/spanien/barcelona/forum/23248.aspx/spanien/barcelona/forum/23248.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Fredecó
2007-04-07 22:07
Som tränare tycker jag man borde se var och hur man får ut bäst ur en spelare. Man får inte ut mest av att ha Ronaldinho i mitten. Vet inte hur många matcher han varit i mitten och "kladdat" med bollen. Tycker Deco och Ronaldinho stannar av väldigt många anfall idag. Nu är de inte så att jag tycker dom var sämst på plan, utan de fanns ingen i Barca som förtjänar ett godkänt betyg idag enligt mig!
Barcelona Puyol_Saviola
Har funderat lite och varför ska man inte få klaga och såga R10?

Det går ju tydligen skitbra att såga Giuly, Oleguer och de andra jäms med fotknölarna eller tårna.
Jag såg inte matchen så jag tänker inte såga någon men seriöst ALLA ska kunna hyllas och sågas! Inte sant?
Barcelona Messi_Ronaldinho
Oleguer har alltid varit kass och tro mej Robinho : VI VET INTE HELLER VAD HAN GÖR I DETTA SUPERLAG !
Laget behöver absolut förstärkt försvar. Thuram är gammal, Marquez är klantig och Oleguer är obefintlig.
Vill se Xabi Alonso in nästa säsong och Deco ut. Bort med Thuram samt Oleguer och ta in Dani Alves och en stabil mittback som helst ska vara max 27-28 år gammal. Anfallet behöver inte förstärkning då Dos Santos och Krkic är på G.
Barcelona Rambla
Äsch, ingen idé att leta syndabockar. Även vi gör skitmatcher ibland, det är bara att acceptera.

Bara att se framåt. Vi har det i egna händer. Sevilla ska först slå Racing, som är i toppform. Ingen självklarhet som jag ser det. De kommer att tappa fler poäng, de har svåra matcher kvar och även Uefa-cupen att tänka på. Vi har det fortfarande i egna händer.
Barcelona Smogen
2007-04-07 22:06
det jag minst av allt behövde just nu är att jag skriver ett inlägg på 10 minuter som försvinner......grrrr....
sammanfattning.

vi kan tacka Rijkaard för mycket, tyvärr också för den här förlusten

domaren var ett skämt. hade många exempel, tex. hur han låter Zaragoza anfalla klart i 1:a halvlek trots att tillägstiden är ute och hur han blåser av matchen i andra halvlek när Barca ska anfalla trotts att tillägstiden inte är ute.
Frisparken mot Ronnie i slutet av matchen
Zambrottas gula kort, ett skämt.

och att ofta slår kämparanda klass, som idag
Real Madrid Maestro!
2007-04-07 22:06
Jag ber er ignorera ALLA Real Madrid fans som kommer in hit och skriver. Kvittar vad det är dom skriver, dem vill bara gotta sig i er besvikelse så bara ignorera idioterna!
Barcelona oOk!
2007-04-07 22:05
All heder till Zaragoza som gör en mkt bra match. Men vi gör det väldigt bekvämt för dem. Dålig rörelse och många spelare som inte alls var på tå. Hade det inte för Valdes så hade det blivit minst en två målsförlust.

Cantalejo är väl Spaniens bästa domare och jag tycker vi inte kan skylla på honom. Kanske fick vi något gult kort för mycket, men det är inte det som vi förlorar matchen på. Sedan måste ju spelarna klarar av att anpassa sin nivå till domaren, för han var enligt mig konsekvent genom hela matchen. Ronaldinho t.ex. borde lära sig att gå in närkamper utan att dra på sig frisparkar.
Barcelona Karlssoooon
2007-04-07 22:04
Deco får bära ett väldigt stort ansvar i anfallet idag och det är lätt att skylla på han. Men idag känndes det som att "problemet" fanns längre fram i banan men en blek R10 i mitten och det är väll bara normalt att messi spelar lite sämre efter några matchers absoluta världsklassfotboll. Sedan är Guily alltid bäst som inhoppare tycker jag. vad känner ni?
Barcelona Rambla
2007-04-07 22:03
Ämne: Jävlar va eran Olegu....
Jävlar vad du är dålig, men det är inget som förvånar oss.
Barcelona marcus
2007-04-07 22:02
Ronaldinho? han var inte någon stjärna i laget. Dock var han inte sämre än Iniesta, Oleguer, thuram eller någon annan av alla våra spelare. Detta var en lagförlust. Hur man kan få denna matchen till Ronaldinhos fel är i mina ögon en gåta. Ronaldinho får position som anfallare utan någon som helst spelare vars merit är målskytt.

Dags att sluta hacka på R10. Visst. Detta var en väldigt dålig insats av honom. Men inte var min favorit Iniesta något bättre.

Nej du min gode Frank. Dags att gå taktikskola?
Real Madrid Real_Robinho
Spärrad /Red
Barcelona Barca#1
Fan vad tråkig förlust idag. Alla förluster är tråkiga men den här gången kommer barca att förlora serieledningen och real och valencia kommer närmare. Sevilla kommer att få 1 poängs försprång inte bra alls:(
Barcelona Fredecó
Jag blir så oerhört irreterad på Riikjard. Hur kan man "ge" bort en halvlek sådär? Hur tänker man då man hellre spelar med 2 för tillfället halvdåliga backar (dvs Oleguer Marquez) när man istället kan spela med en av världens bästa högerback ? Sen målet som kommer till är rent ut sagt värdelöst agerande från Oleguer och Thuram. Det enda D'allesandro får göra där är att vända hem, han får absolut inte slå in bollen. Det lär man sig i förskolan, otroligt störande med individuella misstag. Verkliga "juniormisstag" :(
Barcelona RonaldinhoG
2007-04-07 22:01
Jag vet inte vad jag ska säga, men hur fan tänker Rijkaard. Bara för att 3-4-3 uppställningen mot Zaragoza i Copa Del Rey gick bra så betyder inte det att han ska alltid använda 3-4-3 systemet mot dem för när vi har en Zambrotta som är i form just behöver vi inte spela så som vi gjorde ikväll.

Jag är besviken för att vi vet vad Barca kan men vi får väl hoppas att det går lika dåligt för de resterande lag som kämpar för titeln.

Visca Barca y Visca Cataluña!
Barcelona Rambla
2007-04-07 22:01
Som sagt, känns lite väl onödigt att skänka bort en halvlek Rijkaard. Låt oss hoppas att det här var det sista bottennappet av Barça för resten av säsongen. Madrid kan jubla bäst de vill, de har fortfarande inte det i egna händer. De kan inte gå om oss på egen kraft.

Bara att se framåt nu. Onödigt förlust men så är det ibland. Det funkar inte alltid som man vill.
Real Madrid Real_Robinho
2007-04-07 22:00
Mohaha !.....!
Barcelona Meley
Oj domaren gillade verkligen att visa de gula kortet.

Jag vet inte vad jag ska säga, man kastar bort hela första halvlek, och en halvlek räckte inte. Oleguer håller absolut inte. Hemskt att den startelvan man hoppats på kom till i ungefär 65 minuten. Aja nu får man hoppas på att Sevilla, Real Madrid och Valencia tappar poäng då!
Barcelona kirtap
En av våra sämre matcher mot topplagen igen.
Bara gratulera zaragoza dom var mycket bättre även fast jag tycker det var ett skit mål.
Barcelona Messi_Ronaldinho
Vad fan är det med Barca när dom spelar mot Zaragoza ? :S
Hur fan misslyckas dom oftast ? Helt jävla otroligt. Ska man förlora denna match ska vi fan vinna resterande matcher med undantag Atl Madrid. Annars blir det ingen 3:e titel.
Real Madrid Daebes//Zizou
2007-04-07 21:59
Den dommaren är Spaniens bästa dommare. Inte för att jag ser/såg matchen. Dommare kan väl också få svackor. Någon som håller med mig när jag säger ta hit Englands dommarkår. Det räcker med att se på en match. Dommaren skrattar åt tuffa tacklingar.
Barcelona Tiago
2007-04-07 21:50
M19

Ne det har du rätt i men nivån på dommarna är helt otroligt låg.
Barcelona M19.
2007-04-07 21:49
Medina "La Tarjeta" Cantalejo.

Man kan inte vinna alla matcher :)
Barcelona Tiago
2007-04-07 21:49
Men åt helvete med dessa dommare man blir ju förjävla ursinnig när han ska plocka upp kortet för varenda liten avblåsning otroligt.
Barcelona Ordem e Progresso
2007-04-07 21:47
Tiago

Ja klart han är kvar!
Barcelona Tiago
2007-04-07 21:45
var är han Neeskens? Är han kvar i barca eller?
Barcelona Ordem e Progresso
2007-04-07 21:42
Ingen förlust !! Gör mål !!
Barcelona Warlei
2007-04-07 21:41
aså bara för att vi kritiserar ron och vill mer av honom betyder inte det att vi vänder honom ryggen... men han är helt enkelt inte med i matchen det är ju lika tydligt som att det oväntat snöade idag.... tror lätt att iniesta skulle kunna tillföra mer i hans ställe idag. för övrigt varför spelar iniesta def?????
Barcelona Ride_The_big_one
2007-04-07 21:40
Seså nu hejjar vi fram Barca in till det sista istället.

Kom igen Barca vi kan så mycket bättre!
Barcelona Smogen
2007-04-07 21:39
arghhh!!!!! där ska det ju bara vara 1-1!!!!
Barcelona Tiago
2007-04-07 21:38
Patetisk dommare altså
Annons: