/spanien/barcelona/forum/23238.aspx/spanien/barcelona/forum/23238.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2007-08-04 13:47
King_raul

Haha, varför inte name droppa hela madrid när du ändå är på g.

Personligen så tycker jag många spelare har ett finger i det hela med att säga, jag är cule/madrista först och främst innan de joinat en storklubb är nåt många spelare gör och säger.
Inget man ska ta på allvar, det är vad de sen gör i dressen som ska uppskattas.

Guti är så mycket madrista som man kan bli, jo varför?

Svar: Det han gjort i madrid dressen.

Du försöker få det som vi går miste om nåt, vår trupp är spikad. Barca är inte i behov av Drenthe,Robben hur pass bra de än är.

Reflektera istället varför Madrid har så svårt med att värva en värdig playmaker istället för att komma med barnsliga inlägg.

Real Madrid King_raul
2007-08-04 13:46
tarrak,
Är man culé så behövs inte pengar ;)
Tycker bara det är lite kärt att alla dessa "har för mig att han är culé" är ganska uddlösa, Visst har de flesta storspelare några olika favoritlag i resp. liga men när det kommer till kritan kan dem verkligen tänka sig att spela i Real Madrid eller Barcelona utan större betänketid. Jag menar sport.es skrev ju hur extremt mkt Van Nistelrooy gillar Barcelona.. mmm... speciellt älskar han att göra mål på er. Så det här med att många minsann är culés, nja, ganska ovidkommande faktiskt.

Barcelona tarrak
2007-08-04 13:40
King_raul

På vilket sätt skulle det vara lustigt? Det krävs väl att Barça betalar för spelarna, för att de skall komma?
Real Madrid King_raul
2007-08-04 13:37
Robben culé, Van Nistelrooy culé, Drenthe culé... samma visa varje gång, lustigt då att dem inte hamnar hos just er? Tycker det är lite gulligt att blaugranas måste påpeka att alla som Madrid värvar minsann är culés :)
Var inte Guti också culé som liten, Ha ha! Ja hela världen är culés, finns inga Madridistas.
2007-08-04 13:37
Real Madrid Club Dé Fútbol

Vissa saker måste du släppa för skojigheten skull, ingen gick på ryktena gällande Madrid intresse från ingenstans gentemot Iniesta.

Lite fånigt att kommentera precis allt. Vissa saker måste man släppa.

Men visst för att slippa onödig tjaffs så bör saken läggas ner.
Real Madrid Real Madrid Club Dé Fútbol
2007-08-04 13:32
Barcelonito // Real bekräftade på sin egna officiela Hemsida att det inte fanns nåt intresse för Iniesta så sluta tjata om det tack.

2007-08-04 13:31
Grattis Deco till de senaste tillskottet till familjen.

:D
Barcelona PILMÁ
2007-08-04 13:27
Och där är bilder ifrån Tränningen!!!'-haha Motta och henry verkar vara äkta kompisar!!
Victor Valdes sa att Kina känns som att de i Barcelona då menar han givetvist Fansen alla verkar vara Culés!!!
Barcelona PILMÁ
2007-08-04 13:24
Lite bilder ifrån när Barça var på väg ellr har anlänt i Kina på länken !!
Barcelona Messi.com
2007-08-04 13:11
Hej

Nån kanske redan har svarat på dette men vart
kan man se matchen ?
Barcelona PILMÁ
2007-08-04 12:35
roggea
7/8/07
Barcelona Barcelonito
2007-08-04 12:28
Skit i Real nu och läs om Maradona och Messi :D

Maradona älskar Messi och de träffades i Argentina under dagarna. Maradona säger om likheterna mellan sig själv och Messi: "Vi är båda vänsterfotade, vi har båda spelat i Barcelona, vi spelar som varandra och vi har gjort mål med handen och ingen såg oss." :D

Maradona säger sen att "Den enda som kan jämföras med Ronaldinho är Messi" Hyllningar till Ronaldinho :D

vi ska vara stolta att den absolut bästa spelaren genom tiderna har spelat i Barcelona.

Messi börjar träna i Barcelona på måndag tilsammans med Milito, Puyol, Marquez, Deco och Guddy. Deco har fått hans fjärde barn och lämnar därför truppen i Asien och åker tillbaka till Barcelona imorgon istället för Japan.
Barcelona roggea
2007-08-04 12:26
När ansluter Messi o gänget?
Barcelona PILMA
2007-08-04 12:14
Hhh nu drar igång de falska nyheterna av Reöls redaktionerna haha anser ni att chelsea skulle låta förflytta sig fritt sina två maskiner samtidigt?? bara för 40 miljoner?.
Vore inte chelski som vill ha 35 £ bara för robben tror inte ens att chelski skulle släppa båda tillsammans 600 miljoner!!!
Men när kommer Kviborg att lägga av med falska rykterna.Aldrig???
Barcelona Evička
2007-08-04 12:09
El Culé har rätt. Matchtiden är angiven i CET dvs samma tid som vi och Spanien har. Beijing ligger 7 timmar före så matchen spelas kl 19 där, men 12.00 här.
Barcelona Messi_CE_Iniesta
2007-08-04 11:52
Något nytt om Ángel Lopéz?
Barcelona Beautiful_Barca
2007-08-04 11:50
Kollade upp nu och Beijing ligger i GMT +8, vilket bör innebära att kl 12 där är lika med minus 7 timmar i sverige. Hoppas jag har fel för i så fall ska matchen spelas 5 på morgonen.
Barcelona El Culé
2007-08-04 11:45
Förmodligen så är det Spansk tid kl 12. Alltså samma Svensk tid.

Så har det varit tidigare iallafall. Skulle förvåna mig om dom skrev matchen på Asiatisk tid.

Dock är jag inte säker.
2007-08-04 11:44
Det står på Barca TV att matchen börjar kl 12 lokal tid. Vilken tid kan det motsvara i sverige?
Barcelona ibbos
2007-08-04 11:01
Ärligt talat, visste skulle Robben och Ballack tillföra mycket till laget. Men å andra sidan så är det bara skitsnack. Aldrig att de släpper två mittfälltare och sen så har man ju tidigare hört att man vill ha ca. 30-34milj euro för bara Robben. Sen så tror jag att Ballack lär kosta runt en 25-30 milj euro också. Så 40milj euro är en _VÄLDIGT_ billig peng för dessa två. Vad ska Chelsea pengar till egentligen? Dom bajsar ju ut miljoner dagarna ut.

MES QUE UN CLUB
Sevilla Riquelme!
2007-08-04 10:35
Vampíro//
Snabba tempot jämfört med England? Den hör man inte så ofta.
Barcelona Ken
2007-08-04 10:06
Tror också mer på Valencia iår värvat smart och bra som vanligt, om nu dessutom jaquin å vicente kommer igång ordentligt så kommer dom bli grymt svåra. Lite svårare med real men skulle dom få ballack å robben så har dom absolut ett slagkraftigt lag, men för många nyförvärv i d laget enligt mig som skall spelas ihop....
Barcelona SeRDaRo
2007-08-04 03:07
jag tycker Valencia är balsut den starkaste mentallt i hela La Liga. och det gör att det blir svårt att vinna ligan nästa år. jag tror inte real hotar oss det är mer valencia som jag tror vi kommer behöva slås med:
Barcelona R10-vedatinho-barca
2007-08-04 02:54
Hallå alla cules! har ni hört talas om den nya talangen som barca tycks vila köpa från sverige! han är inte känd, i något sammanhang, men någon barca scout hade råkat få synd på snubben. han spelar i småland i växjö trakten. Zolufi tyckts namnet vara. kan ni kolla upp om ni hör något om honom? han spelar för den delen inte i något speciellt lag, men sägs att han provtränat med stora klubbar.
Barcelona Vampíro
2007-08-04 02:34
Tror knappast Chelsea släpper två av deras ordinarie spelare till madrid för bara 40M. Chelsea ville ju har 36M för bara Robben, kostar Ballack bara 4M eller?

Men om dem skulle komma till madrid så är den enda som skulle kunna hota Barça Robben om han är friskt och är på spelhumör men jag tror ändå att Zambrotta och Abidal kan stoppa honom. Ballack är bara seg och gammal, han passade inte in i england och i spanien hade han nog inte hängt med i det snabba tempot. Men inget är ens klart enligt as har ju Robben varit klar för madrid i en månad.
Barcelona Barcelonito
2007-08-04 02:27
40 milj. för både Robben och Ballack? Haha

Kommer Chelsea släppa 2 mittfältare till Real? Tror de själva på det? Och att Chelsea vill ha 36 milj bara för Robben är kanske något o tänka på också. Så det ryktet går precis som Kaka, Pato, Fabregas, Iniesta, Sneijder och Drenthe ryktet, rakt in i papperskorgen.

Vet inte riktigt vem eller vilken tidning som har gett Realfansen hopp om en BOMB. Dag efter dag så ändrar de deras bomb. Först trodde de att det va Kaka, Sen Fabragas, Sen Iniesta, Kan det va Alves? sa de, "Nasri e nog bomben", Idag var det Van D. Vaart. Så första värvningen som Real kommer göra nu får namnet BOMB, bara så ni e redo på det. Om Nasri eller Vaart är Bomber, Vad är då Henry, Milito och Abidal?
Barcelona Patrick Kluivert
2007-08-04 02:26
"dubbelbomben" va tycker ni om den, tror ni dem lyfter real ??
Barcelona Barcelonito
2007-08-04 02:20
Beautiful_Barca

Marquez, Iniesta/Deco, Någon av REHM, Thuram, Guddy och 2 ungdomar (Bojan, Dos Santos) är våra avbytare som inte kommer att vara nöjda med bänken. Alla spelarna tycker också att det är perfekt med dagens konkurrens i laget. Och tittar du på namnen jag skrivit så ser du hur stenhårt det egentligen är.
Barcelona Fc Barcelona / Ronaldinho
2007-08-04 02:18
Nån som vet vilka kanaler som sänder Beijing Gouan - Barcelona?
2007-08-04 02:10
Real ser faktiskt ut att ha lite ont om pengar. Med tanke på vad de la ut förra säsongen och med tanke på vad de la ut den här säsongen på en "ingen".

Tror knappast att någon känd spelare kommer att komma till dem. Verkligen inte robben. Robben tror jag hamnar hos oss nästa år.

Real är inte på väg mot något annat än fiasko med sin nuvarande ledning.

Tror dock trots allt att de får kämpa med sevilla om 3:e platsen. Barcelona lika taggade som nät Etó'o, Deco, Giuly och Belletti kom. Alltså är motivationen inget som oroar mig denna säsongen. Det som jag önskar mig är dock att man blandar in så mycket ungdommar som möjligt i årets spel.

Nu när det inte finns någon Beckham som ska kamma in pengar till marängerna så tror jag inte att pengar konmmer vara obetydliga längre.

Min största önskan är att vi nu med detta drömlaget kan håla dem borta från rampljuset ett tag. Då kommer de att tappa sina medgångsuportrar och gå i konkurs typ. :D

Det enda kassa är att vår ledning inte insåg att ett storlag måste värva minst ett hypat nyförvärv för att skapa lite hype i spelarna också. (förra säsongen)

Att sitta nöjd och värva backup spelare håller inte.
Annons: