/spanien/barcelona/forum/23215.aspx/spanien/barcelona/forum/23215.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Criff
2007-04-22 00:11
Hallå? de va inte Flores fel.. Joaquin orkade inte mer. Han gjorde ju sån gest att han var trött. Skyll på hela Valencia istället som dör efter ett byte hehe.
Barcelona Rambla
2007-04-22 00:11
Ämne: Hoppas madridfansen ....
Kanske fick domaren besök av madridismon i sitt omklädningsrum innan matchen? :D
Barcelona Messi_Ronaldinho
2007-04-22 00:10
Valencia förtjänade inte segern. RMD bjöd på något mer underhållande fotboll och var kvickare samt spelade smartare.
Valencia skapade knappt något och största misstaget är att man har 80 meters avstånd mellan försvarare och anfallare. Mittfältet var obefintligt och ett div 4 lag i Sverige skulle nog kunna spela ut Valencia där.
Om det är någon som avgör matchen så är det inte Beckham utan Canizares som låter Ramos nicka in bollen från 1 meter. Snacka om uselt ingripande med tanke på hur många gånger i livet han har befunnit sig i en sådan situation.

Men jag känner mig inte hotad utav RMD utan nu är Valencia borta i kampen om guldet och det är RMD om ett par veckor.
Vi spelade sönder "Submarinos" och vann med 4-0 hemma i höstas. Bästa minnet är det årets snyggaste mål : Ronaldinhos cykelspark.
Barcelona Gabriel
2007-04-22 00:08
Hoppas madridfansen kan sluta gråta nu. De kom undan med Gagos utvisning och fick den frisparken som blev mål helt gratis.
Barcelona Albiceleste
2007-04-22 00:08
Dom spelade bra idag men jag tror inte dom är nått hot mot guldet. Allt ligger som sagt i våra egna händer nu.
Barcelona Rambla
2007-04-22 00:07
Som sagt, ovagjort hade suttit fint för Barça. Speciellt med tanke på den felaktiga frisparken de fick innan 2-1.
Barcelona messi_#19
2007-04-22 00:06
VISCA EL BARCA CONTRA VILLAREAL
Barcelona Gabriel
2007-04-22 00:05
Grattis Valencia, att ha Flores som tränare måste sitta fint! Killen ger matchen till madrid i deras händer. Han måste ju sakna nått i huvet när han väljer att byta ut Joaquin som var deras bästa spelare. 1-1 stod det, de bevisar allt.. sån liten råtta han är. Tyckte nästan de var rätt åt dem att de förlora när de är så jävla fega.
Barcelona Rambla
2007-04-21 23:52
Fattar inte vad Flores sysslar med. Valencia gör 1-1 och Joaquin är lysande, springer åttor runt Torres på högerkanten. Valencia har matchen i sin hand. Då byter Flores ut Joaquin. Skandal!

Hade varit fint för oss ett oavgjort resultat. Nåja, vi har allt i egna händer.
Barcelona Criff
2007-04-21 23:46
aj aj aj grabbar.. real har vaknat lite. Det kan bli farligt i slutspurten. Hoppas bara vi vaknade i cup matchen och att det håller i sig!!
Barcelona Rambla
2007-04-21 23:16
Hönsgård i försvaret?
Barcelona Barça-Ronnie10
2007-04-21 23:14
Mycket fint anfall av Valencia, Joaquíns inlägg är riktigt snyggt och Morientes avslutar ellegant.

Var är Madrid försvaret? :D
Real Madrid Figolina
2007-04-21 23:10
Attans bra artikel om "varför Messi INTE är den nye Maradona".Jag har varit Messi-fan sedan första gången jag såg honom och är helt övertygad om att han är världens bäste om 3-4 år.Så övertygad att min schäfer-kille på 8 mån genast döptes om till Messi när vi fick hem honom.Jag hoppas, ber och tror att Messi har ett bättre psyke och karaktär än den lille knarkande alkoholisten.
Barcelona Rambla
2007-04-21 23:09
Det där är ett vackert mål annars. Snyggt av culén Morientes. :D
Barcelona Messi_Ronaldinho
2007-04-21 23:01
Eeeh. Inget av lagen bjuder på fin fotboll idag. Den som säger att dom ens spelar i närheten av fotboll som Barcelona kan sluta kolla på fotboll och börja med curling. Inga målchanser ens idag. Blir antigen misstag från försvaren, drömmål (RvN eller det vanligaste : domaren avgör.

=)

Real Madrid Là Bestia [RealMadrid]
2007-04-21 22:59
ville bara säga att ja tycker att artikel "Varför Messi INTE är den nye Maradona!" var riktigt talande, bra jobbat.

Tror för övrigt att Villareal skräller mot er imorrn, vilket gör slutspurten mycket mer intressant efter vi vinner våran match ikväll :)
Real Madrid R-7
2007-04-21 22:51
Meley//

jag vet inte om du kollar på matchen nu, men du kan knappast säga att du inte njuter av se sån fotboll ;)

jo självklartska det finnas rivalitet, men det är på plan och mellan lagen inte på forum..men det spelar ingen roll det är bara vad jag tycker.
Real Madrid R-7
2007-04-21 22:51
Meley//

jag vet inte om du kollar på matchen nu, men du kan knappast säga att du inte njuter av se sån fotboll ;)

jo självklartska det finnas rivalitet, men det är på plan och mellan lagen inte på forum..men det spelar ingen roll det är bara vad jag tycker.
Barcelona Meley
2007-04-21 22:05
R-7

Okej, jag kan inte riktigt säga att jag njuter av att se Real spela. Men jag bryr mig faktiskt inte vilka som vinner idag. Det enda jag bryr mig om är att Barcelona ska vinna ligan, sen vem som kommer två, trea spelar ingen roll.

Ja kan hålla med om att hat är onödigt, men det ska ju vara lite rivalitet. Annars är det ju tråkigt :)
Real Madrid R-7
2007-04-21 22:02
Meley//

jag är heeelt ärligt, folk som känner mig vet att jag aldrig ljuger när jag menar allvar.
jag njuter faktist när jag ser barcelona spelar, ialf stundtals när de spelar riktigt vacker fotboll.

det är onödigt mycket hat mellan fansen..
tycker inte om när folk ska överdriva, som tex de som stöttar althletico madrid för att de skrev en artikel om Real madrid..det har lixom inget med fotboll att göra.
Barcelona Meley
2007-04-21 21:47
R-7
Jag förstår att man inte vill att ärkerivalerna ska vinna. Gör inte du det? Har sett många real fan heja på våra motståndarna. Så så konstigt är det inte ;)
Real Madrid R-7
2007-04-21 21:34
Xavi är världens bästa inner mittfältare, jag hade alldrig velat se han utanfär min startelva i den form han är i nu.. :)

också kul att han är från egen ungdomakademi.
Barcelona Meley
2007-04-21 20:58
Barcaaa10

OJ, en fråga bara. Vill du spela Sissoko istället för Xavi? Jag vet att Xavi inte är en pivote, men han är i alla fall bättre än Sissoko. Han har inte imponerat på mig i alla fall.
Barcelona Barça-Ronnie10
2007-04-21 20:54
Ämne: skulle vilja se den ....
Var är Xavi? Sissoko du måste väl skämta, han skulle aldrig platsa i Barca. Med den tekniken och passningarna, Nej tack. Sedan skulle jag inte heller vilja se en spelare som Eric Abidal hos oss, Visst han är bra defensivt men offensivt är han inget att ha plus så är han inte så ung.
Spanien Romano Africano
2007-04-21 20:40
Ämne: Romano Africano

J....
As Roma fan är jag och Totti är min idol jag skulle inte ha emot det precis :P

Priserna är för framgångkåta, man måste ge den till nån i ett lag som vinner CL eller VM hela tiden. Vm förstår jag men ge det till en spelare som inte förtjänar bara för han vinner CL tack vare hans lag är bäst...

Totti och Henry tex har gjort otroliga sässonger förut men de får inte för deras lag vann inte CL, det är bullshit..... Henry har varit världens bästa flera år men alltid två,tre när man trodde nu måste de ge han.
Barcelona Puyol_Saviola
2007-04-21 20:08
Luque

You need to chill!
Är det så störande?
Deportivo Luque
2007-04-21 20:04
DET HETER MEDAN! INTE MEDANS! för fan ska det var så svårt
R-E-M 4 LIFE
2007-04-21 18:27
Drogba tar hem det, i värsta fall C.Ronaldo :(. Nä skämt åsido hur länge tror ni det tar förr vår lille magiker (Inte Ronnie :p ) Att ta hem priset, jag spekulerar ifall han förblir stabil och ökar sin bästanivå litegrann, inom sisådär lagom till nästa säsong. Visça Barça!!!
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2007-04-21 17:52
Romano Africano

Jag skulle inte ha nåt emot ifall Totti fick priset skulle du? :D

Helt rätt glömde bort Didier Drogba killen som gjort så viktiga mål och en massor av den ingrediensen, det som är kvar av ligan/cl avgör vem som får guldbollen mellan dessa är min åsikt om det hela.
Spanien Romano Africano
2007-04-21 17:46
Jag tycker Drogba har varit bättre för han har avgjort nästan alla toppmatcher i CL och Ligan.

Totti 21 mål, 9 assister. Men han spelar ju tvärr inte ett lag som kan hota.

Vem som får världens bästa priset spelar inte roll för ingen tar på allvar Fifa priser längre.

Det är väl guldbollen som är den riktiga världens bästa pris. Just nu är Ronaldo,Drogba favs men det är också i början av nästa sässong som avgör lite också.
Annons: