/spanien/barcelona/forum/23226.aspx/spanien/barcelona/forum/23226.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Iniesta=El Genio
2007-04-22 23:24
Ämne: Ämne: Ämne....
gör så,gör som du vill..
Barcelona kluivert9
2007-04-22 23:24
fan nu gäller det att skärpa sig. hoppas spelarna och tränare lär sig den här läxan. som någon sa härinne det gäller ta en match i taget och inte tänka mycket på ligatiteln, då kommer vi att vinna alla matcher. vi har fortfarande at.madrid borta så det blir inte lätt. fan vad jag underskattade villareal. det gör mig ledsen. vad gör mig ännu ledsen är att madridisterna exploderar av glädje och tackar gud för för en sån gåva. men vi vet vem som lyftar bucklan iår.
Barcelona Karlssoooon
2007-04-22 23:23
Ämne: Ämne: Jag vet....
"om nån är en riktig Barcasupporter här så e det jag" hoppsan ödmjuk, ja men då håller vi med dig i det du säger då :S
Barcelona Rambla
2007-04-22 23:22
Man måste ha tålamod och förståelse för Eto'o. Hans skärpa och timing är inte helt på plats ännu. Inte så konstigt då han gick skadad i 5 månader. Trots det så sliter han i 90 min och med lite flyt så hade han hängt in två pytsar i kväll.

Sen ska vi komma ihåg en sak, Villarreal gör en riktigt bra match. Tror knappast att spelarna i Barça saknade viljan utan de fick ett tufft motstånd. All heder till Villarreal.
Barcelona Karlssoooon
2007-04-22 23:22
Ämne: Spelade Ronaldinho i....
japp
Iniesta=El Genio
2007-04-22 23:21
Ämne: Jag vet fan inte vad....
Jag har följt Barcelona sen jag var 10 år,om nån är en riktig Barcasupporter här så e det jag...ni andra kan gå och lägga er,hela Barca förtjänar kritik,inte bara för dagens insats utan för en lång tid,den som säger att vi inte hade marginalerna på vår sida,vi fortsätter och trumma på,vi tar nästa match nu osv. Ni är bara sååååå naiva....
Real Madrid Vicente Del Bosque Y Ronaldo (L)
2007-04-22 23:20
Spelade Ronaldinho i dagens match ?
Barcelona Ghazza
2007-04-22 23:18
Det är klart att andra lag höjer sig när man ställs mot Spanska- och Champions-League mästarna. Inget konstigt med det.

Skulle nu Eto'o gjort ett mål i första halvleken skulle kommentarerna vara annorlunda här inne. Gränsen mellan förlust och vinst är hårsmån. Men det är det som är tjusningen med fotboll, eller hur?
Barcelona Captian Fabuloso Cave Of Hair.
2007-04-22 23:16
Jag vet fan inte vad som är mer tragiskt, detta forum eller fotobllskanalens. Jag undrar verkligen hur många det är som är riktiga cules och hur många som börjat följa de sen två säsonger tillbaka.

Ett jävla baby-tjat är det ända jag läser, Sälj Puyol, Thuram, Zambrotta, Deco... ja, om vi ändå är på gång varför inte sälja klubben?

Mogna till och lär er att ta en förlust. Detta är igenting, vi leder fortfarande ligan. Ni som var fans under Gaspart eran kan ju försöka komma ihåg hur vi hade det då, jämfört med nuläget. Går inte ens att förklara lyckan man känner nu som cule i jämförelse med då.

Vi skulle avgjort i första halvlek, that's it!!!

Skräpning nu, vi kommer igen, det har vi alltid gjort!

Ta inte åt er nu alla, jag tappade huvudet lite, sorry
Barcelona Barcelona81
2007-04-22 23:16
Det är så jävla viktigt med första målet.. skulle barca ha gjort mål på sina chanser då hade Barca vunnit 100%...Alla som idrottar vet va jag pratar om
Barcelona M19.
2007-04-22 23:15
Ämne: Kom igen nu culés. V....
Håller med dig Rambla, men detta har hänt på tok för många gånger under säsongen. Man börjar ju undra vad som är fel när inte spelarna är sugna :\.
Barcelona Karlssoooon
2007-04-22 23:15
Ämne: En sak är säker för ....
Nej det ser man ju på föregående säsongerna. jag menar han har ju inte vunnit nått i klubben.
och han lär troligen inte ha gått runt i Barcelona i sommar och plötsligt blivit en dålig tränare som är en dålig taktiker
Barcelona Rambla
2007-04-22 23:13
Kom igen nu culés. Vad hjälper det att hacka på enskilda spelare? Vi hade inte marginalerna på vår sida i första halvlek, det och slarviga avslut. Matchen kunde ha varit avgjord redan efter första halvlek. Sen i andra så viker laget tyvärr ner sig. Ingen spelare var speciellt mycket sämre än någon annan. Hela laget håglöst och Villarreal för en gångs skull bra. Typiskt att det jämt ska vara mot oss. Nåja, bryt ihop. Det kommer fler matcher. Programmet ser bra ut för oss, vi fixar detta.
Barcelona Barca Barca
2007-04-22 23:12
En sak är säker för min del. Rijkaard vet inte hur man taktiskt vinner en match, han har en spelide som han tror sig funka varje match.

En sånn match som ikväll där Villareal saknar sina kreativa spelare kunde vi väl avakta lite och låta dom föra spelet, för det spelar ingen roll om vi kör offensivt från början. Skapar vi lägen missar vi dom så det spelar ingen roll lika gärna avakta låta hemmalaget föra spelet tills vi väl känner oss bekväma i våra positioner kan man sakta men säkert äta sig in i matchen.
Barcelona messi-#19
2007-04-22 23:10
först och främst
valdes var några gånger helt chanslös
sylvinho var dåligt på plan
puyol var bättre
thrum ibland var han också chanslös
och till med Zambrotta
iniesta och xavi vilken passning spel 95%
helt otroligt deco var lite sämre ronaldinho forsöker att få frisparkar etoó missat många chanser messi det var inte hans kväll
guddy har bara haft två jätte läge men vad ska man säg helt bedrövligt spel av laget
MEN MEN

VISCA EL BARCA CONTRA EL LEVANTE
Iniesta=El Genio
2007-04-22 23:09
Ämne: fan va du skriver mk....
Skit?? vem faan e du egentligen? skriv nånting bättre själv då mr. besserwisser.....Jag skriver bara sanningen,kan du inte ta den kanske du ska gå och lägga dig nu!!....
Barcelona M19.
2007-04-22 23:09
Ämne: Ämne: Jag kän....
Hehe Deco? Du skojar eller?
Barcelona Barcelona81
2007-04-22 23:08
Ämne: Jag känner mig så j-....
tycker att Thuram spelade helt ok för att vara Thuram... han vann ALLA nickdueller!
De spelare jag INTE vill se i Barca tröjan nästa säsong är:
1. Deco (tjatar o slänger sig för lätt)
2. Thuram (han är helt enkelt för gammal...borde ha kommit till Barca efter VM 98..lite sent ute)

3.
Barcelona M19.
2007-04-22 23:08
Ganska enkelt att dra slutsatser från matchen tycker jag. Dels är vi inte riktigt stabila bakåt när vi forcerar framåt såpas hårt som vi gör samt att Villareal gör det väldigt bra.

Gör man inte mål på sina chanser så vinner man inte vilket vi inte gjorde idag.

Mot Nya Tider!

Visca!
Barcelona Messi_Ronaldinho
2007-04-22 23:06
Kapten 11.

Det ska vara en enkel match då Villareal inte hade vunnit på fem omgångar + att flera viktiga spelare fattades. Glöm inte att vi även har det tekniskt skickligaste laget i Europa med 3 av världens bästa offensiva spelare. KLART vi ska vinna detta. Åsido försvarade sig Submarinos med 8 man. Pires nappade på mittfältet och Forlan ensam i anfallet. Ändå förlorar man en sådan viktig match. U S E L T !
Barcelona kluivert9
Ämne: sjukt tråkigt att fö....
Jag tycker Rijkard gjorde helt korrekt att byta in Gudjohnsen. Man ligger unden med 1-0 så man måste satsa mer offensiv, man har inget att förlora. 1-0 eller 10-0 spelar ingen roll, förlust är förlust.
Barcelona HLKINHO
fyfan vilka luffare ni är vad fan är det med er.
Barca är bättre matchen igenom men vi hade inte marginalerna på vår sida idag. Nu ska ni börja kritisera spelare efter spelare. Det bevisar att ni inte är några Ritkiga Barca suppotrar.
Vi förlora idag och vem bryr sig är ni så rädda att madrid ska ta guldet eller lugna er vi kommer ta ligan va så säker på det.
Iniesta=El Genio
Rijkaard förtjänar kritik nu,dålig coaching från hans sida,han fick inte ut nånting till spelarna i pausen verkar det som....utan körde bara på som om "det här ordnar sig som vanligt..."
Han kanske blivit för bekväm eller så har han ingen känsla..??
Barcelona Ghazza
2007-04-22 23:05
Nu gäller det bara att ta en match i taget. Världens äldsta klyscha, jag vet. Men faktum är att vi har allt i egna händer. Och kära culés, vi kommer att klara det här!
Barcelona Criff
Ämne: Ämne: Ironi, ....
Jaha och det vet du? haha. Gå och lägg dig.
Barcelona Rambla
[RealMadrid- R9 Ronaldo]:

Geniet, vad vill du ha fram? Stick till ditt eget forum och fira er seger istället för att agera åsna här. Ja, vi borde avgjort i första halvlek, men det ville sig inte när Ronaldinho och Eto'o slarvar med avsluten. Tyvärr så vek Barça ner sig i andra halvlek, inget mer att säga om det. Villarreal förtjänade segern inget snack om det. Typiskt att de ska suga i alla andra matcher utom just när de möter Barça.

Nej, Messi hade inte sina bästa kvällar, det behövs inget geni för att klura ut det. Han var bra som fan för 3 dagar sen i cupen. Kanske inte så konstigt att det kommer en reaktion i nästa match. Han är trots allt bara 19 år, sen så är det inte så lätt när man har 3 stirriga Villarreal-spelare på sig så fort han får bollen.

Skit samma, vi vinner ändå ligan. Vet du varför? Jo, för att ni är för dåliga helt enkelt. Mer ojämna än vad Barça är.
Barcelona Shqipi
2007-04-22 23:04
fan va du skriver mkt skit iniesta=el genio
Barcelona Meley
Kapten11

Så som andra halvlek var kan man i sånna fall hoppas att han somnar nynnandes: Bye bye Barcelona eller? Hela laget såg knakigt ut och speciellt försvaret.
Barcelona Saviola/Dinho
nu är ett seger mot Levante ett måste
Barcelona Ordem e Progresso
Villareal var det bättre laget som kunde ta tillvara på sina chanser. Spelade så som alla lag gör mot oss, defensivt och kontrade, och det funkar återigen. Riktigt dålig insats av nästintill alla i laget, Iniesta bäst på mittfältet, tills han av ngn anledning får gå ner som vänsterback?

Hursomhelst så leder vi fortfarande ligan och har allt i egna händer.

P.S Skriv ordentligt härinne snälla, stor bokstav, punkt osv... Ser så förbannat jobbigt ut annars.
Annons: