/spanien/barcelona/forum/23205.aspx/spanien/barcelona/forum/23205.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Kim
2007-06-12 23:14
Det är ju inte så att de där färgerna är ett nytt påhitt. Var det 1993 vi hade liknande? Jag är något osäker på årtalet, men någon gång under början av 90-talet måste det ha varit i alla fall.
Barcelona ZARM
2007-06-12 23:07
Hehe, det är ganska roligt men jag och en vän (också barca fan) skojade nyligen om utseendet på borta kläderna. Han klagar varje år och jag antar att han inte blir nöjd den här gången heller:)
Barcelona Cristocea
2007-06-12 23:04
De som inte vet vem Chivu är. Isåfall kolla på klippet.

Länktips!
Barcelona EsCúle
2007-06-12 22:55
Ursäkta språket, men den där tröjan var tamefan den fulaste på jävligt länge. Hoppas dem hinner inse det innan spelarna sett den, skämt o sido.

Den var verkligen inte vacker.
Barcelona Barca#1
2007-06-12 22:48
etoo stannar:)?.. Brukar inte lita på sportal, men det här låter trovärdigt tycker jag och dät är ett mycket bra besked för oss:)
Delarocha
2007-06-12 22:25
Den tröjan var ruskigt jävla ful. Spelar dem me de så ska jag byta lag...
Nee inte riktigt. Men int ett dugg snygga. Kragen borde väck också.
Barcelona Älskade Barça
2007-06-12 22:20
Jag tycker att den var nästan lite onödigt ful. Har dom folk som jobbar heltid för att få iordning snygga matchtröjor men kan inte komma med mer än de där, de är ju lite trist.
Barcelona PILMA
2007-06-12 22:17
den har ju Krage gillar inte såna som har kragor
Barcelona PILMA
2007-06-12 22:15
FC Barcelona Deco

Blir de här nästa sasöngens borta matcher?
Barcelona FC Barcelona Deco
2007-06-12 22:07
Nya bortatröjan?
Barcelona Abbe_
2007-06-12 22:04
Evièka

Det är säkert lagligt, men det tycker jag är konstigt. Riktigt konstigt. Kommer säkert ändras om fler lag använder sig av metoden.
Barcelona Evička
2007-06-12 21:43
Är det någon som vet hur det egentligen är med maletines. Nu är ju ryktena igång igen och på en del håll säger de att det är OK och på andra att det är olagligt. Hur är det egentligen?
Barcelona Evička
2007-06-12 20:13
Tack! Då är det en nätt liten löneökning han skulle få.
Barcelona Andreas-3
2007-06-12 20:09
Ämne: Vet du vad han tjäna....
Han tjänar 6 miljoner euro per år.
Barcelona Evička
2007-06-12 20:02
Vet du vad han tjänar idag i Arsenal?
Barcelona tarrak
2007-06-12 19:54
Man får även tänka på att Barça har jobbat hårt med att sänka lönerna. Jag har svårt att tänka mig att man tänker betala några 90 miljoner per säsong för Henry. Lägg därtill att många andra spelare säkert kommer att kräva löneförhöjning. Titta bara på Chelsea som har stora problem att få trogna spelare som Lampard och Terry att skriva på nya kontrakt, då de vill ha samma lön som Sheva och Ballack.
Barcelona Evička
2007-06-12 19:45
När det gäller spelarköp måste defensiven vara prio ett. Visserligen vore det så klart kanon med ett anfallsalternativ av Henrys kaliber, men kanske inte till det priset.

(tarrak
OK, no further comment. Skriv inget om vilken sorts dröm, för då får vi spärra dig.)

Barcelona tarrak
2007-06-12 19:35
Evièka/ Har inte träffat någon av dem. Eller jo... den sistnämnda har jag träffat i mina drömmar. :)
Barcelona Evička
2007-06-12 19:31
tarrak
Bara en undran - var har du träffat Edmilson med fru?
Barcelona Ordem e Progresso
2007-06-12 19:30
När förra årets silly season var igång och snacket om Henry började ställde jag mig väldigt negativt angående det köpet. Men som det känns efter denna säsongen så skulle det vara mer än välkommet om Henry kom.

Som vi har märkt den här säsongen så har många skador kommit, och ersättarna håller kanske inte Henry klass... Nej. Så därför skulle Henry sitta perfekt, som många nämner kmr skador och avstängningar, och samtliga fyra i anfallet kmr få mycket speltid.

Sen måste vi självklart skaffa en pivoté av klass, samt en ytter- och mittback. Vi har pengarna till detta, och jag tror att vi alla kmr att vara nöjda när nästa säsong börjar!
Barcelona tarrak
2007-06-12 19:26
Är det någon som hört några siffror på hur mycket klubben har att spendera på nya spelare? Visserligen har man varit väldigt sparsamma de senaste åren, men skulderna är fortfarande stora. En pivote, en ytterback och en mittback anser jag vara viktigast.
Barcelona Lundello
2007-06-12 18:49
Måste säga vilka jag vill ha när ändå alla håller på o nojjar sig.

Henry, Abidal o G Milito!

Pallar itne räkna pp vilka som ska säljas men kan tänka mig att dom flesta tycker som mig därför nämner jag inga namn..

Simma lugnt
Barcelona Smogen
2007-06-12 18:41
Ja, inte bara sista omgången i La Liga blir grymt spännande. Tror också att detta blir den mest spännande silly season för Barca sedan Deco, Eto'o, Larsson m.m. kom till klubben för 3 år sedan.

Milan ryktas t.ex.lägga ett kollosalt bud på Eto'o de närmaste dagarna. Hoppas verkligen att Barca tackar nej till ALLT under 1 miljard Euro. Dvs. ingen affär.

Det mest spännande blir väl däremot vilka som kommer till Barca. Själv hoppas jag som många andra på Henry, Abidal, en central försvarare och en defensiv mittfältare. Det verkar ju vara just vad ledningen letar efter,

Lyon verkar ju ha satt sig på tvären angående Abidal (även om det kanske bara är förhandlingstaktik). Abidal själv har ju sagt att han tycker Lyon är skyldiga att släppa honom till Barca om dom vill ha honom.
David Deins avgång verkar påverka Barcelona mer positivit än vad man kunnat ana. Henry själv säger ju att INGET är klart men att det är samma situation som förra året och att han "just nu" tillhör Arsenal. Alltså har han inte bestämt sig ännu, även om jag tror att han stannar i Arsenal ett år till, men hoppas verkligen att han kommer till Barca!

Defensiv mittfältare, Toure? Thiago? Eller någon annan?

Försvar, Chivu? Heinze?

Vad tror ni? spännande blir det i alla fall...
Barcelona Evička
2007-06-12 18:28
Och Henrys agent vill stämma Football France för spridande av falska rykten. Det har inte alls kommit överens med Barça, och har inte haft något möte med dem.
Barcelona Barcanist
2007-06-12 18:20
Enligt henry han själv säger han att han inte skrivit på 3 årskontraktet ÄN, men han tillger också att han inte bestämt sig än...

Visca la barca!
Barcelona Evička
2007-06-12 18:17
Ämne: Evièka

Andående ....
Om den andra
Ja, du, vad som är tänkt kan nog bara Frankie boy och ett par till svara på. Enligt artikeln är Barça en av flera klubbar som är intresserade av Thiago. Det låter väl inte otänkbart som du antyder, men det är så många rykten om spelare hit och dit att det är helt omöjligt att säga var som egentligen kommer att hända.
Barcelona Evička
2007-06-12 18:11
Första
Chivu har så smått varit på väg till Inter, men det intresset verkar ha svalnat sedan Barça visat intresse. De har inte kommit med något bud än, men det väntas komma de närmaste dagarna.

Eventuellt kan fler spelare ingå i en deal, ex Motta, Guddy, Belletti.
Barcelona Iago Falqué
2007-06-12 18:01
Evièka

Andående Defensiva Mittfältare e det tänkt att Både Mott OCH Edmilson lämnar och dem köper in Tiago och Yaya Toure

Tacksam för svar
Barcelona Iago Falqué
2007-06-12 17:59
Evièka

Det handlar lite om C.Chivu kan du berätta lite om texten har inte stark Eng

Tacksam för svar Kanche kommer mer Länktips SORRY
Barcelona Fc Barcelona / Ronaldinho
2007-06-12 17:57
Ämne: Det är inte helt omö....Håller helt o hållet me dig .

Hur länge har T.Henry varit i Arsenal ?
Annons: