/spanien/barcelona/forum/23231.aspx/spanien/barcelona/forum/23231.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid janho
2007-04-25 18:43
En madrid spelare eller en madrid fans?
Barcelona Cristocea
2007-04-25 18:33
OFFTOPIC:

Så här ska man knäcka en Madrid spelare när denne är uppkäftigt mot dig.

Kolla länk!
Barcelona Rambla
2007-04-25 18:33
Laporta: Jag hoppas att Eto'o stannar livet ut i Barcelona. Vi är mycket nöjda med honom och det är en spelare vi väldigt gärna vill behålla.

Så där, nu kanske det kan bli lugnt i 1 vecka åtminstone. :)
Barcelona Rambla
2007-04-25 18:25
Vi lägger ner domardiskussionen, den leder ändå ingen vart. Ja Madrid har haft mer oflyt med domarna den här säsongen än vad som är brukligt. Det kan vi väl åtminstone vara ense om?
Real Madrid janho
2007-04-25 18:23
Håller bara på real och barca i spanien...Anars nej tack till spanska ligan denna säsong.
Barcelona kalle7
2007-04-25 18:21
seriöst, du håller på Real och klagar på domslut!? HAHAHAAH ett skämt eller?
Barcelona Rambla
2007-04-25 18:19
Ämne: skylla ifrån mig vad....
Sluta upp med skylla på domarna. Ja ni har haft otur med några domslut den här säsonge. So what? Se tillbaka de senaste 25 åren och kolla vilket lag i la liga som gynnats mest av domarna. Blir ju bara genant för Madrid om man skulle dra upp alla tveklösa domarinsatser.
Real Madrid janho
2007-04-25 18:16
skylla ifrån mig vad? kollar du på real matcher eller.
Det fanns en tidning som skrevs i aftonbladet vilcket lag som har mest domarna emot sig i spanien.
Barcelona Kim
2007-04-25 18:13
Ämne: Lion för det fösta S....
O ja, jag håller med dig. Ni har det sååå svårt med domarna! Det är rejält synd om er, ni som alltid har domarna mot er. Eller...? Skärp till dig och sluta skylla på andra! Ni har inte mer avblåsningar mot er än någon annan. Däremot får ni fler domslut med er än många andra lag.
Barcelona Rambla
2007-04-25 18:09
Amunt!:

Mycket riktigt, sådana uttalanden ska man inte ta på fullaste allvar det har historien med bitter tydlighet visat oss culés tidigare. Vi vet sen tidigare att Samu kan få frispel framför en mikrofon om han är på det humöret. :D

Förresten så läste jag i dagens EMD att Villa med glädje hade spelat i dagens Barça om han bara fick chansen. Tydligen är Luis Enrique hans stora idol. Fast med det kontraktet han sitter på lär det ju knappast hända det här århundradet. Ja jag vet, EMD ska man inte ta på fullaste allvar, en kul notis bara. :D

Äsch, Bojan kallas redan den nya El Niño. Aarón är bara en talang bland många andra i Spanien.
Real Madrid janho
2007-04-25 18:07
En sak är barcelona bra på är att odla bra spelare och använder egna produkter.
Det är real sopiga på och bara köper spelare.
Synd att vissa ungdom talanger i barca snor de andra storlagen.
Real Madrid janho
2007-04-25 18:02
Lion för det fösta Skrev jag om bortaplan..
Mot sopp lagen har vi oftast domarna emot oss..Nu när vi kommer igång har vi typ spöat alla lag på sistone.

Behöver inte försvara mer...orka inte svara mer..ni perfekta som vet allt vinner..I give up..känn er stolta.
Barcelona Kim
2007-04-25 17:45
Nu är det ju så, janho, att ligan inte består av fem lag. För att vinna krävs det att man även klarar av att hålla fokus mot de mindre lagen, något som ni uppenbarligen inte har gjort.
Barcelona Lion0
2007-04-25 17:42
janho

Hur kan de komma sig då att vi fortfarande leder ligan när vi inte besegrat de stora lagen ? Vi förlorar inte hemma mot Levante, Recreativo Huelva m.fl. Real köper 5 stjärnor nästan varje säsong men ändå så lyckas inte real, måste vara oerhört tungt med att ni inte vunnit på länge.
Barcelona Kamelen
Pålägga? Vad snackar du om? Pastrami?
Valencia Amunt!
Rambla:
Inte för att jag tror att Eto'o kommer sticka men man ska aldrig lita på uttalanden, det borde ni känna till sedan Figos tid va? ;)

Äh, haussa inte Bojan, Aarón är fortfarande bättre ;)
Real Madrid janho
2007-04-25 17:34
vill bara pålägga att barcelona vinner inte så många borta matcher mot bra lag i spanska ligan inte heller oavgjort mot de som 4 lag som ligger efter dem.
Real Madrid janho
2007-04-25 17:30
ursäkta mig mister perfekt...jag skrev dom skulle nog komma sist.

skulle nog betyder typ att jag tror.
Barcelona Kim
2007-04-25 17:13
Ämne: cariff... det laget ....
Känns skönt att du verkligen vet vad du talar om. Egypten tillhör Afrika och Al Ahly är således inget europeiskt lag. Och vad vet du om var de skulle hamna i en spansk ligasäsong? Det är bara spekulationer från din sida, kan vi inte bara vara överens om det? :)
Barcelona Kim
2007-04-25 17:09
Ämne: Kan man inte köpa bi....
Det stämmer bra det. Samarbetet med Barcelonagruppen, som levererade biljetterna, är avbrutet.
Barcelona Myrran
2007-04-25 16:54
Ämne: Jag är lite överrask....
Har du ens sett vårt försvar utan Puyol? Spelar ingen roll om Puyol blir sliten för han jobbar lika mycket ändå för Barcelona. Viktigaste spelaren av alla i Barcelona?
Real Madrid janho
2007-04-25 16:53
cariff... det laget ni möte var bara ett soplag i europa...Dom skulle nog komma sist i spanska ligan om dom va med och krigade...
Barcelona Patrik
2007-04-25 16:51
Kan man inte köpa biljetter genom redaktionen längre?
Barcelona Born In Barcelona
2007-04-25 16:36
Såg jag rätt? gjorde bojan mål? Fan vad skönt i såfall
Barcelona Lion0
2007-04-25 16:17
Kolla länktips. Där ser ni målen och höjdpunkter från matchen för de som inte har sett :).

Visca Barça !
Barcelona M19.
2007-04-25 16:09
Ämne: Vinner inte Barcelon....
Experten?
Barcelona Criff
2007-04-25 15:53
Janho, du kunde se dem igår :)
Motta mår inte bra vad jag har hört. Inget självförtroende alls efter nån match som han tyckte var hans fel att vi förlorade. Så han har fått vila.
Vi är inte ur form, om man såg matchen igår såg man att laget var bra. Vi behöver bara lite flyt med oss så fixar det sig.
Barcelona Evička
2007-04-25 15:39
Ämne: Det är bara dumt att....
Jag är den förste att hoppas att du har rätt.
Real Madrid janho
2007-04-25 15:32
Vinner inte Barcelona i helgen mot soplaget...Då måste ni vara i rejält dålig form..
Real Madrid janho
2007-04-25 15:28
Hoppas man får se baracas talanger nästa år:)))
Vad har hänt med Motta? HAn spelar inte så värst mycket denna säsong.
Annons: