/spanien/barcelona/forum/23240.aspx/spanien/barcelona/forum/23240.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Meley
2007-04-22 23:01
Jag känner mig så j-vla osäker med Thuram i backlinjen. Han passar inte i Barcelonas spelsätt. Tycker att Marquez (jag vet att han inte haft en bra säsong) är mycket säkrare, och han är mycket bättre i uppspelen.

Barcelona måste få tillbaka inställningen, den försvann helt i andra halvlek. Höja tempot, och får börja träna avslut. Ronaldinho ska sätta den målchansen han fick, även Eto'o.

Kom igen nu, vi kan ta det här.
Barcelona kluivert9
2007-04-22 23:00
fan så förbannad just nu. vi skulle ha avgjort i första halvlek. så förbannad, särskilt på eto´o, ronnie och messi. de där chanserna ska bara sättas in i MÅL. messi söker sig in i mitten hela tiden. det här matchen kan kosta oss ligan, damn it. fan det blir en onödig spänning i ligan igen.
Iniesta=El Genio
2007-04-22 22:59
Ämne: sjukt tråkigt att fö....
bra spel???!! i 3 anfall i första halvlek kanske....Utöver det,den värsta soppan jag sett....USCH!! jävla divor som sagt.....
Barcelona Karlssoooon
2007-04-22 22:58
Jag förstår inte allt gnäll på enskilda spelare.
jag tycker inte att det var någon som varken glänste eller gjorde bort sig idag, hela laget var inte tilräckligt bra helt enkelt och Villareal vann helt rättvist tyvärr.
Real Madrid [RealMadrid- R9 Ronaldo]
Ämne: sjukt tråkigt att fö....
Vänta vänta , ni menar inte att ni spelade bra i andra halvlek ? Eran första halvlek var bra. Men ni skriver som om ni var bäst under 90 minuter.

Var var Messi ? Om Messi ska bli världens bäste , något han kommer bli om du frågar mig , men om han ska bli världensbäste måste han bli jämnare . Ena dagen gör han hattrick på Madrid nästa dag är han lika bra som Valdes.

Ser ut att bli en riktigt spännade avslutning , real har en avgörande match mot Sevilla . Vinnaren där följer med barca och slåss om ligaguldet.

Hala Madrid y Aupa VILLAREAL !
Barcelona Kapten11
Jag förstår inte hur så många kan tycka att det här på förhand var en lätt match. Hur bra tycker ni att vi har presterat på sistone? Vakna upp! Det här blir stentufft in på mållinjen.

Jag hoppas att Laporta ikväll somnar nynnandes; Bye bye Deco, bye bye Deco, bye bye Deco, bye bye, bye bye Deco, bye bye Deco, bye bye Deco, bye bye.
Barcelona oOk!
2007-04-22 22:57
Ok, Villarreal gör en bra match. Ok, Villarreal är ett bättre lag än sin tabellplacering. Ok, Viera gör sin bästa match för säsongen. Men ändå känns denna förlusten så onödig. Med lite mer skärpa i första så har vi 2-0 i paus och sedan är det inget snack. Men istället så tappar vi allt i andra.

Varför spelar Iniesta vänsterback efter att Silvinho gått ut? Varför inte göra två byten på en gång? Typ ut med Deco och släng in Gio/Beletti för att komma till lite inlägg. Lite inlägg som Gudjohnsen kan få nicka på, för ngt annat dugar han inte till.

Puyol, Valdes och Xavi är de enda som kommer undan med hedern i behåll ifrån denna match. Sämst var nog Deco.
Real Madrid iHala Robinho!
2007-04-22 22:56
Ämne: Ironi, vet du vad de....
Han var precis lika ironisk som du. Kul med spänning i ligan by the way.
Real Madrid iHala Robinho!
2007-04-22 22:56
Ämne: Ironi, vet du vad de....
Han var precis lika ironisk som du. Kul med spänning i ligen by the way.
Barcelona Barça-fan
2007-04-22 22:55
Fruktansvärt dålig inställning idag! Det är nästan så man skäms. Ronaldinho var rent ut sagt usel då han slår bort flera lätta passningar och vill ha frispark stup i kvarten istället för att spela vidare. Tyvärr ser man ingen ligaledare i barca ikväll.
Barcelona Warlei
2007-04-22 22:54
sjukt tråkigt att förlora när det är så här bra spel.hela sässongen har spelet vart kasst och lojt men segern har endå gjort barca sällskap. nu när spelet kommer tillbax och dom dominerar totalt (förutom lite slarv, vilket man inte kan komma undnan på 90 min)så lyckas men inte trycka in bollen...******

att spela iniesta som rijkaard gör tycker jag är ett brott vart att avskdas för. nästan så man vill att han ska byta lag så han kan ta stegut ur skogan från alla proffs och världen kan se vilken tallang han e!!!
Barcelona Ghazza
2007-04-22 22:53
Man blir så j-vla frustrerad efter en match som denna. Vi borde avgjort i första halvleken då Eto'o framför allt hade ett par fina lägen. Så jäkla surt att tappa en seger när vi verkligen kunde dragit ifrån i ligan. All cred till Villareal som antagligen gör säsongens match hemma på El Madrigal. De var riktigt starka.

Det är också riktigt jobbigt att bara en av våra anfallare ska vara bra per match. När Ronaldinho är på G så är de andra osynliga. När Messi showar finns bara han på planen. Vart är anfallarna vi hade förra året? Nej, nu får allt El Mister ta tag i detta!

Se det från den ljusa sidan, vi leder ligan.

Edit: Eto'o ska vara nöjd över att han inte fick rött kort för den där armbågen.
Barcelona Barcelona81
2007-04-22 22:52
Sämsta andra halvlek jag sett av Barca... Seriöst dessa killar tjänar miljoner euro sen så klarar man inte av att göra mål på sina chanser. Fotbollsspelare är så jävla överskattade. Jag är just nu så jävla förbannad på Barca. O den där islänningen Guddy... snälla varför köper Barca "rest-spelare" som Guddy som inte platsade i Chelsea...
2007-04-22 22:51
Ämne: Mmmm, den store Perl....
Japp , Perlskog är liksom en gud för mig.

Kamelen

Okej , ska vi lägga ner det ? Du har din åsikt jag har min .
Iniesta=El Genio
2007-04-22 22:50
Detta var det sämsta jag sett på mycket,mycket länge....Knappt nån rörelse,så idefattigt,inget tempo,det ser ut som dom är ute på semester...
När bollen erövras går det låååååååååååååååååångsamt........fyfan!
Helt rättvis Villarealseger.
Deco,Iniesta och Messi har varit totalt värdelösa.
Vi spelar som ett mittenlag,definitivt inget guldlag.....SKÄRPNING till nästa match!!!!!!
Barcelona The Dynasty (2004 - ?)
2007-04-22 22:50
Dålig insats av hela laget idag... Vi skapar knappt någon chans ju? Villareal spelar inte heller särskilt bra men de utnyttjar de få lägen de skapar.
Barcelona oOk!
2007-04-22 22:49
Mmmm, den store Perlskog säger att Iniesta filmar, så då måste det vara så...

Barcelona Kamelen
2007-04-22 22:48
Hur kan du säga att han filmar när Senna går in och han tydligt undviker tacklingen? Och nej, ingen blind man i världen kan se det. Take your head out your arse.
Barcelona Smogen
2007-04-22 22:47
Fan, inte ens min mardröm slog in...den blev värre i verkligheten.

tja...om Barca hade en jävla flyt förra helgen så har det verkligen jämnat ut sig den här.

dessutom, barca spelar utan att försöka bli svettiga under långa stunder, så som jag stört mig på att Madrid spelat i tre säsonger....eller mer. grymt dålig inställning.
Barcelona Holländaren
2007-04-22 22:47
Ganska usel insats alltjämt. Vet inte varför det ska vara så svårt att vinna borta.
2007-04-22 22:46
Kamelen , Skojar du med mig ? Förstår att du skyddar Barcelona , men där ser till och med en blind att Iniesta filmar.
Spanien neo
2007-04-22 22:44
2-0 lite orätvisst resultat
Barcelona Kamelen
2007-04-22 22:44
Ämne: Ämne: Herregu....
Vad? Syftar du när Senna går in mot honom och han undviker en tackling? Är det hans fel att domaren ger han frispark? Tänk efter pojke.
2007-04-22 22:42
Ämne: Herregud, det är tra....
Iniesta .....
Barcelona Kamelen
2007-04-22 22:38
Herregud, det är tragiskt att se en spelare som José Mari spela 'fotboll'. Man undrar ju ibland om han verkligen får instruktioner på att gå in och filma då han gör det match efter match efter match.
Barcelona Warlei
2007-04-22 22:31
varför låter barca dom styra speltempot??? innan målet var det ju vi som styrde och ställde... men känns endå som ett mål liger i luften för eto'o
Real Madrid realphilip
2007-04-22 22:20
Säger som föregående madridista att ni säkert vinner fast ni nu ligger under. Tyvärr för oss ;)
-Disaster-
2007-04-22 22:19
Smogen

Usch....jag drömde i natt att Barca spelade uselt och förlorade med 0-1. Får spela det men hoppas verkligen jag har fel...
och sen ska jag kaske hålla mig borta från Barca ett tag, lite illa när man börjar drömma om matcherna.

Oj då, de kanske blir verkligt :)
2007-04-22 22:16
Vilket mål , men ni kommer vinna ..2-1 etoo & messi.
Barcelona Puyol_Saviola
2007-04-22 22:12
Ämne: tränar vårt lag nång....
varje dag, men det ser inte bättre ut på träningarna heller..
Annons: