/spanien/barcelona/forum/23235.aspx/spanien/barcelona/forum/23235.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Rambla
2007-08-21 13:55
Mot Nya Tider:

Äsch, det är bara Sport som retas med Madrid. Det luktar ruin/katastrof, kan man väl översätta det med.

Ungefär som när AS skriver att det är kris i Barcelona så fort laget gjort en dålig match. Inget att hänga upp sig på.

De skriver också att tidigare så har Eto'o gjort hattrick på Madrid på Bernabeau med sitt Mallorca, och så nu Kanoute med Sevilla.

Ah, Klint förklarade visst det redan. :)
Barcelona Kapten11
2007-08-21 13:55
Enligt Spanienredaktionen, som tippar Sevilla som 6:a i år, så blir det tufft för laget nu när dom deltar i CL, och får möta lag som Bayern München. Men Rickard, BM är inte med i CL.
Barcelona Messi_CE_Iniesta
2007-08-21 13:53
Någon som kollar på Brasilien matchen U17 VM?

Har för mig att jag läste på FIFAs hemsida att Lulinha mycket väl kunde göra Bojan sällskap i Barça, eller är jag ute och cyklar?
Barcelona Klint
2007-08-21 13:49
Mot Nya Tider

Nu är visserligen inte jag Rambla. Hoppas du godkänner ett svar från mig ändå. Det står typ att krisen har börjat återigen i Madrid. Man berättar om deras dåliga försäsong med en massa förluster. Att Sevilla körde över de totalt på Bernabeu. Att Schuster börjar bli lite nervös. Du vet det vanliga tugget om Madrid. Inget nytt med andra ord.

the culé

Luis Enrique är det senaste exemplet.
Barcelona Ghazza
2007-08-21 13:47
the culé,

Jodå, visst har det hänt. En av mina personliga favoriter, kapten Luis Enrique kom från Madrid till oss 1996.
Barcelona Barça-fan
2007-08-21 13:46
the culé.
Gamle gode Luis Enrique gick ju från marängerna till oss 1996.
Barcelona the culé
2007-08-21 13:41
tjena jag har lite funderingar angånde spelare som flyttar från real till barca, alla kommer ju i håg judas svek.

men jag undrar om det finns något liknande fall där en spelare har lämnat real madrid för spel i barcelona :P

Barcelona Mot Nya Tider
2007-08-21 13:31
Rambla

Kan du kanske förklara lite kort om vad det står på sport.es första-sida idag? Står något om Real Madrid, att det är kris i klubben? Tacksam för svar =D
Länktips: www.sport.es
Barcelona Barça-fan
2007-08-21 13:30
Rambla.
Mycket glädjande! :D Matchen i helgen får väl försöka ses någonannanstans. Det är ju trots allt premiären. Blev lite besviken när jag såg att TV4+ inte sänder matchen. Jag som hade planerat ett kalas till fotbollskväll. :)
Barcelona Rambla
2007-08-21 13:25
Barça-fan:

Om du har ett Comhem-uttag är du lycklig lottad. Efter 1 september försvinner Eurosport från ditt basutbud och ersätts med Tv4 Sport (Sport-Expressen). Ingen box eller annat behövs.

Matchen i helgen får du dock inte in hemma hos dig då den går på Sport-Expressen som då inte ännu flyttats till basutbudet.
Barcelona Thierry Henry
2007-08-21 13:10
3-0 efter 8 minuter, Brassarna är otroligt vassa även om motståndet kan disskuteras, Alex klart en framtid världsspelare så som det ser ut nu.
Barcelona Thierry Henry
2007-08-21 13:08
Alex i Brasiliens U17-Landslag som har sagt att han drömmer om att någon gång spela i Barcelona, gjorde precis mål efter 5 spelade minuter mot stackars Nordkorea som redan ligger under med 2 mål.
Barcelona Barça-fan
2007-08-21 13:01
Rambla.

Okej. Grejen är att jag har ett comhem-uttag hemma men har inte införskaffat mig något därtill. Är mindre insatt i detta, därav frågorna. Men om jag har uppfattat det rätt så behöver ingenting införskaffas? Comhems basutbud = Kabel-tv-utbud, eller måste man betala för det?
Barcelona COLLBLANC
2007-08-21 13:00
När man ringer till Viasat, säger dom att inget är klart... förhandl pågår.. Det är bara att hoppas...
Barcelona GiovanniDosSantos_FCB
2007-08-21 12:44

los blancos

vare real som kom på att värva världstjärnor,?
före andra vi vet att ni köper stjärnor men fc barcelona gör stjärnor t.e.x valdes,bojan,messi,santos,xavi det finns mer som jag inte kommer på får jag höra vika ni har gjort cassilias och raul hahaaha, ni köper världstjänor men ni gör dom sämst beckham va så grym i united vad hände cannavaro va fettaste i juventus ni pippa han haha
Barcelona Rambla
2007-08-21 12:30
Barça-fan:

Kanalen idag som Sport-Expressen distribueras av Canal Digital och ComHem. Viasat-paketet eller Boxer har inte kanalen i sitt utbud. När kanalen 1 september byter namn till Tv4 Sport (Sport-Expressen delägs ju av Tv4) så ändrar ComHem i sitt basutbud (utan digitalbox) och byter ut Eurosport Nordic mot Tv4 Sport. Hur Canal Digital tänker göra eller Boxer/Viasat, har jag inte en aning om. Tveksamt om de ens får rätt att sända kanalen (alltså Viasat).

Det går inte att via nätet hitta en stream, betala för den och få bättre bildkvalité. Åtminstone känner jag inte till det. Alternativet är att gå till någon sportsbar och titta på matchen där, eller att någon i bekantskapskretsen ställer upp.
Barcelona Brankt
2007-08-21 12:28
Det spelar ingen roll om man har Boxer, man kan inte se Sportexpressen där ändå. Jag har själv Boxer så jag får åka till en kompis för att se matchen...
Barcelona Barça-fan
2007-08-21 12:13
Rambla.

Tack. Försöker klurar ut ett sätt att kunna se premiärmatchen men det verkar knepigt iom att jag är utan boxer. Du råkar inte veta någon nättjänst som erbjuder matchen med bra kvalité live?

Läste tidigare om att en ny kanal tillkommer, eller att snarare två kanaler blir en, TV4 Sport. Kommer denna kanal ingå i Kabel-TV-utbudet eller behöver man boxer för det med?
Barcelona Rambla
2007-08-21 12:07
Ämne: PILZNER_POJKEN.

F....
Det stämmer. De enda matcher som sänds live på Barca Tv Online är försäsongsmatcherna och Joan Gamper. Resten sänds bara i efterhand.
Barcelona Barça-fan
2007-08-21 12:06
PILZNER_POJKEN.

Finns det någonstans jag kan se vilka matcher de tänker sända på barca-tv online? Letar runt på hemsidan nu utan lycka. Det står endast att de sänder pre-season matcher och joan gampers cup, alltså inget om la ligamatcherna.
Barcelona Messi_CE_Iniesta
2007-08-21 12:04
Varför inte?
Barcelona barca style
2007-08-21 12:02
Ämne: ni går o härmar real....
Los blancos

kan jag få höra några namn på världstjärnor ni har värvat
Barcelona Rambla
2007-08-21 12:00
Haha! :D
Real Madrid LosBlancos!
2007-08-21 11:49
ni går o härmar real för att vi köper världs stjänor så gör ni desama Sluta härmas!
Barcelona PILZNER_POJKEN
2007-08-21 11:13
Ja det gör dom.
Barcelona Barça-fan
2007-08-21 10:48
PILZNER_POJKEN.
Sänder de live?
Barcelona PILZNER_POJKEN
2007-08-21 10:24
Det finns Barca tv
Barcelona Barça-fan
2007-08-21 10:11
Finns det något alternativ på nätet som man kan betala för för att få se spanska ligamatcher? Jag menar, de gratisstreamers som finns ute är ju inte av högsta kvalité.
Barcelona Barca Ginga
2007-08-21 09:54
Den "engelska flaggan" är snarare Saint George kors, eller Jordi som han heter på catalan.
Barcelona PILZNER_POJKEN
2007-08-21 09:42
Vad betyder den engelska flaggan i Barcelonas emblem?
Annons: