/spanien/barcelona/forum/23224.aspx/spanien/barcelona/forum/23224.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Henk Ten Cate - El Mister
2007-04-23 22:03
Off topic men SVTs fotbollskväll borde skämmas och speciellt Sladjan. Han tog ut RvN som veckans anfallare. Har han missat Messis mål? Möjligt att han bara fick välja ifrån Liga omgångarna men annars kasst.

Att fotbollskväll inte äns visar eller kommenterar målet är lika kasst det!

TV4s Fotbollsmåndag kanske kan visa vart skåpet skall stå?
Barcelona Myrran
2007-04-23 22:02
_Giovanni_

Vad sägs om att ställa den frågan i tex. ett Bundesliga forum? Du kan även söka på wikipedia och diverse olika sidor.
Barcelona Barcelona.10
2007-04-23 21:58
TJENA GRABBAR... jag minns att nån kunde nån sida där man kunde lada ner barcas matcher i efterhand me bra kvalite... de va nån av dom här comet nånting lordcomet eller nått... kan nån fixa tack ??
Barcelona _Giovanni_
2007-04-23 21:54
Ghazza eller någon anann
M.Jansen

Först skrev tribalfootball.com att Barca var ute efter den Tyske vänsterbacken M.Jansen och nu skysports.com
är skysports.com bara skitsnack eller e det en sann historia att Barca är ute efter 21 åringen

Undrar ochså om han är grym ??

Jätte Tacksam för svar
Barcelona Ghazza
2007-04-23 21:47
Efter dagens träning stannade Rijkaard kvar med alla spelare i en ring runt sig och gick igenom hur viktigt det var med resten av matcherna. Det pågick i cirka 10 minuter och han gestikulerade vilt. Iniests kommenterade efteråt att laget måste vara starkare tillsammans än någonsin om ligan ska hem till Katalonien.

Hoppas detta kan få killarna ännu hungrigare.

Visca!
Barcelona _Giovanni_
2007-04-23 21:22
M.Jansen

Först skrev tribalfootball.com att Barca var ute efter den Tyske vänsterbacken M.Jansen och nu skysports.com
är skysports.com bara skitsnack eller e det en sann historia att Barca är ute efter 21 åringen

Undrar ochså om han är grym ??

Jätte Tacksam för svar
Barcelona Nemo
2007-04-23 20:54
Xavi_totalkontroll

Vad man vinner om man vinner ligan?

Ja-adu, förutom att man blir direkt kvalificerad till CL. Vinner du en titel, du får pengar, prestige, ära, får spela Spanska supercupen och du blir mer populär i världen.
Barcelona Nemo
2007-04-23 20:48
Márquez.

Hmm.. börja jag rabbla upp de matcherna nu, så blir jag klar förhoppninsvis till sommaren. :-)

Alla kommer väl ihåg den konstiga straffen Real Madrid fick mot Valencia när Raul backar in i Marchena och domaren blåser straff. Real Madrid kunde kvittera in 1-1, när de egentligen borde ha förlorat.

Sedan är det oftast så för topplag när de möter mindre lag, att domaren ger ett kort till kanske en defensiv mittfältare eller försvarare som i sin tur gör så att de inte kan gå in lika tufft i situationerna så de måste nästan hålla in i sitt spel när topplaget anfallar.

En sak jag undrar är hur många titlar Franco köpte under hans tid som diktator...
Barcelona Márquez
2007-04-23 20:33
Är det någon som har exempel på matcher där Real har haft tur i domsluten ? :P
Barcelona BARÇAAA
2007-04-23 19:48
FORÇA BARÇA!
Barcelona Myrran
2007-04-23 19:05
Länktips för matchen imorrn. Det är stream och en "good chance" att den visas.
Länktips: www.myp2p.eu
Barcelona Gaucho 10
2007-04-23 18:57
en vänsterback och en pivote är vad vi behöver. Gärna Alonso och chivu.
Barcelona AlexC
2007-04-23 18:15
King_raul

Så... Deco hade alltså enligt dig mått bra av att spela i PL för att där finns hårda tag?

Då har jag förstått dig rätt, eller?

Sedan behövde han förbättra sin mentalitet iochmed flytten till England, fortfarande på din linje?
Delarocha
2007-04-23 16:52
Ska jag gå efter CM och FM som jag tyvärr följer allt för mycket även på riktigt så är det la en seger-premie på runt 100 miljoner? Har dessvärre ingen aning om detta gäller på riktigt. Äran är väl inte helt illa att få heller?
Vore även tacksom om nån kunde hänvisa mig till kanal eller sida där jag kan se Bojan m.fl lira imon. Vore grymt kul.
Barcelona Xavi_totalkontroll
2007-04-23 16:23
Är det ingen som vet, alla fotbollsälskare här inne borde kunna en sån enkel fråga, jag skulle gärna vilja veta,.,,,
Barcelona Giovanni_dos_santos
2007-04-23 16:20
vet någon om matchen mot al-ahly visas på TV vore tacksam om jag fick ett svar.. Visca El Barca
2007-04-23 16:18
Är det någon som vet vad laget vinner i pris när de vinner ligan... tex barcelona när de vann ligan förra året. Vad vinner laget förutom att kvala sig in Champions liguae
2007-04-23 16:17
Är det någon som vet vad laget vinner i pris när de vinner ligan... tex barcelona när de vann ligan förra året. Vad vinner laget förutom att kvala sig in Champions liguae
Barcelona Captian Fabuloso Cave Of Hair.
2007-04-23 16:17
Skit roligt att se att Dos Santos, Bojan och Olmo är med. Nu kanske vi kan få se de i action med de andra fin-lirarna från a-laget.

Själv tror jag nästan att de flesta fotbollsspelarna skulle må bra utav en säsong eller så på de brittiska öarna. Man får ett högre tempo i sig och bekantar sig med ett annat spelsystem. Dock så uteblir idee rikedommen och teknik som kommer med Spanien, italien osv.
Real Madrid King_raul
2007-04-23 16:11
AlexC,
sakfrågan kvarstår, jag tror Deco hade mått bra av lite PL spel, därmed inte sagt att det inte finns fler som borde få sig en "military camp". Guti, Jose Mari, Riquelme, Torres osv osv hade nog mått mkt bra av lite hårda tag där snubbel inte premieras.
Barcelona AlexC
2007-04-23 15:52
King_raul

Jag håller verkligen inte med dig när du säger att Deco har fel mentalitet. Att sedan nämna honom i samma sammanhang som Guti är ju dessutom ett grovt fel. Deco är en vinnartyp och inte en filmare i samma utsträckning som Guti och José Mari för att nämna några.

Han trillar lätt (liten till växten som han är) men jag ser inte ofta honom falla av lufttrycket som ovan nämnda spelare har tendens att göra.
Barcelona Guardiola__
2007-04-23 15:51
Bojan, Dos Santos och Olmo ska med a-laget :D

det e officiellt nu:D

Länken förstör sidan, lägg den i länktips och posta igen / Red
Barcelona Rooga
2007-04-23 15:50
Nya turer kring Saviola. Nu säger Begiristain att vi kommer att erbjuda Saviola ett nytt kontrakt inom kort. Får väl se hur de blir med vår lilla Saviola?

adiiL
2007-04-23 15:42
En jävligt bra pivote behövs verkligen värvas tills nästa säsong så offensivt som Barca spelar.
Real Madrid King_raul
2007-04-23 15:37
Jag ser lite av gamla C.Ronaldo i Deco, där Ronaldo i mina ögon var en potentiell dribblare med fel mentalitet som hade döende svanen nära till hands, efter ett par år i PL och evigt "upp med dig" viftande från domarna rankas han nu som en av världens bästa. Deco har samma förmåga men jag ser samma mentala problem (ibland) i honom som Torres, Guti & Riquelme, den destruktiva mentaliteten där dem blir "sura" i motgångar och helt kan försvinna i en match. Se på Ronaldinho efter förlusten igår, Smilar trots allt, det är tecken på någon som kan lira en match i motgång.
Barcelona Leo_Messi19
2007-04-23 15:36
Om Ronaldinho

Tyckte ändå att han var mycket piggare igår än på länge, så mycket rapp ut i fötterna, om man ska se det från den ljusa sidan.
Barcelona AlexC
2007-04-23 15:06
King_raul

För att vara lite mer konkret, vad är det du tycker Deco saknar?
Barcelona Ghazza
2007-04-23 14:59
Mycket möjligt. Själv tror jag Deco skulle klara sig mycket bra i PL. Att han skulle vika ner sig en tum tror jag inte alls. Snarare tvärtom då han fixar kanske flest frisparkar, åt båda håll.
Real Madrid King_raul
2007-04-23 14:51
Någon som håller med om att Deco med sin teknik kunde mått bra av att spela i PLs hårda klimat för att bli en fullfjädrad spelare?
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2007-04-23 14:39
Alenoinho

Starta ett nytt kapitel istället.
Annons: