/spanien/barcelona/forum/23250.aspx/spanien/barcelona/forum/23250.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Kimmpa_fcb
2007-06-26 23:11
Holländaren

Vad snackar du om?
Abidal är hästlängder bättre än Gio.
Och Gio har inte lyckats så Jätte bra i Barcelona precis, även om han har varit helt okej så har han inte varit outstanding precis.
Barcelona che_niels
2007-06-26 23:04
Bridge i Chelsea, kanske? Ganska medioker men med tanke på "vänsterbackskrisen" i världsfotbollen, så, varför inte.
Barcelona Holländaren
2007-06-26 23:00
Gio är en av världens bästa vänsterbackar, vilket i och för sig säger ganska lite eftersom fotbollen lider stor brist på vänsterbackar. Lämnar han är det en stor förlust och ett hål varken Sylvinho eller framför allt inte Abidal klarar att fylla.
Barcelona B_a_r_ç_a
2007-06-26 22:49
Jag undrar verkligen hur laget nu ska formas, men jag känner lite att vi blir starkare och starkare offensivt och tappar i deffensiven. Just nu står vi med 3 ytterbackar varav 2 (Belleti, Sylvinho) ryktas bort, lite konstigt. Sen va det någon som snackade om Toure och jag håller med, har sett killen spela och det är inget fel på hans spel men han är inte riktigt den deffensiva mittfältaren och han har inte ens spelat där. Dessuom så ryktas Motta bort, lite förstårlit men då står vi med bara marquez som deffensiv mittfältare om man nu inte ska försöka få Toure och spela där vilket jag inte riktigt skulle tro. Hur som helst så hopas jag det tänk igenom laget speciellt när vi har puyol, Edmilson borta och Gio flyttat.
Barcelona Mot Nya Tider
2007-06-26 22:48
På sport.es så står det att Javier Saviola, Thiago Motta och Gio lämnar. Kommer endast sakna Javier Saviola, men en fråga: Vart fan ska Motta?
Barcelona Rambla (Anims Puyi)
2007-06-26 22:39
Riktigt snygg måste jag erkänna. :)
Barcelona che_niels
2007-06-26 22:36
Rambla (Anims Puyi): Angående bortatröjor är Arsenals nya (länk) snygga...
2007-06-26 22:33
che_niels:

Personligen tycker jag att de är snygga, speciellt hemmatröjan som är en klassisk Barçatröja. Bortaställen är ungefär samma färgnyans som Cruyffs Dream Team hade på sina.

Heh, krönikören har tills nu inte haft mycket positivt att säga om Barcelona överhuvudtaget och det finns inte mycket som tyder på att det skulle ändras i framtiden. Däremot är hon riktigt vass på att analysera Dostojevskij, något hon kanske borde ägna sig åt istället.

Tittar man på Atléticos tröjor så är det ungefär samma, Nike de också, förutom andra färger.
Barcelona RonaldinhoGaucho10
2007-06-26 22:26
Ghazza
vad var det för distrubitör?
Barcelona ronaldinh0
2007-06-26 22:22
Någon som vet vart man kan se toures presentation??
Barcelona ze nemo
2007-06-26 22:21
Jaha du menar så Ghazza, det paketet har jag ju också :) Trodde du menade en spansk kanal, enbart med Barca.
Barcelona Ghazza
2007-06-26 22:20
ze nemo,

Köpte Viasat sport 1, 2 och 3 för 59kr/månaden.
Barca TV visas på tvåan om jag minns rätt. =)
Barcelona les culés
2007-06-26 22:17
underbart om fabregas kommer men låter inte troligt när vi har värvat yaya och henry, ddet käns som att laporta bara kommer rikta in sej på defensiven nu
Barcelona BARCALONETA
www.fcbarcelona.com Där har du barca tv......
länktips
http://blogg.expressen.se/barcaloneta
vår hemsida om fc b
Barcelona che_niels
Rambla (Anims Puyi): Tack för svar. Undrade eftersom krönikören på länktipset tyckte det var otroligt fult, något jag inte håller med om... helt okej, är ju inte direkt Chelseas nya ;)
2007-06-26 22:11
che_niels:

Där har du. Klicka på bilderna så blir de större.

Jag föstår att du är ledsen.
Barcelona les culés
2007-06-26 22:07
ze nemo

va fan trodde typ han va 17 :P ne men ja tänke närmast på copa america, men du kanske vet nått om de ?
Barcelona Ghazza
2007-06-26 22:07
Det är mycket som händer i Barcelona just nu. Truppen börjar formas och det ser verkligen ljust ut. Lite tråkigt med Motta som antagligen lämnar... Killen som kom till oss som 16 åring(?) och som jag verkligen trodde skulle blomma ut mer. Nåja, det är bara att önska honom lycka till.

Btw, har precis skaffat Barca TV. Gissa om jag är nöjd.. =)
Barcelona che_niels
2007-06-26 22:06
Kan någon länka till ert nya bortaställ?

Tack på förhand// en ledsen Gooner
Barcelona Isaac
2007-06-26 22:04
Kan folk som skriver på forumet använda begriplig svenska. punkt, komma, riktiga ord osv. Det är väldigt jobbigt att läsa igenom forumet när man måste läsa om varje mening två, tre gånger. Tack!
Barcelona ze nemo
2007-06-26 22:01
Les culés: Marquez lär inte spela u20-vm...
2007-06-26 22:01
Amunt!:

Äsch, sluta vara så purken. Killen har kvalitéer som en box-to-box spelare. Med hjälp av Xavi, Iniesta och Deco i defensiven så lär det gå bra för honom. Han har faktiskt erfarenheter som både mittback och defensiv spelare i tidigare klubbar. Så oroa dig inte. ;)
Barcelona les culés
2007-06-26 21:52
Rambla (Anims Puyi)

ok, när går u20-VM då och vart skall det sändas ? riktigt kul att kolla på dos santos :D

marquez föresten spelar han? eller har semester ?
Valencia Amunt!
2007-06-26 21:52
Toure som defensiv mittfältare?
Jag undrar om ens Barcelona har scoutat honom tillräckligt för han behöver en stark defensiv spelare brevid sig, det hade han i Olympiakos (där var han även kass i defensiven också) och i Monaco också...
Barcelona Suñol_
2007-06-26 21:48
Ingen här inne kommer bli erbjuden kontrakt av Real eller någon annan La liga klubb så lägg ner idiot diskutionen...helt ointressant även om det är hypotetiskt skicka PM så slipper ni förpesta forumet!
2007-06-26 21:47
Ämne: e de nån barca spela....
Nej, han ska spela för Mexiko i U20-VM som går i Canada.
Barcelona les culés
2007-06-26 21:37
e de nån barca spelare med i dagen copa america ? mexico spelar ju men vet inte om dos santos e me, e han de ?

Barcelona Sürer
2007-06-26 21:36
mot dom så kallade ´´sämre lagen ´´ i ligan bör Henry ronaldinho etoo messi starta för motståndarna backar oftast hem med hela laget och då är det onödigt att använda en pivote..läste att Gio lämnat..Gio var helt okej i barca men deklart att vi måste värva en vänsterback och hoppas att chivu kommer ..riijkard har ju ridigare sagt att han tycker om spelare som kan spela på flera olika positioner
Barcelona Romario 10
2007-06-26 21:33
Tackar nej till kontraktet, går sedan ut i media med att jag har tackat nej till madrid. Tror resten e inga problem!!!!!!
Barcelona Romario 10
2007-06-26 21:30
Till: Delarocha
Underskatta aldrig folks kärlek för Barca!!!!!!!!!
Annons: