Carles Puyol :)
Real Madrid Madrista Johan
2007-04-13 19:42
Grattis Carles Puyol.
Barcelona DaaniP
2007-04-13 18:06
myrran
haha tack för svaret ganska annorlunda emot vad jag har hört! :P;)
Barcelona Myrran
2007-04-13 17:49
DaaniP
Ronaldinho är sjuk, han har influensa.
Barcelona DaaniP
2007-04-13 17:32
Har jag förstått rätt när ja läste i sport att anledningen till att ronnie inte spelar de två kommande matcherna är pga att dem gör en idividuell fysik träning för han eller något sånt?

tacksam för svar
Barcelona Barça-Ronnie10
2007-04-13 17:27
Grattis till Puyol! 29 år. Det är synd att Ronaldinho missar Mallorca matchen men ja tror på vinst ändå. Vet någon om Eto'o är med?
Barcelona Henk Ten Cate - El Mister
2007-04-13 17:01
Ämne: Hej. Jag har inte va....
Lat eller? Gå in på Barcas hemsida så ser du bla. varför Ronaldinho inte är med.
Barcelona Fc Barcelona / Ronaldinho
2007-04-13 16:57
Hej. Jag har inte varit hemma på 2 dagar har inte kunnat läsa nyheter skulle vara snällt om nån kunde sammanfatta vad som har hänt vem som är uttagen till Mallorca matchen. Sägs att Ronaldinho inte är utaggen till matchen mot Mallorca isåfall varför ?

Läste att Puyol fyller år . Stort Grattis till Vår Krigare Carles Puyol !

Tacksam för svar
Barcelona r.Hyder
2007-04-13 16:50
Grattis Carles Puyol! Killen med störst hjärta och starkast inställning inför varje match!

Visca EL Barça Y Visca El Capitan!
Real Madrid [RealMadrid- R9 Ronaldo]
2007-04-13 16:15
Okej , tack så mycket. Och sen förlåt om jag störde.

Grattis Puyol !
Barcelona Myrran
2007-04-13 16:14
RealMadrid R9 Ronaldo
Sök på tex. ronaldinho.gif
Real Madrid [RealMadrid- R9 Ronaldo]
2007-04-13 16:11
Har en fråga , Hur hittar man såna rörliga bilder där t.ex Ronaldinho tunnlar 1 spelare ? Förstår ni , skulle gärna vilja veta.
Barcelona Myrran
2007-04-13 15:38
Riktigt härligt att C.Ronaldo klottrat lite på ett 5 års kontrakt med Manchester imorses, en fantastisk spelare men skulle inte vilja ha han i dagens Barca.
Barcelona Rambla
2007-04-13 15:35
Puñal:

Helt rätt, det var ungefär dit jag ville komma tidigare. Bara för att man är katalan bla bla. Du lyckades med en gång med färre ord. :)

La Cibeles:

Fel. Han sympatiserar inte, han anser att fångar oavsett vad de har gjort ska behandlas med mänsklig värdighet.

King_raul:

Din sarkasm biter inte längre. Bra försök dock. :-)
Real Madrid King_raul
2007-04-13 15:25
Oleguer måste ju kommas ihåg för något eller hur? För på gräsmattan gör han ingen historia ;)
Real Madrid Puñal
2007-04-13 15:17
Rambla:
Jag är själv inte så insatt i det hela... men bara för att man är Bask betyder det inte att man sympatiserar med ETA eller deras handligar! Men sen vad Oleguer har sagt eller gjort för stå för han!
Såå.. nu kan jag lägga ner denna diskutionen! ;-)
Annons: