/spanien/barcelona/forum/23222.aspx/spanien/barcelona/forum/23222.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Rambo~
2007-04-30 01:37
Ämne: Asså håller med förg....
Håller med dig till 100%. Sen har jag också blivit jävligt irriterad på Ronaldinhos beetende. Att alltid när han får stå emot stryk så vill han typ inte spela mer. Det tyder på att Ronaldinho aldrig kommer bli en bra ledare på planen. Skulle vilja att han nästa gång biter ihop och tunnlar vem de nu än e som punktmarkerar honom ;) Sen vill jag också berömma Eto's osjälviskhet idag. Han har nog lärt sig rätt mycket av Henke ;)
Barcelona Messidinho 10
2007-04-30 00:43
Asså håller med förgående skribenter angående Ronaldihos och ÄVEN Eto´o´s avslut idag. De har båda flera väldigt fina chanser att punktera matchen helt, men istället väljer dom, först o främst Ronaldinho att löjla sig med att börja chippa eller göra något snyggt. Ska dom hålla på så så e det bättre att andra spelare får chansen för det finns verkligen 2-3 andra spelare som vill visa att dom kan.
Barcelona Saviola/Dinho
2007-04-30 00:39
och även Eto'o behöver bli vassar på avsluten o jag vet han har varit borta men hoppas han blir hel som han var innan skadan
Barcelona Saviola/Dinho
2007-04-30 00:34
Ämne: Ämne: Vad irr....
hahaha jag håller med om hans avslut men att jömföra honom med guti är överdrivet
Barcelona Rambla
2007-04-30 00:30
Ämne: Vad irriterad jag bl....
Håller med dig om Ronaldinhos avslut. De har varit bedrövliga och nonchalanta de senaste matcherna. För att inte tala om friläget han har där han borde spelat Eto'o. Vad fan, när tom Guti klarar av att chippa över målvakten och Ronaldinho missar samma sak börjar man ju undra hur det är ställt. :D
Barcelona Duda
2007-04-30 00:19
Vad irriterad jag blir på Ronaldinhos avslut, varför kan han inte bara sätta dit den? Måste det alltid vara snyggt? Det var inte bara i den här matchen, dom 2-3 senaste har han gjort precis samma sak. Aja, nu vann vi i alla fall och är ett steg närmare titeln.

Undrar förrästen om Messí inte ska anmäla Levantes backlinje för misshandel?
Real Madrid King_raul
2007-04-29 23:47
Ämne: Ämne: AlexC, ....
Det håller jag med om speciellt när den i folkmun kallas Chamartín!

Barcelona Saviola/Dinho
2007-04-29 23:43
Ämne: AlexC,
vart vill du....dom hade kunnat ändrat namnet för länge sen eller hur
inte när franco hade makten men real har haft 20-30 år på sej att ändra namnet
Real Madrid King_raul
2007-04-29 23:36
AlexC,
vart vill du komma?
Du menar att spelarna skulle protesterat och fått sina familjer avrättade för att någon fascistsponsor tar för sig och döper om Chamartín?

Barcelona Evička
2007-04-29 23:33
Ämne: Evicka,
Givetvis fa....Där är vi rörande eniga, otroligt nog. Och jag försvarar inte på något sätt bilbaopubliken. Eller ETA för den delen.
Real Madrid King_raul
2007-04-29 23:30
Evicka,
Givetvis fattar jag din poäng.
Men sakfrågan kvarstår, bilbaos publik rättfärdigar ETA med sådant betéende. Hat föder mera hat.
Barcelona AlexC
2007-04-29 23:29
@ King_raul

dessutom ignorera ALL fakta vad gäller Real Madrids vilja att ha med franco att göra ifrån början.

Real Madrids arena heter ju fortfarande samma som mannen som var känd som Francos högra hand.

Över till dagens match...

Messi är en alldeles fenomenal dribbler, makalös. Man får lust att hugga huvudet av svinen som spelar i Levante. Messi blev nersparkad 3-4 gånger och så fort han gjort en gubbe kommer offret glidande bakifrån med dobbarna före. Den fega jävla råttan till domare plockade upp gula kortet endast två gånger när det gott kunde varit dubbla antalet och därtill ett rött eftersom han har fri väg mot mål.

@ Holländaren

Jag håller i sort sett med dig om Zambrotta. Men Iniesta skall ha högre betyg, jag tycker att han växer till sig alltmer som pivote och när man sitter på plats ser man vilket stort defensivt ansvar han tar.
Barcelona Evička
2007-04-29 23:26
King_raul
Nej, det säger jag inte. Och 50/50 låter rimligt,men jag tror att du fattar min poäng, eller hur?
Real Madrid King_raul
2007-04-29 23:25
Evicka,
visst vann vi titlar under diktatorns era med, men du kan inte vara så naiv att säga att det är mestadels franco som fixat dem och inte storheterna som spelade i laget vid den tidpunkten? Ska jag behöva nämna spelare?
Sen att franco var dåtidens moggi är en annan sak, men om vi möts på mitten så fixade franco hälften av titlarna och laget resten, ok?

Barcelona Saviola/Dinho
2007-04-29 23:23
Ämne: Saviola/Dinho
Det d....
aa jag vet det är ingen ursäkt men jag förklarade för det finns mpnga som inte vet det jag skrev
Barcelona Evička
2007-04-29 23:20
King_Raul
Jag tror att ni får leva med att bli förknippade med den förhatlige så länge ni håller på och kör era förbannade titlar i halsen på alla motståndarlag så fort ni får chansen. Klubben ville inte ha med diktatorn att göra, jag vet det jag också, men ni räknar gärna titlarna ni vann med hans benägna bistånd. Så länge ni gör det får ni nog finna er i att förknippas med honom.

Real-fan som säger att de saknar franco är ju bara enfaldiga. De har inte en aning om vad eller vem de talar om.
Barcelona Evička
2007-04-29 23:17
Saviola/Dinho
Det du säger är naturligtvis en förklaring, men det har ingen betydelse. Beteendet är totalt oförsvarligt. Och att kalla det "ballt" som Delarocha gör är ju snudd på pinsamt. Ja, inte ens snudd på, det ÄR pinsamt.
Real Madrid King_raul
2007-04-29 23:16
Ämne: för dom spelar det i....
Om någon skriver att dem saknar franco får det stå för dem personligen och jag hoppas deras IP blir bannat i 100 år.

Barcelona Saviola/Dinho
2007-04-29 23:15
Ämne: Finns inget försvar ....
jag vet det ör ingen ursäkt, kolla vad jag skrev i mitt 1:a inlägg ,det är ingen ursäkt för bilbao publiken
Barcelona Saviola/Dinho
2007-04-29 23:13
för dom spelar det ingen roll hur länge sen det var, sen om real inte ville ha med franco o göra vet jag inte men tyvärr för real så e han connected med real.
men för några veckor sen kollade jag reals forum så var det folk som skrev " saknar franco" osv
Barcelona Rambla
2007-04-29 23:09
Finns inget försvar för det publiken sysslar med oavsett historien. De förtjänar en arena med löparbanor så de inte kan kasta in föremål. Sen att det blir sämre stämning med sådana arenor är skit samma.
Real Madrid King_raul
2007-04-29 23:07
Ämne: publiken får inte be....
ja det rättfärdigar ju att försöka skada spelare anno 2007 och dessutom ignorera ALL fakta vad gäller Real Madrids vilja att ha med franco att göra ifrån början.
Barcelona Saviola/Dinho
2007-04-29 23:03
publiken får inte bete sej så men real fans måste veta vrf dom beter sej så så klart det har med resultatet att göre men oxå med spaniens politik/historia.
ert number 1 fan franco förnedrade baskien och Catalonien och folk där tycker att real representerar franco, det drf real är så hatade i spanien det har inte bara med fotboll att göra men det är ingen ursäkt för bilbao publiken
Real Madrid MrWho
2007-04-29 22:49
Ämne: Bah, Bilbaos klack ä....
Nej, jag tycker tt han börjar bi mer stabilare och inte den där tvåldes så mycket han kritiserad förut men han har fortfarande en bit kva till Casillas nivå.
Barcelona Messi_CE_Iniesta
2007-04-29 22:46
Vi vinner ligan i år igen!
Bara målskyttet lossnar så är det lugnt, ni som såg matchen kanske också kände att det lika gärna kunde slutat 4,5 - 0 till Barça med tanke på alla frilägen och chanser.
Det blir liga guld i år!!
Delarocha
2007-04-29 22:43
Bah, Bilbaos klack är ball.

MrWho, hävdar du inte att Casillas är bättre då? Han är la första målvakten i Spanien?... Eller är Valdés bättre enligt dig.
Real Madrid King_raul
2007-04-29 22:41

Barcelona Evička
2007-04-29 22:38
Ämne: Ghazza,
synd bara a....Låt oss hoppas att inget föremål träffar honom öht. Det är gräsligt.
Real Madrid King_raul
2007-04-29 22:29
Ghazza,
synd bara att bilbao har skräpmänniskor i publiken.
Ett under att inget vasst föremål träffat Casillas än.

Real Madrid MrWho
2007-04-29 22:21
Tjena cules. Måste få säga elelr hylla lite en viss spelare hos er Valdes han ser väldigt stabilt ut specielt efter matchen i el Classico detta är ingen nyhet kanske för er men killen ser spännande ut framför allt för Spaniens skulle snart när Canizares brja gå med åren.
Annons: